Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (5)Мережеві ресурси (22)Наукові періодичні видання Університету (36)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=адаптації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 239
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bogusz M.
Назва : Care over the international students during COVID-19 lockdown
Паралельн. назви :Особливості роботи з іноземними студентами під час карантину covid-19
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2021. - № 6. - С. 69-77. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2021.67 (Шифр T017777504/2021/6). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2021.67
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): covid-19--передові практики--іноземні студенти--закриття
Анотація: Ця стаття є діагностикою фактів на основі внутрішнього, емпіричного дослідження. Метою статті є представити становище іноземних студентів в університеті WSG під час карантину, пов’язаного з пандемією COVID-19, а також вжиті заходи та заходи для протидії її негативним наслідкам. Приклади стосуватимуться Польщі та університету, який я представляю. У цій статті розглядаються наступні питання: загальна ситуація іноземних студентів у Польщі, короткий огляд діяльності університету, які інструменти та процедури для адаптації до нової ситуації були підготовлені заздалегідь, і що слід застосувати в кризовій ситуації, виклики раптового збільшення рівня та кількості дистанційного навчання та проблем найму іноземних студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Frotveit M., Shkodych A.
Назва : Conceptual principles of research of the problems of adaptation and integration of Muslim Female refugees in Germany
Паралельн. назви :Концептуальні засади дослідження проблем адаптації та інтеграції біженок-мусульманок у Німеччині
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2021. - № 3/4. - С. 31-37. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2021/3/4). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--біженки-мусульманки--гендерна нерівність--жінки-біженки--інтеграція--німеччина--пандемія--притулок
Анотація: Стаття присвячена дослідженню проблем біженок-мусульманок до Німеччини. Автори розглядають процес біженства мусульманських жінок до Німеччини в умовах підвищеного рівня конфліктності в державах їх походження як окремий вид біженства. Зроблена спроба охарактеризувати психосоціальний стан жінок-біженок, які прибули до Німеччини, та визначити їх якісні та кількісні характеристики. Акцентовано увагу на факторах, які впливають на участь мусульманських жінок-біженок у суспільному житті. Наше дослідження доводить, що біженці є окремою складовою німецького суспільства, оскільки вони безпосередньо впливають на демографічну та соціально-економічну ситуацію в Німеччині. Забезпечення стабільного та ефективного соціально-економічного розвитку Німеччини із залученням усіх категорій населення безпосередньо пов’язано з реалізацією державної політики. Дослідження гендерних аспектів біженства допоможе визначити ключові проблеми, вирішення яких сприятиме швидкій адаптації та інтеграції мусульманських біженок до німецького суспільства, а в перспективі – активно залучати їх до розвитку німецького суспільства. Результати дослідження допомогли в аналізі процесів інтеграції та адаптації мусульманських біженців як окремої частини біженців. Біженки є найбільш вразливою категорією біженців, тому ними легко маніпулювати та зловживати їх довірою. Виявлення проблем під час інтеграції допоможе вдосконалити механізми захисту біженців та шукачів притулку. Окремо автори зосередились на впливі пандемії COVID19 на прийом та адаптацію біженок, а також на встановленні нових правил для задоволення основних потреб біженців у притулках, проблемою яких є антисанітарія та неможливість соціального дистанціювання. Пандемія COVID-19 змінила процес прийняття рішень та процедури прийому біженців, тому аналіз викликів вказує на слабкі місця в механізмах прав біженців
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004.5/I-66
Автор(и) : Кендау, Дебі, Доерті, Дженніфер, Йост, Джуді, Куні, Пейдж
Назва : Intel. Навчання для майбутнього : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: "Нора-прінт", 2006
Кільк.характеристики :478 с.: табл.
ISBN, Ціна 966-8659-08-2: Б.ц.
