Пошуковий запит: (<.>K=адресат<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20 |
>1.
| Поштовий конверт із зображенням Б. Д. Грінченка "135 років від дня народження Б. Д. Грінченка/В. Чередніченко ; адресат Л. Суботін ; художник Г. Т. Задніпряний. - 1998
|
>2.
| Практика управління закладом освіти - 2014г.,N 12 (Введено оглавление)
|
>3.
| Борисов О. О. Типологія адресата в сучасному діалогічному дискурсі (на матеріалі британських та українських ток-шоу)/О. О. Борисов // Studia Philologica. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015,N Вип. 5.-С.80-83
|
>4.
| Прус Л. В. Комунікативні девіації, спричинені адресантом /Л. В. Прус // . -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. Studia Philologica,N Вип. 4.-С.52-55
|
>5.
| Васьківська І. В. Лінгвопрагматичні особливості англійського маритального епістолярного дискурсу XVI–XVII ст./І. В. Васьківська // Studia Philologica. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015,N Вип. 5.-С.93-97
|
>6.
| Борисов О. О. Невербальна комунікація у британських та українських парламентських дебатах/О. О. Борисов // Studia Philologica. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2016,N Вип. 6.-С.48-51
|
>7.
| Українська мова - 2016г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>8.
| Миронюк О. Мовна ввічливість в українському епістолярії /О. Миронюк // Українська мова. -Київ:Інститут української мови НАН України, 2016,N N 3.-С.156-161
|
>9.
| Studia Philologica - 2017г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>10.
| Колодяжна К. В. Перлокутивний ефект мовленнєвого акту глузування в англомовному діалогічному дискурсі/К. В. Колодяжна // Studia Philologica. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017,N Вип. 8.-С.55-61
|
>11.
| Боронь О. Шевченків лист до невідомої: проблема адресата/О. Боронь // Слово і час. -Київ:Фенікс, 2019,N № 10.-С.59-68
|
>12.
| Практика управління дошкільним закладом - 2019г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>13.
| Сельченкова С. Реквізит "Адресат": оформлюйте без помилок/С. Сельченкова // Практика управління закладом освіти. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 2.-С.33-35
|
>14.
| Практика управління закладом освіти - 2019г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>15.
| Худар С. М. Основні моделі впливу соціальної реклами на процеси державного управління/С. М. Худар // Інвестиції: практика та досвід. -Київ:ТОВ "ДКС Центр", 2019,N № 11.-С.128-132
|
>16.
| Живолуп Р. Дискурс і текст: термінологічна проблема чи взаємодоповнювальні лінгвістичні категорії?/Р. Живолуп // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 1/2.-С.31-35
|
>17.
| Хандрук Л. Вивчаємо звертання у 5-му класі/Л. Хандрук // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. -Київ, 2020,N N 4.-С.20-23
|
>18.
| Ковальов Є. Селянське питання в епістолярній спадщині Дем’яна Кочубея 1857–1858 років/Є. Ковальов // Київські історичні студії. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 2.-С.118-124
|
>19.
| Хіхлушко Б. Голос «Еклезіяста». До проблеми комунікативних структур у ліриці/Б. Хіхлушко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 3.-С.185-190
|
>20.
| Кучер А. С. Прагматика синтаксичних засобів у художніх творах Івана Франка/А. С. Кучер ; науковий керівник М. О. Вінтонів. - 2023
|
|