Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=брак<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-27 
1.

Назва журналу :Демографія та соціальна економіка -2023р.,N 2
Цікаві статті :
Слюсар Л. Українська сім’я в умовах війни/ Л. Слюсар (стр.3-20) Кл.слова: суспільство,вимушена міграція,функції сім’ї
Курило І. Вплив об’єктивних і суб’єктивних факторів на народжуваність у періоди невизначеності/ І. Курило (стр.21-39) Кл.слова: демографічні процеси,репродуктивна поведінка,народжуваність
Shevchuk P. Inequality in tne face of death under Covid-19 in Ukraine/ P. Shevchuk (стр.40-53) Кл.слова: нерівність тривалості життя,коефіцієнт Джині,Covid-19
Дяконенко О. Соціальний капітал територіальних громад України в умовах війни: сучасні трансформації та прогнозні зрушення/ О. Дяконенко (стр.54-71) Кл.слова: соціальний капітал,територіальна громада,прогноз
Novikov V. Housing affordability issues in Ukraine/ V. Novikov, A. Hvelesiani (стр.72-91) Кл.слова: коефіцієнт доступності житла,іпотека,житлова оренда
Полякова С. Бідність українських пенсіонерів: довоєнна ситуація і вплив війни/ С. Полякова, Ю. Когатько (стр.92-109) Кл.слова: особи пенсійного віку,бідність за відносним критерієм,вплив війни на бідність
Новак І. Глобальні соціальні ризики у сфері праці: брак гідної зайнятості в Україні/ І. Новак, І. Жук (стр.110-130) Кл.слова: гідна зайнятість,неадекватна зайнятість,неформальна зайнятість
Швець П. Реформування оплати праці працівників бюджетної сфери в Україні/ П. Швець (стр.131-146) Кл.слова: бюджетна сфера,рівень оплати плаці,бюджетне фінансування
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Український тиждень -2018р.,N 18
Цікаві статті :
Голуб А. Настрій Донбасу, наприкінці квітня Мінінформполітики оприлюднило результати дослідження громадської думки мешканців Донеччини. За даними організаторів, опитування провели по обидва боки лінії розмежування/ А. Голуб (стр.8-13) Кл.слова: Донбас
Крамар О. Дороги до єдності/ О. Крамар (стр.15-17) Кл.слова: електропоїзд,розвиток транспрорту
Шавалюк Л. Фактор цивілізаційної ідентичності, реформа дорожнього господарства починає давати плоди/ Л. Шавалюк (стр.18-20) Кл.слова: фінансова головоломка,дорожнє господарство
Проект Докар. Перетворити перешкоди на шлях (стр.21-23) Кл.слова: дороги,економічні наслідки,політичні наслідки
Казанський Д. Керченський бар’єр, яку загрозу для Маріуполя та Бердянська становить російський міст до окупованого Криму/ Д. Казанський (стр.24-25)
Пульша С. Велике перехрестя, чи вдалося Білорусі з’єднати країну якісними дорогами і як вона реалізує транзитний потенціал/ С. Пульша (стр.26-27)
Лазарева А. Подвійна гра, Макрон прагне стати привілейованим європейським партнером як для США, так і для Росії/ А. Лазарева (стр.30)
Бініон М. Нокаут для Британії, які причини провалу внутрішньої та зовнішньої політики Сполученого Королівства/ М. Бініон (стр.32-33)
Фінський експеримент, чим закінчилася спроба Фінляндії запровадити безумовний базовий дохід (стр.35)
Безвершенко Ю. Змінитися, щоб бути лідером, яких реформ має зазнати Національна академія наук/ Ю. Безвершенко (стр.40-43)
Крапивенко Д. Тетяна Микитенко: "Регулізм - це брак критичного ставлення до себе й відповідальності за те, що робиш"/ Д. Крапивенко (стр.44-45)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Всесвіт -2013р.,N 5/6
Цікаві статті :
Кіплінг Р. Антологія одного вірша/ Р. Кіплінг ; пер. Б. Корнелюк (стр.5-6)
Шупта Д. Антологія болгарської поезії XX століття/ авт. передм. Д. Шупта (стр.7-39) Кл.слова: Рада Александрова, Петро Анастасов, Геогрій Белєв,Іван Вилєв, Марин Георгієв, Симеон Георгієв,Борислав Геронтієв, Микола Заяков, Біньо Іванов, Катерина Йосифова, Іван Мітєв, Ніно Ніколов, Атанас Стоєв, Дімітр Христов
Петрарка Ф. З "Канцоньєр"/ Ф. Петрарка (стр.40-48) Кл.слова: Франческо Петрарка
