Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=аудиторія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 74
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
658.8
A95


    Avery, Jim.
    Advertising Campaign Planning: Developing an Advertising-Based Marketing Plan / Jim Avery ; editor Bruce Bendinger. - Hudson : The Copy Workshop, 2005. - 267 p. - ISBN 1-887229-06-X : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Реклама--Рекламна кампанія

Кл.слова (ненормовані):
таргет -- entrepreneurs -- підприємництво -- planning point -- планування -- record keeping -- облік -- purchase cycle -- купівельний цикл -- competitive sales -- конкурентоспроможні продажі -- бюджет -- маркетологічна стратегія -- рекламна кампанія -- мерчендайзинг -- акційна продукція -- advertising media -- рекламні медіа -- target groups -- цільова група -- цільова аудиторія


Дод.точки доступу:
Bendinger, Bruce \editor.\


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

2.


    Wogu, J. O.
    Audience Perception of Media Reporting of Separatist and Sectarian Agitations in Nigeria = сприйняття аудиторією засобів масової інформації про сепаратистські та сектантські агітації в Нігерії / J. O. Wogu, P. Ugwu // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 4. - P29-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
медіа -- аудиторія -- сприйняття -- сепаратизм -- сектантство -- повідомлення про конфлікти -- розбудова нації
Анотація: В історії Федеративної Республіки Нігерії, починаючи від отримання цією країною незалежності в 1960 році, неодноразово мали місце спроби порушення державної цілісності. Кожна з сепаратистських груп, від яких виходила така загроза, стверджувала, що федеративний уряд не представляє її інтересів. Зокрема більшість груп вважають, що інтерес їх представників недостатньо репрезентований при розподілі влади. У Нігерії діє демократична система управління з трьома гілками влади: законодавчої, виконавчої, судової. У країні є шість геополітичних зон для розподілу влади. Зони - Північний Схід, Північно-Західна Північ, Північно-Центральний Південний Схід, Південний Захід та Південь-Південь. Отже, 36 суб'єктів федерації є групами з різних зон з неоднаковою кількістю штатів. Зокрема, Північний Схід має шість суб'єктів, Північний Захід - сім, ПівнічноЦентральна зона - шість, так само, як Південь-Південь і Південний Захід. Однак Південний Схід має лише п'ять суб'єктів федерації. Нерівна кількість суб'єктів у геополітичних зонах спричиняє серйозні проблеми при розподілі влади в країні. Кожен суб'єкт федерації має трьох обраних сенаторів і ряд палат представницьких членів залежно від населення регіону. Це означає, що на Південному Сході менша кількість сенаторів та членів Палати представників. Їхні колеги з Північного Заходу мають найбільшу кількість представників. Такі зони, як Північно-Центральна, Північний Схід, Південний Захід та Південь-Південь матимуть однакову кількість сенаторів, але кількість Палати представників може відрізнятися залежно від кількості населення. Нерівномірне представництво впливає на просування законопроектів та пропозицій у Національній Асамблеї, які стосуються соціальних питань у кожній з геополітичних зон. Саме теза про те, що Південний Схід недостатньо представлений у Національній Асамблеї, може змусити людей цього регіону з підозрою ставитися до будьяких урядових програм. Населення регіону може вважати, що федеральна влада не захищає їх інтереси, а отже країна як така їм не потрібна. Усе це створює плідне підґрунтя для спекуляцій і частково пояснює, чому країна стикається з агітацією сепаратистів Південного Сходу, які тривалий час прагнуть відокремитись від Нігерії. Про такі агітації повідомлялося також у ЗМІ. У статті досліджується сприйняття аудиторією такої інформації. Авторами було проведене опитування 384 респондентів, а також проаналізовано дані описової та аналітичної статистики. Було встановлено, що більшість опитаних респондентів повідомили про високу частоту згадування в ЗМІ агітації за відокремлення. Результат також показав, що основними медіа-каналами їх розповсюдження були радіо, телебачення та преса. Респонденти сприймали повідомлення ЗМІ про агітацію сецесії як підтримку таких дій. Було також встановлено зв'язок між сепаратистськими повідомленнями медіа та сприйняттям цих ідей громадськістю. Серед практичних рекомендацій дослідники вказують на необхідність активізації механізму моніторингу змісту сепаратистських агітацій Нігерійським союзом журналістів задля мінімізації загроз національній єдності країни.
Дод.точки доступу:
Ugwu, P.
Угву Патрік
Вогу, Йосиф Олучукву


