Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (5)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=бренд<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 96
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Рудницька, Наталія.
    Персональний бренд, творення медіа-іміджу, або практичні поради від "чайника" [Текст] / Н. Рудницька // Зарубіжна література в школах України : науково-методичний журнал. - 2019. - № 4. - С. 2-3

Кл.слова (ненормовані):
бренд -- медіа-імідж -- образ

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


   
    Спикеры XII Remarketing рассказали как сделать бренд видимым [Текст] // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 5. - С. 11-15 . - ISSN 1606-3732

Кл.слова (ненормовані):
рекламно-маркетинговий фестиваль -- рекламний ринок -- видимість бренду

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
339.138:658.8
С 88


    Студинская, Г. Я.
    Любовный треугольник: бизнес-планирование, маркетинг, бренд [Текст] / Г. Я. Студинская. - Киев : Феникс, 2011. - 136 с. - ISBN 978-966-651-850-4 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Бізнес-планування

Кл.слова (ненормовані):
бізнес-план -- business plan -- продажі -- sales -- маркетинг -- marketing -- конкуренція -- competition -- бренд -- brand

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

4.


    Колосніченко, Марина Вікторівна.
    Ретроспективність як проектна практика формування актуальних образів у системі моди ХХІ століття [Текст] / М. В. Колосніченко, Н. В. Чупріна // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2019. - № 2. - С. 386-391. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
система моди -- модний образ -- ретроспективність -- проектна практика -- дизайнерський бренд -- модний стандарт
Дод.точки доступу:
Чупріна, Наталія Владиславівна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.
   339.138
   К 93


    Курбан, О. В.
    Нейромаркетинг: реклама, PR, digital-marketing, брендинг [Текст] : навчальний посібник / О. В. Курбан, С. О. Курбан. - Київ : Білий Тигр, 2019. - 148 с. - ISBN 978-617-7616-06-0 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Нейромаркетингові технології--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Реклама--PR--Брендинг


   Digital-marketing (цифровий маркетинг)--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


   Аудіомаркетинг--Психофізіологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


   Аромамаркетинг--Психофізіологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


   Тактильний та смаковий маркетинг--Психофізіологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


Кл.слова (ненормовані):
когнітивна психологія -- cognitive psychology -- візуальний нейромаркетинг -- visual neuromarketing -- аудіомаркетинг -- audio marketing -- аромамаркетинг -- aromarketing -- смаковий маркетинг -- taste marketing -- неймінг -- naming -- контент -- content -- бренд -- brand
Дод.точки доступу:
Курбан, С. О.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.


    Стельмахова, Александра.
    Маркетинговые исследования помагают в принятии решений собственниками брендов [Текст] / А. Стельмахова // Маркетинговые исследования в Украине. - Київ : НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 47-49

Кл.слова (ненормовані):
бренд-менеджмент

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Попова, Татьяна.
    Без маркетинговых исследований бренд-менеджмент невозможен [Текст] / Т. Попова // Маркетинговые исследования в Украине. - Київ : НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 44-46

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


   
    Международный бренд или локальный производитель:что выбирает украинский потребитель? [Текст] // Маркетинговые исследования в Украине. - Київ : НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 50-51

Кл.слова (ненормовані):
міжнародний бренд

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Єжижанська, Тетяна.
    Комунікація видавництв очима читачів: оцінка відвідувачів найбільших книжкових заходів України [Текст] / Т. Єжижанська // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - N 4. - С. 5-12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
комунікація видавництва -- книжкові видавництва -- медіапростір -- імідж -- бренд -- репутація

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Приходько, Олександр.
    Голова Lexus Europe Паскаль Руж: "Нашими пріоритетами є наповнити більшими емоціями бренд і далі розвивати екологічні технології" [Текст] / О. Приходько // Український тиждень. - Київ : ТОВ "Український тиждень", 2018. - № 17. - С. 48-49


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)