Рільке Р. М. З " Книги годин"/ Р. М. Рільке ; пер. Б. Завіднюк (стр.49-55) Кл.слова: Рільке
Янь М. Стражденні перевтілення Сімень Нао/ М. Янь, І. Дзюб (стр.57-98) Кл.слова: китайська література
Касона А. Забороняється вкорочувати собі віку навесні/ А. Касона ; пер. Демидюк Л. , З. Казьмир (стр.98-133) Кл.слова: Алехандро Касона, іспанська література
Ільченко О. Забирачі туманів/ О. Ільченко (стр.134-164)
Бражник С. Київська справа/ С. Бражник (стр.165-189)
Вулф В. Пані у дзеркалі/ В. Вулф ; пер. О. Дейчаківська (стр.190-197) Кл.слова: Вірджинія Вулф
Головна ознака ставлення поляків до нас... - брак імперського апломбу і розмова з рівним (стр.199-203) Кл.слова: Андрій Бондар
Гебберд К. Гаряче аж геть: труба, джаз і американська культура/ К. Гебберд ; пер. О. Гавриленко (стр.204-218) Кл.слова: труба,американська культура,
Тарадайко С. Гончар/ С. Тарадайко (стр.219-224)
Грицик Л. Епістемологія чарівного смутку речей: українське відлуння японських першоджерел/ Л. Грицик (стр.225-231) Кл.слова: переклад
Зорівчак Р. Сприйняття творчості та особистості Тараса Шевченка в Канаді/ Р. Зорівчак (стр.232-237) Кл.слова: Тарас Шевченко
Іванишин П. Перекладацький світ Петра Скунця/ П. Іванишин (стр.238-247) Кл.слова: Петро Скунець
Барановська Н. Україна має бути вдячною своєму патріотові Юрію Подлуському/ Н. Барановська (стр.248-251) Кл.слова: музей, Український національний музей
Скринченко В. Музична історія Ігоря Маркевича/ В. Скринченко (стр.258-261) Кл.слова: Ігор Маркевич, композитор, диригент, музка
Делев С. А означає Альбатрос/ С. Делев ; пер. І. Рябчій (стр.266-272)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кондратьєва С.
Назва : Дочка, падчериця і знов дочка: як змінювався головний персонаж у редакціях п’єси Юрія Яновського
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Том 28, № 2. - С. 54-61. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.2.2 (Шифр С325934233/2022/28/2). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.2.2
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): п’єса--головний персонаж--варіант--редакція--архівні матеріали
Анотація: П’єса Юрія Яновського «Дочка прокурора» вже привертала увагу дослівників, однак основною метою науковців наи частіше був аналіз остаточної редакції твору. Брак ґрунтовних досліджень історії постання п’єси зумовлює актуальність цієї статті. Архів Яновського дає багатии матеріал для вивчення «Дочки прокурора». У межах однієї розвідки видається правильнішим сконцентруватися на одніи з основних змін у тексті. Тож метою цього дослідження стає аналіз трансформації образу головної герої ні п’єси в різних редакціях твору. Предметом дослідження є образ головної герої ні п’єси в різних редакціях, а об’єктом дослідження — авторські нотатки до п’єси, ї ї варіанти, редакції та спогади сучасників Яновського, які стосуються и ого творчості. Такии аналіз вочевидь передбачає застосування не тільки загальнофілологічних методів дослідження, але також джерелознавчих і текстологічних. Результати дослідження. Попри авторську позицію Яновського та тих науковців, які також на неї пристають, у цьому дослідженні доводиться, що п’єсу «День гніву» 1940 року можна розглядати як першу редакцію «Дочки прокурора» через схожість переліку характерів і початку твору та навіть тотожність окремих діалогів. Визначено три редакції п’єси: уже згадану першу 1940 року; другу редакцію, яку Яновськии створив після віи ни, у 1952 році; та останню редакцію, яка в цьому дослідженні датується за останнім авторським варіантом п’єси, виданим посмертно, у 1956 році. Основна проблема твору в усіх редакціях — це залучення дівчини з нібито пристои ної та достатньо заможної сім’ї на злочиннии шлях. У першіи редакції автор яскраво змальовує вади характерів членів сім’ї , таким чином демонструючи, що злочиннии шлях — це закономірнии результат у житті