Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=виклик<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 71
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-71 
1.


    Юрчишин, І. М.
    Роль металінгвістичного заперечення в міжособистісній комунікації [Текст] / І. М. Юрчишин // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2023. - Вип. 21. - С. 119-126, DOI 10.28925/2311-2425.2023.219. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
метамовне заперечення -- ввічливість -- формальний регістр -- міжособистісне спілкування -- прагматика -- ділове спілкування
Анотація: Металінгвістичне заперечення (МЗ) є хорошим інструментом у міжособистісному спілкуванні, оскільки воно ідеально підходить для формального регістру та може використовуватися як стратегія ввічливості. Воно використовується для заперечення попереднього висловлювання, але не його істинно-умовного значення, тому його можна використовувати в комунікації, коли мовець хоче уникнути прямого заперечення попередньо-висловленого, що розглядається не як критика, а як виклик, що робить його досить ввічливим. Спираючись на концепцію П. Ґрайса (1975),ми аналізуємо можливі причини вибору мовцем такого типу заперечення. Досліджуються прагматичні функції, комплексність та імплікація МЗ. У діловій англійській мові люди зазвичай використовують МЗ як стратегію ввічливості, його також можна використовувати, щоб уникнути прямолінійності. Дослідження показує вирішальну роль металінгвістичного заперечення у вирішенні конфліктів, вираженні чемності та пропонуванні альтернатив. Метою дослідження є показати значущість та прагматичну імплікатуру металінгвістичного заперечення, а також його використання у формальному контексті. У статті наводяться тематичні дослідження та приклади, такі як використання МЗ для пом’якшення критики, опосередкованої незгоди, уникнення прямої відповіді, пом’якшення загрозливих ситуацій, пом’якшення критики, переговорів. МЗ дозволяє оратору залишатися ввічливим і підтримувати ділову атмосферу, воно також може бути способом уникнути прямоти. На цю тему майже нічого немає, тому дослідження є досить винятковим, так само як воно є актуальним. У сучасному світі найбільше цінується делікатність і толерантність, тому таке мовне явище є помічним. Стаття може бути цікавою для науковців, які досліджують стратегії спілкування, прагматику, заперечення, формальний регістр і ввічливість

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Афанасьєв, Ілля.
    Реклама та PR клінінгових послуг в Україні (2010–2023 рр.) [Текст] / І. Афанасьєв, М. Рябчук // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 74-82DOI 10.28925/2524-2644.2023.169. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
клінінгові компанії -- реклама та PR клінінгових послуг -- психологія сприйняття кольорів -- рекламна стаття -- рекламний слоган -- історія клінінгового бізнесу в Україні
Анотація: У статті аналізується розвиток клінінгових послуг в Україні впродовж 2010–2020-х років. Досліджено не лише масмедійні публікації з оглядами ринку, але й ділові пропозиції, інормаційні та рекламні матеріали провідних українських клінінгових компаній. Проведено порівняльний аналіз особливостей українських та іноземних компаній, зібрано великий обсяг кількісної інформації про розвиток цього бізнесу, його провідні тенденції, підприємства, клієнтську базу, негативні та позитивні чинники діяльності клінінгових компаній. Головну увагу авторів статті придлено історії та перпективам промоції українських клінінгових послуг: маркетинговим стратегіям, рекламним та PR-продуктам. Описано основні рекламні канали, які використовувалися клінінговими компаніями. Важливе місце в дослідженні посідають гендерні аспекти промоційної продукції, яка поширювалася у 2023 році. Для вивчення цього аспекту було застосовано контент-аналіз. Описуються закономірності психологічної інтерпретації кольорів. Стаття має прикладну спрямованість. Використовуючи арсенал засобів, накопичений світовою рекламною та PR-практикою, описаний у професійній літературі, та враховуючи основні потреби й виклик клінінгової галузі в Україні першої половини 2020-х рр., запропоновані численні рекомендації. Зокрема: в статті міститься понад 10 слоганів, придатних для використання в клінінговому бізнесі; пропонується інструкція-шаблон рекламної статті, включно з детальними рекомендаціями щодо стилю, лексики; низка порад клінінговому бізнесу щодо використання кольорів у графічному дизайні інформаційної, рекламної та PR-продукції.
Дод.точки доступу:
Рябчук, Михайло


