Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (7)Наукові періодичні видання Університету (13)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=архетип<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 98
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Ломачинська, Ірина.
    Духовні витоки національно-патріотичного виховання в системі військового капеланства / І. Ломачинська, О. Алексеєнко // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2023. - Том 4, № 2. - P26-32, DOI 10.21847/2411-3093.2023.4(2).291517. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
капелан -- військове капеланство -- інститут капеланства -- патріотизм -- національно-патріотичне виховання -- національна ідентичність -- Збройні Сили України
Анотація: В статті досліджено роль військового капеланства у формуванні національно-патріотичного виховання українського війська. Актуальність та новизна дослідження полягає у визначенні сутності духовних основ українського військового патріотизму, що формується на архетипах «Роду», «Батька», «Матері», «Родини». Історично «Батько» втілює владу, панування не лише над тілом, а і над душею, він приносить сумління і моральні підстави порядкування в цілій військовій родині, основаній на принципах побратимства. Архетип «Матері» сформований з давньослов’янських уявлень про Берегиню; у християнську добу отримує нове втілення в образі Богородиці як небесної захисниці всього роду людського. Одним із різновидів архетипу жінки-матері в українській духовній культурі є мати-природа, що трансформується в архетип Матері-Землі, який у свою чергу переноситься на парадигму рідної землі - «неньки-України», створюючи архетип Матері-Батьківщини. Відсутність бажання до завоювання чужого та прагнення збереження споконвічно свого, рідного, - і визначає сутність патріотизму українського війська. Встановлено, що православна традиція військового капеланства має своєю основою духовний союз козацтва і чернецтва Доби визвольних змагань. Пізніше формування українського військового духовенства тісно пов’язано з Греко-католицькою церквою, яка на той час мала найбільший досвід моральної та духовної підтримки учасників української національно-визвольної боротьби на західно-українських землях. Проаналізовано небезпеки деструктивного впливу священиків проросійських конфесій на морально-психологічний стан військовослужбовців. Зазначено, що збройна агресія проти України призвела до активізації використання потенціалу церкви та духовенства для консолідації населення та зміцнення патріотичних почуттів військовослужбовців Збройних Сил України, а також для викриття й ізоляції проросійських релігійних спільнот. На основі позитивного досвіду провідних країн світу було створено власну систему професійного навчання й виховання особового складу, в основу якої поклали визначальні принципи: національну гідність, патріотизм, християнську мораль, вірність присязі, вірність військовому обов'язку.
Дод.точки доступу:
Алексеєнко, Олена


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Rosinska, O.
    Models of stereotypizaton of national characteristics, gender roles and behavioral scenarios in series (on the example of the Polish series "The girls from Lviv" and "The londoners") = Моделі стереотипізації національних особливостей, гендерних ролей і поведінкових сценаріїв у серіалах (на прикладі польських серіалів «Наші пані у Варшаві» та «Лондонці») / O. Rosinska // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 3. - С. 146-155, DOI 10.28925/2311-259x.2022.3.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
стереотип -- гендер -- серіальний контент -- архетип -- наратив
Анотація: Об’єктом дослідження є серіал як площина породження та демонстрації стереотипів, особливо якщо йдеться про серіальнии продукт, знятий для вітчизняного глядача, а не з розрахунку на широке коло глядачів з інших краї н. Автори при творенні такого продукту передусім орієнтуються на запити споживачів, тобто намагаються вмонтуватися в ту картину світу, яку ці споживачі мають. Власне, стереотипи є основою такої картини світу, причому дослідження доводить, що стереотипи національні й гендерні в цьому сенсі є наи більш показовими, оскільки пов’язані з глибинними уявленнями індивіда про цінності. Таким чином, формується замкнена структура впливу, за якої споживач