Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=аудіювання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 71
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-71 
1.
   811.111(075.8)
   S 83


   
    A Step to Perfection : for 4 th year students of linguistics and translation. Pt. 1 = Крок до досконалості : посібник з першої іноземної мови для студентів IV курсу спеціальності (філологія та переклад) / В. В. Якуба , Г. Ю. Цапро. - Київ : [s. n.], 2011. - 355 с. - Библиогр.: с. 355. - 23.00 грн.
УДК

Рубрики: Мовознавство--Англійська мова

   Лінгвістика--Лексика--Читання--Аудіювання


Кл.слова (ненормовані):
опера -- балет -- музичний фестиваль -- іслам
Дод.точки доступу:
Якуба, Валентина Володимирівна
Цапро, Галина Юріївна
Гладуш, Н. Ф. \рец.\
Красовська, І. В. \рец.\
Ніконова, В. Г. \рец.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
81.432.1
A 96


   
    A Way to Success. English for University Students [Текст] : Student’s Book : навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів. Year 1. - Харків : Фоліо, 2004. - 335 p. + 1 ел. опт. диск (CD-ROM). - ISBN 966-03-2684-Х : 147.00 грн.
ДРНТІ
ББК 81.432.1

Рубрики: Лінгвістика--Англійська мова--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
19 уроків -- рівень В+ -- аудіювання

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

3.


    Bacher, M.
    A didactical approach to fostering language sensitivity in multilingual classroom settings: the common European framework of reference for languages (CEFR) as a tool to unite nations [Електронний ресурс] / M. Bacher, S. Bacher, K. Binytska. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 2. - P77-88, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
багатомовність -- викладання -- мовна чутливість -- Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти (CEFR) -- Організація Об’єднаних Націй (ООН)
Анотація: У статті наголошується на вирішальній ролі володіння мовою, а також мовної чутливості, особливо в багатомовних класах, підкреслюється важливість дотримання Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти (CEFR) як засобу сприяння глобальній згуртованості. У документі підкреслюється важливість приведення освітніх стратегій України у відповідність до міжнародних стандартів, особливо наголошуючи на цінності іншомовної освіти. Крім того, у статті наголошується на необхідності набуття вчителями іноземних мов належних дидактичних і методичних компетентностей, усвідомлення мовної чутливості та міжкультурного розуміння. У статті описано успішне впровадження Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти в Австрії, що ілюструє їхню ключову роль у стандартизованих іспитах та широке міжнародне визнання. Зокрема, окреслено структуру австрійського іспиту на атестат зрілості з іноземних мов, який оцінює читання, аудіювання, використання мови та письмо з обов’язковою вимогою досягти рівня B2 за шкалою Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти. Припускається, що стандартизовані формати оцінювання, засновані на рівнях Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти, пом’якшують стигматизацію та забезпечують справедливість оцінювання. Стаття рекомендує інтегрувати Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти в освітню систему України, щоб сприяти підвищенню рівня володіння мовою та посилити мовну чутливість у багатомовних класах. Вона підтримує навчальні програми для вчителів іноземних мов щодо впровадження та оцінювання Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти з метою сприяння європейській єдності через мовну освіту. Пропонується включити принципи Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти в освітню реформу в Україні «Нова українська школа»; підкреслюється важливість співпраці між австрійськими та українськими освітянами і дослідниками в досягненні цієї мети.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Bacher, S.
Binytska, K.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.
811.11:37.091.33-028.17(075)
F 50


    Field, John.
    Listening in the Language Classroom / J. Field. - Cambridge : Cambridge University Press, 2009. - 366 p. - (Language Teaching Library). - ISBN 978-0-521-68570-2 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова --Аудіювання--Прослуховування--Навчальні видання

   Методи навчання--Англійська мова--Навчальні видання



Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.
811.112.2:028.1(075.8)
Ч 69


   
    Lest mit Spab!: Читайте із задоволенням! : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / укладач: В. Д. Порошина, О. В. Шапочкіна ; рецензент: А. К. Карпусь, Г. А. Гринюк, Д. В. Ольшанський. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2010. - 76 с. - 13.86 грн., 13.86 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Німецька мова--Книги для читатння--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
монологічні та діалогічні говоріння німецькою -- дискусії та рольові ігри
Анотація: Навчальний посібник для самостійного читання німецькою мовою призначений для студентів ВНЗ, які вивчають німецьку мову як нефахову дисципліну й уже володіють базовими знаннями з німецької мови, певними навичками та вміннями з різних видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання, письма та писемного мовлення. Мета посібника - удосконалювати вміння читати, розвивати діалогічне й монологічне мовлення.
Дод.точки доступу:
Порошина, В. Д. \укладач.\
Шапочкіна, О. В. \укладач.\
Карпусь, А. К. \рецензент.\
Гринюк, Г. А. \рецензент.\
Ольшанський, Д. В. \рецензент.\


