Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=аудиторія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 74
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
070
Н 96


    Нюзум, Ерік.
    Гучніше! Як створювати круті подкасти [Текст] / Е. Нюзум. - Харків : Vivat, 2022. - 336 с. : іл. - (Бізнес). - ISBN 978-966-982-693-0 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Подкасти

Кл.слова (ненормовані):
аудіоісторії -- фоловери -- подкаст-платформи -- аудиторія -- слова-паразити -- кліше -- нон-фікшн
Анотація: Від автора, чиї подкасти лідирують у тематичних чартах і завантажуються сотні мільйонів разів. Навчіться розповідати так, щоб усі заслухалися! Завдяки цим порадам вам гарантовано зростання кількості підписників! «Такий подкаст учора трапився — вогонь. 100 % підписка й донат». Хочете, щоб це стосувалося вас і ваших аудіоісторій? Тисячі фоловерів-слухачів, підтримка патронів та найголовніше — тебе слухають, роззявивши рота. Ветеран індустрії подкастів у цій книжці дає багато крутих дієвих порад та інсайтів. Ерік Нюзум знає, як зробити аудіоісторію унікальною, такою, що виділить ваш канал у бурхливому потоці інших подкаст-платформ. Яку розповідь вибрати та як її виразно подати, де шукати свою аудиторію, як навчитися мислити як підписники, як сприймати критику, забути про слова-паразити та нудні клішовані штампи… Автор достоту знає, як створити крутий подкаст. Тепер вашу аудіоісторію достоту захочеться ввімкнути гучніше!

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.
808.5(075.8)
Н 71


    Нищета, В. А.
    Риторика [Текст] : навчальний посібник / В. А. Нищета. - Київ : Центр учбової літератури, 2021. - 220 с. - ISBN 978-611-01-2229-0 : 216.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Риторика--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
класична риторика -- сучасна риторика -- мовленнєва поведінка -- аудиторія -- мовець -- контакт -- розмовне мовлення -- мовленнєва поведінка -- мовна освіта -- риторичний виступ -- публічний виступ

Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)

Знайти схожі

3.
659.4(075.8)
Р 11


    Різун, В. В.
    Теорія масової комунікації [Текст] : підручник для студентів галузі 0303 "Журналістика та інформація" / В. В. Різун. - Київ : ВЦ "Просвіта", 2008. - 260 с. - ISBN 978-966-2133-41-7 : 56.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Масові комунікації--Теорія масової комунікації--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
масова комунікація -- mass communication -- розвиток масової комунікації -- development of mass communication -- види масової комунікації -- types of mass communication -- пропаганда -- propaganda -- мас-медія -- mass media -- агітація -- agitation -- PR -- масова аудиторія -- mass audience -- масове спілкування -- mass communication -- маніпуляція -- manipulation -- школи масової комунікації -- school of mass communication -- теорії масової комунікації -- theory of mass communication

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.


    Борисов, О. О.
    Типологія адресата в сучасному діалогічному дискурсі (на матеріалі британських та українських ток-шоу) [Текст] / О. О. Борисов // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2015. - Вип. 5. - С. 80-83. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
діалогічний дискурс -- адресат -- аудиторія -- співадресат -- вплив
Анотація: У статті розглядаються особливості реалізації фактора адресата в такому соціально організованому жанрі усного формату британської та української комунікації, як ток-шоу. Наголошується на провідній ролі адресата у здійсненні діалогічного дискурсу. У розвідці проаналізовано різні типи адресата залежно від типу застосованого комунікантами впливу та наявної реакції після його здійснення.