нав’язує авторам своє бачення, відбиток якого отримує потім у вигляді серіального продукту, якии , своєю чергою, впливає на нього и укріплює чи розширює и ого систему світоглядних стереотипів. Проблема бачення себе та інших народів, бачення себе через інших — це досить цікава площина пізнання і самопізнання, а актуальність дослідження цієї площини тим більше посилюється в періоди масових міграціи , що змушує нації до тісніших взаємозв’язків. І обидва досліджувані серіали — відображення таких процесів. Мета дослідження: проаналізувати особливості національних польських та украї нських образів жінок-мігранток і чоловіків-мігрантів у серіалах «Лондонці» (Польща, 2008) та «Наші пані у Варшаві» (2015), визначити простимульовані культурними и історичними особливостями стереотипи при формуванні цих образів як таких, що демонструють стіи кість національних стереотипів, в основі яких лежать стереотипи гендерні. Дослідження проводиться методом контент-аналізу за певними проблемними напрямами. Результати дослідження доводять, що у свої и основі національні і гендерні стереотипні ролі не є виявом нетолерантності одного народу до іншого, натомість є продуктом опанування буденною свідомістю безпосереднього и інформаціи ного досвіду з усього комплексу джерел. Серіальнии контент, з одного боку, сформовании на основі таких ключових для буденної свідомості стереотипів, а з іншого боку, він є основою для закріплення або поширення цих стереотипів. У двох проаналізованих серіалах чітко простежується сценаріи важкого підкорення чужої краї ни и культури, при цьому для украї нців — у жіночих сценаріях, для поляків — у жіночих і чоловічих. Чоловік в обох серіалах реалізує активні соціальні ролі, є успішним фахівцем, оборонцем, рятівником, гарантом щастя, причому в обох серіалах ідеться про чоловіка-поляка. Жінки послідовно реалізують традиціи ні ролі Попелюшки, матері, охоронниці дому, дружини, помічниці, хоча в серіалі «Лондонці» також є приклади успішних жіночих кар’єр.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Олена Росінська


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Супронюк, Оксана.
    Книжкова спадщина Богдана Лепкого у боротьбі за створення нового культурного наративу України [Текст] / О. Супронюк // Бібліотечний вісник = Bibliotechnyi visnyk : науково-теоретичний та практичний журнал. - 2022. - № 4. - С. 3-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1029-7200

Кл.слова (ненормовані):
українська книжкова культура -- українська історія -- українознавство -- європеїзм -- видання Богдана Лепкого -- відділ зарубіжної україніки
Анотація: Мета статті – представити творчий доробок Б. Лепкого, що зберігається у фондах Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського, який ще не був предметом дослідження фахівців, розкрити українознавчий складник просвітницької тематики його текстів, наголосити на важливості творів художника для формування національної ідентичності українців, відзначити європейське коріння творчості письменника. Методологія дослідження ґрунтується на використанні принципу історизму, порівняльного аналізу відібраних з колекції відділу зарубіжної україніки Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського текстів письменника, присвячених історії України. Наукова новизна. Розглянуто зміст основних праць Б. Лепкого як цінного культурного надбання для формування української ідентичності в нових історичних умовах. Досліджено європейське коріння творчості письменника. Відзначено, що книжки Б. Лепкого дають можливість по-новому осмислити реальність, в якій ми зараз перебуваємо, допомагають створювати нові перспективні напрями розвитку соціуму. У висновках констатується, що праці Б. Лепкого, в яких описано глибинний український архетип, акумульовано великі уроки історії, є актуальними для українців у часи нової війни Росії проти України, актуальними саме для осмислення сучасної історії. Ці праці особливо важливі своїм символічним значенням і змістом, адже формують менталітет народу, сприяють культурній соціалізації громадян, транслюють спадкові моральній культурні норми, формують колективну історичну пам’ять, допомагають людям прилучатися до надбань національної та культурної спадщини, утверджувати українську версію історії України

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Бабенко, В.