Примірників всього: 60
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (24),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (29),
Фаховий коледж «Універсум» (5)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (24),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (29),
Фаховий коледж «Універсум» (5)

Знайти схожі

6.
81.2Англ-9/M99-526992

   
    My Beloved Ukraine [Текст] : texts for reading conversational topics = Україна - моя любов : тексти для читання : розмовні теми / compiler: I. Dotsenko, O. Yevchuk. - Київ : Грамота, 2006. - 62 с. - ISBN 966-349-003-9 : 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Англійська мова--Україна--Велика Британія

Кл.слова (ненормовані):
читання -- мовлення -- аудіювання
Дод.точки доступу:
Dotsenko, Iryna \compiler.\
Yevchuk, Oksana \compiler.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: І368505/2013/2
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2013р. № 2
Зміст:
Устименко, О. М. Навчання іншомовного монологічного мовлення в аспекті компетентнісного підходу : продовження / О. М. Устименко. - С.3-13
Гордєєва, А. Й. Формування англомовної лексичної компетентності молодших школярів з використанням карт пам'яті / А. Й. Гордєєва, С. Й. Кулик. - С.13-19
Квасова, О. Г. Розробка тестових завдань для розвитку і контролю умінь англомовного аудіювання у вищому навчальному закладі / О. Г. Квасова. - С.19-24
Вікович, Р. І. Методика роботи з англомовними теленовинами на заняттях з англійської мови у вищому навчальному закладі / Р. І. Вікович
Підько, Л. В. Методична розробка як сучасний засіб навчання студентів мовних спеціальностей / Л. В. Підько. - С.30-35
Соломко, З. К. Кмп'ютерні вправи для формування та вдосконалення німецькомовної рецептивної лексичної компетенції майбутніх юристів у процесі самостійної работи / З. К. Соломко. - С.35-43
Левченко, Т. І. актуалізація мотиваційних ресурсів майбутніх філологів у процесі навчання іноземної мови / Т. І. Левченко. - С.43-47
Ніколаєва, С. Ю. Технология "Портфолио" в высшем профессиональном образовании / С. Ю. Ніколаєва. - С.47-55
Коваленко, Ю. В. Комплекс вправ для навчання монологычного мовлення учныв 5 класу школи з поглибленним вивченням англыйськоъ мови : продовження / Ю. В. Коваленко, О. М. Устименко. - С.55-59
Мельник, Є. Ю. Вправи для розвитку іншомовних мовленнєвих умінь студентів у сфері культурознавчого туризму / Є. Ю. Мельник. - С.59-64
Малюх, А. О. Використання електронних тестових завдань для контролю рівня сформованності франкомовної граматичної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів / А. О. Малюх, Н. В. Майєр. - С.64-67
Койдан, Н. М. Методична розробка інтегрованого уроку "Англійська мова -Інформатика" / Н. М. Койдан. - С.67-72
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: І368505/2014/4
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2014р. № 4
Зміст:
Палій, Олександр Анатолійович. Основні тенденції та етапи розвитку теорії підручника з іноземних мов / О. А. Палій. - С.3-9. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: загальноосвітні навчальні заклади, підручник, німецька мова
Крапчатова, Я. А. Формування в учнів загальноосвітніх шкіл умінь самоконтролю рівня сформованості компетентності в англомовному аудіюванні з використанням комп'ютерного тестування / Я. А. Крапчатова. - С.10-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: електронна програма-оболонка, самоконтроль, тестове завдання
Osypenko, K. L. Developing English listening skills of secondary / K. L. Osypenko. - С.15-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: англомовне аудіювання, види аудіювання, тексти для навчання аудіювання
Устименко, О. М. Комплекс вправ і завдань для навчання студентів другого курсу англомовного монологічного мовлення на основі проектної методики / О. М. Устименко, Ю. В. Коваленко. - С.20-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектна методика, монологічне мовлення, хотліст
Майєр, Н. В. Види навчально-методичних задач для формування методичних навичок і розвитку методичних умінь майбутнього викладача французької мови / Н. В. Майєр. - С.33-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній викладач іноземних мов, магістрант, методичні навички
Zinukova, N. V. Integrated methodological model of interpreters' training in multilingual society / N. V. Zinukova. - С.40-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчання перекладачів, білінгвізм, мовний контроль
Тарнопольський, О. Б. Навчання дорослих на курсах англійської мови / О. Б. Тарнопольський. - С.45-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: програми навчання, позавузівські курси, структура програми
Бігич, О. Б. "Тгісоlіп: ayer, hoy, mаnаnа" : сценарій позакласного заходу з іспанської мови для молодших школярів / О. Б. Бігич. - С.53-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: позакласна робота, іспанська мова, молодший школяр
Шерстюк, Т. О. Урок англійської мови у 6-ому класі на тему "Україна і Велика Британія" / Т. О. Шерстюк. - С.57-60
Кл.слова: план-конспект уроку, виконання тестів, літературний переклад
Соловйова, І. Л. Навчальні ігри на уроках іспанської мови / І. Л. Соловйова. - С.61-64
Кл.слова: лексичні одиниці, граматичні структури, навчальна гра
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (06.01.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

