Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=брак<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-28 
1.


   
    Головна ознака ставлення поляків до нас... - брак імперського апломбу і розмова з рівним [Текст] : розмова з перекладачем, есеїстом і колумністом Андрієм Бондарем // Всесвіт. - Київ, 2013. - № 5/6. - С. 199-203

Кл.слова (ненормовані):
Андрій Бондар

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (10.10.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

2.
821.133.1
М 76


    Мольер, Жан Батист.
    Комедии [Текст] / Ж. Б. Мольер. - Москва : Искусство, 1954. - 597 с. - Б. ц.
    Зміст:
Смехотворные жеманницы
Брак поневоле
Тартюф, или Обманщик
Дон Жуан, или Каменный гость
Лекарь поневоле
Скупой
Господин де Пурсоньяк
Мещанин во дворянстве
Плутни Скапена
Мнимый больной
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Художня література--Французька література--Комедії--Драматургія, 17 ст.--Популярні видання

Дод.точки доступу:
Поклен, Жан Батист


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

3.


    Крапивенко, Дмитро.
    Тетяна Микитенко: "Регулізм - це брак критичного ставлення до себе й відповідальності за те, що робиш" [Текст] / Д. Крапивенко // Український тиждень. - Київ : ТОВ "Український тиждень", 2018. - № 18. - С. 44-45


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Акіліна, О.
    Управління якістю послуг закладу загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / О. Акіліна, А. Панченко, С. Литвиненко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - С. 53-61, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- освітні послуги -- стейкхолдери -- загальне управління якістю (TQM) -- емпіричні методи
Анотація: Метою статті є вивчення та оцінка управлінських факторів, що впливають на якість надання освітніх послуг, виявлення пріоритетних напрямів дій задля швидкого забезпечення належної якості послуг освітньої організації. Під час дослідження були застосовані емпіричні методи, статистичні методи (побудова діаграми Парето), аналіз та синтез з метою оцінки ризиків й слабких сторін дистанційного навчання, визначення рівня якості освітніх послуг, а також обґрунтування пропозицій та практичних рекомендацій. У процесі дослідження було виявлено, що факторами, вплив на які дасть можливість не менш як на 80% вирішити проблеми поліпшення якості дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти в цілому, виявилися: низька мотивація учнів; недостатня цифрова інфраструктура в закладах загальної середньої освіти; неефективна взаємодія з учасниками освітнього процесу; брак у керівників попереднього досвіду організації дистанційної роботи; обмежена технічна підтримка організації дистанційного навчання. Проте основним фактором виявлення якісних надбань та недоліків мають виступати здобувачі освіти як споживачі наданих їм послуг. Впровадження лідерських підходів, та використання концепції лідерства-служіння це шлях до відродження в педагогічному колективі втраченого бажання експериментувати та творити задля покращення якості. З метою оптимізації процесу дистанційного навчання, на основі результатів проведеного дослідження, запропоновано ряд рекомендації щодо покращення якості освітніх послуг.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Панченко, А.
Литвиненко, С.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Верховцева, І.
    Одна з "Великих": реформа сільського самоврядування в Росії як панімперський проєкт (1861–1900-ті рр.) [Текст] / І. Верховцева // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2022. - № 2. - С. 15-27, DOI 10.28925/2524-0757.2022.22. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Російська імперія -- інститут сільського самоврядування -- Велика реформа 1861–1900-х рр. -- селянська революція
Анотація: Проаналізовано реформи сільського самоврядування в Російській імперії періоду 1861–1900-х рр. Авторка резюмує, що внаслідок цього реформаторства в усіх її регіонах постав інститут сільського самоврядування і було реалізовано одну із так званих Великих реформ. Сільські громади отримали право розпоряджатись місцевими природними, людськими ресурсами, а загальне управління імперським селом було уніфіковано на базі самоврядування. Обґрунтовується незакінчений, суперечливий характер реформи та зумовлений цим масштабний конфлікт між імперською владою і селянством. Через брак повноважень у керуванні місцевими рерсами влада грубо втрутилася в самоврядну діяльність громад, що значно погіршило їх економічний стан. Оскільки самоврядування сприяло самоорганізації селян, на початку ХХ ст. під впливом політичної агітації вони виступили проти імперії практично єдиним фронтом, сприяючи її революціонізаці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.
821.133.1
М 76


