Пошуковий запит: (<.>K=активні методи навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Муртазин Г. М. Активные формы и методы обучения биологии. Человек и его здоровье/Г. М. Муртазин . - 1989
|
>2.
| Сисоєва С.О. Інтерактивні технології навчання дорослих/С. О. Сисоєва. - 2011
|
>3.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2015г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>4.
| Іноземні мови - 2016г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>5.
| Біницька К. М. Використання активних методів навчання у процесі вивчення курсу "Порівняльна педагогіка"/К. М. Біницька // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 4.-С.74-78
|
>6.
| Шумський О. Л. Веб-квест проект як засіб активізації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання іноземної мови /О. Л. Шумський // Іноземні мови. -Київ, 2016,N № 2.-С.21-26
|
>7.
| Дятленко Н. М. Андрагогічний підхід у післядипломній освіті вихователів дошкільних закладів/Н. М. Дятленко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010,N № 1.-С.90-102
|
>8.
| Бульвінська О. Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід/О. Бульвінська // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.83-103
|
>9.
| Шевченко С. М. Проведення swot-аналізу оцінювання інформаційних ризиків як засіб формування практичних навичок студентів спеціальності 125 кібербезпека/С. М. Шевченко, Ю. Д. Жданова, С. О. Спасітєлєва // Кібербезпека: освіта, наука, техніка, 2020,N N 10.-С.158-168
|
|