9.
Шифр: І368505/2015/2
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2015р. № 2
Зміст:
Першукова, О. О. Навчальні матеріали для багатомовної освіти школярів: Аналіз ситуації у країнах Західної Європи / О. О. Першукова. - С.3-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: шкільна багатомовна освіта, мультиграмотність, інтеграція Курикулуму з мовних предметів
Шевелько, К. О. Проблема визначення критеріїв оцінювання анотаційного і реферативного перекладу у старших класах шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови / К. О. Шевелько. - С.13-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: анотаційний переклад, реферативний переклад, критерії оцінювання
Мокіна, А. Г. Цифрове розповідання у навчанні дошкільників аудіювання та переказування англійських казок / А. Г. Мокіна. - С.18-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: старші дошкільники, аудіювання, переказування
Ігнатенко, В. Д. Система вправ для навчання майбутніх філологів письмового перекладу науково-технічних текстів / В. Д. Ігнатенко. - С.26-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: анотативний/реферативний переклад, науково-технічні тексти, етапи навчання
Майєр, Наталія Василівна. Методична субкомпетентність майбутнього викладача французької мови з удосконалення професійно орієнтованої орфографічної компетентності / Н. В. Майєр. - С.37-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: майбутній викладач, методичні знання, методичні навички
Руснак, Д. А. Мультимедійний репортаж як засіб формування іншомовної медіакомпетентності у студентів мовних спеціальностей / Д. А. Руснак. - С.45-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимудійний репортаж, медіакомпетентність, студенти мовних спеціальностей
Бігич, О. Б. Освітній сайт як засіб формування у студентів філологів компетентності в іспаномовному аудіюванні / О. Б. Бігич. - С.50-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітній сайт, аудіювання, іспанська мова
Мельник, Є. Ю. Заняття з французької мови на тему "Жити в селі" (Vivre a la campagne) / Є. Ю. Мельник. - С.55-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сільська місцевість, життя за містом, село
СеньТ., О. Current realities of the teaching profession in England and how to get into teaching / О. СеньТ., І. Л. Джуган. - С.60-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: стипендії, дипломований вчитель, бакалавр освіти
Fombeure, Maurike. Les Ecoliers / M. Fombeure. - С.62
Кл.слова: школярі, поезія, французькою мовою, текст
Careme, Maurike. L'ecoliere / M. Careme. - С.62
Кл.слова: школярка, поезія, французькою мовою, текст
The European Centre for Modern Languages celebrating the European Day of Languages (Європейський центр сучасних мов, святкування дня європейських мов). - С.63-64
Кл.слова: назви заходів, технічне забезпечення, час проведення
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.08.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: І368505/2015/4
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2015р. № 4
Зміст:
Сєрякова, І. І. Новітні підходи до викладання іноземних мов у контексті проекту ТЕМПУС "Вдосконалення викладання європейських мов: модернізація викладання через розвиток магістерських програм на основі комбінованих технологій" / І. І. Сєрякова [и др.]. - С.3-5
Інші автори: Валігура О. P., Черниш В. В., О. В. Кучерина
Кл.слова: міжнародне партнерство, європейські мови, проект ТЕМПУС
Паршикова, О. О. Формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової загальноосвітньої школи на рівні А1.2.1 на основі нового навчально-методичного комплекту "Німецька мова З" / О. О. Паршикова, Г. М. Мельничук, Л. П. Савченко. - С.6-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: синтаксична реорганізація, паракомунікація, комунікативно-ігрові прийоми
Осадча, Н. В. Підсистема вправ для формування лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства / Н. В. Осадча. - С.11-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лінгвосоціокультурна компетентність, країнознавство, класифікація вправ
Калько, В. О. Developing English reading skills of secondary school students / В. О. Калько. - С.19-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: види читання, вміння англомовного читання, вправи для навчання читання
Писанко, M. Л. Критерії аналізу елективних курсів з навчання перекладу для учнів старших класів шкіл філологічного профілю / M. Л. Писанко. - С.23-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: профільне навчання, філологічний профіль, елективний курс
Курило, Л. В. Моделювання процесу навчання професійно орієнтованого наукового писемного мовлення майбутніх викладачів англійської мови / Л. В. Курило. - С.27-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: модель навчання, цикл Навчання, практична дисципліна