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Shelefontiuk, A.
    Digital journalism as a new type of media activity = Диджитальна журналістика як новий тип медіадіяльності / A. Shelefontiuk // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 2. - С. 70-76, DOI 10.28925/2311-259x.2021.2.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
журналістика -- диджиталізація -- диджитальні медіа -- аудиторія диджитальних медіа
Анотація: Актуальність дослідження зумовлена постіи ною трансформацією та оновленням диджитального середовища, невизначеністю категоріального апарату цифровоí журналістики та національними особливостями процесу творення онлаи нового журналістського дискурсу. Мета статті — визначити концептуальні особливості диджитальноí журналістики та виокремити комунікаціи ну специфіку зазначеного виду медіадіяльності. Базуючись на роботах R. Salaverrí a, пропонується розуміти під диджитальною журналістикою усю журналістику, яка здіи снюється за допомогою цифрових технологіи , є мінливою соціальною публіцистичною практикою, орієнтованою на гетерогенну масову аудиторію, представлену у певних, але одночасно мінливих жанрах та форматах. Таким чином дискусіи ні моменти щодо застосування до цього виду медіадіяльності термінів «кібержурналістика», «онлаи нова журналістика», «мультимедіи на журналістика», «обчислювальна журналістика», «алгоритмічна журналістика», «журналістика, керована даними» та ін. Головним методом дослідження обрано дискурснии аналіз, якии дозволив осягнути проблематику сучасного диджитального середовища, простежити генезу цифровоí журналістики, здіи снити типологічнии аналіз існуючоí системи цифрових медіа, визначити специфіку медіапродукту та особливості участі аудиторіí у процесі диджитального творення та споживання новинноí інформаціí . Новизна роботи полягає у спробі ввести у науковии дискурс системного визначення поняття «диджитальна журналістика», звернути увагу на такі í í особливості як невизначеність та мінливість, трансформація традиціи ного категоріального апарату, зміна ролеи та функціи учасників комунікативного процесу. У результаті дослідження з’ясовано суб’єктно-об’єктні та структурні характеристики сучасноí журналістики, визначено організаціи ні и технологічні трансформаціí цифрового медіавиробництва.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шелефонтюк Анна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.
   908(520)
   T46


    Thomas, Jolyon Baraka.
    Drawing on tradition : manga, anime, and religion in contemporary Japan / Jolyon Baraka Thomas. - Honolulu, Hawaii : University of Hawai’i Press, 2012. - xiv, 199 p. : il. - ISBN 978-0-8248-3589-7 (hardcover : alk. paper). - ISBN 978-0-8248-3654-2 (pbk. : alk. paper) : 150.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Комікси, фільми--Історія та критика--Японія

