Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=брак<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-27 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kari Hudron K., Oyeniran Gboyega K.
Назва : Promoting Library Services in the Social Media Era: Exploring Use, Objectives, Challenges and Perceived Influence
Паралельн. назви :Просування бібліотечних послуг в епоху соціальних медіа:
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2019. - № 5. - С. 60-66. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2019/5). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бібліотечні послуги--професіонал--просування--соціальні медіа--користувачі
Анотація: Соціальні медіа значно змінили кожну частину нашого буття. Вони змінили форму і характер спілкування. До появи платформ соціальних медіа переважали референтні форми спілкування, оскільки відстань була суттєвим бар'єром у спілкуванні, але це змінилося з появою соціальних мереж. Ці зміни стосуються галузі освіти в цілому та бібліотечної справи зокрема. Якщо раніше послуги надавалися лише у бібліотечних залах, то тепер бібліотекою можна скористатися дистанційно. Читачі мають нові очікування від управління бібліотеками. Вони бажають отримувати послуги оперативніше та технологічніше, ніж раніше. Ці зміни привертають увагу дослідників до питань, пов'язаних зі змінами, що відбулися в управлінні бібліотеками в епоху соціальних медіа. У даній статті було розглянуто використання опосередкованих платформ для підвищення обізнаності щодо послуг у бібліотеках Нігерії. Дослідження передбачало досягнення п'яти основних цілей. В якості дизайну дослідження було використано описове опитування. Для дослідження були відібрані як бібліотекарі (n = 300), так і користувачі бібліотеки (n = 300). Інструментарієм для збору даних є спеціально розроблена анкета. Для дослідження використовували описовий аналіз, як прості відсотки, середнє та стандартне відхилення. Було встановлено, що використання соціальних медіа є низьким у цілях підвищення обізнаності громадськості про послуги в бібліотеках. Також було окреслено сім цілей застосування соціальних медіа для підвищення обізнаності про послуги в бібліотеках. Було також повідомлено про сім стратегій використання соціальних медіа для просування бібліотечних послуг. Повідомлялося також про перешкоди на шляху використання соціальних медіа для просування бібліотечних послуг, а саме: відсутність кваліфікованих кадрів; брак фінансування; відсутність інтересу з боку управління бібліотекою; відсутність сучасного оснащення; неадекватний персонал та відсутність сприятливого робочого середовища. Також показано роль соціальних медіа-повідомлень у розвитку бібліотечних послуг. Результати проведеного аналізу можуть втілюватися у практиці функціонування бібліотек та обумовлювати специфіку подальших досліджень. Що стосується бібліотечної практики, то для ефективного просування бібліотечних послуг із відповідною можливістю посилення меценатства існує необхідність в управлінні бібліотеками для вирішення серйозної проблеми недостатньої кількості робочої сили, браку відповідного матеріального забезпечення та недостатнього фінансування. Коли це буде зроблено, можна сподіватися, що соціальні медіа можуть бути повністю застосовані для просування бібліотечних послуг у Нігерії. Щодо теоретичної складової запропонованого аналізу, результати дослідження продемонстрували важливу роль, яку зараз відіграють платформи соціальних медіа в різних сферах суспільства. Зокрема, акцентується увага на ролі соціальних медіа у бібліотечних послугах. Тому рекомендується, щоб в управління бібліотеками було запроваджено програми та політику, які підтримують використання соціальних медіа для просування бібліотечних послуг.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Katerynych P.