Руснак, Д. А. Enseigner l'expression monologique aux futures enseignants de FLE avec le reportage multimedia / Д. А. Руснак. - С.34-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: монологічне мовлення, мультимедійний репортаж, майбутні викладачі
Kvasova, O. G. Constructing valid classroom reading test tasks (multiple choice questions) for university students (notes on a workshop) / O. G. Kvasova. - С.40-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: читання, конструювання тестових завдань, валідація тестових завдань
Бігич, Оксана Борисівна. Мультимедійний наочний посібник "Las Navidades en Espana": два користувачі - два формати / О. Б. Бігич. - С.48-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: наочний посібник, лінгвосоціокультурна компетентність, мультимедіа
Ніколаєва, С. Ю. Рецензія на монографію Майєр Наталії Василівни "Формування методичної компетентності у майбутніх викладачів французької мови: теорія і практика" / С. Ю. Ніколаєва. - С.52-53
Кл.слова: методична компетентність, майбутні викладачі французької мови, професійно-методична діяльність
Фабрична, Я. Г. Англійсько-український глосарій термінів з методики навчання іноземних мов і культур / Я. Г. Фабрична. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: англійсько-український глосарій, професійна термінологія, іноземна мова
Качкан, О. І. Сценарій позакласного заходу для учнів основної школи на тему : "Традиційна міфологія Японії" / О. І. Качкан, Ю. А. Пономарьова. - С.61-63
Кл.слова: позакласний захід, аудіювання, японська міфологія
European Centre for Modern Languages of the Council of Europe: publications 2011-2014 : Продовження. - С.64
Кл.слова: мовознавство, Європейський центр сучасних мов, публікації 2011-2014 рр.
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
Шифр: І368505/2016/2
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2016р. № 2
Зміст:
Ніколаєва, С. Ю. Міжкультурна іншомовна освіта в Україні: ключові проблеми / С. Ю. Ніколаєва. - С.3-9. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземна мова, методична підготовка, міжкультурна іншомовна освіта
Бігич, Оксана Борисівна. Тio Spanish - віртуальний учитель / викладач іспанської мови / О. Б. Бігич. - С.10-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іспанська мова, Тio Spanish, школярі
Шевелько, К. О. Теоретичні передумови навчання гетеровалентних видів перекладу учнів старших класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови / К. О. Шевелько. - С.14-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: анотаційний переклад, реферативний переклад, мета навчання
Шумський, О. Л. Веб-квест проект як засіб активізації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання іноземної мови / О. Л. Шумський. - С.21-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, активні методи навчання, веб-квест технології
Тишко, Н. М. Зміст диференційованого навчання англомовного читання майбутніх інженерів / Н. М. Тишко. - С.27-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: диференційоване навчання, зміст навчання, навички
Чухно, О. А. Психолінгвістичні особливості оволодіння майбутніми вчителями англійської мови інтерлінгвальною вимовою в умовах субординативного мультилінгвізму / О. А. Чухно. - С.34-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: субординативний мультилінгвізм, інтерлінгвальна фонетична система, мовне перенесення
Мартиненко, О. Є. Критерії відбору аудіотекстів для навчання майбутніх перекладачів англомовного аудіювання в умовах заочної форми навчання / О. Є. Мартиненко. - С.40-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутні перекладачі, аудіотекст, заочна форма навчання
Бесклінська, О. П. Використання технологій статистичних обчислень у гуманітарних дослідженнях / О. П. Бесклінська. - С.48-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: статистичні методи, пакет Mikrosoft Exce, пакет Statistika
Педагогічна Конституція Європи. - С.54-57
Кл.слова: педагогічна освіта у Європейському просторі, основні компетенції європейського вчителя, основні педагогічні стратегії
Pedagogical Constitution of Europe. - С.58-60
Кл.слова: ціннісна платформа педагогічної освіти, зміст педагогічної освіти, філософсько-методичні принципи педагогічної освіти
Competences for democratic culture. - С.61-62
Кл.слова: культура демократії, компетентність, критичне мислення
European Centre for Modern Languages of the Council of Europe: publications 2011-2014 : Продовження. - С.63-64
Кл.слова: видання 2011-2014 рр., сучасні мови, мовознавство
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
37.013.3:37.014.25(082)
І 74