ДРНТІ : 20
УДК : 004.5
Предметні рубрики: Комп’ютерні науки-- Інформаційні технології
Анотація: Мета книги - підготувати вчителів загальноосвітніх навчальних закладів до ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі.
Примірники : всього 141: Ф3(59)
Вільні : Ф3(59)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Makhachashvili R., Semenist I., Bakhtina А.
Назва : Digital skills development and ict tools for final qualification assessment: survey study for students and staff of european and oriental philology programs
Паралельн. назви :Розвиток цифровик навичок та ІКТ інструменти для підсумкової кваліфікації атестації: дослідження результатів опитування студентів та викладачів програм з європейської та східної філософії
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 9. - С. 54-68. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.5 (Шифр В505452853/2020/9). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.5
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ікт інструменти та практики--підсумкова кваліфікаційна атестація--цифрова грамотність--змішане навчання--метод опитування--європейські мови--східні мови
Анотація: Глобальна пандемия та карантинні заходи й обмеження створили низку викликів структурі та процедурі підсумкового оцінювання в університетах. Кваліфікаційне оцінювання випускників програм з іноземних мов, зокрема, є регламентованою процедурою, яка включає різні етапи (усні та письмові іспити, підсумковий проект, внутрішнє та зовнішнє рецензування). Розглянуто фактори соціальних змін, що забезпечують критичну трансформацію набору навичок, що є вирішальним для надзвичайної освітньої ситуації в умовах Ковід-19. Передумова дослідження базується на виявленні різних рамок компетентностей, похідних від навичок 21 століття, для співробітників університетів та прогнозованих вимог до цифрової грамотності. Розроблено відповідність між структурою навичок 21 століття, структурою компетенцій 2020 та системою глобальних навичок. Метою дослідження є критичний огляд прикладного куйсу та передового досвіду цифрового підсумкового кваліфікаційного оцінювання в Київському університеті імені Бориса Грінченка для студентів освітніх програм з європейських (французька, італійська, іспанська, англійська, німецька) та східних (китайська, японська) мов у 2020 році, в умовах карантинних обмежень. Опитування та аналіз різних ІКТ-інструментів використовується для трансляції практик кваліфікаційного оцінювання в реальному житті у змішаний форматта електронний формат. Дослідження також має за мету виявити різні групи прикладних цифрових навичок та навичок співпраці, які використовуються в процесі кваліфікаційного оцінювання усіма учасниками (студентами, викладачами та рецензентами). Визначено, як у ситуації карантинних обмежень Ковід-19 усі елементи Підсумкової кваліфікаційної атестації з європейських та східних мов в Київському університеті імені Бориса Грінченка були переведені у цифровий, віддалений або змішаний формат із використанням засобів ІКТ. Режим кваліфікаційного оцінювання для освітніх програм з іноземних мов був адаптований до цифрового формату яка рамковий контекст (юридична процедура, що призводить до підтвердження ступеня випускника), низка послідовних комунікативних заходів відповідно до юридичної процедури, "ритуальний" сценарій. Визначено порівняльні результати адаптації цифрового формату Підсумкової кваліфікаційної атестації для різних груп освітніх програм іноземних мов (європейських та східних).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Pappas G.
