Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=блоки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-51 
1.


    Ревякин, Николай.
    Блоки бесперебойного питания FARADEY Electronics [Текст] / Н. Ревякин // CHIP NEWS Украина. Инженерная микроэлектроника. - Киев : ООО Булавиа-Посад, 2017. - № 8. - С. 70-74

Кл.слова (ненормовані):
блок живлення -- блок безперебійного живлення -- заряд акумулятора

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Митник, Олександр
    Розвиваємо мислення: блоки Дбєнеша [Текст] / Олександр Митник, Світлана Задніпрянець // Дошкільне виховання. - Київ : Світич, 2016. - № 10. - С. 4-7

Дод.точки доступу:
Задніпрянець, Світлана


Є примірники у відділах:
Ф3 (08.11.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (11.11.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

3.


    Петрів, Ю. І.
    Фактори якості фальцювання обкладинок малооб'ємних книжкових видань [Текст] / Ю. І. Петрів // Поліграфія і видавнича справа. - Львів, 2013. - N 3/4. - С. 43-46. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
фактор -- якість фальцювання -- книжкові блоки

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (18.08.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.


    Жила, Світлана.
    літературно-мистецька вітальня як форма вивчення літератури в ЗВО [Текст] / С. Жила // Українська мова і література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2018. - № 4. - С. 28-32. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
літературно-мистецька вітальня -- мистецькі блоки -- види віталень

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Бєлявін, Володимир Федорович.
    Математизація як основа формування базових знань та компетентностей сучасного звукорежисера [Текст] / В. Ф. Бєлявін // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2019. - № 3. - С. 196-201. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
математизація -- звукорежисери початківці -- тематичні блоки знань -- похідна функція -- інтеграл -- ряди Фур’є -- перетворення Фур’є -- диференціальні рівняння

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Bulvinska, O.
    Interactive methods in communicative education [Електронний ресурс] / O. Bulvinska, N. Khanykina. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P68-73, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.6873. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Анотація: У статті розглядається проблема використання активних методів і форм навчання і викладання, які засновані на взаємодії між учнями, у комунікативній освіті. Комунікативна освіта розуміється як процес формування комунікативних знань, умінь, компетентостей, розвиток комунікативних якостей особистості і накопичення професійно-комунікативного досвіду взаємодії з оточуючими, які потрібні фахівцеві для успішної професійної діяльності в соціокультурному середовищі. Емпіричний матеріал дослідження був зібраний методом опитування науково-педагогічних працівників з українських університетів. Респондентам були запропоновані питання, згруповані у 2 блоки. У першому блоці опитані мали вибрати інтерактивні методи, що використовуються ними в освітньому процесі. Другий блок був присвячений розумінню ефективності інтерактивних методів. Результати дослідження підтвердили: незважаючи на нові освітні тенденції, викладачі недостатньо використовують в освітньому процесі інтерактивні методи і форми (за винятком лекції-діалогу і семінару-дискусії). Інші інтерактивні методи менш популярні серед викладачів університетів, що свідчить про деяку одноманітність у виборі цих методів і недостатню обізнаність викладачів про них. Результати опитування науково-педагогічних працівників свідчать також про неоднозначне розуміння ефективності інтерактивних методів. Відповідей про те, що їх слід використовувати в певних навчальних ситуаціях, в залежності від навчального матеріалу, вдвічі більше, ніж відповідей з однозначним розумінням їх ефективності. Ці результати не відповідають сучасним освітнім тенденціям, які передбачають активізацію, стимулювання та заохочення активної діяльності кожного студента в освітньому процесі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Khanykina, N.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Сисоєв, О.
    Професійна підготовка фахівців економічної галузі: прогалини в дослідницькому полі [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 4. - С. 7-26, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дослідницьке поле -- емпіричние -- професійні якості -- дослідження -- педагогічні засади
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз сучасних досліджень, які стосуються професійної підготовки фахівців економічної галузі з метою виявлення прогалин у дослідницькому полі означеної проблеми – професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки. На підставі результатів теоретичного аналізу наукових досліджень підготовки економістів в Україні наведемо підсумки проблематики цих робіт. Проблематику можна поділити на 4 блоки тем, кожна з яких має свої підтеми: Формування професійних компетентностей майбутніх економістів – 1) формування умінь і навичок; 2) формування професійних компетентностей різними засобами. Організаційно-методичні (педагогічні) засади – 1) організаційно-педагогічні засади; 2) дидактичні або педагогічні умови; 3) теоретико-методологічні аспекти; 4) методика розвитку професійних якостей. Підготовка майбутніх економістів в Україні – 1) підготовка певної категорії економістів; 2) підготовка до певного виду діяльності; 2) засоби підвищення якості професійної підготовки; 3) використання ІКТ у професійній діяльності економістів; 5) дистанційне навчання. засоби підвищення якості професійної підготовки. Зарубіжний досвід підготовки майбутніх економістів – Республіки Польща, Німеччина, Велика Британія та США. Показано, що зарубіжний досвід підготовки фахівців економічної галузі у контексті сучасних вимог глобального економічного простору і появи нових економічних спеціальностей вивчається недостатньо. Це стосується, зокрема професійної підготовки фахівців з циркулярної економіки, які мають відіграти важливу роль у повоєнному відновленні України.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.
   001
   Н 34