Назва : Educational journalism in Ukraine (results of content analysis)
Паралельн. назви :Освітня журналістика в Україні (Результати контент-аналізу)
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Том 27, № 2. - С. 86-95. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2021.2.7 (Шифр С325934233/2021/27/2). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2021.2.7
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня журналістика--освітній журналіст--контент-аналіз--освітня журналістика в україні
Анотація: У статті описано теоретичні підходи до розуміння освітньоí журналістики, схарактеризовано поняття освітньоí журналістики в украí нському та світовому медіапросторі, побудовано модель впливу сторонніх факторів на висвітлення питань освіти у ЗМІ. Мета дослідження — 1) вивчення теоретичних розробок та підходів до функціонування освітньоí журналістики в медіа середовищі; 2) простежити жанрові та тематичні особливості аналізованих освітніх ЗМІ (на прикладі «Педпреса», «Освіта.ua», «НУШ», «Освіторія»). Методом дослідження є контент-аналіз спеціалізованих ЗМІ освітньоí тематики. Ці ЗМІ мають регулярне наповнення різножанровим і різнотематичним контентом освітньоí тематики, активно застосовують інструменти для створення мультимедіи ного контенту, мають наи вищии трафік в сегменті інтернет-ЗМІ освітнього профілю (за даними сервісу статистики «Similar Web». Серед проаналізованого контенту чотирьох інтернет-видань освітньоí спеціалізаціí (3352 публікаціí ) встановлено, що за жанровою структурою превалюють замітки (2714; 80,9%), відчувається брак репортажів (56; 1,7%) та інтерв’ю (130; 3,9%). Слабка присутність аналітичних жанрів особливо відчутна стосовно тем дошкільноí , інклюзивноí та професіи но-технічноí освіти. Контент-аналіз матеріалів групи 1 (2366 матеріалів, 70,6% від усієí вибірки у двох групах) показав, що наи більша кількість матеріалів за аналізовании період стосувалася тем початковоí та середньоí освіти (1131 матеріал, 47,8%), наи менша – професійно-технічноí освіти (131, 5,5%). Аналіз матеріалів у другіи групі (29,4% від аналізованих матеріалів в обох групах) показав, що превалює тема початковоí освіти (401 матеріал, 40,7%), значною є доля матеріалів, що стосуються дистанціи ноí освіти (16,7% у «НУШ» та 16,9% в «Освіторіí »). Більшість матеріалів «Педпреси» (83%), а також значна частина «Освіти.ua» (63%) є запозиченням або доповненим матеріалом, отриманим із саи тів МОНУ, УЦОЯО чи інших джерел. Ці результати становлять практичне значення дослідження
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Naumkina O.
Назва : COVID-19 pandemic: directed or natural fluctuation that changes the world
Паралельн. назви :Пандемія COVID-19: спрямована чи природна флуктуація, яка змінює світ
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2021. - № 1. - С. 32-35. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2021/1). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): атрактор--біфуркація--нуклеація--пандемія covid-19--синергетика--флуктуація
Анотація: У статті здійснена синергетична інтерпретація характеру, механізму і ролі пандемії Covid-19 як флуктуації, що зазнала нуклеації в глобальній системі. Вибір методологічних засад дослідження зумовлений тим, що синергетика вважається одним із нових перспективних методологічних підходів для розуміння процесів у складних системах, в тому числі соціальних, у переломні моменти їхнього розвитку, в так званих точках біфуркації. Пандемія Covid-19 стала критичною флуктуацією, яка швидко поширилася по всьому світу, тобто зазнала нуклеації. Внаслідок цього глобальна система потрапила до зони біфуркації. Її стан характеризується значним порушенням рівноваги, коли старі зв’язки та структури були зруйновані або руйнуються, а нові ще не сформовані. В такому стані система є вкрай неврівноваженою, нестабільною, чутливою до будь-яких впливів, навіть незначних. Потрапляння до зони біфуркації означає, що подальший розвиток нашої глобальної системи стає непередбачуваним. Сучасний світ постав перед черговим «викликом історії». Через те сьогодні надзвичайно важливо окреслити спектр можливих атракторів подальшої еволюції глобальної системи і водночас таких, які є досяжними та сприятливими для людства. З філософської точки зору, ми говоримо про буття, що постає на наших очах, про народження нової реальності, до якої ми маємо адаптуватися і в якій будемо жити. З’ясовано, що синергетична методологія передбачає можливість свідомого введення до системи необхідної флуктуації, щоб вивести її на бажаний атрактор еволюції. Саме тому сьогодні активно поширюються різні теорії змов щодо походження пандемії Covid-19. У статті наведені деякі конспірологічні теорії щодо виникнення сучасної пандемії. Проте, зазначається, що брак достовірної інформації поки-що не дозволяє дати однозначну відповідь щодо характеру цієї флуктуації: чи є вона спрямованою, чи природною. При цьому наголошується, що безсумнівно, вона спровокувала біфуркаційний перехід до нового (поки що чітко неокресленого) атрактора еволюції глобальної системи та стала потужним чинником формування нової реальності.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Onyiaji J., Okwumba E. O.