Назва : Quality of education in the European union strategic documents: a critical analysis [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 1. - С. 86-92. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.13 (Шифр Н057263/2020/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.13
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критична теорія освіти--стратегічні документи єс--якість освіти--ринкові механізми у сфері освіти
Анотація: У статті наголошується, що інтернаціоналізація ринку співпала з відкриттям державних кордонів на користь вільного руху капіталу, товарів, робочої сили, послуг та інформації, що призвело до змін в освітньому дискурсі, де стали переважати концептуальні основи бізнесу: вибір, конкуренція, ефективність, управління, продуктивність, споживач. Вторгнення ринкових механізмів у сферу освіти призвело до прийняття та використання відповідних стандартів з метою кількісної оцінки якості. У статті акцентовано, що успішність в міжнародній економічній конкуренції є ключовим критерієм якості освіти. У статті проаналізовано Повідомлення Європейському Парламенту, Раді, Економіко-соціальному комітету та Комітету регіонів (2008 р.) «Про оновлену стратегічну основу європейської співпраці в галузі освіти та навчання», в якому відзначено, що мета стратегії полягає в приведенні людських ресурсів, знань, здібностей, поглядів та поведінки відповідно до стандартів ринку, а сучасна якісна освіта має бути спрямована на підготовку особистості до навчання та адаптації до життя, управління інформацією, інноваціями та виробництвом. Оновлена стратегічна основа європейської співпраці в галузі освіти та навчання дозволяє всім громадянам, незалежно від статі, віку та соціально-економічного походження, набувати, оновлювати та розвивати протягом свого життя як професійні навички, так і основні навички, необхідні для подальшої освіти, активного громадянства та міжкультурного діалогу. У статті також представлений критичний огляд практик оновлених стратегічних рамок європейського співробітництва на основі критичної теорії освіти, яка наголошує, що глобалізація і технологічна революція повинні бути використані для радикальної перебудови і реконструкції освіти для її служіння демократії та прогресивним соціальним змінам.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Pappas G.
Назва : For the education of the cosmopolitan. The case of tagore and the globalized self [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :До питання освіти в умовах космополітизму. Р. Тагор і глобалізоване «Я»
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 1. - С. 1-14. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.1 (Шифр О283150799/2020/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.1
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): глобалізація--космополітизм--патріотизм--критичне мислення--всесвітня освіта--освітня та міжкультурна солідарність
Анотація: Явище глобалізації призводить до різноманітних дискусій, створює напругу в суспільстві, викликає дилеми, протилежне бачення самого питання. У запропонованій статті подана спроба апроксимувати явище глобалізації, простежене за різними сучасними тенденціями; результати спостережень та отримані показники викладені описовими, оцінними і регулюючими судженнями. Крім того, представлені різні філософські погляди в діалозі питань із космополітизму та патріотизму, на яких сфокусовані філософи та футурологи. Порушені питання глобалізації у статті розглянуто разом з баченнями Р. Тагора і його позиції щодо космополітизму та всесвітньої освіти, де робиться акцент на розвитку критичного мислення і конструктивного діалогу. Дебати щодо глобалізації в освітньому просторі викликають побоювання та протиріччя, хоча й виникла невідкладна потреба в швидкій адаптації до соціального і культурологічного різноманіття навколишнього середовища. Поява поняття міжкультурної освіти є наслідком процесів глобалізації. Автор статті зазначає, що міжкультурна освіта означає протистояння через повсякденну педагогічну практику в будь-якій формі дискримінації, будь то соціальна, культурна, гендерна, мовна чи релігійна. Таким чином процес інтеграції є неможливим без створення динамічного процесу взаємодії, взаємного визнання та співпраці між людьми з різних етнічних груп. Необхідно переосмислити свою прихильність до культури в рамках універсального горизонту та задуматися над потенціалом та важливістю співіснування культурних та загальнолюдських ідеалів для сучасної освіти. Оминання, невирішення вищезгаданих питань – це невирішення потреби та невиконання освітньої політики, яка має бути ґрунтовною з позицій освіти співчуття, солідарності та міжкультурної поваги. У роботі проповідуються зобов’язання перед культурою та міжкультурною освітою в межах універсального горизонту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Voloshchenko, Yurii
Назва : Interoceptive awareness: verification of the adaptation of the Ukrainian version of the multidimensional assessment of interoceptive awareness (version 2) questionnaire among first-year studentsof Borys Grinchenko Kyiv University