   
    Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2015 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - 259 с. - 81.94 грн.
    Зміст:
Котенко, О. В. Сучасні тенденції розвитку системи іншомовної освіти педагога в Україні / О. В. Котенко. - С .3-11
Василевська, С. В. Соціокультурна компетентність як важлива складова іншомовної комунікативної компетентності у навчанні іноземної мови студентів / С. В. Василевська. - С .11-16
Кл.слова: соціокультурна компетентність, іншомовна комунікативна компетентність, міжкультурне спілкування
Волкова, Л. В. Основні принципи реалізації комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови / Л. В. Волкова. - С .17-23
Кл.слова: іншомовна комунікативна компетенція, професійна підготовка, вивчення іноземної мови
Гончарова, О. М. Реалізація засад тематичного підходу до навчання іноземних мов молодших школярів / О. М. Гончарова. - С .23-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тематичний підхід, інтеграція, іноземна мова
Гордєєва, А. Й. Метод повної фізичної реакції як один з ефективних методів формування іншомовної компетентності молодших школярів / А. Й. Гордєєва. - С .28-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: молодші школярі, англомовна компетентність, метод повної фізичної реакції
Груша, А. М. Диференціація та індивідуалізація навчання англійської мови учнів гімназії: проблеми і шляхи вирішення / А. М. Груша. - С .33-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індивідуалізація, диференціація, стратегія
Жабська, О. П. Автентичні тексти як засіб навчання читанню іноземною мовою учнів початкової школи / О. П. Жабська. - С .39-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: читання, автентичні тексти, методи роботи над текстом
Котченко, Т. Є. Письмо як невід’ємна складова формування комунікативних навичок студентів при вивчені німецької мови / Т. Є. Котченко. - С .44-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: письмові навички, мовленнєва діяльність, графічні засоби
Кривич, М. Л. Диверсифікація змісту іншомовної освіти / М. Л. Кривич, С. В. Загорулько, О. В. Гладик. - С .51-59
Кл.слова: диверсифікація освіти, іншомовна освіта, іншомовна підготовка
Лавриненко, Н. М. Освітній потенціал мас-медіа на уроках англійської мови у початковій школі / Н. М. Лавриненко. - С .59-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учні початкової школи, навчання англійської мови, сучасні технології
Маслова, Т. Б. Прагматична складова іншомовної компетентності / Т. Б. Маслова. - С .66-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетентність, мовленнєва діяльність, іноземна мова
Покорська, О. П. Білінгвальне навчання як ефективна модель вивчення іноземної мови молодшими школярами / О. П. Покорська, І. В. Бесараб. - С .72-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: білінгвальне навчання, вивчення іноземної мови, молодші школярі
Пономаренко, Н. М. Розвиток фонетичних навичок учнів початкової школи на уроках англійської мови / Н. М. Пономаренко. - С .79-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фонетичні навички, початкова школа, англійська мова
Рогальська-Яблонська, І. П. Компетентнісний підхід як методологічний принцип професійної діяльності педагога / І. П. Рогальська-Яблонська. - С .86-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, компетентність, професійна діяльність
Тітова, О. В. Специфіка застосування диференційованих завдань у навчанні аудіювання молодших школярів на уроках англійської мови / О. В. Тітова. - С .93-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: диференціація, диференційовані завдання, аудіювання
Knyshevytska, L. V. Teaching English with Games and Simulations / L. V. Knyshevytska. - С .99-103
Кл.слова: мовні навички, цілісний підхід, симуляція
Sinelnyk, I. P. Prospective Primary School Teachers’ Education for Communicative Tolerance / I. P. Sinelnyk. - С .104-109. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземна мова, толерантність, іншомовна комунікативна компетентність
Івашньова, С. В. Розвиток іншомовної професійної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти / С. В. Івашньова. - С .110-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна компетентність, іншомовна компетентність, підвищення кваліфікації
Искакова, А. Т. Психологические особенности формирования иноязычной коммуникативной компетентности студентов как условие успешности их профессионального самопроектирования / А. Т. Искакова, О. Н. Гринева. - С .116-120. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна комунікативна компетентність, студент, особистість
Квятковська, Ю. А. Психолого-педагогічні засади формування іншомовної освіти сучасного вчителя зарубіжної літератури / Ю. А. Квятковська. - С .121-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психолого-педагогічні засади, іншомовна освіта, сучасний вчитель
