Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вальдорфська педагогіка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.
378(075.8)
А 22


    Автомонов, Петро Павлович.
    Педагогіка діалогу. Інновації зарубіжної школи [Текст] : навчальний посібник / П. П. Автомонов ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ : ВПЦ “Київський університет”, 2012. - 272 с. : табл. - ISBN 978-966-439-569-1 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Школа загальноосвітня--Інновації в освіті

Кл.слова (ненормовані):
реформаторська педагогіка -- прагматична педагогіка -- дидактичні ідеї -- вальдорфська педагогіка -- альтернативні школи -- метод Монтессорі -- педагогіка діалогу -- рахунок
Дод.точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

2.
371.48Штайнер
П 27


    Передерій, О.
    Розвиток емоційно-вольових якостей учнів на уроках рукоділля в вальдорфській школі / О. Передерій // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 2. - С. 41–42. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Вальдорфська педагогіка--рукоділля--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
вальдорфська педагогіка -- рукоділля -- основи творчої праці -- художній смак -- розвиток художнього смаку -- трудова діяльність -- початкова школа
Анотація: Якщо говорити про практичну, трудову діяльність у вальдорфській школі, то, насамперед, серед різноманіття предметів на перше місце, безперечно, можна поставити такий предмет, як рукоділля. Предмет "Рукоділля" у вальдорфській школі є органчною складовою цілісної системи навчання, виховання та розвитку дитини.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.
371.48Штайнер
Л 65


    Лиходід, О.
    Уроки малювання форм у третьому та четвертому класах / Олена Лиходід // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 2. - С. 39–41. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Вальдорфська педагогіка--інтегровані курси--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
вальдорфська педагогіка -- інтегровані курси -- малювання форм -- елементи симетрії -- елементи просторових форм -- уроки -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про викладання інтегрованого курсу "Малювання форм" у 3-4 класах вальдорфської школи. Наведено приклади уроків з даного курсу для учнів початкової школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.
371.48Штайнер
Л 34


    Левіна, І.
    Структура уроку, основні методи та прийоми роботи на уроці, їх доцільність : уроки рукоділля / Ірина Левіна, Тетяна Антипова, Людмила Третьякова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 44–47. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Вальдорфська педагогіка--трудове навчання--уроки--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
вальдорфська педагогіка -- трудове навчання -- методика викладання -- уроки -- рукоділля -- в’язання -- в’язання гачком -- повітряні петлі -- вишивка хрестиком -- початкова школа
Анотація: Мета уроку: розвиток елементарних навичок зав'язування повітряних петель; розвиток дрібної моторики, координації рухів, формування просторового мислення, актуалізація основних психічних процесів (образне мислення, увага, спостережливість та ін.); виховання вольових якостей, розвиток тактильних відчуттів під час роботи з матеріалом.
Дод.точки доступу:
Антипова, Т.
Третьякова, Л.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.
373.2.016:796(075.8)
З-14


    Загородня, Людмила Петрівна.
    Фізичне виховання дітей дошкільного віку : навчальний посібник / Л. П. Загородня, С. А. Тітаренко, Г. П. Барсуковська ; редактор Л. П. Загородньої. - Суми : Університетська книга, 2022. - 271 с. - ISBN 978-966-680-560-0 : 220.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна освіта--Методика викладанні--Фізична культура--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Фізичне виховання--Дошкільне--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


Кл.слова (ненормовані):
фізичне виховання -- системи фізичного виховання -- вальдорфська педагогіка -- методики фізвиховання дошкільників -- модульні програми фізвиховання -- науково-практичні аспекти -- методика фізичного виховання дітей дошкільного віку
Анотація: У посібнику висвітлено педагогічні засади фізичного виховання дітей дошкільного віку. Запропоновано практичні і лабораторні заняття, що побудовані на інтерактивних технологіях із конкретними дидактичними завданнями для самостійної роботи відповідно до вимог модульного навчання.
Дод.точки доступу:
Тітаренко, Світлана Анатоліївна
Барсуковська, Галина Петрівна
Загородньої, Людмила Петрівна \редактор.\


