Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (5)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=бренд<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 96
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Єжижанська, Тетяна.
    Комунікація видавництв очима читачів: оцінка відвідувачів найбільших книжкових заходів України [Текст] / Т. Єжижанська // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - N 4. - С. 5-12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
комунікація видавництва -- книжкові видавництва -- медіапростір -- імідж -- бренд -- репутація

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Ігнатьєва, Віра.
    Територіальний брендинг (на прикладі міста Черкаси) / В. Ігнатьєва // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 5. - С. 34-40

Кл.слова (ненормовані):
бренд міста, Черкаси -- маркетинг територій -- територіальне стратегічне планування

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: І223278906/2019/1
   Журнал

Інвестиції: практика та досвід [Текст] : науково-практичний журнал/ Чорноморський державний університет імені Петра Могили. - Київ : ТОВ "ДКС Центр", 2002 - . - ISSN 2306-6814. - Виходить двічі на місяць
2019р. № 1
Зміст:
Карпук, А. І. Інвестиційне забезпечення відтворення лісового біорізноманіття в контексті диверсифікації діяльності лісогосподарських підприємств / А. І. Карпук, Ю. Ю. Несторяк, О. М. Олексієвець. - С.5-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Караван, Н. А. Класифікація інвестицій та обгрунтування вибору критеріїв їх ефективності / Н. А. Караван. - С.13-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Макаренко, Ю. П. Теоретичні аспекти системи управління проблемною заборгованістю в банках / Ю. П. Макаренко, І. С. Онищенко. - С.18-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Меліхова, Т. О. Удосконалення методики перевірки грошових коштів у національній валюті / Т. О. Меліхова, А. С. Верьовкіна. - С.24-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Третяк, Д. Д. Інноваційні технології в автотранспортному страхуванні / Д. Д. Третяк, Я. С. Поруба. - С.30-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Хрустальова, В. В. Ринок послуг мобільного зв’язку України: тенденції та перспективи розвитку / В. В. Хрустальова, Є. В. Кононенко. - С.37-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Куліш, Л. П. Розвиток конкурентоспроможного органічного виробництва в Україні / Л. П. Куліш. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Альшаафі, Мухамед Алі. Перебудова закладів охорони здоров’я в Лівії / М. А. Альшаафі. - С.47-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Диндар, А. С. Позиції культурно-креативної індустрії в економіці ЄС / А. С. Диндар. - С.53-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Миколаєць, А. П. Розвиток соціальної активності і людського потенціалу в системі публічного управління / А. П. Миколаєць. - С.60-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Муц, Луай Файсал. Міграційна політика під впливом розбудови інформаційно-комунікаційної інфраструктури / Л. Ф. Муц. - С.64-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Ажажа, М. А. Державна електронна підтримка процесу модернізації вищої освіти України / М. А. Ажажа. - С.70-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаврилюк, А. М. Про ціннісні засади маркетингового конструкту "образ - імідж - бренд - репутація території" як пріоритетут державної політики в сфері туризму в Україні / А. М. Гаврилюк. - С.76-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Богданенко, А. І. Теоретичне обгрунтування природи державного регулювання інвестиційними процесами у сфері будівництва соціального житла / А. І. Богданенко. - С.84-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Лагунова, І. А. Технічне