Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=алюзія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 80я43/S90
Автор(и) : Бугрій, Анастасія Сергіївна
Назва : Код західноєвропейського відродження у романі Айріс Мердок "Свята і гріховна машина кохання"
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування :: зб. наук. пр./ Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Studia Philologica, Вип. 1. - С. 129-133 (Шифр 80я43/S90-358971)
ББК : 80я43
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891(082)/М 12
Назва : Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :296 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 001.891(082) + 378
Предметні рубрики: Наукові дослідження-- Педагогіка
Зміст : Формування мовнокомунікативної компетентності студентів першого курсу філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів/ Т. Боримська. Діалогові технології викладання української літератури в 9 класах/ Ю. Журба. Методика вивчення граматики студентами-філологами у вищому навчальному закладі/ А. Кайдаш. Формування соціокультурної компетентності в учнів старших класів профільної школи на уроках української мови/ О. Літаш. Рецепція агіографічної літератури у творах Григорія Квітки-Основ'яненка/ І. Науменко. Формування термінологічної системи знань на уроках української мови в учнів 10 класу профільної школи/ Т. Сломчінська. Художні особливості романів Люко Дашвар/ Є. Сукрухо. Особливості моделювання жіночих образів у романі Ірини Вільде "Сестри Річинські"/ А. Фіненко. Явища асиміляції та редукції у сучасній англомовній пісенній ліриці/ О. Андреєва. Мовленнєві стратегії маніпулювання свідомістю у передвиборчому дискурсі Барака Обами/ В. Бабенко. Вербалізація концепту кохання у сучасній американській лінгвокультурі (на матеріалі творів Ніколаса Спаркса)/ О. Бондаренко. Поетика Емілі Дікінсон: лінгвостилістичний та емпіричний аспекти/ Д. Бородуліна. Інавгураційний дискурс американських президентів/ Ю. Войтенко. Відтворення алюзії в художньому перекладі (на матеріалі українських перекладів Р. Бредбері та О. Хакслі)/ А. Галаджій. Вербалізація лінгвокультурного концепту доля у творах британських авторів єлизаветинської доби/ Г. Горпиніч. Гетерогенні римейки художніх творів Чарлза Діккенса/ А. Гусельцева. Мовні засоби маніпуляції у медіа-дискурсі (на матеріалі новин ВВС)/ І. Дайнеко. Лексичні засоби мовної маніпуляції в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної журнальної реклами)/ В. Даниленко. Розвиток навичок читання та аудіювання на заняттях з другої іноземної мови (англійська) у студентів вищих навчальних закладів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій/ А. Іващик. Мотив блудного сина у світовій літературі/ Т. Костильова. Екологічність мови в емоційній комунікації у творах англійської письменниці Хелен Філдінг/ О. Куля. Конверсаційні особливості авторського і персонажного мовлення у романі J. Austen "Pride and Prejudice"/ Ю. Лопата. Лінгвістичні та прагматичні особливості паремійного простору англомовного та франкомовного медійного дискурсу/ Н. Лоссевич. Естетико-текстотворчі функції авторських оказіоналізмів у художніх текстах Дж. Р. Толкієна/ Д. Лукашенко. Функціональні особливості синтаксичних повторів у сучасній англійській мові/ Н. Романенко. Особливості вживання реквестивних мовленнєвих висловлювань на прикладі сучасної англійської літератури/ Я. Смислова. Засоби вираження епістемічної модальності у творі Дж. Остін "Гордість та упередження"/ К. Тішковська. Текстова ситуація "торгівля людьми" у сучасному англомовному медійному дискурсі: лінгвостилістичні особливості і реакція читача/ А. Турчанінова. Етнокультурна картина світу в англійській та французькій казках/ М. Уляницька. Семіотика політичного дискурсу у передвиборчій кампанії 2012 р. у США/ Ю. Федотова. Структурні та функціональні особливості складнопідрядного речення із that-клаузою у романі Дж. Оруелла "1984"/ О. Хрущ. Вербальні та невербальні аспекти франкомовного та англомовного рекламного дискурсу друкованих засобів масової інформації/ М. Швецова. Постлітературність (на прикладі роману Говарда Джейкобсона "Час звіринця")/ Є. Бобровнік. Проблема становлення особистості у сучасній українській дитячій літературі/ О. Гончаренко. Особливості львівського тексту у сучасній жіночій прозі/ С. Заїка. Чорний гумор" у романі Чака Паланіка «Бійцівський клуб» як засіб зображення американської картини світу/ М. Лісова. Пори року в поезії Оксани Забужко: способи метафоротворення/ Ю. Мєдвєдєва. Концепт "сад" в українській літературі другої половини XX ст./ I. Мурдза ; I. Мурдза. Міфопоетика творчості Світлани Богдан/ А. Негода. Притча в українській літературній прозі на межі ХХ-ХХІ ст./ М. Харабар. Система підготовки вчителів для шкіл України у 20-х роках XX ст./ О. Бакалейко. Виховання толерантності у студентів-магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" під час вивчення нормативних дисциплін/ А. Василенко. Формування громадянських почуттів молодших школярів/ О. Горова. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності/ Н. Дячок. Розвиток дошкільної освіти в Києві наприкінці XIX - на початку XX ст./ М. Загорулько. Розвиток ідей про моральне виховання людини у спадщині Конфуція/ І. Лідека. Професійно-педагогічний імідж як запорука успішної діяльності викладача вищої школи/ Ю. Матвєєва. Специфіка використання та впровадження педагогічного моделювання при підготовці магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи"/ Д. Недашківська. Стратегії впровадження інклюзивної освіти в Україні та за кордоном / О. Санакуєв. Мотивація до навчання студентів педагогічних ВНЗ/ А. Талпа. Етичні аспекти співпраці суб'єктів навчально-виховного процесу ВНЗ/ М. Футорянська. Зв'язки з громадськістю в системі сучасних практик індустрії дозвілля та розваг/ Я. Бакун. Віртуальний персонаж як інтегральне явище сучасної медіа-культури/ Л. Великохатня. Специфіка використання реклами в Інтернет-мережі і соціальних мережах / Г. Гребенюк. Тенденції розвитку журналістської етики в українській журналістиці 2013—2014 рр./ А. Кукса. Соціальні медіа в структурі сучасного інформаційного суспільства/ В. Кумейко. Маніпулятивні технології в рекламному бізнесі/ Є. Кутова. Реклама у малому бізнесі (на прикладі малого підприємства)/ Г. Лисицька. Корпоративна соціальна відповідальність як складова комунікаційної діяльності вищого навчального закладу України (на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка)/ М. Пацеєвський. Комунікативна структура рукописного дитячого журналу "Квітка. Настина читанка" Бориса Грінченка / І. Погребняк. Проблеми розвитку мережевих ЗМІ/ Т. Радченко. Зображальні жанри інтернет-журналістики/ О. Сорокіна. Жанр журналістського розслідування на українському телебаченні/ В. Шпак. Українські музичні фестивалі як феномен масової комунікації/ В. Шпак. Вплив Інтернету на формування сучасного способу спілкування людини/ О. Шпак. Роль та внесок Олексія Бутовського у відродження сучасних Олімпійських ігор/ І. Клапоушенко. Формування професійних компетенцій майбутніх викладачів фізичного виховання у процесі асистентської практики/ В. Комлик. Особливості методики рекреації студентів-першокурсників засобами педагогічного відновлення у навчальному процесі ВНЗ/ Т. Комлик. Засоби медико-біологічних відновлень після травм у студентів, що займаються футболом/ К. Коротенко. Особливості методики корекції дефектів постави у студентів вищих навчальних закладів/ А. Мельник. Внесок O. K. Анохіна у розвиток фізичного виховання на початку XX ст./ М. Мельничук. Сучасні підходи до фізичного виховання студентів відділення фізичної реабілітації, хворих на вегето-судинну дистонію/ О. Молчанова. Особливості методики використання засобів медико-біологічного відновлення у фізичному вихованні студентів/ Л. Наухацький. Особливості методики лікувальної фізичної культури при остеохондрозі хребта/ Ж. Недогибченко. Формування основ здоров'я дівчаток засобами художньої гімнастики в умовах фізкультурно-оздоровчого клубу/ К. Шулигіна. Вплив світових освітніх технологій на практику навчання дітей в Україні/ А. Альонкіна. Інститут куратора студентської групи як чинник ефективної виховної роботи у вищих навчальних закладах/ О. Васильєва. Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами дитячих ЗМІ/ Ю. Волошина. Формування у дорослих позитивного ставлення до дітей засобами живопису / А. Гончар. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з сучасними професіями дорослих/ Є. Загоруйко. Розвиток дитячих садків у м. Києві (кінець XIX - 20-ті роки XX ст.) / С. Комина. