Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (13)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=агресія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 134
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.42/П 84
Назва : Професійний довідник соціального педагога : навч.-метод. посібник
Вихідні дані : Харків: Основа, 2011
Кільк.характеристики :207 с ; [1] с
Серія: Професійний довідник
Примітки : Серія заснована 2011 р.
ISBN, Ціна 978-617-00-1073-5: 36.00 грн.
ДРНТІ : 14.25
УДК : 37.013.42
Предметні рубрики: Педагогіка-- Соціальна педагогіка --Україна
Зміст : Соціально-педагогічна діяльність у закладах освіти
Примірники : всього : Ф2(2)
Вільні : Ф2(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Підручна, Ірина
Назва : Ефективний виховний вплив на учнів у кризових ситуаціях : тренінг для педагогів
Місце публікування : Психолог: всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національна академія педагогічних наук України. - Київ: Шкільний світ, 2013. - № 19/20. - С. 83-85 (Шифр П131260/2013/19/20)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.961/Б 97
Автор(и) : Бэрон Р., Ричардсон Д.
Назва : Агрессия
Вихідні дані : Санкт-Петербург: Питер, 1997
Кільк.характеристики :336 с.: ил.
Серія: Мастера психологии
ISBN, Ціна 5-887-82294-5:
ДРНТІ : 15.41.59
УДК : 159.961
Предметні рубрики: Парапсихологія-- Агресія
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891(082)/М 12
Назва : Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :296 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 001.891(082) + 378
Предметні рубрики: Наукові дослідження-- Педагогіка
Зміст : Формування мовнокомунікативної компетентності студентів першого курсу філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів/ Т. Боримська. Діалогові технології викладання української літератури в 9 класах/ Ю. Журба. Методика вивчення граматики студентами-філологами у вищому навчальному закладі/ А. Кайдаш. Формування соціокультурної компетентності в учнів старших класів профільної школи на уроках української мови/ О. Літаш. Рецепція агіографічної літератури у творах Григорія Квітки-Основ'яненка/ І. Науменко. Формування термінологічної системи знань на уроках української мови в учнів 10 класу профільної школи/ Т. Сломчінська. Художні особливості романів Люко Дашвар/ Є. Сукрухо. Особливості моделювання жіночих образів у романі Ірини Вільде "Сестри Річинські"/ А. Фіненко. Явища асиміляції та редукції у сучасній англомовній пісенній ліриці/ О. Андреєва. Мовленнєві стратегії маніпулювання свідомістю у передвиборчому дискурсі Барака Обами/ В. Бабенко. Вербалізація концепту кохання у сучасній американській лінгвокультурі (на матеріалі творів Ніколаса Спаркса)/ О. Бондаренко. Поетика Емілі Дікінсон: лінгвостилістичний та емпіричний аспекти/ Д. Бородуліна. Інавгураційний дискурс американських президентів/ Ю. Войтенко. Відтворення алюзії в художньому перекладі (на матеріалі українських перекладів Р. Бредбері та О. Хакслі)/ А. Галаджій. Вербалізація лінгвокультурного концепту доля у творах британських авторів єлизаветинської доби/ Г. Горпиніч. Гетерогенні римейки художніх творів Чарлза Діккенса/ А. Гусельцева. Мовні засоби маніпуляції у медіа-дискурсі (на матеріалі новин ВВС)/ І. Дайнеко. Лексичні засоби мовної маніпуляції в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної журнальної реклами)/ В. Даниленко. Розвиток навичок читання та аудіювання на заняттях з другої іноземної мови (англійська) у студентів вищих навчальних закладів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій/ А. Іващик. Мотив блудного сина у світовій літературі/ Т. Костильова. Екологічність мови в емоційній комунікації у творах англійської письменниці Хелен Філдінг/ О. Куля. Конверсаційні особливості авторського і персонажного мовлення у романі J. Austen "Pride and Prejudice"/ Ю. Лопата. Лінгвістичні та прагматичні особливості паремійного простору англомовного та франкомовного медійного дискурсу/ Н. Лоссевич. Естетико-текстотворчі функції авторських оказіоналізмів у художніх текстах Дж. Р. Толкієна/ Д. Лукашенко. Функціональні особливості синтаксичних повторів у сучасній англійській мові/ Н. Романенко. Особливості вживання реквестивних мовленнєвих