Пошуковий запит: (<.>K=багатомовність<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Bacher M. A didactical approach to fostering language sensitivity in multilingual classroom settings: the common European framework of reference for languages (CEFR) as a tool to unite nations/M. Bacher, S. Bacher, K. Binytska // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024,N Вип. 2.-С.77-88
|
>2.
| Kärnten dokumentation/Red.: S. Frenzl, M. J. Ogris Band 32: Dialog und Kultur. Beiträge zum Europäischen Volksgruppenkongress 2015 und Sonderthemen. - 2016
|
>3.
| Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи/Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут. - 2015
|
>4.
| Англійська мова та література - 2018г.,N 1/3 (Введено оглавление)
|
>5.
| Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки/Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - 2013
|
>6.
| Дошкільне виховання - 2014г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>7.
| Коваль В. М. Зміст навчання іноземних мов у контексті реалізації європейського вибору України/В. М. Коваль // Англійська мова та література. -Київ:Основа, 2018,N № 1/3.-С.8-16
|
>8.
| Куранова С. І. Основи психолінгвістики/С. І. Куранова. - 2012
|
>9.
| Куранова С. Основи психолінгвістики/Світлана Куранова. - 2023
|
>10.
| Мовознавство - 2015г.,N 3 (Введено оглавление)
|
|
|