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вихователя засобами інтерактивних технологій / К. Кравчук. Внесок А. І. Гендрихівської у розвиток суспільного дошкільного виховання (30-ті роки XX ст.) / А. Лунгу. Партнерська взаємодія викладачів і студентів у освітньому середовищі ВНЗ / А. Маленко. Психологічні чинники виникнення агресивності у дошкільників/ І. Масленнікова. Підготовка майбутніх вихователів-методистів ДНЗ до використання ІКТ у своїй діяльності/ К. Меленевська. Ціннісно-смислові орієнтації як чинник професійного самовизначення майбутніх вихователів/ О. Новікова. Підготовка майбутніх спеціалістів дошкільної освіти до здійснення методичної роботи з формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку / Т. Осадча. Освітньо-культурна і громадська діяльність Бориса Грінченка як чинник формування національної свідомості студентів / Д. Перепельченко. Використання ІКТ в організації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку / Т. Сахацька. Формування у дітей старшого дошкільного віку пізнавальної активності в процесі нескладного експериментування/ Т. Смислова. Формування художньо-естетичної компетенції у дітей старшого дошкільного віку засобами живопису/ О. Ткачук. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення правового виховання дітей дошкільного віку/ М. Фелендюк. Формування моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури / Ю. Цирень. Педагогічні умови керівництва творчою діяльністю дітей старшого дошкільного віку/ Ю. Цірук. Сучасні форми взаємодії ДНЗ і батьків/ Ю. Швець. Методологічні аспекти формування у дітей старшого дошкільного віку естетичної компетентності / М. Янченко. Підготовка майбутніх магістрів до післядипломної проектно-художньої діяльності з учителями початкових класів/ І. Ботвіна. Формування комунікативної компетентності у майбутнього вчителя початкової школи/ А. Висоцька. Формування риторичних умінь у майбутнього вчителя початкової школи під час тренінгу/ М. Висоцька. Формування навчальної мотивації у студентів-першокурсників/ М. Гарбуз. Взаємодія мистецтв на уроках літературного читання як засіб навчання молодших школярів сприймати художній образ/ О. Городня. Підготовка майбутнього вчителя до використання засобів наочності у процесі вивчення курсу "Я і Україна"/ Н. Губар. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи до екологічного виховання молодших школярів/ О. Дмитрук. Формування культури усного мовлення майбутніх учителів початкової школи під час ділових ігор / І. Іванова. Підготовка майбутнього вчителя до здоров'язбережувальної діяльності в початковій школі/ О. Кікош. Формування в майбутнього вчителя початкової школи професійного мовлення / В. Ковальова. Підготовка майбутнього вчителя до використання техніки оригамі на уроках трудового навчання в початковій школі/ В. Лещенко. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчання художньої праці в школах національних меншин України / Г. Майоренко. Підготовка майбутнього вчителя до використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі/ І. Плужник. Підготовка майбутнього вчителя до проведення екологічних дидактичних ігор на уроках природознавства в початковій школі/ Ю. Русова. Візуалізація системи образів художнього твору як засобів усвідомлення молодшими школярами його ідеї / Т. Савченко. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з педагогічно занедбаними учнями у позаурочній виховній діяльності/ О. Сапіженко. Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи/ Ж. Северина. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до впровадження педагогічних технологій / А. Сидоренко. Формування творчої особистості молодшого школяра в процесі навчально-пізнавальної діяльності/ О. Смирнова. Формування в майбутнього вчителя початкової школи культури мовленнєвого спілкування/ А. Смірнова. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до позашкільних занять з графічного дизайну/ П. Соболевська. Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями / Х. Субота-Мельник. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до використання проектної діяльності в навчальному процесі початкової школи/ О. Товкач. Формування риторичної культури у майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Удод. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання ігрового дизайну учнів/ В. Чеснокова. Суспільно-політична діяльність Джузеппе Мадзіні (1821-1872 pp.)