Пошуковий запит: (<.>K=бренд<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 96
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Рудницька, Наталія. Персональний бренд, творення медіа-іміджу, або практичні поради від "чайника" [Текст] / Н. Рудницька> // Зарубіжна література в школах України : науково-методичний журнал. - 2019. - № 4. - С. 2-3
Кл.слова (ненормовані): бренд -- медіа-імідж -- образ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Спикеры XII Remarketing рассказали как сделать бренд видимым [Текст]> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 11-15
. - ISSN 1606-3732
Кл.слова (ненормовані): рекламно-маркетинговий фестиваль -- рекламний ринок -- видимість бренду
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 339.138:658.8 С 88
Студинская, Г. Я. Любовный треугольник: бизнес-планирование, маркетинг, бренд [Текст] / Г. Я. Студинская. - Киев : Феникс, 2011. - 136 с. - ISBN 978-966-651-850-4 : 30.00 грн.
Рубрики: Маркетинг--Бізнес-планування
Кл.слова (ненормовані): бізнес-план -- business plan -- продажі -- sales -- маркетинг -- marketing -- конкуренція -- competition -- бренд -- brand
Примірників всього: 2 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Колосніченко, Марина Вікторівна. Ретроспективність як проектна практика формування актуальних образів у системі моди ХХІ століття [Текст] / М. В. Колосніченко, Н. В. Чупріна> // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2019. - № 2. - С. 386-391. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 2226-3209
Кл.слова (ненормовані): система моди -- модний образ -- ретроспективність -- проектна практика -- дизайнерський бренд -- модний стандарт
Дод.точки доступу: Чупріна, Наталія Владиславівна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 339.138 К 93
Курбан, О. В. Нейромаркетинг: реклама, PR, digital-marketing, брендинг [Текст] : навчальний посібник / О. В. Курбан, С. О. Курбан. - Київ : Білий Тигр, 2019. - 148 с. - ISBN 978-617-7616-06-0 : 25.00 грн.
Рубрики: Нейромаркетингові технології--Навчальні видання для вищих навчальних закладів
Реклама--PR--Брендинг
Digital-marketing (цифровий маркетинг)--Навчальні видання для вищих навчальних закладів
Аудіомаркетинг--Психофізіологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів
Аромамаркетинг--Психофізіологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів
Тактильний та смаковий маркетинг--Психофізіологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів
Кл.слова (ненормовані): когнітивна психологія -- cognitive psychology -- візуальний нейромаркетинг -- visual neuromarketing -- аудіомаркетинг -- audio marketing -- аромамаркетинг -- aromarketing -- смаковий маркетинг -- taste marketing -- неймінг -- naming -- контент -- content -- бренд -- brand
Дод.точки доступу: Курбан, С. О.
Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Стельмахова, Александра. Маркетинговые исследования помагают в принятии решений собственниками брендов [Текст] / А. Стельмахова> // Маркетинговые исследования в Украине. - Київ : НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 47-49
Кл.слова (ненормовані): бренд-менеджмент
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Попова, Татьяна. Без маркетинговых исследований бренд-менеджмент невозможен [Текст] / Т. Попова> // Маркетинговые исследования в Украине. - Київ : НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 44-46
Кл.слова (ненормовані): маркетинг
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Международный бренд или локальный производитель:что выбирает украинский потребитель? [Текст]> // Маркетинговые исследования в Украине. - Київ : НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 50-51
Кл.слова (ненормовані): міжнародний бренд
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Єжижанська, Тетяна. Комунікація видавництв очима читачів: оцінка відвідувачів найбільших книжкових заходів України [Текст] / Т. Єжижанська> // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - N 4. - С. 5-12. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 2076-9326
Кл.слова (ненормовані): комунікація видавництва -- книжкові видавництва -- медіапростір -- імідж -- бренд -- репутація
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Приходько, Олександр. Голова Lexus Europe Паскаль Руж: "Нашими пріоритетами є наповнити більшими емоціями бренд і далі розвивати екологічні технології" [Текст] / О. Приходько> // Український тиждень. - Київ : ТОВ "Український тиждень", 2018. - № 17. - С. 48-49
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
|
|