Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=аграрна продукція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Ковінько, Олена
Назва : Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ: Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 32-47 (Шифр М855626032/2017/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові технології--диверсифікація--аграрна продукція
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Маркетинг в Україні -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Шахдинарян А. Визуализация данных исследований: что важно знать для создания уникальных презентаций/ А. Шахдинарян (стр.4-9) Кл.слова: маркетингові дослідження,створення презентацій,створення графіків
Зинченко М. Развитие розничной сети в масштабах страны с помощью BigData/ М. Зинченко, С. Ходакевич (стр.12-17) Кл.слова: маркетингові дослідження,створення торгових точок,розвиток торгових мереж
Яшкіна О. Маркетингові дослідження інноваційного товару в машинобудівній галузі/ О. Яшкіна (стр.18-25) Кл.слова: технологічні товари,функціонування машинобудівних підприємств,модефікація товару
Споживчі настрої в Україні, серпень 2017: індекс склав 58,6 (стр.26-27) Кл.слова: маркетингові дослідження,індекс споживчих настроїв,індекс поточного становища
Еременко А. Заглянуть в будущее/ А. Еременко (стр.28-31) Кл.слова: маркетингові дослідження,технології модельованого майбутнього,моделювання
Ковінько О. Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств/ О. Ковінько (стр.32-47) Кл.слова: маркетингові технології,диверсифікація,аграрна продукція
Жесткова А. Окремі питання щодо імплементації закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку»/ А. Жесткова (стр.48-52) Кл.слова: захист прав споживачів,управління багатоквартирним будинком,нерухомість
Барометр ринку праці України: головні тенденції III кварталу 2017 року (стр.53-54) Кл.слова: економіка знань,Міжнародний кадровий портал,ринок праці
Портрет професії: маркетолог (стр.55-58) Кл.слова: економіка знань,сучасний професійний маркетолог,Міжнародний кадровий портал
Миттал В. Маркетинговые исследования увеличивают доходы компаний тремя путями/ В. Миттал (стр.59-62) Кл.слова: маркетинг у світі,маркетингові дослідження,стимулювання продажів
Шоу К. Революционное мышление о лояльности клиентов/ К. Шоу (стр.63-65) Кл.слова: маркетинг у світі,лояльні клієнти,пам’ять клієнта
Бруке З. Три типові помилки міжнародних досліджень ринку (і як їх уникнути)/ З. Бруке (стр.66-68) Кл.слова: маркетинг у світі,загрози міжнародних досліджень,проблеми для дослідників
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)