Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=активні методи навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.016.5:57(08)/М 91
Автор(и) : Муртазин , Гальмулла Миннигалеевич
Назва : Активные формы и методы обучения биологии. Человек и его здоровье : книга для учителя : из опыта работы
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1989
Кільк.характеристики :192 с.: ил.
ISBN, Ціна 5-09-001431-0: 0.60 грн.
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 37.016.5:57 + 57
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання-- Біологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): активні методи навчання--метод опорних сигналів--робота з підручником--познавальна діяльність--самостійна робота
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.83(075.8)/С 40
Автор(и) : Сисоєва С.О.
Назва : Інтерактивні технології навчання дорослих : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Екмо, 2011
Кільк.характеристики :320 с
ISBN, Ціна 978-966-2153-51-4: 50.00, 45.00, 40.00, грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.013.83(075.8) + 004.031.42
Предметні рубрики: Педагогіка-- Освіта дорослих-- Інтерактивне навчання
Анотація: У першій частині посібника розглядається поняття "інтерактивність", сутність та дефініції андрагогіки, андрагогічна модель інтерактивного навчання, психологічні особливості навчання дорослої людини та вимоги до андрагога. У другій частині висвітлено критерії ефективності інтерактивних технологій у навчанні дорослих, активні форми і методи навчання як елементи інтерактивних технологій.
Примірники : всього : Ф2(1), ГП АБ(4), ГП ЧЗ(1), Ф3(1)
Вільні : Ф2(1), ГП АБ(4), ГП ЧЗ(1), Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Прошкін В. В. Педагогічна система як предмет наукового дослідження/ В. В. Прошкін (стр.7-12) Кл.слова: наукове дослідження,педагогічна система,системний підхід
Братко М. В. Середовищний підхід у вищій освіті: методологічний аспект/ М. В. Братко (стр.13-18) Кл.слова: підхід,методологія,освітнє середовище
Кульбашна Я. А. Сучасні орієнтири розвитку стоматологічної освіти в Україні/ Я. А. Кульбашна (стр.18-21) Кл.слова: вища освіта,медична освіта,фахівці із стоматології
Грищук Ю. В. До проблеми визначення світових пріоритетів розвитку вищої освіти/ Ю. В. Грищук (стр.22-25) Кл.слова: доступність вищої освіти,ефективність вищої освіти,якість вищої освіти
Завгородня Є. Є. До проблеми розвитку творчого потенціалу особистості/ Є. Є. Завгородня (стр.25-28) Кл.слова: свобода,потенціал,творчість
Чернуха Н. М. Діагностика рівнів сформованості професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів/ Н. М. Чернуха, Т. О. Саврасова-В’юн (стр.29-33) Кл.слова: діяльнісно-вольовий компонент,емоційно-оцінний компонент,когнітивно-орієнтаційний компонент
Полякова Г. А. Формування системи моніторингу та самооцінки якості результатів навчання студентів у вищому навчальному закладі/ Г. А. Полякова, С. А. Ачкасова (стр.34-39) Кл.слова: якість навчання,результати навчання,самооцінка
Матвієнко О. В. Інформатизація шкільної освіти в Україні та Польщі: порівняльний аналіз/ О. В. Матвієнко, З. О. Поляничко (стр.40-45) Кл.слова: ІКТ - компетентність вчителів,інформатизація шкільної освіти,засоби ІКТ
Загородня А. А. Дослідження професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах республіки Польщі та України: концептуальні засади/ А. А. Загородня (стр.46-49) Кл.слова: економічна освіта,концепція дослідження,порівняльна педагогіка
Лисенко О. Ю. Післядипломна освіта лікарів: досвід Великої Британії/ О. Ю Лисенко (стр.50-54) Кл.слова: Велика Британія,медичні школи,післядипломна освіта лікарів
Литвин Л. В. Кваліфікаційні галузі у навчальних програмах федеральних земель для фахівців дошкільної освіти: досвід Федеративної Республіки Німеччини / Л. В. Литвин (стр.54-59) Кл.слова: кваліфікація,кваліфікаційні галузі навчання,компетенції
Пономаренко Н. Г. Експертна діяльність у вищій освіті Німеччини/ Н. Г. Пономаренко (стр.60-63) Кл.слова: акредитація,акредитаційна агенція,експертиза
Горбенко Г. В. Практико-орієнтована навчання у підготовці бакалаврів реклами і зв'язків з громадкістю/ Г. В. Горбенко (стр.64-69) Кл.слова: прикладний балакаврат,бакалавр з реклами,практико-орієнтоване навчання
Проценко О. Б. Застосування акмелогічного тренінга у процесі професійної підготовки майбутнього викладача вищої школи/ О. Б. Проценко (стр.69-73) Кл.слова: саморозвиток,акмелогічний тренінг,викладач вищої школи
Біницька К. М. Використання активних методів навчання у процесі вивчення курсу "Порівняльна педагогіка"/ К. М. Біницька (стр.74-78) Кл.слова: активні методи навчання,навчання,студенти
