Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (5)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=бренд<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 96
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.2/К 68
Автор(и) : Саприкіна М. А., Ляшенко О., Саєнсус М. А., Місько Г. А.
Назва : Корпоративна соціальна відповідальність : моделі та управлінська практика : підручник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Фарбований лист, 2011
Кільк.характеристики :470 с :
ДРНТІ : 06.81
УДК : 338.2
Предметні рубрики: Економіка-- Корпоративне управління --Україна
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4), Ф2(2), Ф1(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4), Ф2(2), Ф1(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.4/К 93
Автор(и) : Курбан, Олександр Васильович
Назва : PR у маркетингових комунікаціях : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2014
Кільк.характеристики :244 с
ISBN, Ціна 978-966-2781-53-3: 24.00, 155.00, 115.00, грн.
ДРНТІ : 61.01.14
УДК : 659.4
Предметні рубрики: Маркетинг-- Реклама
Примірники : всього 1: Ф3(2), ГП АБ(10), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф3(2), ГП АБ(9), ГП ЧЗ(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.4/К 93
Автор(и) : Курбан, Олександр Васильович
Назва : Діагностика та моделювання PR процесів : монографія
Вихідні дані : Київ: Українська конфедерація журналістів, 2012
Кільк.характеристики :159 с
Колективи : Київський національний університет культури і мистецтв, Інститут журналістики та міжнародних відносин
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація):
ISBN, Ціна 978-966-1641-53-1: 20.00 грн.
ДРНТІ : 04.51.54
УДК : 659.4
Предметні рубрики: Соціальна комунікація
Журналістика-- Інформація-- Комунікаційні технології
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(1)

Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.4/П 12
Назва : Паблік рілейшнз: теоретико-практичний досвід : збірник студентських наукових робіт
Вихідні дані : Житомир, 2008
Кільк.характеристики :124 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний університет імені Івана Франка, Навчально-науковий інститут філології та журналістики, Кафедра редагування та основ журналістики :
ДРНТІ : 47.01.14
УДК : 659.4
Предметні рубрики: Паблік рілейшнз
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): паблік рілейшнз--реклама--бренд
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Практика управління дошкільним закладом -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Нові нормативні акти у сфері освіти (стр.4-5)
Царьова О. Формування органів управління освітою/ О. Царьова (стр.6-10) Кл.слова: територіальні громади,місцеве самоврядуванння
Денисенко О. Складаємо описи справ у навчальному закладі/ О. Денисенко (стр.11-21) Кл.слова: архів установи,тривалий строк зберігання,структурний підрозділ
Алєксєєнко К. Формуємо імідж навчального закладу/ К. Алєксєєнко (стр.22-35) Кл.слова: іміджева атрибутика,ділова репутація,бренд
Божинський В. Зміна назви структурного підрозділу: чи звільняти працівників, аби прийняти на роботу знову/ В. Божинський (стр.36-38) Кл.слова: скорочення штату,переміщення працівника,трудова книжка
Даньковська Н. Оплачуємо тимчасову непрацездатність за усіма правилами/ Н. Даньковська, Т. Піднебесна (стр.54-62) Кл.слова: страховий стаж,середньоденна зарплата
Охріменко О. Пенсійне забезпечення - 2016: чого очікувати працівникам -пенсіонерам/ О. Охріменко (стр.63-65) Кл.слова: максимальний розмір пенсії,спецпосади,обмеження
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 008/Т 47
Назва : Трансформаційні процеси в сучасній українській культурі : матеріали Всеукраїнської науково-теоретичної конференції, 19 - 20 квітня 2007р.
