Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=алузь туризму<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бінницька К.
Назва : Особливості цифровізації в процесі професійної підготовки фахівців у галузі туризму [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 2. - С. 53-60. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.6 (Шифр Н057263/2023/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.6
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): алузь туризму--онлайн-навчання--ифровізація--професійна підготовка--фахівці
Анотація: У статті проаналізовано особливості цифровізації в процесі професійної підготовки фахівців туристичної галузі в закладах вищої освіти. Узагальнено, що цифровізація у вищій освіті є важливою для викладання та вивчення особливості функціонування галузі туризму, що забезпечить конкурентоспроможність випускників для індустрії туризму. З’ясовано, що форми навчання, які використовуються в процесі професійної підготовки фахівців туристичної галузі в закладах вищої освіти повинні бути інтегрованими до потреб туристичних організацій та направлені на генерування інноваційних діджитал-ідей, де будь-яка особа в організації може запропонувати для впровадження нові виробничі процеси або застосовувати нові технологій, щоб бізнес створював додаткові матеріальні цінності та послуги, які дозволять отримати прибутки, а також мати вигідну конкурентну позицію на ринку. Акцентовано, що із форм підготовки фахівців спеціальності туризм у закладах вищої освіти є можливість використання неформальної освіти, зокрема онлайнових туристичних курсів, стажувань, практичних курсів у готелях та навчальні (екскурсійні) подорожі. З’ясовано, що практичні дослідження та навчання в режимі реального часу допомагають студентам краще зрозуміти ситуації та проблеми «реального життя» в галузі туризму. У статті нами узагальнено шляхи діджиталізації професійної підготовки майбутніх фахівців туристичної галузі, які сьогодні можуть використовувати заклади вищої освіти. Цифровізація у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців галузі туризму зумовлена розвитком науково-технічного прогресу та активної цифровізації самої галузі. Активна цифровізація освітнього процесу дозволяє застосовувати цифрові технології та водночас використовувати змішане навчання, що є викликом для викладачів та студентів. Тому, зважаючи на підвищені вимоги до фахівців галузі туризму, у студентів в освітньому процесі повинні бути сформовані цифрові компетентності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)