Волкова Н. І. Використання інтерактивних технологій у процесі вивчення економічних дисциплін/ Н. І. Волкова (стр.78-82) Кл.слова: інтерактивне навчання,інтерактивні технології,фахова підготовка
Кифенко А. М. Українська духовна музика в професійній підготовці вчителів музичного мистецтва/ А. М. Кифенко (стр.82-86) Кл.слова: духовна хорова музика,особистість,репертуар
Білоус О. О. Методологічні засади розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики/ О. О. Білоус (стр.86-89) Кл.слова: професійний інтерес,майбутній вчитель музики,фахова підготовка
Іслам А. В. Екологічна культура майбутніх фахівців автотранспортного профілю: методи дослідження/ А. В. Іслам (стр.90-94) Кл.слова: екологічна культура,емпіричні методи дослідження,спостереження
Борисенко В. В. Інформаційно-комунікаційні технології як спосіб удосконалення мовної підготовки студентів вищої школи/ В. В. Борисенко, Н. В. Гагіна (стр.95-99) Кл.слова: інноваційні технології,інформаційна компетентність,комп'ютерні технології
Решетілова О. М. Методи навчання української професійної лексики майбутніх документознавців/ О. М. Решетілова (стр.99-) Кл.слова: інтерактивні методи навчання,класифікація вправ,класифікація методів навчання
Малецька І. В. Тестовий контроль у процесі навчання іноземної мови/ І. В. Малецька (стр.104-107) Кл.слова: діагностика рівня знань,інформаційні платформи,навчання іноземної мови
Диба Т. Г. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання наприкінці XIX - на початку XX століть/ Т. Г. Диба (стр.108-112) Кл.слова: професійна підготовка,фізичне виховання,система фізичноЇ освіти
Петренко Н. В. До проблеми вивчення професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання: теоретичний аналіз/ Н. В. Петренко (стр.112-116) Кл.слова: здоровий спосіб життя,освіта,професійна підготовка
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Іноземні мови -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Ніколаєва С. Ю. Міжкультурна іншомовна освіта в Україні: ключові проблеми/ С. Ю. Ніколаєва (стр.3-9) Кл.слова: іноземна мова,методична підготовка,міжкультурна іншомовна освіта
Бігич О. Б. Тio Spanish - віртуальний учитель / викладач іспанської мови/ О. Б. Бігич (стр.10-13) Кл.слова: іспанська мова,Тio Spanish,школярі
Шевелько К. О. Теоретичні передумови навчання гетеровалентних видів перекладу учнів старших класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови/ К. О. Шевелько (стр.14-20) Кл.слова: анотаційний переклад,реферативний переклад,мета навчання
Шумський О. Л. Веб-квест проект як засіб активізації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання іноземної мови / О. Л. Шумський (стр.21-26) Кл.слова: інформаційні технології,активні методи навчання,веб-квест технології
Тишко Н. М. Зміст диференційованого навчання англомовного читання майбутніх інженерів/ Н. М. Тишко (стр.27-33) Кл.слова: диференційоване навчання,зміст навчання,навички
Чухно О. А. Психолінгвістичні особливості оволодіння майбутніми вчителями англійської мови інтерлінгвальною вимовою в умовах субординативного мультилінгвізму/ О. А. Чухно (стр.34-39) Кл.слова: субординативний мультилінгвізм,інтерлінгвальна фонетична система,мовне перенесення
Мартиненко О. Є. Критерії відбору аудіотекстів для навчання майбутніх перекладачів англомовного аудіювання в умовах заочної форми навчання/ О. Є. Мартиненко (стр.40-47) Кл.слова: майбутні перекладачі,аудіотекст,заочна форма навчання
Бесклінська О. П. Використання технологій статистичних обчислень у гуманітарних дослідженнях/ О. П. Бесклінська (стр.48-53) Кл.слова: статистичні методи,пакет Mikrosoft Exce,пакет Statistika
Педагогічна Конституція Європи (стр.54-57) Кл.слова: педагогічна освіта у Європейському просторі,основні компетенції європейського вчителя,основні педагогічні стратегії
Pedagogical Constitution of Europe (стр.58-60) Кл.слова: ціннісна платформа педагогічної освіти,зміст педагогічної освіти,філософсько-методичні принципи педагогічної освіти
Competences for democratic culture (стр.61-62) Кл.слова: культура демократії,компетентність,критичне мислення
European Centre for Modern Languages of the Council of Europe: publications 2011-2014 (стр.63-64) Кл.слова: видання 2011-2014 рр.,сучасні мови,мовознавство
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Знайти схожі


5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Біницька, Катерина Миколаївна
Назва : Використання активних методів навчання у процесі вивчення курсу "Порівняльна педагогіка"
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ: Едельвейс, 2015. - Вип. 4. - С. 74-78 (Шифр Н057263/2015/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): активні методи навчання--навчання--студенти
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Шумський О. Л.