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :452 с
Колективи : Міністерство культури і туризму України, Київський національний університет культури і мистецтв :
ДРНТІ : 13
УДК : 008
Предметні рубрики: Культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українське мистецтво--мистецька освіта--іноваційні технології
Зміст : Освітня стратегія вищого навчального закладу в контексті вимог Болонського процесу/ М. М. Поплавський. Про ідею взагалі, національну - особливо, "українську" - зокрема/ С. Д. Безклубенко. Актуальні завдання мистецької освіти в Україні/ В. В. Кірсанов. Політика і книга/ В. М. Медведєва. Наукова бібліотека вищого навчального закладу: перспективи розвитку як інформаційної і соціально-педагогічної системи/ Л. Г. Петрова. Проблеми та перспективи впровадження кредитно-модульної освіти в мистецьку освіту України/ Н. Б. Брояко. Феномен неправди: соціально-політичний аспект/ О. В. Кундеревич. Українське народне хорове мистецтво у контексті сучасної музичної культури/ П. О. Андрійчук. Етнополітичні та етнокультурні процеси в Україні/ Л. О. Бегун. Співвідношення амплуа та маски в розмовному жанрі на естраді/ О. В. Бережна. Синтез мистецтв у сучасній хореографії як чинник формування творчої особистості/ Д. П. Бернадська. Художньо-естетична спрямованість творчих пошуків українських композиторів празького періоду/ С. В. Бєдакова. Стан сучасної бальної хореографії в контексті розвитку естрадного театру/ А. В. Бєкасов. Специфіка прояву постмодерністських тенденцій в українському образотворчому мистецтві/ Т. В. Боднарчук. Український народний танець як джерело сценічної хореографії/ О. С. Бойко. Становлення та розвиток Київської Міської Капели XIX ст./ О. Ю. Бондарєв. Вплив М. Старицького на розвиток українського професійного театру та режисури/ С. О. Валуца. Сучасне українське мистецтво. Новий погляд. Новий початок/ О. А. Верховенко. Вплив зарубіжних течій на формування сучасної хореографії/ Л. І. Вишотравка. Трансформація семантичного простору символів української культури/ О. І. Войцехівська. Культура українських політиків як показник еволюції політичної культури в сучасній Україні/ Л. В. Габелюк. Образ Козака Мамая у живописі І.-В. Задорожного/ Н. А. Гаврилко. Інноваційні процеси в обрядовій культурі українців/ Т. І. Гаєвська. Роль мови у формуванні образу світу/ Т. М. Галицька. Реалії українського кіно/ І. О. Гаценко. Проблема інтонаційних узагальнень у сучасній філософсько-естетичній думці/ Л. В. Гладка. Українське кіно як розвиток сучасного мистецтва/ Н. С. Грачова. Значення сценічного руху в контексті комплексного заняття в дитячому аматорському театральному колективі/ О. А. Губа. Трансформаційні процеси в традиційній музичній культурі Гуцульщини/ Р. Д. Гусак. Особливості розвитку музею як соціокультурного центру/ Т. А. Дзядевич. До питання про трансформаційні процеси у православному календарі та терміну святкування язичницьких богів/ В. Я. Дрізо. Історичні традиції вітчизняної риторики/ Г. М. Євдокименко. Музичний твір, його цінність і самоцінність/ Н. Б. Жайворонок. Перший на україні театр/ Л. І. Жаркова. Православна традиція в сучасній українській хоровій музиці/ О. В. Засадна. Дитяча українська популярна пісня. Проблеми сьогодення/ Я. О. Капустянський. Мифопоэтическая модель хутора в украинской наивной картине XX - начала XXI вв./ Е. И. Кириченко. Дитячий співацький голос і особливості його розвитку/ С. В. Кобюк. Схема побутової культури Києва у рецепції А. Макарова/ С. І. Кравченко. Трансформація образу Києва в текстах туристичних путівників другої половини XIX - початку XXI ст./ Л. О. Краплина. Розвиток досліджень історії книги та книжкової справи в Україні (1991-2005 рр.)