регулювання як механізм публічного управління ризиками у будівництві: шляхи та перспективи розвитку / І. А. Лагунова. - С.90-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Любецька, М. М. Розвиток наукового знання у сфері здійснення соціального супроводу сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах / М. М. Любецька. - С.97-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Капштик, О. В. Теоретичні здобутки у галузі наукового забезпечення розвитку державних механізмів стратегічних комунікацій у секторі безпеки та оборони України / О. В. Капштик. - С.101-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Бойко, А. О. Сучасні тенденції розвитку наукового знання щодо механізмів формування та реалізації державної політики у сфері земельних відносин в Україні / А. О. Бойко. - С.107-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Хома, О. З. Особливості взаємодії ринку освітніх послуг та ринку праці в умовах децентралізації / О. З. Хома. - С.112-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: І254815328/2018/1
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2018р. Вип. 1 (5)
Зміст:
Осмоловська, О. Проект "Київ – всесвітня книжкова столиця": перспективи реалізації / О. Осмоловська. - С.23-27
Кл.слова: проектне навчання, видавничий бізнес, журналістика
Тадеуш, В. Місце науки про комунікацію в класифікації наукових дисциплін / В. Тадеуш. - С.6-8
Кл.слова: суспільні науки, суспільна комунікація
Бічікашвілі, І. Світоглядні орієнтири сучасного суспільства: погляд із Грузії / І. Бічікашвілі. - С.10-13
Кл.слова: світосприйняття, діалог, консенсус
Єжижанська, Т. Підготовка PR-менеджерів для українських книжкових видавництв за спеціалізацією "Реклама та PR у видавничій справі" на кафедрі видавничої справи / Т. Єжижанська
Полковенко, Т. Принципи крос-медіа у політичній журналістиці / Т. Полковенко. - С.28-32
Кл.слова: читацька аудиторія, журналістський матеріал, медіа платформи
Литвинова, А. Медіатека у світових та українських реаліях / А. Литвинова. - С.33-38
Кл.слова: інформаційний простір, користувачі, комунікаційний простір
Воскобойнікова-Гузєва, О. В. Резензія на монографію Збанацької О. М. "Розвиток інформаційно-пошукових мов у пошукових системах бібліотек і архівів / О. В. Воскобойнікова-Гузєва. - С.39-40
Дмитренко, Т. Збанацька О. М. Розвиток інформаційно-пошукових мов у пошукових системах бібліотек і архівів: монографія. Покажчик змісту. / Т. Дмитренко. - С.41-42
Вернигора, Н. М. Рецензія на каталог "Книжкові знаки на книгах із колекції рідкісних видань Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського" (автори: Л. М. Дениско, Ю. К. Рудакова) / Н. М. Вернигора. - С.43-45
Вернигора, С. М. Дениско Л. М., Рудакова Ю. К. Книжкові знаки на книгах із колекції рідкісних видань Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського: каталог. Покажчик змісту / С. М. Вернигора. - С.46-47
Доронцева, Є. Д. Класифікаційна характеристика медіа-консалтингу як сегменту українського ринку інтелектуальних послуг / Є. Д. Доронцева. - С.48-56
Кл.слова: інтелектуальні послуги, видавнича справа, медіа-консалтинг
Карпета, С. Я. Комунікаційні інструменти розбудови бренда видавництва "Основи" / С. Я. Карпета. - С.57-59
Кл.слова: PR, бренд, комунікаційні основи
Горбенко, Г. Іміджеві заходи інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / Г. Горбенко. - С.60-68
Кл.слова: онлайн-бібліотека, соціальний захист, волнтерська діяльність
Масімова, Л. Г. Проведення круглого столу з видавцями-практиками щодо питань підготовки фахівців з видавничої справи та редагування / Л. Г. Масімова. - С.69-70
Кл.слова: фахова підготовка
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Учбова література:
ФПСРСО / СПСР / 231 / Рекламно-комунікаційна діяльність соціального працівника / 7 / ДОП
Знайти схожі