    Образ жінки похилого віку в наративах мас медіа під час російсько-української війни / В. Бабенко // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 2. - С. 87-94, DOI 10.28925/2311-259x.2022.2.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
масова свідомість -- пропаганда -- російська пропаганда -- інформаційна війна -- комунікація -- мем -- медіареальність -- архетип -- стереотип -- тілесність
Анотація: Стаття присвячена функціонуванню в комунікаціи ному просторі ЗМІ та інтернетмемах образів літньої жінки як концептів, що формувалися під впливом подіи росіи ськоукраї нської віи ни після 24 лютого 2022 року. Предмет дослідження актуалізується в контексті зміни стереотипів гендерних ролей при формуванні правового суспільства, стратегіи інформаційної війни та ідеологічної пропаганди, покликаної вплинути на міжнародний імідж Украї ни. Мета дослідження полягає в аналізі медійного образу жінки похилого віку з урахуванням таких понять, як «інформаціи на віи на», «пропаганда», «стереотип», «архетип», оскільки через них здійснюється вплив на масову свідомість, зокрема формуються ціннісні категорії , унормовуються світоглядні моделі, легітимізуються процеси гуманізації . Завдяки використанню методів аналізу, узагальнення, інтерпретації вдалося систематизувати образи жінки похилого віку як активного мас-медіи ного повідомлення. У результаті дослідження з’ясовано відмінність наративів в образах літньої жінки, що формують українське та російське інформаціи ні середовища. Визначено комунікаційну мету поширення цих образів, а також встановлено різницю в механізмах популяризації символічної фігури жінки похилого віку в засобах масової комунікації . Новизна дослідження полягає в аналізі інформаціи них процесів новітньої історії Украї ни, які перебувають у стані динамічної еволюції . Також актуальність зумовлена кросдисциплінарним баченням, що враховує досвід геронтософії та меметики — новітніх підходів для украї нської наукової думки. Перспектива подальших досліджень полягає в кількох напрямах. Серед наукових розвідок, що спираються на символічні коди тілесності в комунікативному полі, — аналіз розбудови гендерних та еи джистських стереотипів в украї нських медіа. Визначення проактивності архетипічних образів як інструменту побудови інформаційного захисту. Подальше порівняння ролі архетипів у ЗМІ правових і тоталітарних держав. Виявлення ролі маркерів тілесності в комунікативному інструментарії інформаціи ної війни
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Васьків, М.
    Павло Мовчан мистецтвознавець: слово, образ, знак / М. Васьків // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 2. - С. 62-70, DOI 10.28925/2311-259x.2022.2.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
слово -- образ -- знак -- архетип -- художня словесність -- живопис -- кінематограф
Анотація: Предметом дослідження у статті є особливості теоретико-літературних і мистецтвознавчих публікаціи визначного украї нського поета Павла Мовчана, а також и ого істориколітературних та історико-мистецьких праць. Основною проблемою статті стала потреба звести ці особливості в єдину концепцію і визначити ї ї наукову основу. Для цього було зібрано з різноманітних джерел і опрацьовано значнии масив (більше п’ятдесяти) статеи , рецензіи , есеї в поета-дослідника за період від середини 1970-х років до другого десятиліття ХХІ століття. Творчість поета не має належного опрацювання з боку науковців, а и ого теоретико-літературнии та історико-літературнии доробок залишився поза ї хньою увагою, крім хіба що побіжних спостережень О. Хоменка в одному з досліджень поезії П. Мовчана. Метою статті є висвітлення системного характеру літературознавчих поглядів Павла Мовчана и застосування ї х до аналізу творчості класиків і сучасних украї нських та зарубіжних митців. Для цього використовувалися психологічнии метод у визначенні словесно-образної сутності Мовчанової теоретичної концепції , історико-літературнии — в аналізі и ого рецензіи і «портретних» публікаціи , міфопоетичнии — у концептуалізації усного і писемного слова, художнього слова як єднальної ланки між поколіннями, автором і реципієнтами. Підсумком дослідження стали такі результати. 