/ С. П. Красножон. Історико-теоретичні аспекти поняття "духовна культура"/ Т. Г. Кузьменко. Розвиток вокального мистецтва: від фольклору до сучасної естрадної пісні/ О. В. Кулакова. Антропний принцип світового дерева в давньому мистецтві/ О. А. Куліш. Популярна культура як об'єкт мистецтвознавчого дослідження/ О. С. Левчук. Культурологічні проблеми розвитку конкурсного руху у фортепіанному мистецтві незалежної України/ С. С. Леонова. Герменевтичний підхід до інтерпретації музичного твору у сфері музичної педагогіки/ Д. В. Лісун. Аспекти соціально-культурного потенціалу аматорського хореографічного колективу/ Т. Г. Луговенко. Эстрадная музыкальная культура на телевидении и радио/ С. Н. Мамбетов. Міфологічні коди українських хороводів/ О. А. Мерлянова. З історії розвитку кіномистецтва Миколаївщини другої половини XX ст./ С. В. Мицик. Соціальне та культурно-історичне значення укладання Державного реєстру книжкових пам'яток України/ М. О. Мозирко. Реклама як феномен українського телебачення: сутність явища, категорії дослідження, проблеми, факти/ К. О. Назаренко. Концертна діяльність як засіб самовираження дитини (на матеріалі бальної хореографії)/ Д. М. Нестеренко. Напрями вокально-виконавської творчості Модеста Менцинського/ Д. В. Оленюк. наукова діяльність. Наукова діяльність Києво-Печерського заповідника в контексті сучасного українського мистецтва/ О. А. Остапов. Деякі тенденції сучасного музично-театрального життя на Півдні України/ О. М. Петренко. Книгознавча та видавнича діяльність Івана Франка: історіографія проблеми/ О. М. Прудченко. Світоглядна позиція Ніни Матвієнко/ Ю. М. Прядко. Культура траволікування на Русі/ В. О. Радзієвський. Молодіжні ініціативні об'єднання як об'єкти формування духовності особистості/ Г. Я. Савчак. Проблемні питання організації діяльності студентського аматорського хорового колективу/ О. О. Сіненко. Орнамент в українській культурі/ Б. В. Сковронський. Основні завдання керівника під час роботи з підлітками у шкільному ансамблі/ Я. Л. Смірнов. Роль Київської археографічної комісії у справі збереження і популяризації документів з історії українського народу/ Є. В. Снегурський. Вплив творчості Р. Шумана на розвиток дитячої фортепіанної музики/ О. Є. Тимощук. Образотворче мистецтво сучасної України/ Л. І. Турчак. Особливості втілення образів природи в музичних творах нефольклорного спрямування/ О. М. Ущапівська. Евристичні процеси в музичних комп'ютерних програмах/ К. В. Фадєєва. Сучасний стан музеїв в Українській державі: проблеми і перспективи розвитку/ Н. Ю. Ходакова. Європейське відродження в культурі та мистецтві/ С. В. Хохун-Політова. Синтез мистецтв як формотворчий принцип сучасної вистави/ Л. Ф. Хоцяновська. Художній образ в сучасному українському мистецтві/ Т. А. Шємєліна. Здобутки науково-етнографічного руху в Україні/ Т. Школьна. Окрилені піснею/ О. В. Шпортько. Скрипкове мистецтво України в 60-70 рр. XX ст./ З. Г. Ядловська. Формування комунікативної компетентності майбутнього керівника капели бандуристів в процесі євроорієнтованої трансформації в освіті/ Н. В. Артеменко. Трансформація вищої школи в XXI столітті: мистецька галузь освіти/ С. М. Афанасьєв. Вокальна музика С. Борткевича у контексті таласократичної культури/ І. П. Блонська. Естетичне виховання дівчат-підлітків на основі елективного інтегрованого курсу в сучасній школі/ О. О. Гриневич. Традиції античної риторичної науки в сучасних політичних агітаційних промовах/ З. О. Давидкова. Сучасні інноваційні підходи до навчального процесу дітей старшого дошкільного віку/ О. С. Данченко. Проблеми синтезу в мистецтві/ В. В. Демещенко. Українська мова як один із визначальних чинників підготовки фахівця культуролога/ В. І. Дмитрук. Творчий підхід у професійній підготовці майбутнього педагога естрадного вокалу/ О. В. Довгань. Творча взаємодія студентів та викладачів як засіб формування ціннісних орієнтацій/ Є. М. Дунаєвська. Лекторії - одна із форм роботи клубних установ Лівобережної України з пропаганди політичних, культурних і наукових знань серед трудящих (1943-1950 рр.)