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

6.
   373.2.016:796(075.8)
   З-14


    Загородня, Людмила Петрівна.
    Фізичне виховання дітей дошкільного віку : навчальний посібник / Л. П. Загородня, С. А. Тітаренко, Г. П. Барсуковська ; редактор О. І. Курок. - Суми : Університетська книга, 2011. - 272 с. : іл., табл. - ISBN 978-966-680-560-0 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Фізичне виховання--Дошкільний вік--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
фізичне виховання дошкільників -- системи фізичного виховання -- вальдорфська педагогіка -- методики фізвиховання дошкільників -- модульні програми фізвиховання
Анотація: Висвітлено педагогічні засади фізичного виховання дітей дошкільного віку.
Дод.точки доступу:
Тітаренко, Світлана Анатоліївна
Барсуковська, Галина Петрівна
Курок, О. І. \редактор.\


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

7.
37.0(082)
П 24


   
    Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць. Вип. 2. Педагогіка, психологія / Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; головний редактор С. Сисоєва. - Київ : ЕКМО, 2004. - 414 с. - ISBN 966-675-068-6 : 3.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Педагогічний процес навчання--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
психолого - педагогічна підготовка -- соціокультурна компетенція -- вальдорфська педагогіка -- компетенція фахівців -- професійна підготовка
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана \головний редактор.\
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України
Благодійний фонд імені Антона Макаренка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.
37.014(08)
К 90


   
    Культурно-історична спадщина Польщі та України як чинник розвитку полікультурної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення загальної педагогіки та філософії освіти ; за редакцією: В. Кременя, Т. Левовичький, С. О. Сисоєва. - Київ ; Хмельницький : [б. в.], 2011. - 433 с. - ISBN 978-966-2597-00-4 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Полікультурна освіта--Культурно-історична спадщина--Польща--Україна--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
полікультурна освіта -- національне -- духовне -- глобально-раціональне -- толерантність -- міжполікультурна освіта -- цінності -- демократичне суспільство -- освіта України -- освіта Польщі -- культурно-цивілізаційна самоідентифікація -- полікультурний глобалізаційний світ -- вища освіта -- соціально-педагогічна діяльність -- педагогіка -- загальнометодичні проблеми -- професійний розвиток -- педагоги -- полікультурна підготовка -- Вальдорфська педагогіка -- полікультурність -- Вищі Народні Школи Європи -- медіа-освіта -- полікультурне виховання -- патріотизм -- польська педагогіка -- українська педагогіка -- культурні традиції -- етична компонента -- культурно-історична теорія -- Л. Виготський -- польська громада -- Правобережна Україна -- комплексна пам'ять -- полікультурні суспільства -- Школа базиліанського кляштора -- українська мова -- полікультурність -- вищі педагогічні школи -- етноспадщина Поділля -- вчителі образотворчого мистецтва -- освіта особистості -- розвиток особистості -- біографії -- контрольно-оцінювальна діяльність -- початкова школа -- проблемне навчання -- диференціація навчання -- робота з дітьми -- культурно-соціальна ідентифікація -- дошкільники -- полікультурна компетентність -- менеджер освіти -- професійна компетентність -- менеджер туризму -- вища освіта Польщі -- вища освіта України -- магістри -- культурологічний підхід -- педагоги вищої школи -- українська меншість -- греко-католицька церква -- сімейне виховання -- товариство "Полонія" -- прольська громада -- університетська освіта -- педагогічна література -- національно-культурні товариства -- Донецький регіон -- полікультурні зв'язки -- менеджмент туризму -- образ жінок -- професійна роль -- неоміфілогізм -- драматургія -- художній образ -- товариство "Просвіта" -- педагогічна персонологія -- І. Огієнко -- Януш Корчак -- Г. С. Сковорода -- педагогічна спадщина -- П. Холодний -- М. Дарманський -- О. Мишуга
Анотація: У збірнику висвітлено сучасні тенднції розвитку полікультурної освіти в Польщі та Україні у контексті процесів глобалізації та євроінтеграції.
Дод.точки доступу:
Кременя, Василя \редактор.\
Левовичький, Тадеуш \редактор.\
Сисоєва, Світлана \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Національна академія педагогічних наук України
Відділення загальної педагогіки та філософії освіти