/ Ю. Барабаш. Постать Миколи Хвильового у суспільно-політичних процесах 1920-х - початку 1930-х років / В. Василенко. Українське культуртрегерство як чинник формування російської культури другої половини XVII - початку XX ст./ Н. Вірич. Земства на Правобережній Україні/ М. Головко. Енциклопедичні видання в Україні XX - початку XXI ст. ; Участь студентів та викладачів вищих навчальних закладів у народному ополченні при обороні Києва (7 липня - 26 вересня 1941 р.)/ Д. Казаков. Дипломатичні відносини Понтійського царства і Римської держави у період Мітрідатових воєн/ С. Каранда. Політика міжнародного співтовариства щодо врегулювання Косовського конфлікту у 1998-1999 рр./ Д. Кондратенко. Спогади Євгена Чикаленка як історичне джерело вивчення причин поразки української революції/ Ю. Кот. Повсякденне життя української наукової інтелігенції 1920-х років (за матеріалами щоденників Сергія Єфремова)/ А. Кошкідько. Місце Пергамського царства в системі міжнародних відносин у III - II ст. до н.е./ В. Кучерявий. Проблеми шкільної освіти в політиці ЮНЕСКО у другій половині XX ст./ Є. Овчаренко. Київська школа істориків Володимира Антоновича/ І. Пасічник. Пам’ятки сабатинівської культури Бузько-Інгульського межиріччя/ Б. Пацкань. Військово-політична діяльність генерала Я. Слащова у контексті білогвардійського руху в Україні (1918-1920 р.)/ М. Саблін. Сучасна історико-туристична панорама Києва/ Ю. Сандул. Молодіжний рух в країнах Західної Європи та США у другій половині 60-х років XX ст./ К. Холоденко. Шкільництво Києва другої половини XIX ст./ С. Шептицький. Комп'ютерне навчання алгебри і геометрії у старшій школі/ С. Динниченко. Освіта суспільства сталого розвитку/ М. Марунич. Комп'ютерна програма для аналізу та порівняння електронних документів/ Є. Матасар. Об'єкти і методи вимірювань в освіті/ А. Орленко. Вимоги до комунікаційної компетентності, способи її формування/ В. Старшун. Технології підтримки віртуальної навчальної діяльності у соціальних інформаційних системах/ А. Кupдa. Швидкодія криптосистем на еліптичних кривих з використанням кривих у формі Едвардса/ В. Линьов. Напрями використання сучасних інформаційних технологій у діяльності культурно-розважальних закладів/ Л. Первак. Комп'ютерні засоби для організаційної підтримки системи післядипломної освіти/ І. Петроє. Напрями застосування ІКТ у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу/ А. Стецев'ят. Зворотна розробка/проектування (reverseengineering) програмного забезпечення у системі підготовки ІТ - фахівців України/ P. Тихонов ; P. Тихонов. Моніторинг якості освіти у школі/ О. Чернов. Методика патентних досліджень у соціальній сфері з використанням інформаційних технологій/ А. Шинкарук. Розробка автоматизованої системи управління документацією навчального відділу інституту/ Д. Яровий. Управління зайнятістю у сфері державної служби України/ О. Божик. Управління освітньою сферою на місцевому рівні/ О. Бондаренко. Соціальне страхування як інструмент соціального захисту населення/ С. Бублик. Удосконалення організаційної структури виконавчої влади в Україні/ Я. Дудков. Державне управління розвитком інклюзивної освіти в Україні/ О. Кузнецова. Державна політика розвитку соціального діалогу в Україні/ В. Курінна. Організація роботи з кадрами в органах прокуратури/ І. Музиченко. Соціальний захист населення України: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку/ Т. Семенкова. Державна освітня політика в Україні і за кордоном: порівняльний аналіз/ Л. Січкар. Удосконалення механізмів взаємодії виконавчих органів державної влади та громадських організацій/ Ю. Скидоненко. Реалізація державної політики щодо захисту прав дітей на місцевому рівні / В. Черкасова. Державна кадрова політика в освітній галузі (на прикладі м. Києва)/ С. Юрченко. Співвідношення професійних здібностей та професійних інтересів у підлітковому віці/ Е. Загоруй. Психологічні особливості поведінки гіперактивних дітей молодшого шкільного віку/ Т. Ісай. Самоактуалізація особистості студента у зв'язку з проявами захисних механізмів психіки/ О. Конопля. Вікова зумовленість суб'єктивної оцінки стресових подій/ Н. Макарова. Особливості долаючої поведінки емпатійних особистостей/ К. Окорокова. Академічна прокрастинація студентів вищих навчальних