/ С. М. Калібовець. Іноземна мова в контексті мистецької освіти/ І. В. Каташинська. Формування навичок безпечної поведінки у старших підлітків/ О. В. Козловська. Сучасні педагогічні технології/ Н. М. Кононенко. Дозвілля старшокласників в контексті суспільного діалогу/ Ю. Г. Курогло. Педагогічний потенціал декоративно-прикладного мистецтва/ В. В. Ласкаржевська. Перспективи вивчення риторики у ВНЗ України/ Р. І. Ленда. Розвиток музично-хореографічної культури корейців/ Т. А. Медвідь. Проблеми художньо-естетичного виховання в Україні та світі/ В. М. Рахманіна. Музично-інтелектуальна діяльність як складова сучасної мистецької освіти/ О. С. Рогоза. Вплив аматорського театрального мистецтва на розвиток особистості/ А. О. Свистун. Методологічні підходи дослідження фортепіанної мініатюри/ Л. М. Свірідовська. Відомості про церковну співецьку справу на Правобережній Україні (XIX ст.)/ А. В. Святненко. Очищення мистецтвом/ В. А. Соловйов. Вокально-інструментальні ансамблі як феномен молодіжної музичної культури XX століття/ С. В. Суржина. Дозвіллєва діяльність у системі виховної роботи з молодшими школярами/ Г. М. Усачова. Використання особистісно-орієнтованого навчання студентів в умовах дозвілля/ Ю. В. Фатюшин. Компетентнісний підхід у сучасній освіті/ Ю. Й. Франц. Питання розвитку вокальних умінь молодших школярів/ С. В. Цапик. Стратегія успіху Київського національного університету культури і мистецтв/ Н. І. Цімах. Інноваційні технології в процесі вдосконалення комунікативної підготовки/ О. С. Амерідзе. Визначення релевантності текстових виразів в інформаційних системах/ Л. М. Бадьоріна. Сучасні технології "електронного дозвілля"/ О. О. Бичков. Трансформаційні процеси української молодіжної субкультури наприкінці XX - початку XXI століття/ О. О. Білецька. Соціальне моделювання культурного простору/ Л. П. Бойко. Інформаційна культура як рівень практичного розвитку інформаційної взаємодії в інформаційному суспільстві/ І. Ю. Вільчинська. Інноваційні технології в контексті проблеми соціального захисту дітей-сиріт/ С. В. Дорохова. Інформаційно-бібліографічне обслуговування користувачів у режимі "запит-відповідь": інноваційний підхід/ В. А. Зотова. Комп'ютерні технології та процеси розвитку сучасної культури/ А. О. Іванчик. Задоволення інформаційних і комунікативних потреб користувачів ОУНБ України в умовах інформатизації суспільства/ Л. І. Кононученко. Роль вузівської бібліотеки у формуванні екологічної культури користувачів/ Г. Г. Макарова. Суспільство, книга, бібліотека: стратегія і тактика змін/ О. Є. Матвійчук. Дозвіллєві форми використання інтернет старшокласниками: вплив кіберкультури на розвиток особистості/ О. В. Матвієнко. Цифрові комунікаційні технології та перспективи розвитку телебачення в контексті медіа-теорії М. Маклюена/ М. Мітрошина. Інформаційне суспільство як об'єкт наукових досліджень/ О. В. Мірошніченко. Масова комунікація як об'єкт наукового дослідження/ О. І. Могильницька. Правова база становлення ринкових відносин у галузі культури незалежної України/ О. С. Олійник. Роль мультимедіа технологій у навчальній і дозвіллєвій діяльності студентської молоді/ Т. Т. Пушкарьова. Діяльність волонтерських організацій з інформатизації українського суспільства/ Я. С. Токар. Інтернет як чинник розвитку інформаційного суспільства/ Ю. В. Трач. Електронні інформаційні ресурси як складова інформаційного простору/ М. С. Хрущ. Перспективи розвитку та використання освітніх електронних ресурсів у контексті загальної інформатизації суспільства/ О. А. Чайковська. Інтернет-співтовариства як відмінна ознака інформаційного суспільства/ О. А. Яворський. Київський державний академічний театр драми і комедії на лівому березі Дніпра в контексті розвитку сучасного театрального мистецтва/ В. Айдіна. Бренд як соціокультурний феномен/ Н. В. Варцаба. Діяльність культурно-просвітніх осередків у конкурентно-ринкових умовах/ О. Г. Глущук. Проблеми книговидавничої справи в Україні/ І. М. Голубець. Капіталізація