Назва : Digital broadcasting in Nigeria by the eyes of its users: history of development and current state
Паралельн. назви :Цифрове мовлення в Нігерії очима його користувачів: історія розвитку та сучасний стан
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2019. - № 2. - С. 75-81. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2019/2). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--електронні мас-медіа--мовлення--оцифровка--журналісти
Анотація: У статті відтворено деякі аспекти з історії впровадження цифрового мовлення в Нігерії, а також міститься оцінка його сучасного стану. Теоретико-методологічною основою для його проведення стала "дифузійна" теорія інновацій, що дозволило встановити дійсний стан готовності Нігерії до цифровізації національних мас-медіа. У рамках цього дослідження було здійснено інтерв'ювання (опитування) 184 журналістів цифрового мовлення зі 150 медійних компаній трьох провінцій (Енугу, Ебоні та Анамбра) Нігерії. Їх результати засвідчили, що основними перешкодами для розвитку цифрового мовлення в Нігерії є обмеженість фінансування, незадовільний стан цифровізації мас-медіа, брак кваліфікованих спеціалістів та потрібного для цього обладнання та відсутність політичної волі. З огляду на це існують всі підстави стверджувати, що нинішній рівень цифровізації мовлення в Нігерії є доволі низьким, і на загал не відповідним потребам розвитку країни на сучасному етапі. Водночас результати дослідження дозволяють стверджувати, що переважна більшість респондентів має високий рівень власної поінформованості про цифрове мовлення. Більша їх частина виявила свою готовність стати першими користувачами цифрового мовлення, як тільки воно буде повністю впроваджене в країні. До цього часу Нігерія досягла незначного прогресу в галузі цифрового мовлення, а подальший його розвиток вимагає вирішення урядом Нігерії низки складних завдань, пов'язаних з цифровізацією телевізійних ЗМІ. По-перше, уряд Нігерії має вирішити питання фінансування для забезпечення розвитку цифрового мовлення в Нігерії, а також запропонувати стратегію його впровадження, забезпечити навчання персоналу та знайти можливість для встановлення сучасного технічного обладнання. Важливим видається й розширення тематики та географії подальших досліджень з цієї проблематики з метою охоплення всіх провінцій країни задля кращого розуміння суті проблеми
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Акіліна О., Панченко А., Литвиненко С.
Назва : Управління якістю послуг закладу загальної середньої освіти [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 3. - С. 53-61. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.7 (Шифр Н057263/2022/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.7
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистанційне навчання--освітні послуги--стейкхолдери--загальне управління якістю (tqm)--емпіричні методи
Анотація: Метою статті є вивчення та оцінка управлінських факторів, що впливають на якість надання освітніх послуг, виявлення пріоритетних напрямів дій задля швидкого забезпечення належної якості послуг освітньої організації. Під час дослідження були застосовані емпіричні методи, статистичні методи (побудова діаграми Парето), аналіз та синтез з метою оцінки ризиків й слабких сторін дистанційного навчання, визначення рівня якості освітніх послуг, а також обґрунтування пропозицій та практичних рекомендацій. У процесі дослідження було виявлено, що факторами, вплив на які дасть можливість не менш як на 80% вирішити проблеми поліпшення якості дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти в цілому, виявилися: низька мотивація учнів; недостатня цифрова інфраструктура в закладах загальної середньої освіти; неефективна взаємодія з учасниками освітнього процесу; брак у керівників попереднього досвіду організації дистанційної роботи; обмежена технічна підтримка організації дистанційного навчання. Проте основним фактором виявлення якісних надбань та недоліків мають виступати здобувачі освіти як споживачі наданих їм послуг. Впровадження лідерських підходів, та використання концепції лідерства-служіння це шлях до відродження в педагогічному колективі втраченого бажання експериментувати та творити задля покращення якості. З метою оптимізації процесу дистанційного навчання, на основі результатів проведеного дослідження, запропоновано ряд рекомендації щодо покращення якості освітніх послуг.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Верховцева І.
Назва : Одна з "Великих": реформа сільського самоврядування в Росії як панімперський проєкт (1861–1900-ті рр.)