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

9.
37.07
П 78


   
    Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою : збірник наукових статей за матеріалами регіональної науково-практичної конференції 28 січня 2014 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка ; редактор І. О. Линьова. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 308 с. - 75.89 грн.
    Зміст:
Линьов, Костянтин Олександрович. Сучасність керівника навчального закладу / К. О. Линьов. - С .3-5. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: керівник навчального закладу, глобальне мислення, лідерство
Редько, Сергій Іванович. Дослідження особистісних якостей керівника загальноосвітнього навчального закладу / С. І. Редько. - С .6-11. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: керівник навчального закладу, управлінська діяльність, особистісні якості керівника
Черниш, Анатолій Петрович. Створення умов успішної реалізації завдань - основа діяльності керівника навчального закладу / А. П. Черниш. - С .12-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: статутні завдання НЗ, соціальні завдання НЗ, дидактичні умови
Панченко, Алла Гнатівна. Самоаналіз діяльності загальноосвітнього навчального закладу / А. Г. Панченко. - С .16-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самоаналіз, діяльність, загальноосвітній навчальний заклад
Давидова, Наталія Олександрівна. Місце освітнього права в правовій системі України / Н. О. Давидова. - С .22-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітнє право, галузь права, галузь законодавства
Шуть, Валентина Яківна. Ділове спілкування керівників навчального закладу: особливості мовленнєвого етикету / В. Я. Шуть. - С .28-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ділове спілкування, службовий етикет, мовленнєвий етикет
Руденко, Валентина Петрівна. Комунікативна складова формування репутації навчального закладу / В. П. Руденко. - С .33-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: репутація організації, комунікація, цільова аудиторія
Лавриненко, Олена Василівна. Столичні вечірні школи. Проблеми функціонування та перспективи розвитку / О. В. Лавриненко. - С .37-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вечірня школа, педагогічний процес, "вчитель-вечірник"
Давиденко, Юлія Сергіївна. Безпечне навчальне середовище - один із найважливіших факторів роботи школи / Ю. С. Давиденко. - С .47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: безпека життєдіяльності, безпечна територія школи, моральне здоров'я
Доброханська, Оксана Юріївна. Освітнє середовище у ЗНЗ як фактор розвитку надпредметних компетентностей в учнів / О. Ю. Доброханська. - С .52-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розвивальне освітнє середовище, інтерактивний метод навчання, надпредментні компетентності
Дорофеєва, Олена Анатоліївна. Юридична відповідальність керівника навчального закладу за порушення трудового законодавства / O. A. Дорофеєва ; наук. керівник Н. О. Давидова. - С .58-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відповідальність, керівник НЗ, трудове законодавство
Зайвелєв, Ігор Борисович. Адміністративно-правовий статус позашкільного навчального закладу / І. Б. Зайвелєв, Н. О. Давидова. - С .65-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: позашкільна освіта, освітнє право, позашкільний навчальний заклад
Кривенко, Наталія Миколаївна. Управління навчальним закладом в умовах стандартизації освіти / Н. М. Кривенко ; наук. керівник Л. В. Гонюкова. - С .70-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стандарт, стандартизація, компетентнісний підхід
Матвієць, Тамара Петрівна. Інтерактивне навчання на уроках в сучасній школі / Т. П. Матвієць ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .75-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивні технології, колективно-групове навчання, технології ситуативного моделювання
Наєнко, Олена Юріївна. Роль контролінгу на підприємствах та організаціях / О. Ю. Наєнко ; наук. керівник А. Г. Панченко. - С .79-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контролінг, система обліку витрат, рентабельність
Осадча, Ольга Олександрівна. Єдиний інформаційний простір українського гуманітарного ліцею: практичні аспекти / О. О. Осадча ; наук. керівник К. О. Линьов. - С .84-90. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційне суспільство, якість освіти, ідеологія колаборативного навчання