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Вернигора, Н. М.
    Збірник літературно-художніх творів для сучасних підлітків: проблеми видавничої підготовки [Текст] / Н. М. Вернигора // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1. - С. 55-59. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
видавнича справа -- збірник творів -- дитяча читацька аудиторія
Анотація: Підставою для дослідження стало редакційне завдання: упорядкувати збірник літературно-художніх творів сучасних письменників для підліткової аудиторії, за матеріалами, що надійшли до редакційного портфеля (спільний проект Національної спілки письменників України, Київради і видавництва «Веселка»). У статті розглянуто проблеми видавничої підготовки збірника літературно-художніх творів для сучасних підлітків. Зокрема йдеться про психологію розвитку сучасної підліткової аудиторії, її ставлення до книги. Автор дослідження зосереджується на вивченні інформаційних, естетичних та духовних потреб юного читача. Окремо розглядається проблема авторського середовища. Вивчено сучасний книговидавничий досвід різних регіонів України, що зорієнтований на означену читацьку аудиторію

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)


Знайти схожі

6.


    Єжижанська, Т. С.
    Ціннісний підхід до комунікацій з цільовою аудиторією за допомогою спіральної динаміки [Текст] / Т. С. Єжижанська // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1. - С. 28-35. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
корпоративні комунікації -- повідомлення -- цілюова аудиторія -- цінності -- установки -- спіральна динаміка
Анотація: У статті досліджуються особливості ціннісного підходу до комунікації з цільовою аудиторією за допомогою спіральної динаміки. Розглядаються підходи до налагодження корпоративної комунікації за допомогою спіральної динаміки; пояснюється, що парадигма мислення, ціннісні установки є певними фільтрами, через які проходять повідомлення компанії; визначаються особливості комунікаційного процесу для кожного типу адресатів відповідно до теорії спіральної динаміки. Використання ціннісного підходу до сегментування громадськості організації, в основу якого покладено теорію спіральної динаміки, дає змогу ширше подивитися на проблему ефективності корпоративних комунікацій. Саме на ціннісних мемах (цМемах) повинна будуватися комунікація компанії зі своїми цільовими аудиторіями, саме у такі парадигми цінностей повинні вписуватися повідомлення компанії. Отже, теорія спіральної динаміки дає можливість зрозуміти проблеми ефективності комунікації у різних сферах, зокрема у сфері зв’язків із громадськістю.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)


Знайти схожі

7.


    Борисов, О. О.
    Невербальна комунікація у британських та українських парламентських дебатах [Текст] / О. О. Борисов // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2016. - Вип. 6. - С. 48-51. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
невербальна комунікація -- діалогічний дискурс -- адресант -- адресат -- аудиторія -- вплив
Анотація: У статті розглянуто особливості реалізації невербальної поведінки учасників дебатів у британському та українському парламентах. Наголошується на вагомій ролі невербальних сигналів під час здійснення цього різновиду діалогічного дискурсу. У розвідці представлено різні типи аналогового впливу, застосованого депутатами-доповідачами та їхніми колегами-адресатами / адресантами один до одного, й прототипових етнічних реакцій його здійснення.

Є примірники у відділах: всього 4 : Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Говера, О. І.
    Якісні дослідження в рекламі: теоретичні аспекти [Текст] / О. І. Говера, І. Б. Рижий // Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб. - 2019. - N 1. - С. 135-143. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0554-4866

Кл.слова (ненормовані):
торгова марка -- референтна група -- фокус-група -- глибинне інтерв’ю -- цільова аудиторія -- споживачі -- опитування -- анкетування -- логотип -- психографічні характеристики -- рекламна кампанія
Дод.точки доступу:
Рижий, І. Б.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Колоскова, Галина.
    Електронні колекції документів як складник бібліотечно-інформаційного потенціалу м. Дніпра [Текст] / Г. Колоскова // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2019. - N 3. - С. 41-47. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
електронні колекції -- бібліотеки -- бібліотечно-інформаційний потенціал -- читацька аудиторія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.
373.015.3:070.11
М 52


    Мерзлякова, Олена.
    Інформаційна грамотність. Профілактика деструктивного впливу мас-медіа [Текст] / О. Мерзлякова. - Київ : ВД Шкільний світ, 2017. - 80 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-451-000-1 : 66.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогічна психологія

   Мас-медіа--Вплив мас-медіа


Кл.слова (ненормовані):
самодіагностика -- маніпулятивні прийоми -- вплив на психіку -- навіювання -- цільова аудиторія -- критичне мислення -- інформаційне управління -- інформаційний вплив -- пропаганда

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)