Костенко, В. Г. Напрямки подолання комунікативних перешкод при підготовці фахівців до англомовного викладання медико-біологічних дисциплін / В. Г. Костенко, І. М. Сологор, І . В. Знаменська. - С .126-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: англомовне викладання, медико-біологічні дисципліни, комунікативні перешкоди
Кошарна, Н. В. Формування іншомовної компетентності майбутніх учителів початкової школи в змісті дисципліни "Наукова англійська мова" / Н. В. Кошарна. - С .134-138. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна компетентність, мовна освіта, магістр початкової освіти
Лагутіна, А. К. Scoring Rubrics як ефективний інструмент професійної підготовки фахівця іноземної філології / А. К. Лагутіна. - С .139-143. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рейтинг успішності, критерії оцінювання, альтернативне оцінювання
Петрик, Лада Вікторівна. Класифікація медіазасобів у науково-педагогічній літературі / Л. В. Петрик. - С .143-150. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіазасоби, початкова школа, засіб навчання
Руднік, Юлія Вікторівна. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. - С .150-158. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст професійної підготовки, майбутній вчитель початкової школи, іноземні мови
Соломаха, Анжеліка Вікторівна. Комп’ютерна лінгводидактика та іншомовна освіта педагога: досвід та перспективи / А. В. Соломаха. - С .158-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактика, іноземна мова, інформаційно-коммунікативні технології
Агафонова, Л. И. К вопросу об управлении качеством иноязычной подготовки педагогов в России / Л. И. Агафонова. - С .164-171. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна компетентність, іншомовна підготовка педагогів, управління якістю освіти
Бельмаз, Я. М. До питання професійного розвитку вчителів іноземної мови у США / Я. М. Бельмаз. - С .172-177. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний розвиток, навчання, вчитель іноземної мови
Велиева, Малахит Акпер кызы. Двуязычие в современном азербайджанском мультикультурном обществе / М. А. Велиева. - С .177-181. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: двомовність, мультикультурне суспільство, глобалізація
Лабунець, Ю. О. Міжнародний досвід виховання моральної особистості у творчості Дж. P. Р. Толкіна в контексті імплементування в іншомовну освіту / Ю. О. Лабунець. - С .181-189. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Толкін Дж. Р. Р., про нього, іншомовна освіта, виховання моральної особистостості
Лебедева, Л. А. Особенности профессиональной подготовки будущего педагога начального образования к работе в условиях полиязыковой и поликультурной среды Республики Казахстан / Л. А. Лебедева. - С .189-194. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: багатомовність, Республіка Казахстан, триєдність мов
Лобода, Ольга Володимирівна. Досвід іншомовної дошкільної освіти у Румунії / О. В. Лобода. - С .195-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Румунії, іншомовна дошкільна освіта, іноземні мови
Молодиченко, В. В. Міжнародний досвід упровадження сучасних освітніх технологій у навчальний процес ВНЗ з іншомовної підготовки педагогів у контексті побудови атрактивних педагогічних відносин / В. В. Молодиченко, Н. А. Молодиченко. - С .208-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальний процес у ВНЗ, упровадження освітніх технологій, іншомовна підготовка педагогів
Плужник, І. В. Організація навчання англійської мови в Японії / І. В. Плужник. - С .219-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчання в Японії, освіта в Японії, навчання англійської мови в Японії
Ситник, О. І. Основні підходи до вивчення тенденцій в освіті / О. І. Ситник. - С .226-234. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тенденція, освіта дорослих, тенденційність
Талалай, Ю. О. Вивчення другої іноземної мови учнями старших класів у Чеській Республіїді в умовах мультилінгвізму / Ю. О. Талалай. - С .234-242. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Чеській Республіці, друга іноземна мова, мультилінгвізм
Шараєва, М. Л. Стажування викладача в іноземному університеті як вимога часу / М. Л. Шараєва. - С .243-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземний університет, інтернаціоналізація освіти, стажування викладача
Головатенко, Т. Ю. Варіативні моделі підготовки вчителів до навчання іноземних мов дітей молодшого шкільного віку в Німеччині / Т. Ю. Головатенко. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Німеччині, навчання іноземних мов, молодші школярі
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--вища освіта--матеріали конференції--Збірники