1. Умовно літературознавчі та літературно-критичні дослідження Павла Мовчана можна розділити на кілька блоків: теорії слова, образу, образотворчості; специфіки лірики, художнього перекладу; розвитку украї нської поезії другої половини ХХ–ХХІ століть; аналізу творів украї нської класики («Слова о полку Ігоревім…», творчості Т. Шевченка, М. Гоголя, поетів-романтиків та ін.), поетівсучасників; оцінку доробку зарубіжних літераторів Заходу і Сходу; рецепцію живописного і кінематографічного доробку украї нських митців-сучасників. 2. Основою теоретиколітературної концепції П. Мовчана було вчення О. Потебні про зовнішню і внутрішню форму слова та и ого зміст, про постіи ну потребу відновлювати чи створювати конкретночуттєві значення слова-образу в художніи творчості. Широкии спектр значень слова, накопичении протягом століть, є основою діалогу між автором і реципієнтами, єднальною ланкою між ними. Рівень маи стерності митця пов’язании з умінням віднаи ти і відродити цеи широкии значеннєвии спектр. 3. Павло Мовчан уважає основним завданням художнього перекладу не просто адекватне механічне передавання змісту слів, а відтворення духу слів, твору, неповторності ідіостилю споріднених за творчими інтенціями авторів, для чого перекладач має ґрунтовно вивчити біографію і доробок автора оригіналу, літературнии і суспільнии контекст, історію написання твору, значення и відтінки кожного слова, чудово володіти рідною мовою і специфікою мови оригіналу, менталітет народу, до якого належить автор, та багато іншого, аж до флори і фауни, ї х символіки тощо. 4. Такі самі принципи і вимоги П. Мовчан ставить перед собою як перед літературним критиком і літературознавцем у дослідженнях конкретних творів чи творчості певних авторів. Це дає и ому можливість не лише всебічно і глибоко схарактеризувати творчии доробок різних авторів, а и визначити и ого домінантні риси, зробити власні оригінальні та аргументовані відкриття. 5. Мистецтвознавчі погляди П. Мовчана у сфері візуальних мистецтв органічно корелюють із його літературознавчою концепцією, свідчать про глибоке знання цієї сфери і тонке естетичне відчуття в оцінці творів живопису і кінематографу. Практичне значення статті полягає в можливості ї ї застосування при вивченні та викладанні теорії літератури і теорії мистецтва, основ потебнянської теорії , історії класичної и сучасної украї нської та зарубіжної літератур, історії украї нського живопису и кінематографу ХХ–ХХІ століть, неповторності творчості самого Павла Мовчана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: В925416057/2022/1
   Журнал

Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв [Текст] : щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2015 - . - ISSN 2226-3209. - Виходить кожного кварталу
2022р. № 1
Зміст:
Андрущенко, Тетяна Іванівна. Культурологія як системоутворююча наука / Т. І. Андрущенко. - С.3-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: антропоцентрична парадигма, ідеологія, цінності
Денисюк, Жанна Захарівна. Глобальність людського розвитку в антропоцені: культурологічні та ціннісні виміри / Ж. З. Денисюк. - С.11-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: глобальний розвиток, людська діяльність, соціальне середовище
Кислюк, Костянтин Володимирович. трансформація образу "мальовничого українського села" як візуальної репрезентації деяких особливостей національного характеру наприкінці XIX – поч. XXI ст. / К. В. Кислюк. - С.17-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: національний характер, візуальні репрезентації, соціальні медіа
Овчарук, Ольга Володимирівна. Образ як поліфункціональний феномен культури / О. В. Овчарук. - С.24-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: образ, функція, культурологія
Gaiduk, Nelli. Theoretical background to metamodernism as the form of modern culture / N. Gaiduk, M. Tarapatov. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: постмодернізм, метамодернізм, бінарна логіка
Совгира, Тетяна Іванівна. Імітація та наслідування: сутнісні розбіжності в предметному змісті та особливостях формування культуротворчого процесу / Т. І. Совгира. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мімезис, естетизація, імітація