висловлювань на прикладі сучасної англійської літератури/ Я. Смислова. Засоби вираження епістемічної модальності у творі Дж. Остін "Гордість та упередження"/ К. Тішковська. Текстова ситуація "торгівля людьми" у сучасному англомовному медійному дискурсі: лінгвостилістичні особливості і реакція читача/ А. Турчанінова. Етнокультурна картина світу в англійській та французькій казках/ М. Уляницька. Семіотика політичного дискурсу у передвиборчій кампанії 2012 р. у США/ Ю. Федотова. Структурні та функціональні особливості складнопідрядного речення із that-клаузою у романі Дж. Оруелла "1984"/ О. Хрущ. Вербальні та невербальні аспекти франкомовного та англомовного рекламного дискурсу друкованих засобів масової інформації/ М. Швецова. Постлітературність (на прикладі роману Говарда Джейкобсона "Час звіринця")/ Є. Бобровнік. Проблема становлення особистості у сучасній українській дитячій літературі/ О. Гончаренко. Особливості львівського тексту у сучасній жіночій прозі/ С. Заїка. Чорний гумор" у романі Чака Паланіка «Бійцівський клуб» як засіб зображення американської картини світу/ М. Лісова. Пори року в поезії Оксани Забужко: способи метафоротворення/ Ю. Мєдвєдєва. Концепт "сад" в українській літературі другої половини XX ст./ I. Мурдза ; I. Мурдза. Міфопоетика творчості Світлани Богдан/ А. Негода. Притча в українській літературній прозі на межі ХХ-ХХІ ст./ М. Харабар. Система підготовки вчителів для шкіл України у 20-х роках XX ст./ О. Бакалейко. Виховання толерантності у студентів-магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" під час вивчення нормативних дисциплін/ А. Василенко. Формування громадянських почуттів молодших школярів/ О. Горова. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності/ Н. Дячок. Розвиток дошкільної освіти в Києві наприкінці XIX - на початку XX ст./ М. Загорулько. Розвиток ідей про моральне виховання людини у спадщині Конфуція/ І. Лідека. Професійно-педагогічний імідж як запорука успішної діяльності викладача вищої школи/ Ю. Матвєєва. Специфіка використання та впровадження педагогічного моделювання при підготовці магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи"/ Д. Недашківська. Стратегії впровадження інклюзивної освіти в Україні та за кордоном / О. Санакуєв. Мотивація до навчання студентів педагогічних ВНЗ/ А. Талпа. Етичні аспекти співпраці суб'єктів навчально-виховного процесу ВНЗ/ М. Футорянська. Зв'язки з громадськістю в системі сучасних практик індустрії дозвілля та розваг/ Я. Бакун. Віртуальний персонаж як інтегральне явище сучасної медіа-культури/ Л. Великохатня. Специфіка використання реклами в Інтернет-мережі і соціальних мережах / Г. Гребенюк. Тенденції розвитку журналістської етики в українській журналістиці 2013—2014 рр./ А. Кукса. Соціальні медіа в структурі сучасного інформаційного суспільства/ В. Кумейко. Маніпулятивні технології в рекламному бізнесі/ Є. Кутова. Реклама у малому бізнесі (на прикладі малого підприємства)/ Г. Лисицька. Корпоративна соціальна відповідальність як складова комунікаційної діяльності вищого навчального закладу України (на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка)/ М. Пацеєвський. Комунікативна структура рукописного дитячого журналу "Квітка. Настина читанка" Бориса Грінченка / І. Погребняк. Проблеми розвитку мережевих ЗМІ/ Т. Радченко. Зображальні жанри інтернет-журналістики/ О. Сорокіна. Жанр журналістського розслідування на українському телебаченні/ В. Шпак. Українські музичні фестивалі як феномен масової комунікації/ В. Шпак. Вплив Інтернету на формування сучасного способу спілкування людини/ О. Шпак. Роль та внесок Олексія Бутовського у відродження сучасних Олімпійських ігор/ І. Клапоушенко. Формування професійних компетенцій майбутніх викладачів фізичного виховання у процесі асистентської практики/ В. Комлик. Особливості методики рекреації студентів-першокурсників засобами педагогічного відновлення у навчальному процесі ВНЗ/ Т. Комлик. Засоби медико-біологічних відновлень після травм у студентів, що займаються футболом/ К. Коротенко. Особливості методики корекції дефектів постави у студентів вищих навчальних закладів/ А. Мельник. Внесок O. K. Анохіна у розвиток фізичного виховання на початку XX ст./ М. Мельничук. Сучасні підходи