дівчини, яка не має в родині ані любові, ані авторитетів. Образ головної герої ні в першіи редакції не позбавлении вад, але водночас є трагічним. У другіи і третіи редакціях Яновськии втілює оприявлений у нотатці задум виправдати дітеи . У другіи редакції образ головної герої ні ідеалізований , дівчина настільки виважена та холоднокровна, що здатна протистояти дорослому досвідченому злочинцю, якии обманом залучає дітеи до кримінальних схем. У третіи редакції головна герої ня зображена більш реалістично, вона розгублена і налякана перед дорослим злочинцем. Автор знову зміщує акцент на вади ї ї родичів, на брак уваги з ї хнього боку, через що дівчина лишається наодинці із заскладними для неї проблемами. Зроблений аналіз дає змогу побачити, як змінювався образ головної герої ні в різних редакціях «Дочки прокурора». З огляду на багатство матеріалу, збереженого у фонді Яновського, дослідження таких змін і в ціи п’єсі, і в інших драматургічних творах письменника має широкі перспективи, які уможливлять збагачення знання про індивідуальніи творчии підхід Яновського і стануть важливим внеском до загального вивчення української драматургії радянського часу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Katerynych P.
Назва : Educational journalism in Ukraine (results of content analysis)
Паралельн. назви :Освітня журналістика в Україні (Результати контент-аналізу)
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Том 27, № 2. - С. 86-95. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2021.2.7 (Шифр С325934233/2021/27/2). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2021.2.7
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня журналістика--освітній журналіст--контент-аналіз--освітня журналістика в україні
Анотація: У статті описано теоретичні підходи до розуміння освітньоí журналістики, схарактеризовано поняття освітньоí журналістики в украí нському та світовому медіапросторі, побудовано модель впливу сторонніх факторів на висвітлення питань освіти у ЗМІ. Мета дослідження — 1) вивчення теоретичних розробок та підходів до функціонування освітньоí журналістики в медіа середовищі; 2) простежити жанрові та тематичні особливості аналізованих освітніх ЗМІ (на прикладі «Педпреса», «Освіта.ua», «НУШ», «Освіторія»). Методом дослідження є контент-аналіз спеціалізованих ЗМІ освітньоí тематики. Ці ЗМІ мають регулярне наповнення різножанровим і різнотематичним контентом освітньоí тематики, активно застосовують інструменти для створення мультимедіи ного контенту, мають наи вищии трафік в сегменті інтернет-ЗМІ освітнього профілю (за даними сервісу статистики «Similar Web». Серед проаналізованого контенту чотирьох інтернет-видань освітньоí спеціалізаціí (3352 публікаціí ) встановлено, що за жанровою структурою превалюють замітки (2714; 80,9%), відчувається брак репортажів (56; 1,7%) та інтерв’ю (130; 3,9%). Слабка присутність аналітичних жанрів особливо відчутна стосовно тем дошкільноí , інклюзивноí та професіи но-технічноí освіти. Контент-аналіз матеріалів групи 1 (2366 матеріалів, 70,6% від усієí вибірки у двох групах) показав, що наи більша кількість матеріалів за аналізовании період стосувалася тем початковоí та середньоí освіти (1131 матеріал, 47,8%), наи менша – професійно-технічноí освіти (131, 5,5%). Аналіз матеріалів у другіи групі (29,4% від аналізованих матеріалів в обох групах) показав, що превалює тема початковоí освіти (401 матеріал, 40,7%), значною є доля матеріалів, що стосуються дистанціи ноí освіти (16,7% у «НУШ» та 16,9% в «Освіторіí »). Більшість матеріалів «Педпреси» (83%), а також значна частина «Освіти.ua» (63%) є запозиченням або доповненим матеріалом, отриманим із саи тів МОНУ, УЦОЯО чи інших джерел. Ці результати становлять практичне значення дослідження
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мірошниченко Н.