   
    Наукові студії - XXI (культура, освіта-антропоцентричні парадигми і сучасний світ). Філософія. Філологія. Педагогіка. Економіка [Текст]. Випуск 2, А / Український гуманітарний інститут ; ред. Р. В. Болдирев. - Київ ; Буча : Міленіум, 2013. - 433 с. - ISBN 978-966-8063-97-14 : 30.00 грн.
    Зміст:
Балута, В. В. Структура і зміст української національної ідеї в контексті політичних реформ / В. В. Балута, Б. М. Голота. - С .2-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська національна ідея, політичні реформи, історико-культурні форми
Білик, Г. О. Категорії онтологічної неповноти у філософському аналізі творчості / Г. О. Білик. - С .11-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: суб’єктність, онтологічна неповнота, суб’єкт творчості
Бурий, А. Р. Співбуття й екзистенційна комунікація у кіноматографічних рефлексіях / А. Р. Бурий. - С .16-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екзистенціалізм, кіномистецтво, відчуження
Зайцева, І. В. Українська національна ідея як сутнісна основа державотворення / І. В. Зайцева. - С .38-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: національна ідея, історична пам’ять, національна незалежність
Клюйков, Р. С. Теория познания Платона / Р. С. Клюйков, С. Ф. Клюйков. - С .45-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ідеї, ідеальна математика, математичне моделювання
Крохалев, В. С. Промышленный дизайн XXI в. - средство гуманизации окружающей среды и эстетического воспитания общества / В. С. Крохалев. - С .54-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: промисловий дизайн, суспільство, естетичне виховання
Мудрак, В. І. Сучасні соціально-філософські тенденції інформаційного забезпечення фахової компетентності в системі вищої освіти в контексті співвідношення "особистість-інформація" / В. І. Мудрак. - С .64-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна компетентність, вища освіта, інформаційно-пізнавальний простір
Мустафаев, Р. Модернизм и секуляризм в мусульманском моровоззрении XIX - начала XX вв. / Р. Мустафаев. - С .72-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: модернізм, тиранічна влада, догматичний світогляд
Романчук, С. М. Екологія духовності молоді / С. М. Романчук. - С .95-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екологія духовності, особистість, суспільство
Сива, С. В. Проблема моральної свободи у творчості Григорія Сковороди / С. В. Сива, С. М. Романчук. - С .102-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: нація, моральна свобода, моральне виховання
Хорошок, А. А. Пошаговая герменевтика как метод феноменологической интерпретации и произведение С. Рафальского "Пролапс" / А. А. Хорошок. - С .123-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: поетапна герменевтика, метод інтерпритації, метод деконструкції
Чабах, О. М. Основні права людини та їх конституційні гарантії / О. М. Чабах. - С .135-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: демократія, стандарти, гарантія
Ярош, О. А. Візантійський ісихазм як основа української духовної (православної) музичної традиції / О. А. Ярош. - С .146-156. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: містицизм, апофатика, молитва
Бернацька, С. М. Молодіжний сленг: реалії життя / С. М. Бернацька, А. С. Домрачева. - С .158-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культура мови, жаргон, сленг
Болдирев, Р. В. Реконструкція й ареально-хронологічна та етимологічна кодифікація праіндоєвропейської лексики і міжмовні контакти / Р. В. Болдирев. - С .165-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: етимологічний аналіз, кодифікація, ізоглоса
Гальчинська, А. В. Особливості флеймової структури та засоби вербалізації концепту "Architecture" в авторському дискурсі (на матеріалі "саги про форсайтів" Дж. Голсуорсі) / А. В. Гальчинська. - С .182-189. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: картина світу, флейм, авторський дискурс
Гороховська, О. І. Стилістичні прийоми евфемізації назв військових дій у політичному дискурсі / О. І. Гороховська. - С .190-193. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: евфемізація, політична лексика, політичний дискурс
Кондратьєва, Л. В. Речення із суб’єктом у непрямому відмінку в історії англійської мови / Л. В. Кондратьєва. - С .194-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: безособі речення, неканонічний підмет, безособові дієслова
Кривцун, К. Р. Лінгвістичні та екстралінгвальні особливості дискурсу сугестії в рекламному дискурсі / К. Р. Кривцун. - С .202-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рекламний текст, сугестивний вплив, слоган
