Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (5)Мережеві ресурси (21)Наукові періодичні видання Університету (32)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=адаптації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 239
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2013р.,N 6
Цікаві статті :
Вільгоцька Н. Нетрадиційні засоби розвитку мовлення та творчості малюків: ігри із сухим басейном/ Н. Вільгоцька (стр.54-60.) Кл.слова: ігри раннього віку,розвиток мовлення,нетрадиційні засоби
Білоус С. Авторська казка як інструмент успішної адаптації дітей раннього віку/ С. Білоус (стр.50-53.) Кл.слова: авторська казка,адаптація,дошкільний заклад
Ячник Н. Системний підхід до організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільниками/ Н. Ячник (стр.66-70.) Кл.слова: фізкультурно-оздоровча робота,здоров’язбережувальне середовище,дошкіля
Резенчук Н. Листок здоров’я дітей - форма відображення моніторингу їхнього фізичного розвитку/ Н. Резенчук (стр.61-65.) Кл.слова: Листок здоров’я дітей,групи фізичного виховання,фізичний розвитк дітей
Гурковська Т. Індивідуальні особливості адаптації малюків/ Т. Гурковська (стр.48-49.) Кл.слова: надмірно посидючи діти,адаптація малюків,надмірно рухливи малюки
Кіндрат І. Формування світогляду дошкільників: наукові підходи, аналізування реальної ситуації/ І. Кіндрат (стр.13-20.) Кл.слова: світогляд,дошкіля,технологія інтелектуальних карт
Гавриш Н. Книжка - вихователь і учитель або Як допомогти дитині відкрити важливі смисли за допомогою художнього твору/ Н. Гавриш (стр.4-12.) Кл.слова: чуттєвий досвід,інтелектуальна карта,робота з літературним твором
Каралашвілі О. Організація роботи з адаптації дітей до дошкільного закладу/ О. Каралашвілі, Н. Малахова (стр.35-47.) Кл.слова: адаптації дітей,адаптаційний підхід,психолого-педагогічна діяльність
Плосконна М. Інтегровані підходи до використання літературних творів у освітньому процесі/ М. Плосконна, Л. Клименко (стр.21-28.) Кл.слова: дослідно-експерементальна робота,науково-практичний семінар,світогляд дошкільників
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Початкова школа -2013р.,N 7
Цікаві статті :
Пушкарьова Т. Особливості викладання курсу математики у початковій школі за науко-педагогічним проектом "Росток"/ Т. Пушкарьова (стр.4-6) Кл.слова: науково-педагогічний проект "Росток",почткова школа,математика
Ширко Н. Розвивальні завдання для молодшиї школярів/ Н. Ширко (стр.7-8) Кл.слова: пізнавальний інтерес,молодші школярі,розвивальні завдання
Кузнєцова Л. Активізація пізнавальної діяльності на уроках природознавства у початкових класах/ Л. Кузнєцова (стр.9-10) Кл.слова: навколишній світ,початкова школа,ігрова діяльність
Захарійчук М. Особливості навчального змісту підручника "Українська мова", 2 клас/ М. Захарійчук (стр.12-17) Кл.слова: українська мова,текстоцентричні технології,календарне планування
Науменко В. Орієнтовне планування уроків літературного читання в 2 класі за підручником "Літературне читання" (автор Віра Науменко)/ В. Науменко (стр.17-21) Кл.слова: підручник,2 клас,планування уроків
Грущинська І. Календарно-тематичне планування уроків природознавства у 2 класі/ І. Грущинська (стр.22-35) Кл.слова: 2 клас,календарно-тематичне планування,уроки природознавства
Лобова О. Тематичне планування уроків музичного мистецтва у 2 класі/ О. Лобова (стр.35-38) Кл.слова: 2 клас
Криуленко Л. Як учителю початкових класів стати чарівником/ Л. Криуленко (стр.39-41.) Кл.слова: гра,ігромайстер,школа вожатих
Гончарук І. Створення вчителем комфортних умов для адаптації першокласників до навчання в школі/ І. Гончарук (стр.42-44.) Кл.слова: адаптація першокласників,робота з батьками,навчання
Мартиненко С. Діагностична методика визначення стратегії спілкування вчителя початкової школи з учнями/ С. Мартиненко, Н. Кипиченко (стр.45-47) Кл.слова: стратегія педагогічного спілкування,класифікація стратегій спілкування,педагогічне спілкування
Мовчун А. Світ дитини у книзі Дмитра Чередніченка "Вибране"/ А. Мовчун (стр.48-51.) Кл.слова: Дмитро Чередніченко,письменник-педагог
Калошин В. Ф. Як виконується головне завдання школи/ В. Ф. Калошин (стр.54-56.) Кл.слова: самоорганізація,освіта,уміння самостійно навчатися
Скубко О. Легендарні герої в мистецтві/ О. Скубко, Л. Руда (стр.57-58) Кл.слова: мистецтво,український вінок,квіти
Кравчук О. Вчити обдарованих дітей - мистецтво/ О. Кравчук (стр.58) Кл.слова: молодший шкільний вік,обдарована дітина
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.0я43/П 24
Автор(и) : Кочерга А. В.