до фізичного виховання студентів відділення фізичної реабілітації, хворих на вегето-судинну дистонію/ О. Молчанова. Особливості методики використання засобів медико-біологічного відновлення у фізичному вихованні студентів/ Л. Наухацький. Особливості методики лікувальної фізичної культури при остеохондрозі хребта/ Ж. Недогибченко. Формування основ здоров'я дівчаток засобами художньої гімнастики в умовах фізкультурно-оздоровчого клубу/ К. Шулигіна. Вплив світових освітніх технологій на практику навчання дітей в Україні/ А. Альонкіна. Інститут куратора студентської групи як чинник ефективної виховної роботи у вищих навчальних закладах/ О. Васильєва. Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами дитячих ЗМІ/ Ю. Волошина. Формування у дорослих позитивного ставлення до дітей засобами живопису / А. Гончар. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з сучасними професіями дорослих/ Є. Загоруйко. Розвиток дитячих садків у м. Києві (кінець XIX - 20-ті роки XX ст.) / С. Комина. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вихователя засобами інтерактивних технологій / К. Кравчук. Внесок А. І. Гендрихівської у розвиток суспільного дошкільного виховання (30-ті роки XX ст.) / А. Лунгу. Партнерська взаємодія викладачів і студентів у освітньому середовищі ВНЗ / А. Маленко. Психологічні чинники виникнення агресивності у дошкільників/ І. Масленнікова. Підготовка майбутніх вихователів-методистів ДНЗ до використання ІКТ у своїй діяльності/ К. Меленевська. Ціннісно-смислові орієнтації як чинник професійного самовизначення майбутніх вихователів/ О. Новікова. Підготовка майбутніх спеціалістів дошкільної освіти до здійснення методичної роботи з формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку / Т. Осадча. Освітньо-культурна і громадська діяльність Бориса Грінченка як чинник формування національної свідомості студентів / Д. Перепельченко. Використання ІКТ в організації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку / Т. Сахацька. Формування у дітей старшого дошкільного віку пізнавальної активності в процесі нескладного експериментування/ Т. Смислова. Формування художньо-естетичної компетенції у дітей старшого дошкільного віку засобами живопису/ О. Ткачук. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення правового виховання дітей дошкільного віку/ М. Фелендюк. Формування моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури / Ю. Цирень. Педагогічні умови керівництва творчою діяльністю дітей старшого дошкільного віку/ Ю. Цірук. Сучасні форми взаємодії ДНЗ і батьків/ Ю. Швець. Методологічні аспекти формування у дітей старшого дошкільного віку естетичної компетентності / М. Янченко. Підготовка майбутніх магістрів до післядипломної проектно-художньої діяльності з учителями початкових класів/ І. Ботвіна. Формування комунікативної компетентності у майбутнього вчителя початкової школи/ А. Висоцька. Формування риторичних умінь у майбутнього вчителя початкової школи під час тренінгу/ М. Висоцька. Формування навчальної мотивації у студентів-першокурсників/ М. Гарбуз. Взаємодія мистецтв на уроках літературного читання як засіб навчання молодших школярів сприймати художній образ/ О. Городня. Підготовка майбутнього вчителя до використання засобів наочності у процесі вивчення курсу "Я і Україна"/ Н. Губар. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи до екологічного виховання молодших школярів/ О. Дмитрук. Формування культури усного мовлення майбутніх учителів початкової школи під час ділових ігор / І. Іванова. Підготовка майбутнього вчителя до здоров'язбережувальної діяльності в початковій школі/ О. Кікош. Формування в майбутнього вчителя початкової школи професійного мовлення / В. Ковальова. Підготовка майбутнього вчителя до використання техніки оригамі на уроках трудового навчання в початковій школі/ В. Лещенко. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчання художньої праці в школах національних меншин України / Г. Майоренко. Підготовка майбутнього вчителя до використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі/ І. Плужник. Підготовка майбутнього вчителя до проведення екологічних дидактичних ігор на уроках природознавства в початковій школі/ Ю. Русова. Візуалізація системи образів художнього твору як засобів усвідомлення молодшими школярами його ідеї / Т. Савченко. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з педагогічно занедбаними учнями у позаурочній виховній діяльності/ О. Сапіженко. Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи/ Ж. Северина. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до впровадження педагогічних технологій / А. Сидоренко. Формування творчої особистості молодшого школяра в процесі навчально-пізнавальної діяльності/ О. Смирнова. Формування в майбутнього вчителя початкової школи культури мовленнєвого спілкування/ А. Смірнова. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до позашкільних занять з графічного дизайну/ П. Соболевська. Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями / Х. Субота-Мельник. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до використання проектної діяльності в навчальному процесі початкової школи/ О. Товкач. Формування риторичної культури у майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Удод. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання ігрового дизайну учнів/ В. Чеснокова. Суспільно-політична діяльність Джузеппе Мадзіні (1821-1872 pp.)/ Ю. Барабаш. Постать Миколи Хвильового у суспільно-політичних процесах 1920-х - початку 1930-х років / В. Василенко. Українське культуртрегерство як чинник формування російської культури другої половини XVII - початку XX ст./ Н. Вірич. Земства на Правобережній Україні/ М. Головко. Енциклопедичні видання в Україні XX - початку XXI ст. ; Участь студентів та викладачів вищих навчальних закладів у народному ополченні при обороні Києва (7 липня - 26 вересня 1941 р.)/ Д. Казаков. Дипломатичні відносини Понтійського царства і Римської держави у період Мітрідатових воєн/ С. Каранда. Політика міжнародного співтовариства щодо врегулювання Косовського конфлікту у 1998-1999 рр./ Д. Кондратенко. Спогади Євгена Чикаленка як історичне джерело вивчення причин поразки української революції/ Ю. Кот. Повсякденне життя української наукової інтелігенції 1920-х років (за матеріалами щоденників Сергія Єфремова)/ А. Кошкідько. Місце Пергамського царства в системі міжнародних відносин у III - II ст. до н.е./ В. Кучерявий. Проблеми шкільної освіти в політиці ЮНЕСКО у другій половині XX ст./ Є. Овчаренко. Київська школа істориків Володимира Антоновича/ І. Пасічник. Пам’ятки сабатинівської культури Бузько-Інгульського межиріччя/ Б. Пацкань. Військово-політична діяльність генерала Я. Слащова у контексті білогвардійського руху в Україні (1918-1920 р.)/ М. Саблін. Сучасна історико-туристична панорама Києва/ Ю. Сандул. Молодіжний рух в країнах Західної Європи та США у другій половині 60-х років XX ст./ К. Холоденко. Шкільництво Києва другої половини XIX ст./ С. Шептицький. Комп'ютерне навчання алгебри і геометрії у старшій школі/ С. Динниченко. Освіта суспільства сталого розвитку/ М. Марунич. Комп'ютерна програма для аналізу та порівняння електронних документів/ Є. Матасар. Об'єкти і методи вимірювань в освіті/ А. Орленко. Вимоги до комунікаційної компетентності, способи її формування/ В. Старшун. Технології підтримки віртуальної навчальної діяльності у соціальних інформаційних системах/ А. Кupдa. Швидкодія криптосистем на еліптичних кривих з використанням кривих у формі Едвардса/ В. Линьов. Напрями використання сучасних інформаційних технологій у діяльності культурно-розважальних закладів/ Л. Первак. Комп'ютерні засоби для організаційної підтримки системи післядипломної освіти/ І. Петроє. Напрями застосування ІКТ у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу/ А. Стецев'ят. Зворотна розробка/проектування (reverseengineering) програмного забезпечення у системі підготовки ІТ - фахівців України/ P. Тихонов ; P. Тихонов. Моніторинг якості освіти у школі/ О. Чернов. Методика патентних досліджень у соціальній сфері з використанням інформаційних технологій/ А. Шинкарук. Розробка автоматизованої системи управління документацією навчального відділу інституту/ Д. Яровий. Управління зайнятістю у сфері державної служби України/ О. Божик. Управління освітньою сферою на місцевому рівні/ О. Бондаренко. Соціальне страхування як інструмент соціального захисту населення/ С. Бублик. Удосконалення