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.
94(47+57)
Д 48


   
    Дисиденти / автор передмови, укладач, інтерв'юер В. Кіпіані. - Харків : Vivat, 2021. - 352 с. - (Історія і політика). - Видання підготовлено за підтримки українського культурного фонду. - ISBN 978-966-982-710-4. - ISBN 978-966-982-710-4 (PDF). - ISBN 978-966-942-843-1 (серія) : Б. ц.
    Зміст:
Овсієнко, Василь. "Україна ніколи не припиняла опору тоталітарному режиму" / В. Овсієнко. - С .11-26
Гаяускас, Баліс. "37 років у неволі...Я ні про що не жалкую" / Б. Гаяускас. - С .27-42
Мятік, Калью. "Один народ не може з рабства вирватися, потрібно співпрацювати" / К. Мятік. - С .43-62
Джемілєв, Мустафа. "Важливо було витримати і на процесі отримати...моральну перевагу над ними" / М. Джемілєв. - С .63-75
Лук’яненко, Левко. "Національна ідея - це усвідомлене утвердження українства" / Л. Лук’яненко. - С .76-97
Плющ, Леонід. "Дисидентами ніхто не називав - не любили це слово" / Л. Плющ. - С .98-101
Горинь, Михайло. "Я ризикую, але буду виступати з останнім словом гостро" / М. Горинь. - С .102-124
Світлична, Надія. "На машинці внизу писали" сам собі видав" / Н. Світлична. - С .125-148
Гель, Іван. "Кодекс чести. Статус політв’язня" / І. Гель. - С .149-180
Зісельс, Йосиф. "Будувати потрібно те, що тобі ближче" / Й. Зісельс. - С .181-201
Танюк, Лесь. "Але Україна не повірила тоді в правду дисидентів" / Л. Танюк. - С .202-210
Руденко, Микола. "Це був потужний всплескнаціонального духу" / М. Руденко. - С .211-224
Айрікян, Паруйр. "Вони спекулюють нашою порядністю" / П. Айрікян. - С .225-251
Мороз, Валентин. "... Історія України, побачена українськими очима" / В. Мороз. - С .252-260
Хейфец, Михайло. "Сила дисидента полягає не стільки в розумі, скільки в характері" / М. Хейфец. - С .261-282
Концевич, Євген. "Я вас витримаю, паразити" / Є. Концевич. - С .283-290
Даніель, Олександр. "Важливо, що людина має право обстояти щось у законні способи... і не можна її за це аджати у в’язницю" / О. Даніель. - С .291-310
Анаденко, Фред. "Люди усвідомили себе творцями часу, творцями історії" / Ф. Анаденко. - С .311-329
Набока, Сергій. "Я "по жизни" журналіст, редактор і видавець..." / С. Набока. - С .330-339
Сверстюк, Євген. "І настрій народу був такий, що йому потрібна була ця легенда" / Є. Сверстюк. - С .340
УДК

Анотація: Збірник інтерв’ю Вахтанга Кіпіані з дисидентами — це розмови з тими, хто підважував фундамент, на якому трималася в’язниця під назвою Радянський Союз. Люди, які кидали виклик системі, були дуже різні — і за віком, і за переконаннями, і за статтю, і за національністю.


Дод.точки доступу:
Кіпіані, Вахтанг \автор передмови, укладач, інтерв'юер.\


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

4.


    Нечаєва-Юрійчук, Наталія.
    Етнополітична ситуація в Україні: стабільність в умовах викликів / Н. Нечаєва-Юрійчук // Історія в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2021. - № 2. - С. 21-25. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
етнополітика -- Україна -- виклик -- прикордоння -- стабільність

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Кіт, Михайло.
    Трансформація освіти в контексті соціокультурної динаміки XXI століття: виклик-відповідь / М. Кіт // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2020. - № 3. - С. 26-32. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
людина -- освіта -- соціокультурна динаміка -- глобальна цивілізація -- трансформація освіти

Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: В901257/2020/31/33
   Журнал