Назва : Міфопоетика української соціальної сучасної драми
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 3. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2016(3)5381 (Шифр С325934233/2016/3). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2016(3)5381
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міфопоетика--сучасна українська драма--соціальні п’єси--постмодернізм--структура
Анотація: У статті здійснено аналіз міфопоетичних тенденцій соціальної української драматургії межі тисячоліть. Зростання ролі видовищних мистецтв, а отже й драматичних текстів у сучасному світі та брак літературознавчих праць, які досліджують сценічну драму, виявляють актуальність статті і перспективність подальших наукових розвідок. Застосування вчення Р. Барта про три типи міфологізації (традиційна, ідеологічна, мистецька) та пошук продуктивного зв’язку поміж міфологічною парадигмою і структурною основою текстів виявляють новизну роботи. Автор здійснює аналіз сценічних п’єс із соціальною проблематикою і діагностикою суспільних змін таких авторів: А. Вишневського, О. Ірванця, С. Жадана, А. Крима, О. Миколайчука, Н. Нежданої, О. Погребінської, О. Росича, Г. Тельнюк, С. Щученка.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лашук Н., Гречок Л., Кормільцина С.
Назва : До питання іншомовної підготовки в системі неперервної освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 2. - С. 91-104. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.7 (Шифр О283150799/2021/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.7
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іноземна мова--іншомовна підготовка--методи--неперервна освіта--освіта дорослих--принципи--стратегії
Анотація: Статтю присвячено розгляду проблем, що стосуються іншомовної підготовки дорослих в системі неперервної освіти. Дано визначення неперервної освіти згідно документів ЮНЕСКО. Виділено переваги безперервного навчання та труднощі, які необхідно враховувати в освітньому процесі дорослих, зокрема, брак часу або відсутність умов для відповідного освітнього середовища, обмеження навчання конкретними цілями та завданнями, доступ лише до спеціалізованих сегментів знань, неготовність до змін і кардинальної реструктуризації системи знань і навичок у різних умовах або контекстах. Підкреслюється важливість активізації шести навчальних компонентів (раціонального, емоційного, соціального, фізичного, метафоричного, духовного) з метою удосконалення освітнього процесу. Акцентовано увагу на принципах неперервної освіти та завданнях, які потрібно вирішити у контексті їх реалізації: які методи, прийоми та стратегії вибрати для залучення попередньої системи знань здобувачів, підвищення їх успішності, рефлексії, контролю над процесом навчання. Проаналізовано важливість іншомовної підготовки з метою формування іншомовної комунікативної компетентності та роль іноземної мови як інструмента пізнання та здобуття знань. Установлено, що іноземна мова є важливим компонентом професійної підготовки фахівців будь-якої галузі знань. Запропоновано комбінування методів розвитку критичного та креативного мислення, кооперативного навчання, проблемного, проєктного методів як ефективних для формування іншомовної комунікативної компетентності дорослих. Відмічено важливість наступності між етапами оволодіння іноземною мовою та використання «формувального оцінювання» попередньої системи знань. Запропоновано стратегії розвитку критичного мислення «ІНСЕРТ», «Знаю – Хочу дізнатися – Дізнався», створення ментальних карт для встановлення зв’язку з попередніми та здобутими знаннями, для визначення перспектив в іншомовній підготовці. Зроблено висновок, що нові підходи у професійній освіті спонукають до перегляду шляхів іншомовної підготовки фахівців через призму неперервності та збереження наступності, зв’язку з попереднім досвідом та системою знань.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коляда, Олег
Назва : Голосова ідентифікація: метатекстуальність феномену електронного голосу
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2024. - Том 30, № 1. - С. 50-60. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2024.1.7 (Шифр С325934233/2024/30/1). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2024.1.7
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): метатекстуальність--транскомунікація--парапсихологія--метамодерн--феномен електронного голосу--музика--шум