закладів/ О. Оладько. Динаміка мотиваційної сфери особистості студента-психолога/ Ф. Подшивайлов. Ціннісні орієнтації студентів із різними соціально-рольовими репертуарами/ О. Рафіков. Психологічні особливості інтернет-комунікації сучасної молоді/ Ю. Сальнікова. Психологічні особливості соціальної адаптації до навчання у вищій школі студентів, які мали досвід шкільного булінгу/ А. Самойленко. Вплив комп’ютерних ігор на формування особливостей особистості в юнацькому віці/ І. Фарафонов. Психосемантичний зміст картини світу професій абітурієнтів психологічних спеціальностей/ А. Юревич. Соціально-педагогічна профілактика хвороб, які передаються статевим шляхом, серед учнів професійно-технічних навчальних закладів/ А. Бєлишева-Кімнатна. Соціально-педагогічне забезпечення прав дітей у сім'ї, яка опинилася в складних життєвих обставинах/ Н. Вітківська. Соціально-педагогічна профілактика агресивної поведінки підлітків у загальноосвітніх навчальних закладах/ Є. Грицай. Соціально-педагогічна підтримка сімей, які виховують ВІЛ-інфікованих дітей/ С. Загреба. Соціально-педагогічна робота фахівців соціальної роботи в центрах матері та дитини/ Д. Ковторова. Соціально-педагогічна робота з підготовки старшокласників до усвідомленого батьківства/ Т. Кравченко. Зміст та форми роботи соціального педагога з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах/ А. Лещенко. Соціально-педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів/ О. Лобода. Формування академічної манери співу у майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. Благодатних. Методика навчання гри на гобої в Україні у другій половині XX ст. : історичний аспект/ К. Бурдальов. Формування музично-виконавських компетенцій майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ О. Горбачова. Формування музично-виконавського досвіду майбутніх учителів музики у процесі інструментальної підготовки/ О. Дядечко. Формування стильового мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ М. Зеленська. Формування вокально-педагогічних навичок майбутнього вчителя музики у процесі фахової підготовки/ Г. Коваленко. Формування інтонаційного мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ А. Крижановська. Методика розвитку творчих здібностей майбутнього вчителя музики у процесі вокальної підготовки/ О. Нікіфорова. Розвиток творчої самостійності майбутнього вчителя музики у процесі дистанційного навчання/ В. Савтюк. Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ Г. Третьякова. Формування особистісних якостей майбутніх учителів музики на заняттях з постановки голосу/ С. Трифанюк. Патріотичне виховання старшокласників засобами народнопісенної творчості/ Л. Шекеряк. Осінні каштани/ І. Каленченко. Осінь у Львові/ М. Коренюк. Вечорниці/ О. Кравченко. Відносність руху/ Т. Мільшина. Свято врожаю/ А. Олійник. Образ мавки у творчості Лесі Українки/ Т. Потоцька. Шевченківські дороги/ О. Тонковид. Образ жінки у творчості Т. Г. Шевченка/ А. Шевчук. Танцювальний клас/ О. Шпіг.
Примірники : всього : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Вільні : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Слово і час -2014р.,N 9
Цікаві статті :
Левицький В. Вишневий садок для Джо Дассена: сприйняття творчості Тараса Шевченка в поезії покоління 1980-х років/ В. Левицький (стр.3-13) Кл.слова: рецепція,інтертекст,образ
Ільницький М. Й. В. Ґете й І. Франко: антиномія природи і духу/ М. Ільницький (стр.15-26) Кл.слова: природа,дух,дихотомія
Галета О. Моєму поколінню пощастило (з нагоди 80-літнього ювілею професора Миколи Ільницького)/ О. Галета (стр.26-28) Кл.слова: літературний Львів,автори,тексти
Лях Т. "... Що робиться там, де людина не може бачити" : метафізичний горизонт творчого мислення Михайла Коцюбинського/ Т. Лях (стр.29-39) Кл.слова: метафізичний горизонт,творче мислення,концепт
Мороз Л. Жанр трагікомедії в українській класичній драматургії/ Л. Мороз (стр.40-52) Кл.слова: жанр трагікомедії,комедійна трагічність,українська трагікомедія
Панченко В. Микола Зеров у "сторозтерзаному" Києві (1917-1918) (із майбутньої книжки)/ В. Панченко (стр.54-64) Кл.слова: Київ,2-а Українська гімназія,Журнал "Вільна українська школа"
Щирі вітання з-понад Дунаю (стр.68) Кл.слова: Панченко Володимир,ювілейна дата,літературознавство