Вивчаємо українську мову та літературу [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2003 - . - Виходить тричі на місяць
2020р. № 31/33
Зміст:
Радченко, Ю. В. Робота з креолізованими текстами як засіб опрацювання орфограм нової редакції "Українського правопису" / Ю. В. Радченко. - С.2-6. - Бібліогр.: 10 назв.
Кл.слова: українська мова (креолізований текст), український правопис (орфограми), креолізований текст (українська мова)
Маранська, І. А. Теоретичні аспекти компаративного вивчення шкільного курсу літератури / І. А. Маранська, Г. В. Мінич. - С.7-15. - Бібліогр.: 15 назв.
Кл.слова: українська література (компаративістика), компаративний аналіз (українська література), література (шкільний курс; компаративістика)
Голик, О. "Найглибше бачиш тільки серцем..." : компаративний урок літератури / О. Голик. - С.16-21. - Бібліошгр.: 5 назв.
Кл.слова: українська література (компаративістика), компаративний урок літератури, література (компаративний урок)
Висоцька, С. В. Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль : урок-ярмарок / С. В. Висоцька. - С.22-26. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: українська мова (6 клас), 6 клас (українська мова), урок-ярмарок (українська мова)
Левковець, П. І. Ярослав Стельмах "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера". Характеристика образів Сергія та Митька : 6 клас / П. І. Левковець. - С.27-29. - Бібліогр.: 2 назви.
Кл.слова: українська література (6 клас), 6 клас (українська література), комбінований урок (українська література)
Кравченко, Н. В. Узагальнення й систематизація вивченого про службові частини мови : 7 клас / Н. В. Кравченко. - С.30-32
Кл.слова: українська мова (7 клас), 7 клас (українська мова), службові частини мови (українська мова)
Крижана, Ю. О. Узагальнення й систематизація вивченого про дієслово : урок-подорож: 7 клас / Ю. О. Крижана. - С.33-36
Кл.слова: українська мова (7 клас), 7 клас (українськаммова), урок-подорож (українська мова)
Горбунова, В. В. Безсполучникове складне речення. Розділові знаки (двокрапка) у безсполучниковому складному реченні : 9 клас / В. В. Горбунова. - С.37-40
Кл.слова: українська мова (9 клас), 9 клас (українська мова), безсполучникове складне речення
Скоробагата, Н. І. Григорій Сковорода як символ мудрості української землі. Огляд життя і творчості : 9 клас / Н. І. Скоробагата. - С.41-45
Кл.слова: українська література (9 клас), 9 клас (українська література), афоризми (філософія; література)
Вітвіцька, Ю. Остап Вишня. Трагізм творчої долі українського гумориста. "Моя автобіографія" : урок-портрет: 11 клас / Ю. Вітвіцька. - С.46-52. - Бібліогр.: 3 назви.
Кл.слова: українська література (11 клас), 11 клас (українська література), український гуморист
Шолох, Н. Т. Уроки розвитку мовлення на краєзнавчому матеріалі : 5-8 клас / Н. Т. Шолох. - С.53-62
Кл.слова: українська мова (мовлення; 5-8 кл.), 5-8 кл. (розвиток мовлення), розвиток мовлення (5-8 кл.)
Нікішина, В. І. Фемінітиви в українській мові: традиційні словотвірні форми чи виклик сучасності? / В. І. Нікішина, О. О. Румянцева-Лахтіна. - С.63-67. - Бібліогр.: 10 назв.
Кл.слова: українська мова (фемінітиви), словотвір (фемінітиви), фемінітиви (українська мова)
Поповський, А. М. Українські антропоніми, подаровані лісом / А. М. Поповський. - С.68-70. - Бібліогр.: 9 назв.
Кл.слова: Українська О. В., антропоніми (українська мова), прізвища (антропоніми)
Мельників, Р. В. Григорій Косинка. Дещо про харківські сліди в біографії письменника / Р. В. Мельників. - С.71-76. - Бібліогр.: 17 назв.
Кл.слова: українська література, український письменник, біографія письменника
Варич, Н. І. Сімейна обрядовість у контексті запитів сучасного суспільства / Н. І. Варич. - С.77-79
Кл.слова: сімейне виховання, сімейна обрядовість, виховання (сімейна обрядовість)
Скрипнюк, О. В. Види мовних помилок та шляхи їх подолання / О. В. Скрипнюк. - С.80-91. - Бібліогр.: 7 назв.
Кл.слова: українська мова (мовні помилки), мовні помилки (українська мова), помилки (українська мова в школі)
Сєрик, Н. В. Жінка - найчарівніше творіння на Землі! / Н. В. Сєрик. - С.92-95
Кл.слова: шкіьне свято, жіноче свято (сценарій), сценарій шкільного свята
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: В748746/2020/3
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-метод. часопис/ М-во освіти і науки України, Ін-т. вищ. осв. НАПН України. - Київ : Педагогічна преса. - ISSN 2078-1016. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 3
Зміст:
Андрущенко, Віктор. Ефективність європейського вчителя (проблема впровадження "педагогічної конституції Європи") / В. Андрущенко. - С.5-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Якимчук, Оксана. Компетентісний підхід в освіті: українські реалії / О. Якимчук. - С.19-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кіт, Михайло. Трансформація освіти в контексті соціокультурної динаміки XXI століття: виклик-відповідь / М. Кіт. - С.26-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Саенко, Тетяна. Енергоінформаційний потенціал особистості у контексті ноосферогенезу / Т. Саенко. - С.33-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кірик, Тамара. Медична освіта України в контексті цінностей сталого розвитку / Т. Кірик. - С.41-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Нестерова, Марья. Вплив пандемії на соціальну згуртованість університетських спільнот / М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський. - С.50-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Хоменко, Гліб. Фетишизація патріотизму як проблема миробудівництва в дискурсі вищої освіти / Г. Хоменко. - С.56-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Сікорський, Петро. Структурування навчального матеріалу-необхідна умова забезпечення високої якості вищої освіти / П. Сікорський, І. Колодій. - С.65-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Біденко, Євген. Діалектика становлення аксіологічної платформи особистості в педагогічному процесі / Є. Біденко. - С.72-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, Оксана. Статути європейських та українських університетів: порівняльна характеристика / О. Коваленко. - С.79-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Кралюк, Петро.
    Як Іван Котляревський кинув виклик Російській імперії / П. Кралюк // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 1/3. - С. 41-43.

Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів

   Викладання історії в школі--історична особа--вивчення життя і діяльності


Кл.слова (ненормовані):
Російська імперія -- імперська культура -- національний плебісцит -- нова українська література
Дод.точки доступу:
Котляревський, Іван Петрович (укр. письменник ; 1769-1838) \о нем\


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: І691205/2020/1/3
   Журнал

Історія та правознавство [Текст] : науково-методичний журнал/ М-во освіти і науки України. - Київ : Основа, 2003 - . - Виходить тричі на місяць
2020р. № 1/3
Зміст:
Пометун, О. І. Особливості змісту і методика навчання учнів громадянської освіти / О. І. Пометун, Т. О. Ремех. - С.2-10.
Єгорова, Г. П. Дослідницький метод - шлях учнів до науково-дослідницької діяльності / Г. П. Єгорова. - С.11-40. - Бібліогр.: 12 назв.
Кралюк, Петро. Як Іван Котляревський кинув виклик Російській імперії / П. Кралюк. - С.41-43.
Загублені скарби України. - С.44-46.
"Піратські сейфи" в Тихому океані. - С.47-48.
Замахи на королів. - С.49-50.
Доля засновника англійської реформації. - С.51.
Суханов, Максим. Підземний тунель тамплієрів / М. Суханов. - С.52.
Їжа майбутнього. - С.53.
Скріннікова, Н. В. Розвивальні завдання з історії Середньовіччя. Крилаті вислови : всесвітня історія. 7 клас / Н. В. Скріннікова. - С.54-55. - Бібліогр.: 2 назви.
Поліщук, О. Л. Дидактичні матеріали пропедевтичного курсу "Вступ до історії" : 5 клас / О. Л. Поліщук. - С.56-62.
Пометун, О. І. Формування критичного мислення за допомогою запитань / О. І. Пометун. - С.63-65.
Дяченко, І. М. Основні тенденції розвитку країн Заходу у другій половині XX - на початку XXI ст. : всесвітня історія. 11 клас / І. М. Дяченко. - С.66-69. - Бібліогр.: 3 назви.
Лелеко, М. С. Поняття інтеграції та глобалізації : громадянська освіта. 10 клас / М. С. Лелеко. - С.70-74. - Бібліогр.: 4 назви.
Ремешевська, І. Є. Культура України в середині XIX - на початку XX ст. Література, театр і музичне мистецтво : історія України. 9 клас / І. Є. Ремешевська. - С.75-80.
Болтромюк, В. В. Держава в середньовічній Європі : всесвітня історія. 7 клас / В. В. Болтромюк. - С.81-87. - Бібліогр.: 6 назв.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Крижанівська, Ольга.
    Формування мовної стійкості як когнітивно-виховний виклик перед учителем-філологом-україністом / О. Крижанівська // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2020. - № 3. - С. 6-8. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
мовна стійкість -- рідномовна освіта -- мовна особистість -- українська мова