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський університет імені БорисаГрінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 2. - С. 15-27. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2022.22 (Шифр К269584624/2022/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2022.22
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): російська імперія--інститут сільського самоврядування--велика реформа 1861–1900-х рр.--селянська революція
Анотація: Проаналізовано реформи сільського самоврядування в Російській імперії періоду 1861–1900-х рр. Авторка резюмує, що внаслідок цього реформаторства в усіх її регіонах постав інститут сільського самоврядування і було реалізовано одну із так званих Великих реформ. Сільські громади отримали право розпоряджатись місцевими природними, людськими ресурсами, а загальне управління імперським селом було уніфіковано на базі самоврядування. Обґрунтовується незакінчений, суперечливий характер реформи та зумовлений цим масштабний конфлікт між імперською владою і селянством. Через брак повноважень у керуванні місцевими рерсами влада грубо втрутилася в самоврядну діяльність громад, що значно погіршило їх економічний стан. Оскільки самоврядування сприяло самоорганізації селян, на початку ХХ ст. під впливом політичної агітації вони виступили проти імперії практично єдиним фронтом, сприяючи її революціонізаці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Всесвіт -2013р.,N 5/6
Цікаві статті :
Кіплінг Р. Антологія одного вірша/ Р. Кіплінг ; пер. Б. Корнелюк (стр.5-6)
Шупта Д. Антологія болгарської поезії XX століття/ авт. передм. Д. Шупта (стр.7-39) Кл.слова: Рада Александрова, Петро Анастасов, Геогрій Белєв,Іван Вилєв, Марин Георгієв, Симеон Георгієв,Борислав Геронтієв, Микола Заяков, Біньо Іванов, Катерина Йосифова, Іван Мітєв, Ніно Ніколов, Атанас Стоєв, Дімітр Христов
Петрарка Ф. З "Канцоньєр"/ Ф. Петрарка (стр.40-48) Кл.слова: Франческо Петрарка
Рільке Р. М. З " Книги годин"/ Р. М. Рільке ; пер. Б. Завіднюк (стр.49-55) Кл.слова: Рільке
Янь М. Стражденні перевтілення Сімень Нао/ М. Янь, І. Дзюб (стр.57-98) Кл.слова: китайська література
Касона А. Забороняється вкорочувати собі віку навесні/ А. Касона ; пер. Демидюк Л. , З. Казьмир (стр.98-133) Кл.слова: Алехандро Касона, іспанська література
Ільченко О. Забирачі туманів/ О. Ільченко (стр.134-164)
Бражник С. Київська справа/ С. Бражник (стр.165-189)
Вулф В. Пані у дзеркалі/ В. Вулф ; пер. О. Дейчаківська (стр.190-197) Кл.слова: Вірджинія Вулф
Головна ознака ставлення поляків до нас... - брак імперського апломбу і розмова з рівним (стр.199-203) Кл.слова: Андрій Бондар
Гебберд К. Гаряче аж геть: труба, джаз і американська культура/ К. Гебберд ; пер. О. Гавриленко (стр.204-218) Кл.слова: труба,американська культура,
Тарадайко С. Гончар/ С. Тарадайко (стр.219-224)
Грицик Л. Епістемологія чарівного смутку речей: українське відлуння японських першоджерел/ Л. Грицик (стр.225-231) Кл.слова: переклад
Зорівчак Р. Сприйняття творчості та особистості Тараса Шевченка в Канаді/ Р. Зорівчак (стр.232-237) Кл.слова: Тарас Шевченко
Іванишин П. Перекладацький світ Петра Скунця/ П. Іванишин (стр.238-247) Кл.слова: Петро Скунець
Барановська Н. Україна має бути вдячною своєму патріотові Юрію Подлуському/ Н. Барановська (стр.248-251) Кл.слова: музей, Український національний музей
Скринченко В. Музична історія Ігоря Маркевича/ В. Скринченко (стр.258-261) Кл.слова: Ігор Маркевич, композитор, диригент, музка
Делев С. А означає Альбатрос/ С. Делев ; пер. І. Рябчій (стр.266-272)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Головна ознака ставлення поляків до нас... - брак імперського апломбу і розмова з рівним : розмова з перекладачем, есеїстом і колумністом Андрієм Бондарем
Місце публікування : Всесвіт. - Київ, 2013. - № 5/6. - С. 199-203 (Шифр В622816/2013/5/6)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 821.161.1/Г 85
Автор(и) : Грин, А. С.
Назва : Собрание сочинений в шести томах/ А. С. Грин. Т. 6
Вихідні дані : Москва: Издательство "Правда", 1980
Кільк.характеристики :493 с
Серія:
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 17.82
УДК : 821.161.1
Предметні рубрики: Художня література-- Російська література
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): російська література--проза
Зміст : Дорога никуда ; Брак Августа Эсборна ; Огонь и вода ; Рассказы
Примірники :Ф1(1)
Вільні : Ф1(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.1/Д 11
Автор(и) : Діденко, Сергій Васильович
Назва : Психологія сексуальності та сексуальних стосунків : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: Арістей, 2003
Кільк.характеристики :312 с.: табл., рис.
Примітки : Л-ра: с. 260-264. - Дод.: с. 265-309
ISBN, Ціна 966-84-58-11-7:
УДК : 159.922.1
Предметні рубрики: Психологія-- Сексуальна поведінка
Медична сексологія
Географіч. рубрики:
Анотація: Актуальні проблеми та сучасний стан психологічних досліджень сексуальності й сексуальних стосунків людини.
Примірники : всього : Ф2(2)
Вільні : Ф2(2)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)