знань - фактори ефективності сучасної освіти/ Н. І. Гончарова. Соціокультурні чинники благодійної діяльності братств у культурі України/ Н. А. Колосова. Корпоративна культура як феномен національної культури України/ Н. М. Люлька. Українська мода : проблеми та перспективи розвитку в сучасних ринкових умовах/ М. Т. Мельник. Бізнес-освіта як фактор формування кадрового потенціалу соціокультурної сфери/ В. В. Михальська. Історичні витоки меценатства в Україні/ М. В. Омецінська. Експериментальна діяльність науково-дослідних лабораторій на шляху реформування театральної справи/ К. М. Соколовська. Благодійництво у соціокультурному просторі сучасної України/ І. А. Толмачова. Оцінка предметів музейного фонду України в умовах використання комп'ютерної техніки/ І. Л. Ходаковська. Особливості проведення інвентаризації основних засобів в установах культури/ О. Т. Ходаковська. Трансформація управління галуззю туризму за 1995-2006 роки/ М. В. Черненко. Продюсерство в організаційно-творчому театральному процесі/ М. О. Юдов.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : М855626032
Назва : Маркетинг в Україні
Вихідні дані : Київ: Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2001
ISSN: 1606-3732
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фахові видання
Зареєстровані надходження:
     2021  2020  2018  2017 
Видання можна знайти в:
ГП ЧЗ;
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2017р.,N 5/6
Цікаві статті :
В Киеве состоялся Девятый iForum (стр.6-9) Кл.слова: Український форум інтернет-діячів, 2017,інтернет-діячі,місто майбутнього
Потребителя надо знать! Это часто важнее знаний о конкуренте (стр.10-15) Кл.слова: поведінка споживача,маркетинг,вітчизняні товаровиробники
Федоришина И. Системный анализ потребителя и сегментация рынка/ И. Федоришина (стр.16-21) Кл.слова: практичний маркетинг,сегментація ринку,поведінка споживача
Степанюк А. Наука сенсорного маркетинга (как пять чувств оказывают влияние на покупательское поведение потребителя)/ А. Степанюк (стр.22-24) Кл.слова: сенсорний маркетинг,нейромаркетинг,споживча поведінка
Патоша О. И. Исследование "нерациональных" эфектов поведения потребителей/ О. И. Патоша, Н. Е. Коробкова (стр.25-29) Кл.слова: поведінка споживача,нераціональні ефекти поведінки,фактори вибору товару
Ромат Е. Неформальные вербальные маркетинговые комуникации (НВМК)/ Е. Ромат (стр.30-40) Кл.слова: маркетингові комунікації,комунікаційні характеристики,класифікація чуток
Реклама, за которую все ругали Pepsi, улучшила имидж бренда на 44 % (стр.41) Кл.слова: реклама,Пепсі,імідж
Домашева Е. А. Алгоритмизация процесса разработки стратегии выведения на рынок нового для предприятия товара/ Е. А. Домашева, А. В. Зозулев (стр.42-48) Кл.слова: стратегія,стратегія виведення,новий товар
Обзор видеоформата и видеорекламы на украинском Digital-рынке (стр.50-54) Кл.слова: рекламна агенція,відеоконтент,відеореклама
Левченко С. Сопровождение онлайн-бизнеса: в поисках идеальной команды/ С. Левченко (стр.56-57) Кл.слова: онлайн-бізнес,штатні фахівці,інтернет-магазин
Тейлор К. В Украине впервые подсчитали объемы креативной экономики/ К. Тейлор (стр.58-60) Кл.слова: креативна економіка, Україна,менеджмент,ринок
Круглый стол "Брендинг украинских средств массовой информации" (стр.61-67) Кл.слова: круглий стіл,засоби масової інформації,бренд
Ромат Е. Образ женщины в рекламе 1930-х годов/ Е. Ромат, Т. Пирогова (стр.68-73) Кл.слова: жіноча реклама, 1930 р.,мода,жіночі образи
В Киеве состоялась ежегодная церемония награждения "Фаворитов Успеха" (стр.74-78) Кл.слова: Фаворити Успіху,церемонія нагородження,український бренд
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2017р.,N 7/8
Цікаві статті :
"Рекламный Полигон": в Одессе состоялись креативные маневры (стр.6-9) Кл.слова: Рекламний Полігон, літо, 2017р.,молоді рекламісти,студентський баттл
