Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (5)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=бренд<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 96
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рудницька, Наталія
Назва : Персональний бренд, творення медіа-іміджу, або практичні поради від "чайника"
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України: науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ: Антросвіт, 2019. - № 4. - С. 2-3 (Шифр З659149/2019/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд--медіа-імідж--образ
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Спикеры XII Remarketing рассказали как сделать бренд видимым
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - Київ: Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2018. - № 5. - С. 11-15. - ISSN 1606-3732 (Шифр М855626032/2018/5). - ISSN 1606-3732
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламно-маркетинговий фестиваль--рекламний ринок--видимість бренду
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138:658.8/С 88
Автор(и) : Студинская Г. Я.
Назва : Любовный треугольник: бизнес-планирование, маркетинг, бренд
Вихідні дані : Киев: Феникс, 2011
Кільк.характеристики :136 с
ISBN, Ціна 978-966-651-850-4: 30.00 грн.
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138:658.8 + 658.8
Предметні рубрики: Маркетинг-- Бізнес-планування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бізнес-план--business plan--продажі--sales--маркетинг--marketing--конкуренція--competition--бренд--brand
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП КС(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП КС(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Колосніченко, Марина Вікторівна, Чупріна, Наталія Владиславівна
Назва : Ретроспективність як проектна практика формування актуальних образів у системі моди ХХІ століття
Місце публікування : Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв: щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2019. - № 2. - С. 386-391. - ISSN 2226-3209 (Шифр В925416057/2019/2). - ISSN 2226-3209
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): система моди--модний образ--ретроспективність--проектна практика--дизайнерський бренд--модний стандарт
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138/К 93
Автор(и) : Курбан О. В., Курбан С. О.
Назва : Нейромаркетинг: реклама, PR, digital-marketing, брендинг : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Білий Тигр, 2019
Кільк.характеристики :148 с
ISBN, Ціна 978-617-7616-06-0:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138:659.1]:159.91(075.8) + 159.91(075.8)
Предметні рубрики: Нейромаркетингові технології
Реклама-- PR-- Брендинг
Digital-marketing (цифровий маркетинг)
Аудіомаркетинг-- Психофізіологія
Аромамаркетинг-- Психофізіологія
Тактильний та смаковий маркетинг-- Психофізіологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): когнітивна психологія--cognitive psychology--візуальний нейромаркетинг--visual neuromarketing--аудіомаркетинг--audio marketing--аромамаркетинг--aromarketing--смаковий маркетинг--taste marketing--неймінг--naming--контент--content--бренд--brand
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Стельмахова, Александра
Назва : Маркетинговые исследования помагают в принятии решений собственниками брендов
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 47-49 (Шифр М689368129/2018/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд-менеджмент
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Попова, Татьяна
Назва : Без маркетинговых исследований бренд-менеджмент невозможен
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 44-46 (Шифр М689368129/2018/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Международный бренд или локальный производитель:что выбирает украинский потребитель?
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 2. - С. 50-51 (Шифр М689368129/2018/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжнародний бренд
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Єжижанська, Тетяна
Назва : Комунікація видавництв очима читачів: оцінка відвідувачів найбільших книжкових заходів України
Місце публікування : Вісник Книжкової палати: науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ: КПУ, 2018. - N 4. - С. 5-12. - ISSN 2076-9326 (Шифр В890024/2018/4). - ISSN 2076-9326
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікація видавництва--книжкові видавництва--медіапростір--імідж--бренд--репутація
Знайти схожі

10.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Приходько, Олександр
Назва : Голова Lexus Europe Паскаль Руж: "Нашими пріоритетами є наповнити більшими емоціями бренд і далі розвивати екологічні технології"
Місце публікування : Український тиждень. - Київ: ТОВ "Український тиждень", 2018. - № 17. - С. 48-49 (Шифр У770933935/2018/17)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)