Шман, Світлана Юріївна. Друковані видання в системі експертних досліджень культурних цінностей / С. Ю. Шман. - С.41-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: експертиза культурних цінностей, рідкисна книга, цінна книга
Кавун, Віктор Миколайович. Типологія культур: теоретичний аналіз / В. М. Кавун. - С.47-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: типологія, класифікація, культура
Їнчжен, Кан. Музична культура Китаю середини XX ст. у контексті соціокультурних та ідеологічних трансформацій / К. Їнчжен. - С.52-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: музична культура, музично-освітня система, ідеологічний вплив
Моя, Ляо. Феномен змагальності у культурі Китаю / Л. Моя. - С.58-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: агональні явища, культурна політика, змагальність
Щербакова, Галина Миколаївна. Особливості весільного ритуалу в українській культурі з початку XX ст. – до 20-х рр. XXI ст. / Г. М. Щербакова. - С.64-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: весілля, символ, глобальне суспільство
Варивончик, Анастасія Віталіївна. Проблеми та перспективи цифрових трансформацій в музейній практиці та сучасному мистецтві / А. В. Варивончик, С. В. Оборська, Н. М. Литвиненко. - С.70-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: музейний фонд, оцифрування, цифрове мистецтво
Босий, Іван Михайлович. Меблеве мистецтво: історичний досвід створення комбінованих багатофункціональних об’єктів / І. М. Босий, Н. С. Брижаченко. - С.78-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: меблі-трансформери, системи трансформації, історичні прототипи меблів
Мельник, Оксана Ярославівна. Українські народні мотиви: практика застосування у дитячій книжковій ілюстрації XX ст. / О. Я. Мельник, Я. В. Штець. - С.85-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: народне мистецтво, ілюстрація, книга
Несен, Ірина Іванівна. театральний ескіз в авангарді з погляду фактури (за матеріалами Анатоля Петрицького для балетів "Корсар" і "Червоний мак") / І. І. Несен. - С.90-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: колаж, фактура, фор-ескіз
Чумаченко, Олена Петрівна. Весілля як форма обрядово-ритуального "Entertainment" в образотворчому мистецтві України XX-XXI століття / О. П. Чумаченко. - С.96-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: образотворче мистецтво, обряд, українські народні традиції
Барановська, Анастасія Сергіївна. Розуміння терміну "реалізм" у мистецтвознавчій теорії заходу (від 60-х років XX століття – до сьогодення / А. С. Барановська. - С.101-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: реалістичні течії, ілюзіонізм, натуралізм
Цапяк, М. Й. Українсько-чеські взаємовпливи у формуванні народного хореографічного мистецтва Волині / М. Й. Цапяк. - С.106-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: крос-культурні впливи, асиміляція, волинська полька
Афоніна, Олена Станіславівна. Коди культури у сучасній музичній творчості / О. С. Афоніна. - С.111-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: музична творчість, мюзкл, код культури
Фрайт, Оксана Володимирівна. "Музика міста" в інтермедіально-мистецьких рефлексіях української культури 1920-х років / О. В. Фрайт. - С.117-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: урбаністика, композитор, фортепіанний цикл
Бобул, Іван Васильович. Класичний кросовер у просторі сучасного музичного мистецтва / І. В. Бобул. - С.123-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: класичний кросовер, музичне мистецтво, масова культура
Гнатишин, Оксана Євстафіївна. До історії української музичної науки: поява методу "радянського музикознавства" / О. Є. Гнатишин. - С.130-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культурність, наука про музику, музичне просвітництво
Гиса, Оксана Андріївна. Композиторська творча діяльність універсальних творчих особливостей З. Яхімецького та Л. Камєнського на початку XX століття / О. А. Гиса. - С.137-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: універсал-музикознавець, універсал-композитор, європейська академічна освіта
Гринчук, Ірина Павлівна. Репрезентація традицій Львівської вокальної школи у виконавській та навчальній практиці (на прикладі закладів Тернопілля) / І. П. Гринчук, Д. В. Губ’як, Н. М. Овод. - С.142-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: музична культура, вокальне мистецтво, виконавці та педагоги