організаційної структури виконавчої влади в Україні/ Я. Дудков. Державне управління розвитком інклюзивної освіти в Україні/ О. Кузнецова. Державна політика розвитку соціального діалогу в Україні/ В. Курінна. Організація роботи з кадрами в органах прокуратури/ І. Музиченко. Соціальний захист населення України: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку/ Т. Семенкова. Державна освітня політика в Україні і за кордоном: порівняльний аналіз/ Л. Січкар. Удосконалення механізмів взаємодії виконавчих органів державної влади та громадських організацій/ Ю. Скидоненко. Реалізація державної політики щодо захисту прав дітей на місцевому рівні / В. Черкасова. Державна кадрова політика в освітній галузі (на прикладі м. Києва)/ С. Юрченко. Співвідношення професійних здібностей та професійних інтересів у підлітковому віці/ Е. Загоруй. Психологічні особливості поведінки гіперактивних дітей молодшого шкільного віку/ Т. Ісай. Самоактуалізація особистості студента у зв'язку з проявами захисних механізмів психіки/ О. Конопля. Вікова зумовленість суб'єктивної оцінки стресових подій/ Н. Макарова. Особливості долаючої поведінки емпатійних особистостей/ К. Окорокова. Академічна прокрастинація студентів вищих навчальних закладів/ О. Оладько. Динаміка мотиваційної сфери особистості студента-психолога/ Ф. Подшивайлов. Ціннісні орієнтації студентів із різними соціально-рольовими репертуарами/ О. Рафіков. Психологічні особливості інтернет-комунікації сучасної молоді/ Ю. Сальнікова. Психологічні особливості соціальної адаптації до навчання у вищій школі студентів, які мали досвід шкільного булінгу/ А. Самойленко. Вплив комп’ютерних ігор на формування особливостей особистості в юнацькому віці/ І. Фарафонов. Психосемантичний зміст картини світу професій абітурієнтів психологічних спеціальностей/ А. Юревич. Соціально-педагогічна профілактика хвороб, які передаються статевим шляхом, серед учнів професійно-технічних навчальних закладів/ А. Бєлишева-Кімнатна. Соціально-педагогічне забезпечення прав дітей у сім'ї, яка опинилася в складних життєвих обставинах/ Н. Вітківська. Соціально-педагогічна профілактика агресивної поведінки підлітків у загальноосвітніх навчальних закладах/ Є. Грицай. Соціально-педагогічна підтримка сімей, які виховують ВІЛ-інфікованих дітей/ С. Загреба. Соціально-педагогічна робота фахівців соціальної роботи в центрах матері та дитини/ Д. Ковторова. Соціально-педагогічна робота з підготовки старшокласників до усвідомленого батьківства/ Т. Кравченко. Зміст та форми роботи соціального педагога з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах/ А. Лещенко. Соціально-педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів/ О. Лобода. Формування академічної манери співу у майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. Благодатних. Методика навчання гри на гобої в Україні у другій половині XX ст. : історичний аспект/ К. Бурдальов. Формування музично-виконавських компетенцій майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ О. Горбачова. Формування музично-виконавського досвіду майбутніх учителів музики у процесі інструментальної підготовки/ О. Дядечко. Формування стильового мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ М. Зеленська. Формування вокально-педагогічних навичок майбутнього вчителя музики у процесі фахової підготовки/ Г. Коваленко. Формування інтонаційного мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ А. Крижановська. Методика розвитку творчих здібностей майбутнього вчителя музики у процесі вокальної підготовки/ О. Нікіфорова. Розвиток творчої самостійності майбутнього вчителя музики у процесі дистанційного навчання/ В. Савтюк. Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ Г. Третьякова. Формування особистісних якостей майбутніх учителів музики на заняттях з постановки голосу/ С. Трифанюк. Патріотичне виховання старшокласників засобами народнопісенної творчості/ Л. Шекеряк. Осінні каштани/ І. Каленченко. Осінь у Львові/ М. Коренюк. Вечорниці/ О. Кравченко. Відносність руху/ Т. Мільшина. Свято врожаю/ А. Олійник. Образ мавки у творчості Лесі Українки/ Т. Потоцька. Шевченківські дороги/ О. Тонковид. Образ жінки у творчості Т. Г. Шевченка/ А. Шевчук. Танцювальний клас/ О. Шпіг.