   Комікси, фільми--Релігійний аспект


   Комікси, книги--Релігійний аспект


   Анімовані фільми--Історія та критика--Японія


   Анімовані фільми--Релігійний аспект


   Японія--Релігія, 21 ст.
Кл.слова (ненормовані):
comic books -- animated films -- strips -- religious aspects -- manga -- anime -- комікси -- манга -- аніме -- стрічки -- релігія
Анотація: Манга та аніме (ілюстровані серіали та анімаційні фільми) є дуже впливовими японськими розважальними ЗМІ, які можуть похвалитися величезним внутрішнім споживанням, а також світовим розповсюдженням і міжнародною аудиторією. «Малюнок на традиції» досліджує релігійні аспекти культури створення та споживання манги та аніме через методологічний синтез наративного та візуального аналізу, історії та етнографії. Замість того, щоб просто описувати поширення таких релігій, як буддизм чи синтоїзм, у цих медіа, Джоліон Барака Томас показує, що автори та аудиторія створюють і відтворюють «релігійні настрої» через свою уявну та ритуальну взаємодію з ілюстрованими світами. Таким чином, манга та аніме не тільки сприяють ознайомленню з традиційними релігійними доктринами та образами, але також дозволяють авторам, режисерам і аудиторії змінювати та вдосконалювати такі традиційні тропи, іноді створюючи непередбачені досі релігійні ідеї та практики.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: І254815328/2018/1
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2018р. Вип. 1 (5)
Зміст:
Осмоловська, О. Проект "Київ – всесвітня книжкова столиця": перспективи реалізації / О. Осмоловська. - С.23-27
Кл.слова: проектне навчання, видавничий бізнес, журналістика
Тадеуш, В. Місце науки про комунікацію в класифікації наукових дисциплін / В. Тадеуш. - С.6-8
Кл.слова: суспільні науки, суспільна комунікація
Бічікашвілі, І. Світоглядні орієнтири сучасного суспільства: погляд із Грузії / І. Бічікашвілі. - С.10-13
Кл.слова: світосприйняття, діалог, консенсус
Єжижанська, Т. Підготовка PR-менеджерів для українських книжкових видавництв за спеціалізацією "Реклама та PR у видавничій справі" на кафедрі видавничої справи / Т. Єжижанська
Полковенко, Т. Принципи крос-медіа у політичній журналістиці / Т. Полковенко. - С.28-32
Кл.слова: читацька аудиторія, журналістський матеріал, медіа платформи
Литвинова, А. Медіатека у світових та українських реаліях / А. Литвинова. - С.33-38
Кл.слова: інформаційний простір, користувачі, комунікаційний простір
Воскобойнікова-Гузєва, О. В. Резензія на монографію Збанацької О. М. "Розвиток інформаційно-пошукових мов у пошукових системах бібліотек і архівів / О. В. Воскобойнікова-Гузєва. - С.39-40
Дмитренко, Т. Збанацька О. М. Розвиток інформаційно-пошукових мов у пошукових системах бібліотек і архівів: монографія. Покажчик змісту. / Т. Дмитренко. - С.41-42
Вернигора, Н. М. Рецензія на каталог "Книжкові знаки на книгах із колекції рідкісних видань Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського" (автори: Л. М. Дениско, Ю. К. Рудакова) / Н. М. Вернигора. - С.43-45
Вернигора, С. М. Дениско Л. М., Рудакова Ю. К. Книжкові знаки на книгах із колекції рідкісних видань Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського: каталог. Покажчик змісту / С. М. Вернигора. - С.46-47
Доронцева, Є. Д. Класифікаційна характеристика медіа-консалтингу як сегменту українського ринку інтелектуальних послуг / Є. Д. Доронцева. - С.48-56
Кл.слова: інтелектуальні послуги, видавнича справа, медіа-консалтинг
Карпета, С. Я. Комунікаційні інструменти розбудови бренда видавництва "Основи" / С. Я. Карпета. - С.57-59
Кл.слова: PR, бренд, комунікаційні основи
Горбенко, Г. Іміджеві заходи інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / Г. Горбенко. - С.60-68
Кл.слова: онлайн-бібліотека, соціальний захист, волнтерська діяльність
Масімова, Л. Г. Проведення круглого столу з видавцями-практиками щодо питань підготовки фахівців з видавничої справи та редагування / Л. Г. Масімова. - С.69-70
Кл.слова: фахова підготовка
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Учбова література:
ФПСРСО / СПСР / 231 / Рекламно-комунікаційна діяльність соціального працівника / 7 / ДОП
Знайти схожі

6.
373.015.3:070.11
М 52


    Мерзлякова, Олена.
    Інформаційна грамотність. Профілактика деструктивного впливу мас-медіа [Текст] / О. Мерзлякова. - Київ : ВД Шкільний світ, 2017. - 80 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-451-000-1 : 66.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогічна психологія

   Мас-медіа--Вплив мас-медіа


Кл.слова (ненормовані):
самодіагностика -- маніпулятивні прийоми -- вплив на психіку -- навіювання -- цільова аудиторія -- критичне мислення -- інформаційне управління -- інформаційний вплив -- пропаганда

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.