Назва : Динаміка зміни діяльності психофізіологічних механізмів чутливості людини
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія: зб. наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. - №20. - С. 68-73 (Шифр 74.0я43/П 24-454076)
ДРНТІ : 15.31
ББК : 74.0я43
Предметні рубрики: Вікова психологія
Педагогічна психологія
Психологія-- Вікова
Психологія-- Педагогічна
Анотація: Висвітлено питання зміни чутливості в діяльності психофізіологічних систем людини. Уточнено визначення поняття «чутливість», розглянуто особливості роботи вестибулярного апарату та його взаємодії з психофізіологічними системами організму дитини. На основі проведеного експерименту зроблено висновки про вплив стану роботи вестибулярного апарату дитини на дію психічних систем і психофізіологічних механізмів адаптації до навчальної діяльності.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.61/Ш 70
Назва : Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :448 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.07.03
УДК : 316.61
Предметні рубрики: Соціологія-- Освіта-- Психологія
Зміст : Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта/ В. О. Огнев'юк. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси/ Л. Л. Хоружа. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития/ О. В. Безпалько. Навчання історії та виховання особистості/ Ф. Л. Левітас. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача/ Л. В. Козак. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект)/ І. В. Леонтьева. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів/ А. Г. Мартинюк. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст./ А. Матусяк. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики/ 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку/ В. В. Серебряк, О. А. Єнна. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації/ О. Д. Царьов. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі/ Л. В. Артемова. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України/ В. І. Бобрицька. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах/ О. В. Бєлоліпцева. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. Сучасні проблеми педагогічної освіти/ О. В. Матвієнко. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога/ Г. Б. Варіна. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України/ Т. М. Герлянд. Особливості соціального виховання студентства/ Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт/ Г. В. Джевага. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах/ Ю. В. Кахіані. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови/ B. C. Качар'ян. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня/ В. П. Максименко. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента/ О. М. Мелащенко. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей/ C. M. Процька ; C. M. Процька. Розвиток особистості в умовах університетської освіти/ Н. О. Терентьєва. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації/ Л. Г. Чеснокова. Формування особистості студента вищого навчального закладу/ С. П. Шевченко. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст./ Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві/ Н. А. Побірченко. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе/ Т. А. Ромм. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій/ М. В. Савчин. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору/ О. П. Сергєєнкова. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку/ С. О. Сисоєва. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення/ Т. А. Каткова. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності/ І. А. Косенкова. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості/ Л. А. Овсянкіна. Соціокультурні знання у розвитку особистості/ Л. Б. Паламарчук. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника/ О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків/ Т. О. Работа. Аспекти дослідження рефлексії/ О. А. Савенко. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій/ А. В. Сергієнко. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору/ М. В. Сітцева. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій/ І. І. Сорокін. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості/ Н. М. Фалько. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях/ І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості/ І. О. Шеплякова. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности/ Н. В. Шишарина. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти/ O. A. Алєко. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків/ А. О. Говар. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників/ С. І. Заболоцька. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів/ М. І. Заміщак. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі/ М. В. Нагач. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів/ І. Л. Холковська. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів/ Т. П. Шутько. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця/ Я. С. Фруктова. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин/ Т. В. Кравченко. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця/ Н. М. Чернуха. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів/ В. Л. Андрєєнкова. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини/ А. В. Гаврилюк. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей/ М. М. Гуляєва. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку/ C. M. Курінна. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи/ P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі/ О. І. Рассказова. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини/ О. А. Столярчук. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей/ М. В. Терещенко. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості/ Н. М. Фалько. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя/ Ю. С. Чаплінська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 796.011.3(075.8)/Т 33
Автор(и) : Круцевич Т.Ю., Курамшин Ю.Ф., Петровський
Назва : Теорія і методика фізичного виховання: підручник для студ. вищих навчальних закладів фізичного виховання і спорту : у 2-х томах ./ редактор Т. Ю. Круцевич. Т. 1: Загальні основи теорії і методики фізичного виховання
Вихідні дані : Київ: Олімпійська література, 2008
Кільк.характеристики :391 с.: іл
Примітки : Авт. зазначено в змісті. - Бібліогр. : с. 380-391
ISBN (в опр.), Ціна 966-7133-96-6:
ДРНТІ : 77
УДК : 796.011.3(075.8)
Предметні рубрики: Фізичне виховання-- Теорія-- Методика
Анотація: У підручнику викладено сучасні погляди на трактування основних положень теорії і методики фізичного виховання. У першому томі розглянуто фізичне виховання як соціальне явище, основні теорії адаптації тв звуоносірності її використання у фізичному вихованні.
Примірники : всього : Ф3(2)
Вільні : Ф3(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.091/А 18
Автор(и) : Авдєєва І. М., Мельникова І. М.
Назва : Інноваційні комунікативні технології в роботі куратора академгрупи : навчальний посібник для вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Професiонал, 2007
Кільк.характеристики :304 с.: іл.
Примітки : Бібліогр.: с. 288-289 (6 назв)
ISBN, Ціна 966-370-047-5:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.091
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Комунікативні уміння-- куратор
Зміст : Роль куратора в процесі гуманізації вищої освіти ; Технології фасилітаційної взаємодії в роботі куратора ; Методологія і технологія групового тренінгу ; Тренінг навичок суб'єкт-суб'єктивної взаємодії для кураторів ; Методика роботи куратора з оптимізації соціальної адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі ; Карта методичного контролю готовності педагога до суб'єкт-суб'єктивного спілкування
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [та ін.]. № 18
Вихідні дані : Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :95 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання
Зміст : Основні періоди просвітницько-педагогічної діяльності М. Грінченко (1863-1928)/ М. В. Лашко. Організаційно-змістові засади підвищення кваліфікації вчителів в Україні (кінець XIX - початок XX століття)/ Н. Р. Петрощук. Тенденції розвитку університетської освіти в Україні: стан дослідженості (початок XXI століття)/ Н. О. Терентьєва. Технічна освіта Англії: шляхи розбудови (кінець XIX- початок ХХ століття)/ І. О. Головко. Акмеология эстетической культуры учителя как условие развития дидактической системы/ Л. В. Суходольская-Кулешова. Проблема формування в учнів географічної картини світу: теоретичний та практичний аспекти/ Я. С. Фруктова. Совместная работа школы и семьи в эстетическом воспитании школьников/ В. Чырагова. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх менеджерів/ Д. П. Алімасова. Стресостійкість працівників органів внутрішніх справ як важлива складова готовності до професійної діяльності в екстремальних умовах/ Т. Л. Білоус. Сучасний підхід до формування здоров'я студентської молоді: від знань до компетенцій/ В. І. Бобрицька. Сутнісний зміст поняття "Oсвітнє середовище вищого навчального закладу"/ (Сорока) М. В. Братко. Особливості проектування педагогічних умов адаптації майбутніх агрономів до професійної діяльності у процесі навчання/ Н. А. Вишомірська. Особливості підготовки старшокласників шкіл-інтернатів до самостійної життєдіяльності/ Л. В. Канішевська. Соціальні цінності - керівні принципи соціальної поведінки/ Т. В. Кравченко. Сучасні підходи до моделювання інноваційного розвитку освітнього середовища навчального закладу як педагогічної проблеми/ С. М. Мартиненко, А. Г. Жукова. Соціально-психологічниі проблеми інновацій/ І. А. Добренко. Методологічні підстави емпірічних досліджень управлінської свідомості/ О. В. Дробот. Професійна ідентичність у практиці професійної підготовки особистості/ О. П. Сергєєнкова. Основні підходи до тлумачення понять "компетенція" та "компетентність" у психолого-педагогічній науці/ І. В. Форноляк. Принципи побудови дослідження ціннісно-мотиваційної сфери підлітків у скаутській організації/ С. А. Мельніченко.