Примірники : всього : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Вільні : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Всесвіт -2014р.,N 9/10
Цікаві статті :
Андрухович Ю. Про змінність і рух/ Ю. Андрухович (стр.3) Кл.слова: Східна Україна,російська агресія,Захід
Кленсі Т. Наказ на відсіч/ Т. Кленсі, М. Ґріні (стр.4-11) Кл.слова: художня література,проза,США
Дирліх Б. Я натхнення кроками вимірював/ Б. Дирліх (стр.13-15) Кл.слова: художня література,поезія,Німеччина
Тукай Г. Вибрані поезії/ Г. Тукай (стр.16-20) Кл.слова: художня література,поезія,Татарстан
Еліот Т.С. Спустошена земля/ Т. С. Еліот (стр.21-31) Кл.слова: художня література,поезії,США
Бражник С. Красноділ/ С. Бражник (стр.33-133) Кл.слова: художня література,повість,Ізраїль
Сілко Л. М. Колискова/ Л. М. Сілко (стр.134-140) Кл.слова: художня література,оповідання,США
Буковскі Ч. Фактотум/ Ч. Буковскі (стр.141-22) Кл.слова: художня література,роман,США
Туаклі-Восорну Т. Бувай, Бабаре!/ Т. Туаклі-Восорну (стр.229-232) Кл.слова: художня література,маніфест,США
Романова О. Літературний міф про Гелену Жебровську/ О. Романова (стр.233-241) Кл.слова: Жебровська Гелена,біографія,творчий шлях
Дроздовський Д. "Істина завжди одна". Суперструнна реальність Девіда Мітчелла/ Д. Дроздовський (стр.242-246) Кл.слова: художня література,роман,містика
Лубківський Р. Кобзар ув'язнених ридань.../ Р. Лубківський (стр.247-256) Кл.слова: Шевченкознавство,Шевченко в польських перекладах,шевченко Тарас
Левицький В. Поезія пробудження Едему/ В. Левицький (стр.257-261) Кл.слова: Ван Лерберг Шарль,символізм,епічні твори
Якубув А. Українці на барикадах Піренеїв в іспанській громадянській війні 1936-1939 років/ А. Якубув (стр.262-274) Кл.слова: протистояння,Іспанія,Громадянська війна в Іспанії 1936-1939 років
Пархоменко І. У країні опалених сонцем облич/ І. Пархоменко (стр.275-280) Кл.слова: Ефіопія,населення,територіальний огляд
Скринченко В. Коли прийде весна.../ В. Скринченко (стр.281-284) Кл.слова: Нємен Чеслав,рок-музика,мистецтво
Роксолана Зорівчак: Перекладознавець, педагог, словолюб (До 80-річчя від дня народження) (стр.285-286) Кл.слова: Зорівчак Роксолана,ювілейна дата,Львівський національний університет ім. І. Франка
Меджид Р. 10 вересня, або таксист несамохіть/ Р. Меджид (стр.287-293) Кл.слова: художня література,оповідання,Азербайджан
Пам’яті Віталія Кейса Кл.слова: вшанування пам’яті,письменник,літературний критик
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2014р.,N 11
Цікаві статті :
Грачова Н. М. Всесвітня популярність творів про Шерлока Холмса/ Н. М. Грачова (стр.2-6) Кл.слова: Дойль Конан,Холмс Шерлок,музей на Бейкер-стріт
Рак Г. О. "Скільки ще людей у футлярі залишилося, скільки їх іще буде !". Бесіда з позакласного читання/ Г. О. Рак (стр.7-10) Кл.слова: лицемірство інтелігентного суспільства,літературні герої,"футлярність"
Файчак Н. Я. Психологічний сенс зустрічі янголів із людьми (За оповіданнями Гарсія Маркеса "Стариган із крилами" та Л. Толстого "Що живить людей?")/ Н. Я. Файчак (стр.10-12) Кл.слова: психологічний портрет,духовні потреби,святість
Качур Л. М. Причини та наслідки еволюції образу Сехисмундо. Вивчення драми Кальдерона "Життя - це сон"/ Л. М. Качур (стр.13-14) Кл.слова: еволюція Сехисмундо,в'язень,правитель
Козієва В.В. Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші Марини Цвєтаєвої "Книжки в обкладинках червоних"/ В. В. Козієва (стр.15-17) Кл.слова: лірика,лірична героїня,символ
Антонова О. П. Ідея радості життя й відкриття світу у творі Е. Портер "Полліанна"/ О. П. Антонова (стр.18-19) Кл.слова: благодійна допомога,портрет Поліанни,життєві негаразди