Павленко, Наталія Петрівна. Профільне навчання як засіб реалізації наступно-перспективних зв'язків між загальною середньою та вищою освітою (на прикладі роботи політехнічного ліцею НТУУ "КІН" м. Києва) / Н. П. Павленко ; наук. керівник А. П. Черниш. - С .90-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільне навчання, наступно-перспективні зв'язки, якість освіти
Пахарєва, Галина Василівна. Ліцей політики, економіки, права та іноземних мов: витоки та особливості організації навчально-виховного процесу / Г. В. Пахарєва ; наук. керівник А. П. Черниш. - С .98-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, стандарт середньої освіти, ліцей
Разумова, Ніна Вікторівна. Контрольно-аналітична діяльність керівника загальноосвітнього навчального закладу як інструмент управління сучасним закладом освіти / Н. В. Разумова ; наук. керівник А. Г. Панченко. - С .107-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контрольно-аналітична діяльність, річний план школи, діяльність
Репецька, Тетяна Василівна. Впровадження проектних технологій в управління навчально-виховним процесом / Т. В. Репецька, Лебединська Т. А. ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .114-118. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проект, проектні технології, проектний підхід
Рубан, Людмила Йосипівна. Музейна педагогіка як шлях задоволення освітніх потреб сучасної молоді / Л. Й. Рубан ; наук. керівник В. Я. Шуть. - С .119-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературний музей, оглядові екскурсії, тематичні екскурсії
Рудящий, М. І. Управлінська діяльність у створенні моделі геологічної школи в системі середньої загальної освіти / М. І. Рудящий ; наук. керівник А. П. Черниш. - С .124-127. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжпредметна інтеграція, основи геології, допрофільна освіта з геології
Саханда, Олена Анатоліївна. Формування позитивного іміджу дошкільного навчального закладу / O. A. Саханда ; наук. керівник Г. П. Кушнірова. - С .128-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: імідж навчального закладу, якість освітніх послуг, керівник навчального закладу
Цань, Вікторія Борисівна. Юридичний статус загальноосвітнього навчального закладу в умовах неперервної освіти / В. Б. Цань ; наук. керівник Н. О. Давидова. - С .132-137. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: правовий статус ЗНЗ, неперервна освіта, управління навчальним закладом
Шевцова, Світлана Михайлівна. Гуманізація як стратегічний пріоритет виховання у дусі толерантності в ліцеї / С. М. Шевцова ; наук. керівник А. П. Черниш. - С .138-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізація, гуманітарний розвиток, саморозвиток особистості
Шевчук, Ольга Анатоліївна. Метод проектів - один із засобів самореалізації особистості учня / O. A. Шевчук ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .143-145. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектна компетентність, класифікація проектів, функції методу проектів
Шеманаєва, Наталія Володимирівна. Організація освітнього маршруту вихованця оркестрового відділу - педагогічний інструментарій, що веде вихованця до успіху / Н. В. Шеманаєва ; наук. керівник О. В. Лавриненко. - С .146-148. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична педагогіка, оркестровий колектив, освітній маршрут вихованця
Шульженко, Світлана Петрівна. Вплив курсу ”Логіка” на підвищення якості знань навчальних дисциплін та інтелектуального потенціалу учнів гімназії / С. П. Шульженко ; наук. керівник А. П. Черниш. - С .149-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: курс "Логіка", якість знань, логічне мислення
Байкова, Світлана Юріївна. Міжнародне співробітництво ліцею як організаційно-педагогічна умова його інноваційного розвитку / С. Ю. Байкова ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .154-158. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітні інновації, міжнародне співробітництво, соціальне партнерство
Буднік, Ірина Олександрівна. Впровадження і використання інноваційних технологій та анімаційних методів як шлях оновлення і вдосконалення навчально-виховного процесу сучасного ЗНЗ / І. О. Буднік ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .158-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційні технології, анімація, анімаційна педагогіка