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.
Шифр: У132280/2020/3
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки НАНП України. - Київ, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2020р. № 3
Зміст:
Костюшко, Вікторія. Використання ігрових завдань у процесі формування лексикологічної компетентності іноземних студентіви / В. Костюшко. - С.2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Крижанівська, Ольга. формування мовної стійкості яккогнітивно-виховний виклик перед учителем-філологом-україністом / О. Крижанівська. - С.6-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучерук, Оксана. Інтегрування інфомедійної грамотності в простір мовної освіти / О. Кучерук. - С.9-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Москалюк, Галина. Використання освітніх вебресурсів в умовах дистанційного викладання сучасної української мови в педагогічних коледжах / Г. Москалюк. - С.13-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Попова, Людмила. Проблеми й перспективи організації дистанційного навчання української мови / Л. Попова. - С.16-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Бровко, Олена. "Життя - це картина в картині": типологія текстів у текстах у художній прозі 20-30-х рр. XX ст. / О. Бровко. - С.20-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Червякова, Наталія. Функції портретування в історичному творі / Н. Червякова. - С.24-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Видайчук, Тетяна. Чому в сучасній українській мові існують паралельні відмінкові форми іменників / Т. Видайчук. - С.39-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Сидоріна, Олена. Композиційно-стильові особливості повісті Л. Бондаревич-Черненко "За годину до раю" / О. Сидоріна. - С.41-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
Шифр: О177363077/2020/3
   Журнал

Освітня аналітика України [Текст] : науково-практичний журнал/ Інститут освітньої аналітики. - Київ : Інститут освітньої аналітики, 2017 - . - періодичність невідома
2020р. Вып. 3
Зміст:
Загальна інформація про систему освіти. - С.13-15
Дошкільна освіта. - С.16-19
Повна загальна середня освіта. - С.20-35
Інклюзивна освіта. - С.35-38
Позашкільна освіта. - С.38-40
Професійна (професійно-технічна) освіта. - С.40-51
Забезпечення якості освіти. - С.52
Діяльність Державної служби якості освіти України. - С.52-53
Участь України у міжнародному дослідженні Early Childhood Environment Rating Scale. - С.53-55
Основні результати участі України у міжнародному дослідженні Program for International Students Assessment. Заходи для покращення якості освіти. - С.55-63
Участь України у міжнародному дослідженні Training Assessment Project. - С.63-65
Загальна інформація щодо фінансування освіти. - С.66-71
Державні цільові субвенції у сфері освіти. - С.71-78
Особливості розподілу освітньої субвенції. - С.78-81
Особливості функціонування системи освіти в умовах сучасних викликів. - С.82-83
Організація дистанційного навчання у ЗЗСО в умовах пандемії COVID-19. - С.83-102
Виклики в інформатизації освіти. - С.102-105
Виклики в неформальній освіті. - С.105-107
Загальні висновки: тенденції та перспективи розвитку. - С.108-127
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 2 : Online (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.


   
    Особливості функціонування системи освіти в умовах сучасних викликів = Пандемія COVID-19 як основний виклик системі освіти у 2020/2021 н. р. // Освітня аналітика України : науково-практичний журнал. - 2020. - Вып. 3. - С. 82-83


Є примірники у відділах: всього 2 : Online (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.