Невкрита І. С. Твори добро на благо іншим. Вивчення китайської народної казки "Пензлик Маляна"/ І. С. Невкрита (стр.19-20) Кл.слова: митець,казка народна,Пензлик Маляна
Богосвятська А. І. Сучасні форми і методи навчання в системі формування духовно-моральної культури учнів/ А. І. Богосвятська (стр.21-25) Кл.слова: духовні цінності,гармонізація,людяність
Гузь О. О. Сучасні форми і методи навчання в системі формування духовно-моральної культури учнів. Уроки №28-31/ О. О. Гузь, С. О. Тіхоненко (стр.26-31) Кл.слова: Ніч перед Різдвом,Гоголь Микола,кохання
Кожукало Н. В. Вивчаємо оповідання Джека Лондона "Жага до життя"/ Н. В. Кожукало (стр.32-33) Кл.слова: вольові якості,гуманні стосунки,мужність
Шкаруба Л. М. Закуримо люльку миру (до вивчення "Пісні про Гайавату" Г. Лонгфелло)/ Л. М. Шкаруба, І. О. Ткач (стр.34-39) Кл.слова: північноамериканські індіанці,індіанські легенди,індіанські племена
Ткач І. Генрі Лонгфелло та його поема "Пісня про Гайавату"/ І. Ткач (стр.40-41) Кл.слова: план-конспект уроку,національний індіанський герой,єдність народу
Сігута Ю. Особливості світосприйняття юних героїв у романі Марка Твена "Пригоди Тома Сойєра"/ Ю. Сігута, О. Єременко (стр.42-43) Кл.слова: світосприйняття,дружба,дитинство
Зорій М. В. Сучасна польська дитяча література: шляхи досягнення/ М. В. Зорій (стр.44-45) Кл.слова: інтертекстуальність,біблійні мотиви,дитяча література
Гуцол В. П. Зірка на ім'я Ліндгрен/ В. П. Гуцол (стр.46-50) Кл.слова: Ліндгрен Астрід,проект,творчість Астрід Ліндгрен
Качур Л. М. Гра "Найкращий знавець світової літератури" (для учнів 6—8 класів)/ Л. М. Качур (стр.51-55) Кл.слова: відбіркові тури,тематика завдань,світова література
Котова І. С. Тренінгове заняття для класних керівників та батьків. Тема. Профілактика агресії у дітей/ І. С. Котова (стр.56-59) Кл.слова: дитяча агресія,профілактика агресії,корекція агресивності
Ліпатникова С. В. Стихія кольору — живопис вірша/ С. В. Ліпатникова (стр.60-61) Кл.слова: каліграма,графічна гра,вірш-малюнок
Полтавець О. М. Багатогранний талант Лермонтова-художника/ О. М. Полтавець (стр.62-63) Кл.слова: Лермонтов Михайло,живопис,автопортрет
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 323+327(477)"19/20 У45
Назва : Україна в системі змін парадигми світопорядку ХХ - ХХІ століть : тези Міжнародної науково-практичної конференції, 19 березня 2015 р., м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :162 с :
ДРНТІ : 11.25
УДК : 323+327(477)"19/20"
Предметні рубрики: Історія України
Геополітика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): глобалізація--діаспора
Зміст : Звернення до учасників Міжнародної науково-практичної конференції 19 березня 2015 року./ В. О. Огнев’юк ; В. О. Огнев'юк. Wymiar geopolityczny „Biuletynu polsko-ukrairiskiego"/ А. Bracki. О przezwycieianro uprzedzen і roznic.„Oksana" Wbdzimierza Odojewskiego jako literacki powrot do skomplikowanych relacji polsko-ukrainskich/ А. Bajda. Розгортання "гібридної війни" Російської Федерації в умовах системної кризи державної організації України: інформаційно-комунікативні аспекти/ В. В. Гулай. Російські стратегеми як загроза національній безпеці України / A. M. Киридон, С. С. Троян. Міжнародна суб'єктність сільського господарства України у вимірі геополітичних і геоекономічних викликів 1990-2000-х рр./ С. С. Падалка. Wieloaspektowosc migracji jako zjawiska badawczego / J. Och. Людський фактор у формуванні національної безпеки України/ О. О. Салата. Мовна політика у сучасних глобалізаційних процесах/ Т. М. Кучера, Л. М. Печенікова. Аналіз та сценарії геополітичних та геоекономічних процесів і місце в них України/ О. С. Макаренко. Правова природа екологізованої громадськості в Україні у контексті геополітики держави/ О. В. Павлова. Україна в польських концепціях Міжмор'я: 1921-1946 