Велікжаніна, Наталія Андріївна. Інтерактивні методи навчання як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів / Н. А. Велікжаніна ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .164-168. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивні методи, активні методи, інтелектуальна досконалість
Гондюл, Ірина Леонідівна. Коучинг як сучасна технологія управління персоналом навчального закладу / І. Л. Гондюл ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .169-174. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: коуч-керівник, коуч-менеджмент, принципи коучингу
Зубик, Світлана Петрівна. Експериментальна діяльність навчального закладу як один із шляхів підвищення якості навчально-виховного процесу / С. П. Зубик ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .175-177. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експериментальна діяльність, здоров’язбережувальне середовище, соціальна адаптація учня
Козак, Віра Олександрівна. Управління процесом реалізації інноваційного проекту в навчальному закладі / В. О. Козак ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .178-182. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітня інновація, управління інноваційним проектом, етапи дослідної роботи
Крик, Тамара Михайлівна. Навчальний заклад в умовах дослідно-експериментальної роботи / Т. М. Крик ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .182-186. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експериментальне педагогічне дослідження, нововведення, взаємодія школа ВНЗ
Лимарчук, Ірина Вікторівна. Організаційна культура як засіб ефективного управління навчальним закладом / І. В. Лимарчук ; наук. керівник Г. П. Канафоцька. - С .187-190. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, організація, організаційна культура
Любченко, Юлія Олександрівна. Вальдорфська педагогіка як інноваційна тенденція розвитку сучасної освіти в Україні / Ю. О. Любченко ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .190-196. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна освіта, вальдорфська педагогіка, вальдорфська школа
Миронець, Олександр Анатолійович. Новітні комп'ютеризовані методи підвищення якості викладання математики в ліцеї “Інтелект” / О. А. Миронець, І. І. Обожин ; наук. керівник К. О. Линьов. - С .197-202. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційні методи викладання, тестування учнів, навчальний процес
Пашкевич-Скакун, Марія Станіславівна. Діяльність фахівця із соціальної роботи у навчальному закладі / М. С. Пашкевич-Скакун ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .202-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахівець із соціальної роботи, професіоналізм, кваліфікаційні вимоги
Савченко, Діана Володимирівна. Сучасний інноваційний навчальний заклад: розвиток, перспективи / Д. В. Савченко, Л. Ю. Несміян ; наук. керівник В. П. Руденко. - С .207-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна освіта, освітній маршрут, якість навчання
Самікова, Ірина Олександрівна. Моніторинг навчально-виховного процесу з використанням кваліметричних моделей / І. О. Самікова ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .211-214. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моніторинг, кваліметрія, факторно-критеріальне моделювання
Снопко, Ірина Валеріївна. Управління інклюзивною школою: необхідність чи покликання / І. В. Снопко ; наук. керівник С. П. Бабарика. - С .214-219. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивна освіта, діти з особливими потребами, навчання
Хилько, Альона Анатоліївна. Інноваційні технології в системі управління виховної роботи навчального закладу / А. А. Хилько ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .219-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація, технологізація, технології
Шевченко, Василь Миколайович. Моніторинг як сучасний засіб та практичний інструмент управління якістю освіти в школі / В. М. Шевченко, Л. О. Чех ; наук. керівник І. О. Линьова. - С .226-229. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моніторинг, моніторинг якості освіти, управління якістю освіти
Антонова, Катерина Євгенівна. Управління мотивацією педагогічних працівників ЗНЗ / К. Є. Антонова ; наук. керівник С. І. Редько. - С .230-235. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мотивація, теорія мотивації, педагогічні працівники
Балацька, Ганна Василівна. Функціонування в середній та старшій школі спеціальних курсів та факультативних занять як реалізація принципів індивідуального підходу та роботи з обдарованими учнями / Г. В. Балацька ; наук. керівник С. П. Бабарика. - С .235-239. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільність навчання, індивідуальний підхід, навчальні здібності