    Здановська, В. П.
    Бібліотекарі на карантині: новий виклик і унікальний досвід [Текст] / В. П. Здановська // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1(9). - С. 67-72. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
бібліотека -- дистанційне обслуговування -- онлайн-обслуговування -- бібліотека в умовах карантину -- дистанційна робота
Анотація: У статті висвітлено результати онлайн-опитування «Бібліотекарі на карантині», проведеного у Facebook серед прихильників сторінки «Науково-методичний відділ НБУ імені Ярослава Мудрого». Опитування було про-ведено з метою з’ясування готовності бібліотекарів, представників різних видів вітчизняних бібліотек швидко адаптуватися до роботи у надзвичайній ситуації та налагодити якісне дистанційне забезпечення інформацій-них, освітніх, культурних потреб користувачів. В опитуванні взяли участь бібліотечні фахівці, що представ-ляють різні книгозбірні: від національних до сільських і шкільних, загалом 601 респондент. Серед респондентів, зокрема, було 18 представників бібліотек закладів вищої освіти (далі університетів): директори та їхні за-ступники, завідувачі відділів і бібліографи/бібліотекарі.Серед питань, винесених на опитування, були такі: створення закритих груп у соцмережах для спілкування , онлайн-навчання, онлайн-нарад, вебінарів; оплата праці під час локдауну; різновиди робіт, які виконували бібліотекарі вдома, дистанційне обслуговування користувачів, робота бібліотек університетів у період каран-тину, нові звички користувачів бібліотек, читацькі вподобання користувачів у період карантину, функціону-вання бібліотек після виходу з карантину.Результати онлайн-опитування засвідчили, що в умовах пандемії чимало бібліотек адекватно відреагували на зовнішні виклики і перебудували свою роботу, що сприятиме посиленню значимості бібліотек у сучасному українському суспільстві. Для ефективного функціонування бібліотек в умовах карантину і в майбутньому за-галом необхідно подолати цифрову нерівність між бібліотеками, забезпечити їх комп’ютерною технікою, швид-кісним інтернетом, сучасними гаджетами для розвитку каналів електронної комунікації з користувачами

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

15.


    Нікішина, В. І.
    Фемінітиви в українській мові: традиційні словотвірні форми чи виклик сучасності? / В. І. Нікішина, О. О. Румянцева-Лахтіна // Вивчаємо українську мову та літературу : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - 2020. - N 31/32/33. - С. 63-67. - Бібліогр.: 10 назв.