Это сладкое слово "лояльность"... (стр.10-19) Кл.слова: взаємодія між споживачем і продуктом,програми лояльності,бренд
Венгер Е. Лояльность нельзя "купить"!/ Е. Венгер (стр.20-21) Кл.слова: лояльний споживач,підтримка лояльності,лояльність
Горонович С. Программы лояльности - зачастую игра между продавцом и покупателем/ С. Горонович (стр.22-23) Кл.слова: лояльний споживач,програма лояльності,залучення споживачів
Потапова Н. Лояльность невозможно сформировать искусственными методами/ Н. Потапова (стр.24-26) Кл.слова: сучасний споживач,лояльність споживача,основні ознаки лояльності споживача
Спивакова С. Лояльность - это глубинные отношения людей/ С. Спивакова (стр.27-29) Кл.слова: лояльність,основні критерії росту прояву лояльності,формування лояльності
Степанова А. Потребительское поведение определяют простые человеческие качества и инстинкты/ А. Степанова (стр.30-31) Кл.слова: лояльність споживача,лояльність бренду,інструменти формування лояльності
Широченская И. П. Основные понятия и методы измерения лояльности/ И. П. Широченская (стр.32-39) Кл.слова: лояльність,лояльність бренду,типи лояльності
Гурджиян К. В. Способы накопления баллов в программах лояльности, или поощрить любовь покупателей/ К. В. Гурджиян (стр.40-48) Кл.слова: програма лояльності,способи накопичення балів
Ромат Е. В. Неформальные вербальные маркетинговые коммуникации (НВМК)/ Е. В. Ромат (стр.49-53) Кл.слова: неформальні вербальні маркетингові комунікації,формування комунікації,реклама
Зозулев А. В. К вопросу о сегментировании рынка/ А. В. Зозулев (стр.56-61) Кл.слова: масовий маркетинг,цільовий маркетинг,краудмаркетинг
Четыре простых способа проверить эффективность SMM, о которых не все знают (стр.62-63) Кл.слова: інтернет-бізнес,скорочені посилання,соціальні мережі
Ромат Е. В. Образ женщины в рекламе 1940-х годов/ Е. В. Ромат, Т. Пирогова (стр.66-72) Кл.слова: жінка в рекламі,соціальні ролі жінок,жіноча реклама
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2017р.,N 9
Цікаві статті :
"REX-2017": выставка остается крупнейшей в Украине (стр.6-9) Кл.слова: виставка реклами,рекламна продукція,маркетингові технології
Маркетинг и девелопмент: любовь по расчету с элементами креатива (стр.10-15) Кл.слова: роль маркетингу,девелопмент,комерційний успіх
Лафли А. Лояльность-не главное!/ А. Лафли, Р. Мартин (стр.16-23) Кл.слова: маркетинг,конкурентна перевага,бренд
Венгер Е. Роль маркетинга в развитии рынка девелопмента решающая/ Е. Венгер (стр.24-25) Кл.слова: девелоперський бізнес,ринок нерухомості,особливості маркетингу
Земляной Р. Приходит время девелоперов/ Р. Земляной (стр.26-27) Кл.слова: ринок нерухомості,житловий комплекс,маркетинг
Как отслеживать эффективность рекламы (стр.28-29) Кл.слова: маркетингові інструменти,рекламна діяльність,маркетингові стратегії
Слепцова Н. Маркетинг в стартапах, или Работа на ошибками/ Н. Слепцова (стр.30-34) Кл.слова: бізнес-суб’єкти,помилки маркетингу,поради для маркетологів
Инновационная пользовательская сегментация в ретаргетинге (стр.36-37) Кл.слова: рекламна кампанія,маркетинг,сегментація аудиторії
Сколько стоит SMM и за что платит клиент? (стр.38-42) Кл.слова: просування брендів,маркетинг у соціальних мережах,інтернет-маркетинг
Стандарт вищої освіти України. Рівень вищої освіти: Другий (магістерський) рівень вищої освіти. Ступінь вищої освіти: Магістр. Галузь знань: 07 "Управління та адміністрування" Спеціальність: 075 "Маркетинг". Видання офіційне (стр.44-49) Кл.слова: вища освіта,нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти,атестація здобувачів вищої освіти
Ромат Е. Образ женщины в рекламе 1940-х годов/ Е. Ромат, Т. Пирогова (стр.50-55) Кл.слова: жіноча реклама,жінка в рекламі,комерційна реклама
Конференция RE:MARK- главный ежегодный форум исследователей рынка (стр.58-61) Кл.слова: маркетингові дослідження,Міжнародна науково-практична конференція,маркетингово-дослідницька компанія
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)