Лущій С. Роман Уласа Самчука "Марія" : епістолярна історія видань та перекладів/ С. Лущій (стр.69-81) Кл.слова: переклади,перевидання,епістолярій
Клименко (Синьоок) Г. Евристика й одкровення Елеонори Соловей/ (Синьоок) Г. Клименко (стр.82-88) Кл.слова: літературознавство,зустрічі,спогади
Кореновська Л. Онтологічно-аксіологічний вимір поезії Володимира Пішка/ Л. Кореновська (стр.89-102) Кл.слова: інтонаційна градація,розширена метафора,алюзія
Сліпушко О. Кафедра історії української літератури й шевченкознавства ту філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка: до 15-річчя від дня заснування/ О. Сліпушко (стр.103-110) Кл.слова: Київський національний університет імені Тараса Шевченка,кафедра історії української літератури й шевченкознавства,ювілейна дата
Голобородько Я. Моделі поведінкових практик ("Power Роті" для Ігоря Нижника)/ Я. Голобородько (стр.111-118) Кл.слова: міфолого-регіональні сюжети,інтонаційний рисунок,трансформація
Неврлий М. Яскрава зірка української поезії/ М. Неврлий (стр.118-119) Кл.слова: вірші про Львів,перекладацька діяльність,художньо-виражальні засоби
Оляндер Л. Методологія пізнання літературного твору/ Л. Оляндер (стр.120-122) Кл.слова: теорія,аналіз,літературний твір
Дубініна О. "Вічно лиш те, що єднає незримою ниттю душу і серце живих з темною душею могил"/ О. Дубініна (стр.122-125) Кл.слова: метафізична поезія,сучасна література,теорія фракталів
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тіхомірова, Оксана
Назва : Постмодерні тенденції у романі Умберто Еко "Ім’я троянди"
Місце публікування : Всесвітня література в сучасній школі: науково-методичний журнал/ Педагогічна преса. - Київ: Освіта України, 2015. - N 7/8. - С. 61-64 (Шифр В528425/2015/7/8)
ДРНТІ : 17
Предметні рубрики: Літературознавство-- аналіз твору-- постмодернізм
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): алюзія--іронія--образ-символ--світовідчуття--нарація--жанрова дифузія
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 80я43/S90
Автор(и) : Ковбасенко, Юрій Іванович
Назва : "Надгробків царських мармурові плити переживе потужний мій рядок?" (авторефлексія геніїв на порозі Канону)
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування :: збірник наукових праць/ Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка. - Studia Philologica, Вип. 4. - С. 86-91 (Шифр 80я43/S90-513732751)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 17
ББК : 80я43
Предметні рубрики: Авторефлексія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературний канон--прототекст--інтертекст--алюзія--ремінісценія
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 80я43/S90
Автор(и) : Дячок С. О.
Назва : Джерела та функції гетерогенного інтертексту в поезії Ліни Костенко
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування :: збірник наукових праць/ Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка. - Studia Philologica, Вип. 4. - С. 91-93 (Шифр 80я43/S90-513732751)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 17
ББК : 80я43
Предметні рубрики: Текст
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтертекст--міфологема--ремінісценція--алюзія
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Левчук, Тереза
Назва : Втрачена батьківщина як об’єкт мистецької ностальгії. Мотиви творчості Оксани Лятуринської
Місце публікування : Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах: науково-метод. журнал/ МОН України. - 2015. - N 11. - С. 41-46 (Шифр Д357007/2015/11)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 17
Предметні рубрики: Поезія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): алюзія--ремінісценція--мотив--образ батьківщини--волинь--історичні колізії--фольклорні сюжети
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткачук, Олена
Назва : Відлуння стоїчної філософії в ліриці Івана Франка
Місце публікування : Слово і час: наук.-теорет. журнал/ Ін-т літ. ім. Т. Г. Шевченка. - Київ: Фенікс, 2015. - № 11. - С. 36-42. - ISSN 0236-1477 (Шифр С707612/2015/11). - ISSN 0236-1477
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 17
Предметні рубрики: Літературознавство-- Персоналія-- аналіз творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): філософська рецепція--стоїцизм--ремінісценція--алюзія--прототекст
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Антофійчук В.