Канюка, Любов Степанівна. Український музичний театр в епоху змін ціннісних орієнтирів у мистецтві / Л. С. Канюка. - С.148-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сучасна опера, мистецький продукт, режисерська інтерпретація
Микуланинець, Леся Михайлівна. Синергія автора, героя й реципієнта в життєписі митця / Л. М. Микуланинець. - С.154-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: автор, персонаж, реципієнт
Палійчук, Ірина Степанівна. Жанрово-стильові та виконавські особливості творчості для духовних інструментів В. Рунчака / І. С. Палійчук. - С.159-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: духовні інструменти, українська музика, твори
Росул, Тетяна Іванівна. Стильова парадигма закарпатської композиторської школи / Т. І. Росул. - С.164-169. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: закарпатська композиторська школа, ментальність, архетип
Овсяннікова, Наталія Юріївна. Українська естрадна пісня: тенденції розвитку / Н. Ю. Овсяннікова. - С.170-173. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: періодицазія, естрада, естрадні виконавці
Муравіцька, Світлана Степанівна. Синтез академічного та естрадного вокалу у методико-педагогічному контексті / С. С. Муравіцька. - С.174-179. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: музичне мистецтво, вокальне виконавство, класичний кросовер
Спольська, Олена Володимирівна. Роль представниць родини Крихів у фортепіанному мистецтві Тернопілля / О. В. Спольська, С. В. Прийдун, Ю. Р. Древніцький. - С.180-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фортепіанні школи, піаністи-виконавці, музична культура
Ліу, Бей. Концерт Й. Брамса для скрипки й оркестру у втіленні ідей протонеокласицизму / Б. Ліу. - С.186-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бідермаєр, романтизм, стиль в музиці
Погребняк, Галина Петрівна. Виробництво та дистриб’юція авторського кіно в Україні як державна проблема. Продукування й поширення режисерських моделей авторського кіно в контексті діяльності Українського культурного фонду та Державного агенства України з питань кіно / Г. П. Погребняк. - С.191-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фільмовиробництво, державна підтримка, режисер-автор
Yan, Iryna. Features of forming the repertoire of the Ukrainian music and drama theatre in the context of a nation-building (of the late XIX - beginning of the XX century) / I. Yan. - С.197-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: націотворення, традиції, національний репертуар
Гусакова, Ніна Миколаївна. Формування творчої особистості Богдана Ступки як майстра українського театру / Н. М. Гусакова, Т. В. Хвостова. - С.201-206. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: театр, актор, акторська майстерність
Вовкун, Василь Володимирович. Сучасні режисерські рефлексії щодо постановок "Сокіл" та "Алкід" Дмитра Бортнянського в Львівській національній опері / В. В. Вовкун. - С.207-212. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: опера, сценографія, образ
Татаренко, Марина Геннадіївна. Художньо-творча дієвість манер акторської гри у процесі виконання ролі / М. Г. Татаренко. - С.213-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сценічний образ, перевтілення, очуження
Хоролець, Лариса Іванівна. Відмінності побудови сценічної дії режисером драматичного та музичного театрів / Л. І. Хоролець. - С.219-225. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: музичний театр, сценічний конфлікт, партитура
Донченко, Наталія Петрівна. Структуризація орієнтирів художньо-творчої мотивації створення сценічного образу ролі актором драматичного театру / Н. П. Донченко. - С.226-230. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: актор, сценічний образ, персонаж
Ніколаєнко, Володимир Іванович. Сучасні підходи до розвитку артистичних дій в оперно-вокальному виконавстві / В. І. Ніколаєнко. - С.231-235. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: артистичні дії, тілесність, нейробіологія
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
159.964.2Юнг
Ю 50


    Юнг, Карл Густав.