рр/ І. Ю. Афанасьєв. Українське питання у стратегії Заходу за доби холодної війни/ В. І. Головченко. Право на самовизначення українського народу після Першої світової війни у документах Версальської мирної конференції / П. В. Сацький. Місце України в геополітичних амбіціях Росії XXI ст./ Р. В. Дубровський. Молдавська Автономна Радянська Соціалістична Республіка у складі УРСР 1924-1940 pp. : до питання про історичні корені виникнення сучасної проблеми Придністров'я / В. А. Тучинський. Українські землі в стратегічних планах Третього Рейху / І. С. Тарнавський. Геополітичні й геоекономічні чинники військової агресії Російської Федерації проти України / М. Х. Ялі. Настроения населения Молдовы в 1985-1991 гг. : неизвестные аспекты/ Р. А. Шевченко. Деякі особливості процесів децентралізації в Україні: китайські оцінки/ В. В. Величко. Історична свідомість українського народу в контексті інформаційно-психологічних впливів процесу глобалізації / Д. В. Ведєнєєв. Причини, характер і склад другої хвилі еміграції українців до Канади / О. І. Дзира. Діаспора як чинник утвердження України на міжнародній арені/ Г. О. Щигельська. Поиск путей развития высшей школы на основе новой образовательной парадигмы/ В. И. Мудрик, С. А. Заветный. Месіанська складова в політичній доктрині неоєвразійства Олександра Дугіна / О. М. Салтан. Український молодіжний рух в європейській системі міжнародних відносин в 1920-1939 роках / O. A. Гуменюк. Проблеми молодіжної політики в Україні / С. В. Бережна. Інформаційно-психологічігий компонент "гібридної війни"/ О. А. Сищук. Проблеми реформування українського села доби президентства Л. Кравчука / М. М. Ігнатенко. Україна в планах нацистської Німеччини/ Ф. Л. Левітас. The geopolitics of cyberspace: cybervvars and the Ukrainian crisis / М. Makhortykh.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 327(477+470)/Р 32
Автор(и) : Головко В., Палій О., Черевко О., Янішевський С.
Назва : Революція гідності 2013-2014 рр. та агресія Росії проти України : науково-методичні матеріали
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :36 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України
ISBN, Ціна 978-617-658-009-6:
ДРНТІ : 11.15.37
УДК : 327(477+470)
Предметні рубрики: Політика-- Міжнародні зв'язки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): євромайдан--агресія--євросоюз
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 327(477+470)/Р 32
Автор(и) : Палій, Олександр, Головко, Володимир, Черевко, Оксана, Янішевський, Сергій
Назва : Революція гідності 2013-2014 рр. та агресія Росії проти України : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :36 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України
ISBN, Ціна 978-617-658-008-9:
ДРНТІ : 11.15.37
УДК : 327(477+470)
Предметні рубрики: Політика-- Міжнародні зв'язки --Україна --Росія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): євромайдан--агресія--євросоюз--революція
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/Ч-81
Автор(и) : Чуб, Наталія Валентинівна
Назва : Довідник для батьків дошкільників. Психологія дитини від А до Я : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Харків: Веста, 2007
Кільк.характеристики :160 с
ISBN, Ціна 978-966-08-2468-3:
ДРНТІ : 15.31.31 + 14.23
УДК : 159.922.7
ББК : 74.1
Предметні рубрики: Дитяча психологія-- Дошкільний вік
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агресія--аутизм--брехун--егоїзм--лівша--лідер--страхи--самооцінка--творчість--уразливість
Анотація: В книзі зібрані усі типові психологічні проблеми та явища значущі в процесі становлення маленької особистості.
Примірники : всього : Ф2(38), (1)
Вільні : Ф2(38), (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)