Анотація: Предметом дослідження в статті є деякі аспекти транскомунікації та її зв’язок із літературою, зокрема метатекстуальною природою транскомунікаційних аудіозаписів як матеріалу для вивчення методів інструментальної транскомунікації (ITC) та феномена електронного голосу (ФЕГ) — терміни, які вживаються для опису отриманих за допомогою використання електронних пристроїв і технологій даних щодо спілкування з духами чи сутностями з інших сфер або вимірів. Проблема дослідження полягає в самій сутності форми паранормальних явищ, яка передбачає спроби ідентифікувати та інтерпретувати повідомлення, зображення чи інші форми зв’язку з «метареальністю» за допомогою таких аналогових пристроїв, як радіо, телевізори, перші комп’ютери і саморобна радіоелектронна техніка. Константинс Раудіве, один із перших дослідників транскомунікації, уважав, що радіо зокрема можна використовувати як засіб встановлення контакту з духами або сутностями, які існують за межами фізичної реальності й можуть маніпулювати електронними сигналами або іншими формами енергії, щоб надсилати повідомлення, які інтерпретуватимуть живі. Мета статті розкривається в методологічному вивченні транскомунікації як суперечливої сфери, яка не є широко прийнятою науковою спільнотою через брак емпіричних доказів на підтримку існування сутностей або спілкування такого типу. Саме тому багато скептиків стверджують, що цей досвід можна пояснити природними явищами, такими як парейдолія (схильність сприймати значущі моделі у випадкових подразниках) або електромагнітні перешкоди, а тому безліч прикладів ФЕГ ігноруються як фіктивні, аматорські, постановні. Важливо зазначити, що дослідники паранормальних явищ підходять до транскомунікації зі здоровою долею скепсису та обережності й визнають, що ця наукова галузь усе ще є недоведеною і спекулятивною, а тому результати дослідження мають перспективу для подальшого вивчення надскладного явища. У статті зокрема вивчається можливість літературознавчої інтерпретації транскомунікації з позицій метатекстуальності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Черненко, Роман
Назва : Оцінка продуктивності алгоритмів легкої криптографії на обмежених 8-бітних пристроях
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Том 1, N 21. - С. 273-285. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2023.21.273285 (Шифр К667665926/2023/1/21). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2023.21.273285
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет речей--мережева безпека--пристрої з обмеженими--алгоритми шифрування--ефективність--пропускна здатність
Анотація: Існують різні алгоритми шифрування які можуть бути реалізовані на обмежених пристроях, проте не всі з них є ефективними. Використання неефективних алгоритмів захисту може призвести до недостатнього рівня захисту інформаційних систем та порушенням їх роботи через брак необхідних ресурсів. Тому, розробка нових моделей захисту даних, що передаються відкритими каналами зв’язку обмеженими пристроями є важливою задачею для забезпечення безпеки інформаційної системи. В роботі розглянуті вимоги до алгоритмів легкої криптографії, сформовані показники вимірювання продуктивності. У статті аналізуються, з точки зору продуктивності та ефективності на пристроях класу 0, з 8-бітними процесорами, сучасні алгоритми легкого шифрування. Згідно з проведеним аналізом, після проведення досліджень та експериментів виявлено, що алгоритм HIGHT демонструє найвищу швидкість шифрування, при цьому споживаючи набільше серед протестованих оперативної пам’яті. Алгоритм XTEA має середні показники за всіма показниками, та в цілому є збалансованим між швидкістю шифрування та необхідними обчислювальними ресурсами для функціонування. Фіналіст конкуру NIST Isap, та переможець, що планується до стандартизації Ascon, демонструють низькі показники ефективності на 8-бітних обмежених пристроях класу 0, через те, що при їх розробці в якості цільової платформи були визначені 64-бітні процесори. PRESENT, в свою чергу, не є ефективним через значні обсяги використовуваних ресурсів та низьку швидкість шифрування.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Проц, Марта
Назва : Cтудентоцентрований підхід у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023. - № 2(41). - С. 247-260. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.213 (Шифр О283150799/2023/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.213
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційні освітні технології--професійна підготовка--початковf школа
Анотація: Стаття присвячена теоретико-практичному аналізу студентоцентрованого підходу. Зазначено, що студентоцентрований підхід спрямовує інтеграцію вітчизняної професійної освіти до світових стандартів та сприяє вирішенню головної проблеми професійної підготовки в закладах вищої освіти – перевантаження теоретичними знаннями та брак практичних умінь застосовувати їх в професійній діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)