Назва : Веб-квест проект як засіб активізації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання іноземної мови
Місце публікування : Іноземні мови. - Київ, 2016. - № 2. - С. 21-26 (Шифр І368505/2016/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні технології--активні методи навчання--веб-квест технології
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дятленко Н. М.
Назва : Андрагогічний підхід у післядипломній освіті вихователів дошкільних закладів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 1. - С. 90-102. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2010/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): андрагогіка--андрагогічна компетентність--андрагогічна модель навчання--суб’єкт-суб’єктна взаємодія--активні методи навчання
Анотація: У статті аналізуються андрагогічні складники в організації післядипломної педагогічної освіти; виокремлюються методи та прийоми, застосування яких в освітньому просторі позитивно впливає на підвищення інтересу вихователів ДНЗ до власної траєкторії післядипломної освіти, налаштовує їх на постійне професійне зростання та викликає прагнення до навчання протягом усього життя.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бульвінська О.
Назва : Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 1/2. - С. 83-103. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.83103 (Шифр О283150799/2019/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.83103
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): активні методи навчання--викладання і навчання на основі дослідження--дослідницький метод--кейс-метод--метод проектів--методи навчання і викладання
Анотація: У статті охарактеризовані теоретичні основи навчання і викладання на основі дослідження, їх роль у формуванні дослідницької компетентності студентів, їх критичного і творчого мислення. Проаналізований досвід викладання на основі дослідження з університетів різних країн, класифікований за методами навчання. Наголошується, що найбільш ефективними для розвитку дослідницької компетентності студентів є активні методи, які спонукують до активної розумової й практичної діяльності під час засвоєння навчального матеріалу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко, Світлана Миколаївна, Жданова, Юлія Дмитрівна, Спасітєлєва, Світлана Олексіївна
Назва : Проведення swot-аналізу оцінювання інформаційних ризиків як засіб формування практичних навичок студентів спеціальності 125 кібербезпека
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2020. - N 10. - С. 158-168. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2020.10.158168 (Шифр К667665926/2020/10). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2020.10.158168
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ризики інформаційної безпеки--аналіз ризиків--swot-аналіз--загрози--активні методи навчання
Анотація: В даній статті розглядається проблема впровадження активних методів навчання студентів спеціальності 125 Кібербезпека. На прикладі вивчення дисципліни «Теорія ризиків» представлено дослідження якісного аналізу ризиків інформаційної безпеки (ІБ), а саме, застосування інструментарію SWOT-аналізу для оцінювання ризиків у сфері ІБ малого та середнього бізнесу. Обґрунтовано актуальність та можливості використання SWOT-аналізу в сфері ризикології ІБ для вивчення внутрішнього середовища організації, її сильних і слабких сторін з метою визначення стратегії підприємства у зовнішньому середовищі: протистояння загрозам безпеці інформації (порушення конфіденційності, доступності та цілісності), а також використання зовнішніх можливостей для свого розвитку. Спираючись на наукові джерела, проаналізовані основні дефініції дослідження: ризики ІБ, аналіз ризиків та їх якісне оцінювання. Описано зміст і процедуру проведення SWOT-аналізу. Використовуючи форми групової роботи та активні методи (тренінги) у навчальному процесі, було створено базу факторів для SWOT-аналізу віртуальної організації «Інтернет-провайдер», проведено метод експертних оцінок для виставлення першочерговості цих факторів, здійснено аналіз отриманих результатів. Доведено, що впровадження даної технології у навчальний процес сприяє ефективному засвоєнню теоретичних знань та формуванню і розвитку практичних навичок майбутніх фахівців інформаційної та кібернетичної безпеки
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)