Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (13)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=агресія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 134
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Chmielewska, M.
    Zjawisko agresji jako problem społeczny / M. Chmielewska // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2019. - № 8. - С. 57-64, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.5764 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
агресія -- винуватець -- неповнолітній
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Harasymowicz, J.
    Godziwa samoobrona jako podstawa = Співрозмірна самооборона як основа оборонної освіти та оптимальна модель протидії агресії / J. Harasymowicz // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2018. - № 7. - С. 108-115, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.108115 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
фізична агресія -- співрозмірна самооборона -- цілісна модель освіти
Анотація: Стаття є спробою синтетичного пояснення теоретичної, правової, етичної та методологічної основ соціально-оптимальної моделі оборонної освіти, її загальних принципів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Koloskova, Nadiya.
    Approaches to distance learning in physical education in colleges during war = Нові підходи до організації дистанційного навчання фізичного виховання в умовах війни в закладах фахової передвищої освіти / N. Koloskova // The Modern Higher Educational Review. - 2022. - № 7. - P94-103, 10.28925/2518-7635.2022.79 . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
змішане навчання -- дистанційне навчання -- фізичне виховання -- студент
Анотація: Карантин та протиепідемічні заходи через запобігання поширенню COVID-19, російська військова агресія проти України та запровадження через це освітнього процесу в дистанційному форматі, значно обмежили можливість студентів користуватися спортивними залами закладів фахової перед вищої освіти та знизили кількість практичних з викладачами, що згубно вплинуло на стан здоров’я студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Колоскова, Надія


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

4.


    Korchak, L.
    School environment as a problem of aggression and violence = Шкільне середовище як проблема агресії та насильства / L. Korchak // The Modern Higher Educational Review. - 2016. - № 1. - P136-140, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
агресія -- фізична агресія -- психологія агресії -- навколишнє середовище -- насильство
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Корчак Леандра


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Korczak, Leandra.
    Srodowisko szkolne jako problem agresji i przemocy / L. Korczak // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 100-102, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.100102. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Шкільна освіта

Кл.слова (ненормовані):
агресія -- фізична агресія -- психологія агресії -- насильство -- шкільне середовище
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.100102,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Корчак, Леандра


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Kozubska, A.
    The role of dialogue in preventing aggression at school = Роль діалогу у попередженні агресії в школі / A. Kozubska // The Modern Higher Educational Review. - 2021. - № 6. - P125-139, DOI 10.28925/2518-7635.2021.612. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
діалог -- виховні відносини -- агресія -- насильство в школі -- компетенції -- безперевні дослідження
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Козубська Алісія


Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

7.


    Murinska, S.
    Information warfare: future challenges of Latvia and Ukraine = Інформаційна війна: майбутні виклики Латвії та України / S. Murinska, O. Aleksandrova, R. Dodonov // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 5. - P66-72. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
гібридна війна -- гібридна агресія -- інформаційний вплив -- конфлікт
Анотація: У статті здійснений соціально-філософський аналіз сутнісних ознак і різноманітності проявів інформаційної гібридної війни в Латвії та Україні. Комбінація форм, методів, засобів, інструментів при підготовці та здійсненні гібридної агресії варіюється в залежності від умов її проведення, реакції міжнародної спільноти, регіональних особливостей. Крім цього, існує певний загальний алгоритм розгортання гібридної війни. Зазвичай він включає декілька стадій, і роль засобів масової інформації на кожній з цих стадій є різною. В Україні початок гібридного впливу з боку російських ЗМІ може бути зафіксований після перемоги Майдану 2004 року. На першій стадії прихована інформаційна агресія Росії проти України проявлялася в абсолютизації мовної і конфесійної проблем, спекуляції на тему економічних труднощів, підкресленні несумісності цінностей Заходу і Сходу України, орієнтованих, відповідно, на Європу та Росію. Друга стадія розгортається паралельно з Революцією Гідності. На цій стадії ЗМІ цілеспрямовано подають однобічно викривлену "картинку" суцільного безладу, руйнації державного апарату, поглиблюють сформовані раніше стереотипи і міфи про принципову неспроможність українців мати свою державу. Третя стадія припадає на "гарячу фазу" збройного конфлікту. Її характерною рисою є величезна кількість фейкових новин та інформації та відверта брехня російських ЗМІ. Щодо інформаційної агресії Росії проти Латвії, то тут слід, насамперед, враховувати, що остання є членом НАТО і Європейського Союзу, з якими Москва не бажає вступати у відкритий конфлікт, тому проти країн Євросоюзу Росією використовується арсенал невійськових інструментів гібридної війни
Дод.точки доступу:
Aleksandrova, O.
Александрова Олена
Dodonov, R.
Додонов Роман
Мурінска Сандра


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.
159. 98
Є 27


    Євтушенко, І. В.
    Використання казок в роботі психолога [Текст] / І. В. Євтушенко, С. М. Аврамченко. - Київ : Сімейне коло, 2011. - 96 с. - (Психологічний інструментарій). - 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Казкотерапія--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
архетипна символіка -- міфологія -- психомалюнки -- психокорекція -- страх -- агресія -- психоаналіз казок
Анотація: В посібнику розглядається використання казок та міфів як один з методів психодіагностики та психокорекції. Використання казки сприяє об’єктивації внутрішнього досвіду суб’єкта. Казка може бути застосована як в роботі з дітьми, так і з дорослими. Казка використовується як як діагностичний та психокорекційний засіб у межах методу активного соціально-психологічного навчання.
Дод.точки доступу:
Аврамченко, С. М.


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

9.
341.31(470):341.324(477)(06)
А 25


   
    Агресія Російської Федерації проти України: передумови, сутність. проблема вирішення [Текст] : Програма круглого столу, 15 травня 2018 року, м. Київ / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Факультет права та міжнародних відносин. - Київ : [б. в.], 2018. - 6 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Війна--Росія --Україна--Документи і матеріали -- З’їзди і конференції

   Росія--Агресія--Окупаційний режим--Україна
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка
Факультет права та міжнародних відносин


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5)

Знайти схожі

10.
159.922.8-056.49
А 25


   
    Агресивна поведінка підлітків. Теоретичні засади, соціальна профілактика та стратегії корекційної роботи : навчальний посібник / Київська міська держадміністрація, Служба у справах неповнолітніх, Міський психологічний центр ; ред. Л. В. Романченко. - Київ : АТВ-стиль, 2005. - 112 с. - ISBN 966-8601-02-5 : 2.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вікова психологія--Агресивна поведінка--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
підліткова агресія -- причини агресивного поводження -- діагностика агресивності -- методи соціальної профілактики -- психокорекційна робота
Дод.точки доступу:
Романченко, Л. В. \ред.\
Київська міська державна адміністрація
Служба у справах неповнолітніх
Міський психологічний центр


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)