    Аналітична психологія : курс лекцій / К. Г. Юнг ; перекладач Л. М. Овчаренко. - Київ : Центр учбової літератури, 2022. - 250 с. - ISBN 978-611-01-2706-6 : 248.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Аналітична психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
психологія -- архетип -- асоціація -- асоціативний тест -- аттитюд -- безсвідоме -- бого-образ -- гієрогамія -- душа -- екстраверсія -- індевідуація -- інтроверсія -- кватерність -- комплекс -- комплексні індикатори -- мана -- мандала -- персона -- інфляція(здуття) -- нуміноз -- патерн -- первісний образ -- психоїд -- самість -- синхронність -- тінь
Анотація: Карл Густав Юнг — швейцарський психолог, психіатр і культуролог, теоретик і практик глибинної психології, творець одного з напрямів психоаналізу - аналітичної психології, вчений, чиї відкриття у сфері психології за масштабом і значущістю для світової культури загалом можна порівняти лише з масштабом та значущістю відкриттів Зигмунда Фрейда. Книжка «Аналітична психологія. Тавістокські лекції» є записом курсу лекцій, прочитаних автором для співробітників Тавістокської клініки в Лондоні в 1935 році. Книга призначена як для фахівців — психологів, філософів, істориків культури, так і для всіх, хто цікавиться психологією і прагне більш ясного усвідомлення психічної реальності в них самих та навколишньому світі.
Дод.точки доступу:
Овчаренко, Л. М. \перекладач.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

8.


    Астрахан, Н.
    Апокаліпсис як альтернатива нескінченності страждання: до питання про витоки художньої концептуалізації історії та мистецтва [Текст] / Н. Астрахан // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2022. - № 20. - С. 6-13. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
картина світу -- апокаліптичні мотиви -- символ -- інтерпретація -- архетип -- міф -- духовна культура

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: М469087930/2022/42
   Журнал

Мистецтвознавчі записки [Текст] : збірник наукових праць/ Міністерство культури України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 2014 - . - ISSN 2226-2180. - Виходить двічі на рік
2022р. Вип. 42
Зміст:
Легенький, Юрій Григорович. Етномистецькі традиції в моді та музиці як фактор формування національної ідентичності митця / Ю. Г. Легенький, Є. Ю. Ареф’єва. - С.3-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: етнокультура, традиції, мода
Чумаченко, Олена Петрівна. Перфомансність як засіб створення артоб’єктів у творчості сучасних українських художників / О. П. Чумаченко. - С.10-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: візуалізація, скульптура, графіка
Рой, Євгеній Євгенійович. Динаміка формування української народно-сценічної хорелграфії та її прояв у творчості Павла Вірського (на прикладі державного ансамблю танцю України 1950-1960-х рр.) / Є. Є. Рой, В. Є. Рой. - С.16-22. - народна хореографія
Кл.слова: театралізація танцювального фольклору, сюжетно-образні постанови
Щур, Людмила Богданівна. Збереження народної хореографічної культури Західного Поділля (на матеріалі діяльності танцювального ансамблю "Веснянка" Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка) / Л. Б. Щур. - С.23-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: традиційний танець, танцювальний ансамбль, науково-виконавська реконструкція
Перова, Ганна Олексіївна. Твори Лесі Українки на вітчизняній балетній сцені / Г. О. Перова, Л. Ф. Хоцяновська. - С.29-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: український балет, хореографія, танець
Антоненко, Олександр Миколайович. Духовна музика православної традиції в системі фестивалів академічної музики України на зламі XX-XXI століть / О. М. Антоненко, М. М. Антоненко. - С.35-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фестиваль, православна духовна музика, музичне мистецтво
Дубровний, Тарас Миколайович. Grassroots як мистецька категорія української культури XVII-XIX століть / Т. М. Дубровний. - С.41-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мистецтво, кітч, музична культура
Єрьоменко, Андрій Юрійович. Циклічні форми у творчості Анатолія Гайденка: жанрово-стильові особливості / А. Ю. Єрьоменко. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: циклічні форми, жанрово-стильові особливості, українська музика
Журба, Володимир Валерійович. Особливості функціональності гармонічного звороту II-V ступенів як основного елемента музичної лексики джазу / В. В. Журба, Я. О. Журба. - С.54-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: джазова музика, гармонія, функціональність