Паралельн. назви :Інтероцептивне усвідомлення: перевірка адаптації української версії анкети багатовимірної оцінки інтероцептивного усвідомлення серед студентів першого курсу Київського університету імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Charity Foundation "City of Dreams". - Київ: Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2023. - N 1(9). - С. 68-90. - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2023.15 (Шифр С967601977/2023/1). - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2023.15
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтероцепція--опитувальник--інтероцептивні виміри
Анотація: Вивчаючи інтероцепцію, відомі вчені в галузі соматичної рухової освіти в основному використовують останню версію опитувальника багатовимірної оцінки інтероцептивного усвідомлення (Multidimensional Assessment of Interoceptive Awareness, Version 2 (MAIA-2). Таке дослідження в Україні відбувається вперше.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Єфименко Микола, Литв’яков Михайло
Назва : Акватеатр : парціальна програма адаптації дітей раннього та дошкільного віку до водного середовища і навчання плавання
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2019. - № 8. - С. 10-13. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2019/8). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Фізичне виховання
Дошкільна педагогіка-- Валеологічне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізичний розвиток--корекційно-оздоровчі заняття у воді
Анотація: "У системі фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільнятами вагоме місце належить плаванню та рухово-ігровій діяльності у воді. До вашої уваги - презентація нової парціальної програми з адаптації до водного середовища і навчання плавання дітей раннього віку. Ця інноваційна програма, яка отримала гриф МОН України, має п'ять принципових відмінностей від традиційних програм з плавання, з якими й ознайомлять її автори."
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ієвлєв М. Г.
Назва : Автоматизоване управління режимами прокатки на товстолистових станах
Місце публікування : Математичні машини і системи: науковий журнал/ Національна академія наук України, Інститут проблем математичних машин і систем НАН України. - Київ, 2020. - N 4. - С. 95-112. - ISSN 1028-9763 (Шифр М750337435/2020/4). - ISSN 1028-9763
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): товстолистовий стан--автоматичне керування--стратегії управління--математичні моделі--методи адаптації
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ільїч Л., Науменко М.
Назва : Впровадження універсального дизайну в заклади загальної середньої освіти: аудит доступності [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 36. - С. 53-58. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.367 (Шифр П225817115/2021/36). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.367
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): безбар’єрний простір--заклади загальної середньої освіти--освіта--освітній простір--універсальний дизайн
Анотація: У статті висвітлено проблему впровадження універсального дизайну в заклади загальної середньої освіти України; визначено нормативно-правові основи впровадження універсального дизайну, а саме: Декларація про права людини, Конвенція ООН про права дитини; Конвенція про боротьбу з дискримінацією, Всесвітня декларація «Освіта для всіх», Саламанська декларація; здійснено аналіз Національної доктрини розвитку освіти, де вказано, що створення умов для розвитку особистості і творчої самореалізації кожного громадянина України свідчить про те, що сучасна система освіти України базується на ідеях гуманістичної освітньої парадигми, сутність якої відповідає запитам здобувачів освіти, з притаманними їм сучасними цінностями та взаємодії учасників освітнього процесу, побудованій на особистісно-орієнтованому та компетентнісному підходах; описано підходи до визначення поняття «універсальний дизайн» (Закон України про освіту визначає універсальний дизайн у сфері освіти як дизайн предметів, навколишнього середовища, освітніх програм та послуг, що забезпечує їх максимальну придатність для використання усіма особами без необхідної адаптації чи спеціального дизайну). Зазначено, що освіта України зазнає активної трансформації шляхом впровадження реформи Нової української школи, концепція якої враховує принципи універсального дизайну такі як: рівноправне використання, гнучкість у використанні, просте та інтуїтивне використання, сприйняття інформації незалежно від сенсорних можливостей користувачів, терпимість до помилок, низький рівень фізичних зусиль, наявність необхідного розміру та простору; виокремлено індивідуальні особливості учнів у трьох напрямах діяльності, де найбільш виражені відмінні риси особистості, оскільки для ефективного впровадження універсального дизайну вчитель має застосовувати індивідуальний підхід до кожного учня.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)