    Мольер, Жан Батист.
    Комедии [Текст] / Ж. Б. Мольер. - Москва : Искусство, 1953. - 597 с. - Б. ц.
    Зміст:
Смехотворные жеманницы
Брак поневоле
Тартюф, или Обманщик
Дон Жуан, или Каменный гость
Лекарь поневоле
Скупой
Господин де Пурсоньяк
Мещанин во дворянстве
Плутни Скапена
Мнимый больной
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Художня література--Французька література--Комедії--Драматургія, 17 ст.--Популярні видання

Дод.точки доступу:
Поклен, Жан Батист


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

7.
1(091)(4)"654"
Р 79


    Роттердамський, Еразм.
    Похвала Глупості, або Похвальне слово дурості, яка, щоб похизуватися добірною мовою, красою переконання і, зважаючи на брак чогось подібного, а також із обов’язку захотіла виступити прилюдно [Текст] / Е. Роттердамський ; пер. з латин. В. Литвинова ; передм. Й. Кобова ; худож. Г. Гольбейн Молодший. - Київ : Дніпро, 1981. - 166 с. - Пер. вид. : Desiderii Erasmi Roterodami. - Norimbergae, 1774. - 0.90 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія філософії--Західна філософія--Філософія Відродження--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
сатира -- похвала глупоті
Дод.точки доступу:
Литвинов, В. \пер.\
Кобов, Й. \передм.\
Гольбейн Молодший, Ганс \худож.\


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)

Знайти схожі

8.


    Onyiaji, J.
    Digital broadcasting in Nigeria by the eyes of its users: history of development and current state = Цифрове мовлення в Нігерії очима його користувачів: історія розвитку та сучасний стан / J. Onyiaji, E. O. Okwumba // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 2. - P75-81. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- електронні мас-медіа -- мовлення -- оцифровка -- журналісти
Анотація: У статті відтворено деякі аспекти з історії впровадження цифрового мовлення в Нігерії, а також міститься оцінка його сучасного стану. Теоретико-методологічною основою для його проведення стала "дифузійна" теорія інновацій, що дозволило встановити дійсний стан готовності Нігерії до цифровізації національних мас-медіа. У рамках цього дослідження було здійснено інтерв'ювання (опитування) 184 журналістів цифрового мовлення зі 150 медійних компаній трьох провінцій (Енугу, Ебоні та Анамбра) Нігерії. Їх результати засвідчили, що основними перешкодами для розвитку цифрового мовлення в Нігерії є обмеженість фінансування, незадовільний стан цифровізації мас-медіа, брак кваліфікованих спеціалістів та потрібного для цього обладнання та відсутність політичної волі. З огляду на це існують всі підстави стверджувати, що нинішній рівень цифровізації мовлення в Нігерії є доволі низьким, і на загал не відповідним потребам розвитку країни на сучасному етапі. Водночас результати дослідження дозволяють стверджувати, що переважна більшість респондентів має високий рівень власної поінформованості про цифрове мовлення. Більша їх частина виявила свою готовність стати першими користувачами цифрового мовлення, як тільки воно буде повністю впроваджене в країні. До цього часу Нігерія досягла незначного прогресу в галузі цифрового мовлення, а подальший його розвиток вимагає вирішення урядом Нігерії низки складних завдань, пов'язаних з цифровізацією телевізійних ЗМІ. По-перше, уряд Нігерії має вирішити питання фінансування для забезпечення розвитку цифрового мовлення в Нігерії, а також запропонувати стратегію його впровадження, забезпечити навчання персоналу та знайти можливість для встановлення сучасного технічного обладнання. Важливим видається й розширення тематики та географії подальших досліджень з цієї проблематики з метою охоплення всіх провінцій країни задля кращого розуміння суті проблеми
Дод.точки доступу:
Okwumba, E. O.
Оквумба Евхарія Огечі
Оньяджи Джудіт