   Методика навчання іноземних мов


Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- євроінтеграція -- сучасний вчитель -- комунікативна толерантність -- метод геймізації -- освіта
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

13.
Шифр: А951813/2018/1/3
   Журнал

Англійська мова та література [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2018р. № 1/3
Зміст:
Бойко, М. І. Розвиток ключових надпредметних компетентностей засобами англійської мови / М. І. Бойко. - С.5-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: англійська мова, ключові компетентності, загальнокультурна компетентність
Коваль, В. М. Зміст навчання іноземних мов у контексті реалізації європейського вибору України / В. М. Коваль. - С.8-16
Кл.слова: іноземна мова, багатомовність, розвиток сучасної шкільної освіти
Мачуха, Л. О. English in test (8 fopm) / Л. О. Мачуха. - С.17-23
Кл.слова: комунікативна компетентність, засоби іноземної мови
Харченко, Ю. Ю. Формування ключових життєвих компетентностей в умовах сучасної модернізації освіти засобами ІКТ / Ю. Ю. Харченко. - С.24-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетенція, соціальні навички, інтернет платформа
Козаренко, О. В. Здобуття тестологічних знань в контексті нових вимог до виконання завдань ЗНО та умінь XXI ст. / О. В. Козаренко. - С.27-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: зовнішне незалежне оцінювання, англійська мова
Рудакова, О. І. тренувальні тестові завдання з аудіювання для підготовки до ЗНО / О. І. Рудакова. - С.31-34
Кл.слова: зовнішне незалежне оцінювання, тестові завдання
Бороніна, Ж. В. Системні підходи до розвитку в учнів інтересу з предмета "англійська мова" у професійно технічних навчальних закладах / Ж. В. Бороніна, І. А. Гаврилюк. - С.35-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: англійська мова, професійне спрямування, виховання фахівця
Дяченко, С. Л. Формування мовленнєвої компетентності учнів шляхом використання інтегрованих уроків / С. Л. Дяченко. - С.40-50
Кл.слова: інтегровані уроки, комунікативно-діяльницький підхід, англійська мова
Радчик, Л. В. Поняття про середовище існування. Шляхи пристосування організмів до середовища існування (бінарний урок біологія + англійська мова) / Л. В. Радчик, І. М. Кравчук. - С.51-55
Пуха, З. Д. Магнетизм (9 клас, інтегрований урок фізики та англійська мова) / З. Д. Пуха, С. К. Юрченко. - С.56-62
Олексієнко, І. А. Music in my life (8 form) / І. А. Олексієнко. - С.63-66
Крюкова, С. В. The influence of borrowings on the formation of modern engrish / С. В. Крюкова. - С.68-72
Зайцева, В. А. Граматичні завдання "Present simple or continuous" / В. А. Зайцева. - С.77
Кл.слова: граматичні завдання
Бабенко, Н. А. Граматичні вправи для молодших школярів / Н. А. Бабенко. - С.78-79
Кл.слова: граматичні вправи
Дорофеєва, Л. Г. Тематичні кросворди до НМК "Access 2" / Л. Г. Дорофеєва. - С.80-91
Кл.слова: англійська мова, кросворди
Астапова, І. В. Динамічна пауза з використанням елементів народного танцю / І. В. Астапова. - С.92-93
Кл.слова: урок англійської мови, традиції Великої Британії
Клименко, М. В. Використання пальчикових ігор та вправ на уроках іноземної мови / М. В. Клименко. - С.97-101
Кл.слова: пальчиков ігри
Котик, І. Т. Warming-upnactivities as an efficient basis in tne development of pupil’s skills and abilities / І. Т. Котик. - С.102-104
Вовк, А. С. Some extracurricular ideas for various ages / А. С. Вовк. - С.105-113
Коман, С. В. It is your life (захід присвячений боротьбі проти СНІДУ) / С. В. Коман. - С.115-119
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
Шифр: А951813/2018/10/11
   Журнал

Англійська мова та література [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2018р. № 10/11
Зміст:
Дойлідова, І. Г. / І. Г. Дойлідова. - С.3-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: англійська мова, мультимедіа, мотиваційний підхід
Маліченко, О. А. Застосування інформаційно-комунікативних технологій під час навчання англомовного спілкування / О. А. Маліченко, В. А. Араліна, Т. В. Гарбузняк. - С.8-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: онлайн-тестування, інформаційні технології
Мунтян, С. І. Мультимедіа в класі / С. І. Мунтян, Н. Б. Улицька, Т. В. Гора. - С.14-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: англійська мова, мультимедіа
Поляк, Л. С. Комунікативна спрямованість розвитку лексико-граматичних навичок учнів початкової ланки / Л. С. Поляк, Л. В. Кичук. - С.18-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: іноземна мова
Сергіюк, Н. О. Вивчення лексики на уроках англійської мови / Н. О. Сергіюк. - С.23-25
Кл.слова: англійська мова, лексика
Тесля, К. В. Застосування ІКТ у навчанні англомовної комунікації учнів 1-4класів / К. В. Тесля. - С.48-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: англійська мова, інтерактивне навчання, мультимедійні засоби
Куліченко, Н. М. Shopping in London (6 Form) / Н. М. Куліченко. - С.52-54
Кл.слова: англійська мова, аудіювання
Скринська, Л. М. Промисловий переворот в Англії. A roadway to great Britain (8 клас, англійська мова, історія) / Л. М. Скринська, Ю. М. Бузівська. - С.58-60
Шарапа, Н. В. Ефективність наративних методів у навчанні англійської мови в старших класах / Н. В. Шарапа. - С.61-66
Гребенюк, Т. М. n the world of fairy-tales (1-3 Forms) / Т. М. Гребенюк. - С.67-69
Кл.слова: англійська мова
Фокіна, А. І. Brain-ring "Who knows the uk better?" (7-8 Forms) / А. І. Фокіна. - С.74-76
Кл.слова: англійська мова
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
Шифр: А951813/2018/4/5
   Журнал