Рубрики: Українська мова--словотвір--фемінітиви

Кл.слова (ненормовані):
українська мова (фемінітиви) -- словотвір (фемінітиви) -- фемінітиви (українська мова)
Дод.точки доступу:
Румянцева-Лахтіна, О. О.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.
Шифр: І254815328/2020/1(9)
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2020р. Вип. 1(9)
Зміст:
Кононенко, Л. М. До проблем культурної комунікації України в контексті світового розвитку / Л. М. Кононенко. - С.6-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Гондюл, О. Д. Компанії з найкращою репутацією у світі: соціальна відповідальність як ключовий аспект у комунікації зі стейкхолдерами / О. Д. Гондюл. - С.13-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Подоляка, Н. С. Сучасний самвидав, зін-видання як спосіб самовираження та комунікації / Н. С. Подоляка, О. О. Швачко. - С.22-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевчук, З. В. До питання медіаманіпуляцій в українському інформаційному просторі: контекст і огляд видання «Нація овочів? Як інформація змінює мислення і поведінку українців» Оксани Мороз / З. В. Шевчук. - С.28-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Журавська, О. В. Концепція удосконалення ЕНК із радіожурналістики для забезпечення якості навчання / О. В. Журавська. - С.35-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Рудь, І. М. Пошукові системи як інструмент соціокомунікативних структур суспільства / І. М. Рудь. - С.43-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Воскобойнікова-Гузєва, О. В. Інформаційна політика: виклики для національних бібліотек та асоціацій в умовах пандемії COVID-19 / О. В. Воскобойнікова-Гузєва. - С.53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Терещенко, Н. М. Особливості роботи бібліотек в умовах карантину: огляд вітчизняного та світового досвіду / Н. М. Терещенко. - С.59-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Здановська, В. П. Бібліотекарі на карантині: новий виклик і унікальний досвід / В. П. Здановська. - С.67-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Іващенко, В. Л. Вища школа чи заклад вищої освіти? / В. Л. Іващенко. - С.73-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Хром’як, Яна. Імплементація зелених технологій у бібліотеку / Я. Хром’як. - С.89-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Широкова, Ірина. Особливості взаємодії Українського інституту книги із цільовою аудиторією / І. Широкова. - С.95-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбенко, Г. В. Медіазнавчі студії в науковому та освітньому дискурсах: у пошуках дослідницького об’єкта / Г. В. Горбенко, В. Л. Іващенко. - С.103-106
Крохмальний, Р. О. Паростки весняної студентської наукової комунікації / Р. О. Крохмальний. - С.107-108
Є примірники у відділах: всього 5 : Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
Шифр: В748746/2019/4
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-метод. часопис/ М-во освіти і науки України, Ін-т. вищ. осв. НАПН України. - Київ : Педагогічна преса. - ISSN 2078-1016. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 4
Зміст:
Андрущенко, Віктор. Екологічна парадигма української освіти / В. Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Півняк, Геннадій. Дніпровська політехніка 120 років міжнародного визнання / Г. Півняк, О. Шашенко. - С.13-16
Бешта, Олександр. Наукові традиції Дніпровської політехніки / О. Бешта, І. Нікітенко. - С.17-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Шабанова, Юлія. Дніпровська політехніка: гуманітарний розвиток як виклик часу / Ю. Шабанова. - С.25-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кочергін, Ігор. Заснування Катеринославського вищого гірничого училища (за матеріалами Катеринославської преси) / І. Кочергін. - С.32-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбатов, Сергій. Якість вищої освіти в контексті інтернаціоналізації діяльності сучасного університету / С. Курбатов. - С.40-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Корсак, Костянтин. Основи ноофутурології для захисту і порятунку людства / К. Корсак, Є. Суліма. - С.45-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Нестерова, Мар’я. Соціальна згуртованість та спільні європейські цінності в системі вищої педагогічної освіти України / М. Нестерова, А. Цимбал. - С.53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Рябека, Євгенія. Історичні особливості позиціювання демократії / Є. Рябека. - С.59-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Любарець, Владислава. Профілізація художньо-естетичного циклу в закладах середньої освіти / В. Любарець, Ж. Верьовкіна. - С.68-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Біденко, Євген. Європейський вимір системи освітніх цінностей / Є. Біденко. - С.75-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.


    Фролов, В. С.
    Формування перспективної моделі організації оборони України [Текст] / В. С. Фролов, В. М. Семененко // Наука і оборона : науково-теоретичний та науково-практичний журнал. - 2019. - N 3. - С. 3-9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2618-1622

Кл.слова (ненормовані):
оборона України -- організація оборони України -- перспективна модель організації оборони України -- план оборони України -- виклик та загрози національним інтересам України -- гібридні загрози
Дод.точки доступу:
Семененко, В. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

19.


    Хотинська-Нор, Оксана.
    Інститут судових повісток у цивільному судочинстві України / О. Хотинська-Нор // Підприємство, господарство і право : науково-практичний юридичний журнал. - 2019. - № 9. - С. 32-37. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-8049

Кл.слова (ненормовані):
цивільне судочинство -- судові повістки -- судові повідомлення -- виклик до суду -- інформування учасників процесу

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

20.


    Бех, Іван.
    Духовна особистість у контексті освітніх викликів / І. Бех // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2019. - № 1. - С. 3-7. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788

Рубрики: Особистість--духовне призначення

Кл.слова (ненормовані):
виклик емоційних станів -- духовне призначення -- духовна цінність -- зростаюча особистість -- периживання радості -- сутнісна траєкторія життя
Анотація: У статті на основі виховних пріоритетів Концепції Нової української школи виокремлено центральну духовну домінанту – духовне призначення особистості, яка має концентрувати навколо себе конкретні виховні цілі і засоби їх досягнення.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-71 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)