Бойко, Ганна Анатоліївна. Адаптація дітей представників національних меншин до освітнього й соціокультурного середовища школи / Г. А. Бойко ; наук. керівник С. П. Бабарика. - С .239-243. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптація дітей-мігрантів, субкультура, розвивально-освітнє середовище
Боруца, Надія Віталіївна. Ділова комунікація в управлінні НЗ: психологічний аспект / П. В. Боруца ; наук. керівник В. Р. Міляєва. - С .244-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікація, управлінське спілкування, маніпуляція
Волобуєва, Людмила Анатоліївна. Управління формування соціально-психологічного клімату як чинник забезпечення успіху навчального закладу / Л. А. Волобуєва ; наук. керівник С. І. Редько. - С .250-256. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мікроклімат, педагогічний колектив, успішний навчальний заклад
Ридзель, Леся Володимирівна. Управління формування психологічного клімату в педагогічному колективі ДНЗ / Л. В. Ридзель ; наук. керівник С. І. Редько. - С .256-259. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психологічний клімат, управління, психологічна атмосфера
Семирекова, Ілона Вікторівна. Патріотичне виховання в навчальному закладі: організація роботи шкільного музею / І . В. Семирекова ; наук. керівник В. Я. Шуть. - С .264-267. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: патріотизм, патріотичне виховання, шкільний музей
Шостак, Уляна Вікторівна. Взаємодія сім'ї та школи як основа розвитку потенціалу особистості дитини / У. В. Шостак. - С .267-272. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: взаємодія сім’ї та школи, потенціал особистості, діти молодшого шкільного віку
Стрелковська, Вікторія Борисівна. Міжобласна спеціальна середня загальноосвітня вечірня (змінна) і заочна школа для сліпих і слабозорих як навчальний заклад для людей з особливими потребами / В. Б. Стрелковська, М. Л. Гамонь ; наук. керівник С. П. Бабарика. - С .273-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вечірня школа, спеціальна школа, форми навчання
Доценко, Юрій Миколайович. Організація та контроль заочної форми навчання в умовах сучасної вечірньої школи / Ю. М. Доценко ; наук. керівник О. В. Лавриненко. - С .278-285. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вечірня школа, учнівський контингент, андрагогічні особливості
Семенюк, Оксана Євгенівна. Організація і контроль дистанційного навчання в умовах сучасної школи / О. Є. Семенюк ; наук. керівник О. В. Лавриненко. - С .291-296. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційна освіта, дистанційне навчання, інтернет-навчання
Стуленкова, Олена Миколаївна. Екстернат як шлях до здобуття загальної середньої освіти / О. М. Стуленкова ; наук. керівник О. В. Лавриненко. - С .297-303. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екстернат, екстерн, дистанційне навчання
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Організація освіти--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
міжпредметна інтеграція -- психологічний клімат -- модель геологічної школи
Дод.точки доступу:
Линьова, І. О. \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

10.
   373.2.09
   Л 63


    Лисенко, Неллі Василівна.
    Педагогіка українського дошкілля : у 2 ч. : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за спеціальністю "Дошкільне виховання". Ч. 1. / Н. В. Лисенко, Н. Р. Кирста. - Київ : Вища школа, 2006. - 302 с. - ISBN 966-642-254-9 (ч.1) : 19.04 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
виховання -- дошкільне -- дошкільний заклад -- програми -- Малятко -- Дитина -- Монтессорі -- вальдорфська педагогіка -- практичні заняття -- державні освітні програми -- регіональні освітні програми -- авторські освітні програми -- альтернативні програми -- педагогічні інновації
Анотація: Розглянуто історію розвитку педагогіки українського дошкілля та актуальні проблеми функціонування сучасних дошкільних закладів освіти в Україні, їх конституційно-правове забезпечення державними та міжнародними актами та угодами.
Дод.точки доступу:
Кирста, Н. Р.


Примірників всього: 89
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (42),
Фаховий коледж «Універсум» (42)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (42),
Фаховий коледж «Універсум» (42)

Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)