5.


    Алєксєєнко, Катерина.
    Формуємо імідж навчального закладу [Текст] / К. Алєксєєнко // Практика управління дошкільним закладом. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2016. - N 2. - С. 22-35

Кл.слова (ненормовані):
іміджева атрибутика -- ділова репутація -- бренд

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Амельченко, Ю.
    Новий простір бібліотеки: популярність, репутація, бренд / Ю. Амельченко // Бібліотечна планета : Щоквартальний науково-виробничий журнал. - 2018. - N 1. - С. 17-19.

Рубрики: Бібліотеки України--обласні універсальні наукові бібліотеки (ОУНБ)--досвід роботи

   Одеська область--бібліотечна справа
Анотація: Стаття розповідає про нові форми роботи в Одеській ОУНБ ім. М. Грушевського.
Дод.точки доступу:
\о нем\


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Андрієвич, Юрій.
    NOW & FOREVER. Тепер чи назавжди? / Ю. Андрієвич // Український тиждень : популярний. - 2018. - № 20. - С. 42-44 . - ISSN 1996-1561

Кл.слова (ненормовані):
український бренд -- українська культура -- національний бренд

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.
Шифр: Б982359/2018/1
   Журнал

Бібліотечна планета [Текст] : науково-виробничий журнал/ Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого. - Київ : Національна бібліотекаУкраїни імені Ярослава Мудрого, 1998 - . - Виходить кожного кварталу
2018р. N 1
Зміст:
Вилегжаніна, Т. Трансформація функцій публічних бібліотек у реаліях сьогодення / Т. Вилегжаніна. - С.4-5.
Ржегак, О. Бібліотечна Полонщина: реформа в дії / О. Ржегак. - С.6-7.
Бояринова, О. Внесок українських фахівців у глобальне бачення майбутнього бібліотек / О. Бояринова, О. Воскобойнікова-Гузєва, В. Пашкова. - С.7-9.
Розколупа, Н. Питання оплати праці працівників публічних бібліотек / Н. Розколупа. - С.9-11.
Капустіна, Н. Міжнародний проект "Бібліотекознавець Л. Б. Хавкіна поза часом і кордоном" / Н. Капустіна. - С.11-15.
Серебріян, О. "Букфест" - присвята письменнику М. Івасюку / О. Серебріян. - С.15-16.
Амельченко, Ю. Новий простір бібліотеки: популярність, репутація, бренд / Ю. Амельченко. - С.17-19.
Талалаєвська, М. Нові бачення просторових рішень бібліотек : (за матеріалами зарубіжних і українських інтернет-джерел) / М. Талалаєвська. - С.20-22.
Федорченко, Н. Соціокультурна діяльність Богуславської ЦРБ / Н. Федорченко. - С.23-25.
Скаченко, О. Бібліотрансформер - сучасна форма бібліографічної діяльності бібліотек / О. Скаченко. - С.25-27.
Приймак, С. Відображення історії Театру корифеїв у документах із фонду ОУНБ ім. Д. І. Чижевського / С. Приймак. - С.27-29.
Турбаніст, Т. Заради дитини працюємо і творимо 50 років поспіль / Т. Турбаніст. - С.30-33.
"Стратегії розвитку бібліотек: від ідеї до втілення" : (науково-практичний семінар) / В. Здановська. - С.33-35.
Маленькі шедеври власноруч : книжковий всесвіт / В. Здановська. - С.35-36.
Майдак, Т. Славний шлях бібліотеки : (до 125-річчя Центральної міської бібліотеки ім. М. Горького м. Кременчука) / Т. Майдак. - С.36-38.
Визначено переможців Всеукраїнського конкурсу "Краща книга України" / підгот. О. Білик. - С.39.
Україну вперше представлено на Бейрутському міжнародному арабському книжковому ярмарку / підгот. О. Білик. - С.39-40.
[Алла Миколаївна Макарова] : пам’яті колег. - С.40-41.
[Нінель Олександрівна Шадріна] : пам’яті колег. - С.41.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
005.336.6
Б 11


    Біденко, Сергій.
    Репутаційний антистрес. Інструкція для власників і топ-менеджерів бізнесу / С. Біденко, І. Золотаревич. - Київ : Yakaboo Publishing, 2021. - 244 с. - ISBN 978-617-7933-14-3 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Менеджмент--Репутація--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
фінансові збитки -- репутаційні втрати -- відновлення репутації -- системний аналіз -- захист бізнесу -- репутація компанії -- персональний бренд -- стейкхолдери -- стратегічна сесія -- тренди -- кризи -- інформаційні атаки -- В2В -- нон-фікшн
Анотація: Добре ім’я компанії та її власника допомагає отримувати більший дохід, а погана слава—веде до фінансових збитків. Керівники багатьох українських компаній на власному досвіді переконалися, що за захист та відновлення репутації доводиться заплатити високу ціну. Ця книжка допомагає сформувати навички системного захисту бізнесу від кризи ще до її виникнення та вміння бути стійкими й сильними під час таких випробувань. Сергій Біденко та Ірина Золотаревич, автори цієї книжки, діляться практичними рекомендаціями з тими, хто вже має досвід репутаційних криз, і тими, хто поки що з ними не стикався. Ті з читачів, хто вже пережив репутаційний стрес, знайдуть покроковий план побудови захисту від нових криз. Тим, кого криза ще не спіткала, ця книжка допоможе створити власну систему реагування на репутаційні ризики і кризи та знайти способи протидіяти їм. Це видання стане антистресовим помічником для власників, керівників та спеціалістів українських компаній, які розуміють важливість створення і розбудови ділової та персональної репутації.
Дод.точки доступу:
Золотаревич, Ірина


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

10.


    Білявська, Юлія.
    Place Branding, або Навіщо містам бренд / Ю. Білявська // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 5. - С. 41-45

Кл.слова (ненормовані):
територіальний маркетинг -- брендинг території -- оцінювання бренду міста

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)