Кроха, Г. В. Урбаністичні етюди: романістика Гі Де Мопассана і В. Підмогильного / Г. В. Кроха. - С .208-213. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: урбаністична тематика, урбаністична література, роман
Могилко, Ю. О. Дієслова руху в сучасній корейській мові: семантико-граматичний аспект / Ю. О. Могилко. - С .214-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дієслово, плавати, дрейфувати
Могилко, Ю. О. Художні форми та жанрова палітра сучасної корейської дитячої літератури / Ю. О. Могилко. - С .221-232. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: художня форма, жанрова політика, дитяча література
Павлова, А. К. Специфіка використання вербальних засобів у юридичному дискурсі / А. К. Павлова. - С .233-238. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: юридичний дискурс, лексико-семантичні засоби, офіційно-діловий стиль
Прокопенко, А. В. Структурно-семантичні аспекти політичного інтерв’ю / А. В. Прокопенко. - С .239-247. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: політичне інтерв’ю, когезія, англійська мова
Рева, Н. С. Комунікативні аспекти журнальної реклами косметики: модус модальності / Н. С. Рева. - С .248-257. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: структурно-семантичні блоки, модальність, типи речень
Романчук, С. М. Комунікативні та мовні девіації як проблема мовленнєвої культури студентів-економістів / С. М. Романчук, Н. В. Сергієнко. - С .258-262. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: комунікатива девіація, мовленнєва культура, прагматика
Семенюк, А. А. Лингвистический статус предлога в современном английском языке / А. А. Семенюк. - С .263-269. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: прийменник, комбінаторика, модель
Татарко, А. Ю. Власні періодичні видання як засіб промоції видавництва (на прикладі діяльності видавництва "Смолоскип") / А. Ю. Татарко. - С .270-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: видавнича справа, періодичні видання, промоція
Чернишова, С. О. Англійська професійно-орієнтована лексика: сучасний юридичний контекст / С. О. Чернишова. - С .280-297. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: викладання, юридична лексика, немовні факультети
Швачко, С. А. Сага о количественных словах (на материале английских числительных) / С. А. Швачко. - С .305-317. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: англійські числівники, синкретизм, лінгвокогнітивні аспекти
Щербакова, О. А. Англійські запозичення в українській мові: семантичний і фонетико-граматичний аспект / О. А. Щербакова. - С .318-323. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: англіцизм, запозичення, асиміляція
Герлянд, Т. М. Професійна спрямованість загальноосвітньої підготовки у професійно-технічних навчальних закладах: метологічний аспект / Т. М. Герлянд. - С .334-342. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: кваліфікований робітник, загальноосвітня підготовка, професійна підготовка
Доценко, В. О. Діяльність товариства з поширення освіти серед євреїв в українських губерніях російської імперії (кінець XIX - початок XX ст.) / В. О. Доценко. - С .359-368. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, євреї, громадська організація
Дударчук, Г. І. Проектна технологія як один із методів удосконалення практичної підготовки фахівців / Г. І. Дударчук. - С .369-378. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: проектна технологія, метод проектів, опитування
Зайцева, Н. В. Підготовка індивідуальних творчих завдань і формування навчально-пізнавальної компетенції / Н. В. Зайцева. - С .384-393. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: пошукові можливості, комунікативна компетентність, творче завдання
Мичак, Н. Г. Викладач вищого навчального закладу як організатор навчально-виховного процесу / Н. Г. Мичак. - С .421-425. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: функції педагогічної діяльності, професійна компетентність
Олійник, А. В. Професійна підготовка педагога і спрямованість виховання на формування здорового способу життя / А. В. Олійник. - С .426-433. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: здоровий спосіб життя, науково-педагогічний працівник, технологія
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукові дослідження--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
політичні реформи -- реклама
Дод.точки доступу:
Болдирев, Р. В. \ред.\
Український гуманітарний інститут