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Kari, Hudron K.
    Promoting Library Services in the Social Media Era: Exploring Use, Objectives, Challenges and Perceived Influence = Просування бібліотечних послуг в епоху соціальних медіа: / Hudron K. Kari, Gboyega K. Oyeniran // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P60-66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
бібліотечні послуги -- професіонал -- просування -- соціальні медіа -- користувачі
Анотація: Соціальні медіа значно змінили кожну частину нашого буття. Вони змінили форму і характер спілкування. До появи платформ соціальних медіа переважали референтні форми спілкування, оскільки відстань була суттєвим бар'єром у спілкуванні, але це змінилося з появою соціальних мереж. Ці зміни стосуються галузі освіти в цілому та бібліотечної справи зокрема. Якщо раніше послуги надавалися лише у бібліотечних залах, то тепер бібліотекою можна скористатися дистанційно. Читачі мають нові очікування від управління бібліотеками. Вони бажають отримувати послуги оперативніше та технологічніше, ніж раніше. Ці зміни привертають увагу дослідників до питань, пов'язаних зі змінами, що відбулися в управлінні бібліотеками в епоху соціальних медіа. У даній статті було розглянуто використання опосередкованих платформ для підвищення обізнаності щодо послуг у бібліотеках Нігерії. Дослідження передбачало досягнення п'яти основних цілей. В якості дизайну дослідження було використано описове опитування. Для дослідження були відібрані як бібліотекарі (n = 300), так і користувачі бібліотеки (n = 300). Інструментарієм для збору даних є спеціально розроблена анкета. Для дослідження використовували описовий аналіз, як прості відсотки, середнє та стандартне відхилення. Було встановлено, що використання соціальних медіа є низьким у цілях підвищення обізнаності громадськості про послуги в бібліотеках. Також було окреслено сім цілей застосування соціальних медіа для підвищення обізнаності про послуги в бібліотеках. Було також повідомлено про сім стратегій використання соціальних медіа для просування бібліотечних послуг. Повідомлялося також про перешкоди на шляху використання соціальних медіа для просування бібліотечних послуг, а саме: відсутність кваліфікованих кадрів; брак фінансування; відсутність інтересу з боку управління бібліотекою; відсутність сучасного оснащення; неадекватний персонал та відсутність сприятливого робочого середовища. Також показано роль соціальних медіа-повідомлень у розвитку бібліотечних послуг. Результати проведеного аналізу можуть втілюватися у практиці функціонування бібліотек та обумовлювати специфіку подальших досліджень. Що стосується бібліотечної практики, то для ефективного просування бібліотечних послуг із відповідною можливістю посилення меценатства існує необхідність в управлінні бібліотеками для вирішення серйозної проблеми недостатньої кількості робочої сили, браку відповідного матеріального забезпечення та недостатнього фінансування. Коли це буде зроблено, можна сподіватися, що соціальні медіа можуть бути повністю застосовані для просування бібліотечних послуг у Нігерії. Щодо теоретичної складової запропонованого аналізу, результати дослідження продемонстрували важливу роль, яку зараз відіграють платформи соціальних медіа в різних сферах суспільства. Зокрема, акцентується увага на ролі соціальних медіа у бібліотечних послугах. Тому рекомендується, щоб в управління бібліотеками було запроваджено програми та політику, які підтримують використання соціальних медіа для просування бібліотечних послуг.
Дод.точки доступу:
Oyeniran, Gboyega K.
Гбойєга К. Ойеран
Хадрон К. Карі


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Романцов, В.
    Підпільна група ОУН в Маріуполі (жовтень 1941 - червень 1943) / В. Романцов, А. Пандазі // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 4. - P25-29. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
український визвольний рух -- підпільна група ОУН -- товариство Просвіта -- Маріуполь
Анотація: У статті висвітлюється питання розвитку українського визвольного руху в Маріуполі в 1941-1943 рр. Розглянуто формування маріупольської підпільної групи ОУН, ідейні засади та напрямки її боротьби, місце осередку "Просвіти" в боротьбі ОУН, роль Євгена Стахіва як керівника зазначеної підпільної групи. Руйнується історичний міф про брак підтримки ОУН на сході України
Дод.точки доступу:
Пандазі, А.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)