Примірники : всього : ГП(1), ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП(1), ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.0я43/П 24
Автор(и) : Вишомірська, Наталія Анатоліївна
Назва : Особливості проектування педагогічних умов адаптації майбутніх агрономів до професійної діяльності у процесі навчання
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр/ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - № 18. - С. 55-58 (Шифр 74.0я43/П 24-797657)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.0я43
Предметні рубрики: Вища школа-- Професійна освіта
Знайти схожі

9.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 796.011.3(075.8)/Т 33
Автор(и) : Круцевич Т.Ю., Курамшин Ю.Ф., Петровський В. В.
Назва : Теорія і методика фізичного виховання: підручник для студентів вищих навчальних закладів фізичного виховання і спорту : у 2-х томах ./ редактор Т. Ю. Круцевич. Т. 2: Методика фізичного виховання різних груп населення
Вихідні дані : Київ: Олімпійська література, 2008
Кільк.характеристики :368 с.: іл
Примітки : Авт. зазначено в змісті. - Бібліогр. : с. 354-367
ISBN (в опр.), Ціна 966-7133-97-4:
ДРНТІ : 77
УДК : 796.011.3(075.8)
Предметні рубрики: Фізичне виховання-- теорія-- методика
Анотація: У підручнику викладено сучасні погляди на трактування основних положень теорії і методики фізичного виховання. У першому томі розглянуто фізичне виховання як соціальне явище, основні теорії адаптації тв звуоносірності її використання у фізичному вихованні.
Примірники : всього : Ф3(2)
Вільні : Ф3(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.12:005.962/П 84
Назва : Професійна адаптація молодого вчителя в умовах змін цінісної парадигми суспільства : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 17-18 лютого 2010 р.
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :142 с
Ціна : 42.63, 45.00, 42.63, грн.
УДК : 37.091.12:005.962 + 005.962
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): алдаптація--вчителі--педагогічні працівники--птнз--професійно-педагогічна діяльність--емоційна культура--педагоги--психофізична адаптація--молоді вчителі--підготовка вихователів--саморегуляція--професійна адаптація--майбутні вчителі--торгівля людьми--протидія--медіаосвіта--професійне становленя--технологічна компетентність--вчителі початкової школи--педагогічна майстерність--харківський колегіум--у. кравченко--методологія педагогіки--цінності--самоорганізація--інтернет--інноваційні технології--компетентнісний підхід--професійна освіта--професійна готовність--професійні знання--педагогічні цінності--вчитель географії--неперервна освіта--професійне становлення--стідентські наукові товариства--молодь--суспільне життя--підготовка--освіта дорослих--світоглядні орієнтири--педагогічна етика--моніторинг--професійна підготовка--соціальні педагоги--професійний розвиток--студенти--організаційно-методична практика--днз--методологічна компетентність--магістри дошкільної освіти--професійна діяльність--ефективність--професійне становлення--соціально-емоційне спілкування--позитивний імідж--педагоги--професійно-педагогічна діяльність--вчителі-словесники
Анотація: Матеріали висвітлюють теоретичні та практичні аспекти адаптації молодого вчителя до професійної діяльності в умовах змін ціннісної парадигми суспільства, акцентується увага на специфіці діяльності молодого вчителя, визнаячається науково-методичний супровід його соціально-педагогічної підтримки на етапі професійного становлення.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)