    Сінько, Андрій.
    Інформаційна діяльність в системі соціальних комунікацій [Текст] / А. Сінько // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 116-120DOI 10.28925/2524-2644.2023.1515. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
аудиторія -- інформаційно-комунікаційна діяльність -- інформація -- комунікація -- контент -- масмедіа
Анотація: У статті проаналізовано ключові аспекти інформаційної діяльності та її відношення до різних галузей суспільних зв’язків. Зважено думки вчених, що вже працювали над дослідженням галузі соціальних комунікацій і продовжують це робити в наш час. На прикладі їхніх праць виведено пояснення системи інформаційно-комунікаційного процесу та досліджено його причетність до низки конкретних професій сьогодення. Інформаційна діяльність як явище є важливою складової системи соціальних комунікацій. Йдеться про побудову ефективного процесу комунікації в систему якого входять представники громадськості, канал комунікації та професійні комуніканти. За наявності цих складових може відбуватись процес передачі інформації, що в результаті призводить до появи нових рішень та суспільних очікувань. Дотримуючись чітко налаштованого алгоритму дій, професійний комунікант може виступати як провідником об’єктивної інформації, так і єдиним джерелом поширення суб’єктивних даних. Варто зазначити, що дане дослідження є досить актуальним, оскільки зараз процес передачі інформації набуває нових форм. Особливо це спостерігається в системі пошуку та обробки інформації. З’явилось багато додаткових програмних елементів, які спрощують низку процесів та пришвидшують роботу з інформацією. Зокрема, йдеться про появу штучного інтелекту та елементів, що він продукує в процесі своєї роботи. Інформаційно-комунікаційна діяльність потребує актуального глибокого наукового дослідження, яке базуватиметься на особливостях сучасного інформаційного суспільства. У роботі продемонстровано теоретичний підхід до проведення наукового дослідження, який базується на ґрунтовному аналізі наявних праць науковців.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Балюн, О. О.
    Актуальні питання досліджень телевізійної аудиторії України [Текст] / О. О. Балюн // Поліграфія і видавнича справа. - Львів, 2017. - N 1. - С. 145-153. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
телевізійна аудиторія -- вибірка -- піплметр

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Лісневська, А. Л.
    Аудіовізуальний контент: до питання ризиків впливу сучасних медіа [Текст] / А. Л. Лісневська, Я. С. Фруктова // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2(8). - С. 47-54. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
аудіовізуальний контент -- медіа -- медіавплив -- інформаційна безпека
Анотація: У статті досліджено аудіовізуальний контент у нормативно-правовому, комунікативному, культурологіч-ному, соціологічному та психологічному контекстах. Загальнонаукові методи, такі як аналіз, синтез та уза-гальнення дали змогу виокремити низку термінів й окреслити загальне визначення аудіовізуального контенту. Також застосовано індуктивний і системний методи, аби визначити ризики впливу аудіовізуального контенту в інформаційних форматах традиційних та нових медіа. Було використано міждисциплінарний підхід у дослі-дженні проблеми правового регулювання аудіовізуального контенту й складного механізму медіавпливу на межі комунікативістики, медіакультури, медіапсихології та медіаправа.Кількість аудіовізуального контенту в сучасних медіа зростає, а отже, і посилюється вплив аудіовізуальних медіа. Динамічне відео складає основу аудіовізуального контенту, який використовується в мультимедійному форматі та соціальних медіа.Масова аудиторія частіше за все споживає інформацію в найемоційнішій формі екранного видовища. Така інформація простіше сприймається та легко засвоюється. Проте синтетична емоційна природа динамічного відео є основою ризику негативного впливу через медіа за рахунок розповсюдження неправдивої або частково правдивої інформації.Сучасний споживач інформації постійно потерпає від медіавпливу аудіовізуального контенту, який є найпо-тужнішим у силу своєї специфічної природи. Розрізняти хибну інформацію в аудіовізуальному інформаційному повідомленні дуже складно. Існує велика кількість елементів мови екрана, яка дає можливість створити такий вплив, який потрібний замовнику — рух, колір, звук, монтажна природа, емоційне забарвлення тексту тощо.Діяльність журналістів та відеовиробників, що порушують стандарти розповсюдження інформації, має регулюватись на законодавчому рівні аудіовізуальних медіа та послуг в Україні з урахуванням світового й євро-пейського досвіду.Дослідження ризиків медіавпливу аудіовізуального контенту на масову свідомість та підсвідомість спожи-вачів інформації є на часі у зв’язку з небезпекою маніпуляції у традиційних та соціальних медіа
Дод.точки доступу:
Фруктова, Я. С.


Є примірники у відділах: всього 5 : Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


    Дудко, Віктор.
    Аудиторія журналу "Основа" (1961-1862): кількісний вимір / В. Дудко // Київська старовина : науковий історико-філологічний журнал. - 2001. - N 6. - С. 73-85. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0869-3595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)