Култняк, Михайло Андрійович. "Мадонна Україна" в естрадній пісні Івана Карабиця: погляд крізь призму національного колективного мислення / М. А. Култняк. - С.60-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: естрадна пісня, колективне мислення, архетип
Микуланинець, Леся Михайлівна. Біографія митця: від особистісно-творчого досвіду до соціокультурної пам’яті / Л. М. Микуланинець. - С.66-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: історичні епохи, соціокультурна пам’ятка, біографія митця
Степурко, Віктор Іванович. Синтез філософсько-естетичних і психологічних наративів у творчості сучасних українських композиторів / В. І. Степурко. - С.71-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: композиторська творчість, звукові форми, соціальні виклики
Ужинський, Михайло Юрійович. Історичні етапи розвитку музичного мистецтва в контексті науково-технічного прогресу / М. Ю. Ужинський, Б. В. Ковалик. - С.79-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційні революції, комп’ютерні технології, цифрові мистецтва
Хунвей, Чжоу. Ретроспектива розвитку українського музичного мистецтва в період із XVIII до XXI ст. / Ч. Хунвей. - С.84-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: західноєвропейський вплив, класицизм, авангардизм
Мальцева, Ольга Володимирівна. Особливості викладання джазової імпровізації для естрадних вокалістів музичних коледжів / О. В. Мальцева. - С.90-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вокальна педагогіка, джаз, естрадний спів
Овсяннікова, Наталія Юріївна. Жанрово-стильові новації у творчості українських естрадних співаків / Н. Ю. Овсяннікова. - С.96-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: жанр, стиль, естрадні виконавці
Шумілова, Вікторія Віталіївна. Мистецький феномен Ігоря Іващенка: новий вимір осмислення / В. В. Шумілова. - С.101-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: танцювальна музика, хореографічні картини, ансамбль
Єлисєєва, Катерина Юріївна. Деякі проблеми інтерпретації партити №1 BWV 825 Й. С. Баха у використанні на фортепіано, клавесині, клавікорді, органі / К. Ю. Єлисєєва. - С.105-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: клавішні інструменти, фортепіано, орган
Кузнецова, Ольга Олександрівна. Рецепції Миколи Лисенка у візуальних артефактах митців Галичини / О. О. Кузнецова. - С.111-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: композитор, живописець, скульптор
Сунь, Жуйшан. Синкретизм пвісні-арії-гімну в сольних номерах примітивістського мислення К. Орфа / Ж. Сунь. - С.118-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: жанровий синкретизм, жанр в музиці, музичний стиль
Ян, Ірина Миколаївна. Драматургічні новації в українському музично-драматичному театрі на початку XX століття / І. М. Ян. - С.123-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: націотворення, драматичні новації, репертуар
Никоненко, Руслан Миколайович. Вплив розвитку сценографії на худржньо-образне трактування в пластичній режисурі / Р. М. Никоненко. - С.127-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сценографія, пластика, театральне мистецтво
Белименко, Ліляна Іванівна. Жанрова та естетична специфіка сучасного дитячого мюзиклу / Л. І. Белименко. - С.133-137. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: стилістична специфіка, жанрові риси, естетичні особливості
Гринчак, Ганна Сергіївна. Сценічна мова під час роботи над постановкою п’єси в перекладі з англомовного оригіналу / Г. С. Гринчак. - С.138-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дихання, дикція, молодіжна лексика
Соколенко, Наталія Володимирівна. Культурно-історичні передумови створення нового українського театру (кінець XIX - початок XX століття) / Н. В. Соколенко. - С.145-150. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: театральне мистецтво, історія, новий українськи театр
Погребняк, Галина Петрівна. Цирк як середовище екранної дії у творчості сучасних режисерів / Г. П. Погребняк. - С.151-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: аудіовізуальне мистецтво, режисура, трюк
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.


    Козлов, Р.
    Три чоловічі романи про революцію гідності: поетика і міфологія майдану [Текст] / Р. Козлов // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2021. - № 17. - С. 39-44. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
Майдан -- роман -- Революція Гідності -- міф -- архетип

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)