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

9.
332.1
Б 40


    Безуглий, В. В.
    Регіональна економіка і соціальна географія світу [Текст] : навчальний посібник / В. В. Безуглий, С. В. Козинець. - Київ : Академія, 2007. - 687 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-580-239-6 : 41.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
географічні теорії -- територія -- типологія країн світу -- класифікація країн -- міжнародні організації -- політичні блоки -- економічні союзи -- Європейський Союз -- туризм -- рекреація -- природні умови -- Західна Європа -- Північна Європа -- Південна Європа -- Східна Європа -- Південно-Східна Європа -- Центральна Європа -- Південна Азія -- Східна Азія -- Північна Америка -- Латинська Америка -- Північна Африка -- Західна Європа -- Центральна Африка -- Східна Африка -- Південна Африка -- Австралія -- Океанія
Дод.точки доступу:
Козинець, С. В.


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

10.


    Новохатько, Леонід.
    Технології формування особистого бренду у сфері графічного дизайну [Текст] / Л. Новохатько, В. Власов // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 67-73DOI 10.28925/2524-2644.2023.168. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
ринок реклами -- піар-послуги -- дизайн -- творчість -- індивідуальний підхід -- бренд -- сучасні технології
Анотація: Дизайнерський складник за останні роки набув особливої популярності на ринку рекламних та піар-послуг, а тому має практичну значущість. З огляду на це виділитись з-поміж конкурентів, використовуючи не тільки творчість, а й індивідуальний підхід, тим більше – створити власний бренд у цій сфері, – стає необхідним та актуальним. Тим більше, використання сучасних технологій дає безмежні можливості для просування власного бренду. У статті досліджено ефективність методів просування власного бренду графічного дизайнера з порівнянням обраних медіаплатформ; розроблено та реалізовано комплексну стратегію просування особистого бренду. Онлайн-присутність на міжнародних платформах є ключовим елементом для зацікавлення міжнародних клієнтів. Участь у міжнародних ініціативах, конкурсах та виставках сприяє розширенню професійного ком’юніті. Оптимізація вебсайтів для міжнародних пошукових систем підвищує шанси залучення нових клієнтів за кордоном. Використання різних соціальних мереж дозволяє дизайнерам просувати свій бренд та привертати увагу аудиторії. Привабливий контент-маркетинг відіграє важливу роль у збереженні інтересу та взаємодії з аудиторією. Інтеграція штучного інтелекту в робочий процес дозволяє автоматизувати процеси та персоналізувати контент. Розуміння трендів та запитів споживачів допомагає графічним дизайнерам позиціонувати себе на світовому ринку. Визначено цільову аудиторію та її основні характеристики. Залучено та комплексно описано метод сегментації аудиторії за різними критеріями. Сегментація спрямована на розрізнення груп споживачів для індивідуального впливу та зосередження на їхніх потребах. Встановлені медіаканали та стратегії просування. Акцентовано на важливості адаптивності стратегії, постійного моніторингу та оновлення стратегії, враховуючи зміни в попиті, поведінці споживачів та розвитку технологій. Остаточний вибір платформи для розробки вебсайту дозволяє сформувати ефективну структуру та інформаційні блоки. Використання друкованої продукції, такої як візитівки, є максимально ефективним для просування на офлайн заходах та особистих зустрічах. Цей метод просування власного бренду не тільки виконує рекламну функцію, а й добре працює на іміджевий складник у майбутньому
Дод.точки доступу:
Власов, Владислав


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)