Англійська мова та література [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2018р. № 4/5
Зміст:
Бринь, А. В. Listeneng as a crucial aspect in teaching english / А. В. Бринь. - С.3-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: англійська мова, аудіювання
Синельникова, В. В. English teachers as change agents programme / В. В. Синельникова. - С.11-12
Кл.слова: англійська мова
Дубук, Л. М. Застосування дидактичного матеріалу як засобу активізації мовленнєвої компетенції / Л. М. Дубук. - С.13-16
Кл.слова: англійська мова, дидактичний матеріал
Клячко, Т. М. Можливості комп’ютерної презентації для вивчення лексики / Т. М. Клячко. - С.17-19
Кл.слова: англійська мова, лексика, використання комп’ютерної презентації
Крюкова, С. В. Methods and peculiarities of translation of english proper names into Ukrainian / С. В. Крюкова. - С.20-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: англійська мова
Гребенюк, Т. М. The united kingdom - geographical outlook (8 клас, за підручником О. Д. Карп’юк) / Т. М. Гребенюк. - С.31-35
Кл.слова: англійська мова, конспект уроку
Полуектова, О. П. Colours ( 1 form) / О. П. Полуектова. - С.40-41
Кл.слова: англійська мова, конспект уроку
Федорович, О. С. In the dark wood ("Kolobok the Johnnybun") (4 клас, урок-казка) / О. С. Федорович. - С.42-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: англійська мова, урок-казка
Коман, С. В. Activities to develop speaking skills on topic "natural gas" / С. В. Коман. - С.55-60
Кл.слова: англійська мова, комунікативні вправи
Юхіна, І. М. Драматизація як ефективний засіб поглибленого вивчення іноземної мови / І. М. Юхіна. - С.61-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лінгвосоціокультурна компетентність школярів, рольова гра, англійська мова
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Андрущенко, Н. П.
    Матеріали для аудіювання для учнів 1-го класу спеціальної загальноосвітньої школи / Н. П. Андрущенко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - № 12. - С. 17-21


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

17.


    Артемчук, Г. В.
    Шляхи підвищення інтересу учнів до вивчення німецької мови [Текст] / Г. В. Артемчук // Німецька мова в школі. - Київ : Основа, 2018. - № 4. - С. 6-9

Кл.слова (ненормовані):
німецька мова -- діалогічне мовлення -- аудіювання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

18.


    Бігич, О. Б.
    Освітній сайт як засіб формування у студентів філологів компетентності в іспаномовному аудіюванні [Текст] / О. Б. Бігич // Іноземні мови. - Київ, 2015. - № 2. - С. 50-54. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
освітній сайт -- аудіювання -- іспанська мова

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.08.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

19.
811.112.2(075.3)
Б 27


    Басай, Н. П.
    Німецька мова (5-й рік навчання) [Текст] : підручник для 9 класу загальнооосвітніх навчальних закладів = Deutsch (5. Schuljahr) : Lehrbuch fur die 9. Klasse allgemeinbildenden Schulen / Н. П. Басай. - Київ : Методика Паблішинг, 2017. - ISBN 978-617-7462-52-0 : 35.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Німецька мова--9 клас--Підручники для середньої школи

Кл.слова (ненормовані):
9 клас -- підручники -- говоріння -- аудіювання -- вправи -- читання -- 9 клас -- шкільний підручник
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

20.
811.112.2(075.3)
Б 27


    Басай, Надія.
    Німецька мова. 11 клас (7-й рік навчання, рівень стандарту) : підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти = Deutsch (7. Schuljahr, Standardbstufe) : Lehrbuch für die 11. Klasse der allgemeinbildenden Schulen / Н. Басай, В. Орап, Р. Кириленко. - Київ : Методика Паблішинг, 2019. - ISBN 978-617-7511-20-4 : 42.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Німецька мова--11 клас--Рівень стандарту--Підручники для старшої школи

Кл.слова (ненормовані):
11 клас -- підручники -- говоріння -- аудіювання -- вправи -- читання -- 11 клас -- шкільний підручник -- German -- school textbook
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Орап, Валентина
Кириленко, Ріта


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-71 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)