Назва : Концепт традиції і його ідеологічна та ідейно-естетична парадигма в романі Леоніда Мосендза "Останній пророк"
Місце публікування : Слово і час: наук.-теорет. журнал/ Ін-т літ. ім. Т. Г. Шевченка. - Київ: Фенікс, 2015. - № 12. - С. 51-63. - ISSN 0236-1477 (Шифр С707612/2015/12). - ISSN 0236-1477
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 17
Предметні рубрики: Літературознавство-- аналіз твору
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): алюзія--стилізація--національна традиція--історичний роман
Знайти схожі

10.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 82.0/П 35
Автор(и) :
Назва : Питання літературознавства: науковий збірник/ Ін-т л-ри ім. Т. Г. Шевченка, Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича; ред. О. В. Червінська. Випуск 88
Вихідні дані : Чернівці: ЧНУ, 2013
Кільк.характеристики :416 с
Колективи : Інститут літератури імені Т. Г. Шевченка, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
ISSN: 2306-2908 :
ДРНТІ : 17.01.11
УДК : 82.0
Предметні рубрики: Літературознавство --Україна
Зміст : Рецептивний потенціал сцени з воротарем у трагедії Вільяма Шекспіра "Макбет"/ Г. О. Пастушук. Типологія письменницького статусу: два досвіди - Ч. Мілош та Ґ. фон Реццорі/ Т. А. Басняк. Маґребінський кабінет фігур: національні образи в романі Ґреґора фон Реццорі "Горностай з Чернополя"/ П. В. Рихло. Засоби та прийоми пародіювання/ Н. М. Віннікова. Теоретико-художнє осмислення екзилю Юлією Крістевою/ Р. А. Дзик. Автор, наратор і протагоніст як агенти й суб'єкти перетину та перестанови (само)ідентичностей у сучасному біографічному дискурсі/ Г. Ф. Драненко. Опозиція метафізичного й авангардного мистецтва в повісті "Вежа з чорного дерева" Дж. Фаулза/ Д. І. Дроздовський. "????o??- наслідування - мімесис”: поняття і термін у добу Модерн / Б. Б. Шалагінов. Жанровий формат "Незнайко в Сонячному місті" М. Носова (римейкування класичної утопії)/ А. Р. Бойчук. Роман про митця: постмодерна варіація (на прикладі романів "" Ґ. Ґраса, "Сестра сну" Р. Шнайдера, "Парфуми" П. а)/ С. О. Борецька. Антологія як репрезентативний жанр нової української літератури/ О. І. Галета. Принцип становлення німецької літератури Середньовіччя: подолання кризових етапів через нові жанри/ О. Д. Огуй. От вольности к свободе: путь героя русского романа середины XIX века/ С. І. Коршунова. Колониальные мотивы в английском неовикторианском романе: к постановке проблемы/ Ю. С. Скороходько. Творення докси (легітимація знання та інституалізація понять) у гендерних студіях з літературознавства/ Г. А. Улюра. Метаморфозы героического в английской лирике начала XX века/ Є. С. Чернокова. Социальность в структуре современного литературоведения/ Е. Г. Шестакова. Kultura і samopoznanie. Wok?I koncepcji hermeneutycznych Hansa-Georga Gadamera і Paula Ricoeura/ А. Borkowski. Античність у ліриці Євгена Маланюка: рецепція й особливості інтерпретації/ О. В. Гальчук. Пам’ять як художня категорія: рецептивний потенціал роману С. Холла "The raw shark texts"/ А. А. Матійчак. "Мертві душі" : гоголівська інтерпретація стану безумства/ О. В. Червінська. Античні ремінісценції в трагедії Крістофера Марло "Дідона, цариця Карфагена"/ В. В. Георгієвська. Інтермедіальність поетики Василя Голобородька/ О. В. Кицан. Образотворче мистецтво у структурі роману Джона Фаулза "Жінка французького лейтенанта"/ О. С. Левицька. Інтермедіальність як жанротворчий фактор (кіносценарна специфіка "Київських фресок" Сергія Параджанова)/ Н. В. Нікоряк. Поэтика интермедиальности в структуре романа "Кунигас" Ю. Крашевского/ Т. В. Сенькевич. Модерністська естетика в прозі німецьких письменниць на зламі НДР/ Т. А. Кирилова. Фемінна ідея в романі Сімони де Бовуар "Мандарини"/ С. К. Криворучко. Актуальна ідентифікація кіносценарного тексту як оригінальної літературної форми/ Є. М. Васильєв.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)