Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (13)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=агресія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 134
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Фалько, Надія.
    У злагоді із собою та іншими [Текст] : корекційно-відновлювальна програма для учнів молодшого шкільного віку / Н. Фалько // Соціальний педагог. - Київ : Шкільний світ, 2013. - N 6. - С. 35-47

Кл.слова (ненормовані):
АГРЕСІЯ -- КОРЕКЦІЯ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

2.


    Письмак, Лариса.
    Сучасний стан вирішення соціально-педагогічних проблем у закладах освіти [Текст] / Л. Письмак // Соціальний педагог. - Київ : Шкільний світ, 2013. - N 1. - С. 43-47

Кл.слова (ненормовані):
ПРОБЛЕМА -- АГРЕСІЯ -- НАСИЛЬСТВО
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.
007(075.8)
С 69


   
    Соціально-правові основи інформаційної безпеки [Текст] : навчальний посібник / редактор В. В. Остроухов. - Київ : Росава, 2007. - 496 с. - ISBN 966-96-220-5-0 : 45.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційна безпека--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна безпека -- informational security -- інформаційний простір -- information space -- інформаційна політика -- information policy -- національна безпека -- National security -- інформаційні війни -- information wars -- маніпулювання -- manipulation -- інформаційна агресія -- information aggression
Дод.точки доступу:
Остроухов, В. В. \редактор.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.


    Грищенко, Наталія.
    Агресія та агресивність. Методична розробка виховної години [Текст] / Н. Грищенко // Школа. - Київ : Шкільний світ, 2013. - № 1. - С. 80-82

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

5.


    Фіннін, Рорі.
    Не називайте це громадянською війною - конфлікт в Україні є актом російської агресії [Текст] / Р. Фіннін, Т. Ґрант // Всесвіт. - Київ, 2016. - № 1/2. - С. 3-6

Кл.слова (ненормовані):
війна самооборони -- російська агресія -- оборонна війна
Дод.точки доступу:
Ґрант, Томас


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Палчей, М. В.
    Агресія - перший крок до насильства. Заняття з елементами тренінгу [Текст] / М. В. Палчей // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2015. - № 10. - С. 13-16

Кл.слова (ненормовані):
виховна година, агресія -- толерантна поведінка -- виховний процес

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.10.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

7.


    Черненко, Г.
    Інформаційна агресія та захист інформаційного суверенітету сучасної України: ресурси знакових систем [Текст] : Інформація / Г. Черненко // Мовознавство. - 2015. - N 3. - С. 94-96

Кл.слова (ненормовані):
круглий стіл, Київ, 2015 р. -- сугестивна лінгвістика -- інформаційні війни

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (14.08.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

8.
327(477)
Д 67


   
    Донбас і Крим: ціна повернення [Текст] : монографія / Національний інститут стратегічних досліджень ; заг. ред.: В. П. Горбулін [та ін.]. - Київ : НІСД, 2015. - 474 с. - ISBN 978-966-544255-1 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Міжнародні відносини

Кл.слова (ненормовані):
збройна агресія -- національна безпека -- глобальна безпека -- зовнішня політика -- анексія Криму -- Мінський процес -- реінтеграція
Дод.точки доступу:
Горбулін, В. П. \заг. ред.\
Власюк, О. С. \заг. ред.\
Лібанова, Е. М. \заг. ред.\
Ляшенко, О. М. \заг. ред.\
Національний інститут стратегічних досліджень


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

9.


    Хмєлевська, М.
    Попередження агресії в молоді: соціальний аспект [Електронний ресурс] / М. Хмєлевська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - С. 16-23, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
агресія -- соціокультурні детермінанти -- соціальна допомога -- молода людина
Анотація: Стаття присвячена феномену агресії як соціальному явищу, яке має і соціальні, і біологічні (психологічні) умови виникнення і розвитку. Авторка на основі аналізу наукових джерел здійснила класифікацію типів агресії, підкреслюючи, що типологія залежить від критерію поділу. Результати дослідження спираються на найбільш вживану класифікацію агресії на фізичну та словесну (психологічну), а також самоагресію. Особливу увагу в статті приділено соціокультурним детермінантам агресії та насильства молоді, серед яких виокремлено моделі агресії, що молоді люди спостерігають в близькому (сім’я, освітнє середовище) та віддаленому (ЗМІ, інтернет, телевізійні програми) оточенні. Наголошено, що обставинами, які обтяжують прояви агресії, є вживання алкоголю, наркотиків, комп’ютерна залежність. У статті підкреслюється, що ймовірність прояву агресивних форм поведінки залежить від частоти агресії в навколишньому середовищі, від її проявів авторитетними особами (наприклад вихователями), від спостереження вигоди агресії (наприклад у вигляді отриманої переваги), а також від частоти можливостей для агресивної поведінки. У статті акцентується, що допомоги потребують не тільки жертви агресії, а й агресори. Для того, щоб протидіяти агресії як складнику соціального життя молодої людини, мало виявити проблему; важливо усунути причини агресії. Обмеження, попередження і протидія цьому явищу потребує організації ефективної мережі соціальних послуг, а також активізації місцевих громад. На прикладі програм запобігання та усунення агресії в Республіці Польща авторка доводить, що допомогу, спрямовану на припинення агресії, слід вжити не лише заради особистого добробуту молодої людини, а й через соціальні і психологічні наслідки цього явища.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Ренчка, І. Є.
    Мовна поведінка та мовна стійкість українців в умовах російсько-української війни (за романом Тамари Горіха Зерня "Доця") [Текст] / І. Є. Ренчка // Українська мова : науково-теорет. журнал. - 2020. - N 3. - С. 75-91. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-3540

Кл.слова (ненормовані):
мовна поведінка -- мовна стійкість -- русифікація -- мовна та національна ідентифікація -- інформаційна агресія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)