Пошуковий запит: (<.>K=виховний потенціал<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Літературний процес: методологія, імена, тенденції/Київський університет імені Бориса Грінченка № 1-2. - 2010
|
>2.
| Практика управління дошкільним закладом - 2014г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>3.
| Організація дитячої ігрової діяльності в контексті наступності дошкільної та початкової освіти/Міністерство освіти і науки України. - 2010
|
>4.
| <Одна тисяча двадцятип’ятиріччя=1025-річчя> історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи/Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - 2014
|
>5.
| Докторович М. О. Соціально-педагогічна робота з дітьми з неповних сімей/М. О. Докторович. - 2010
|
>6.
| Хартман О. Як налагодити продуктивну взаємодію з батьками/О. Хартман, І. Скумен // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2016,N № 1.-С.38–45.
|
>7.
| Всесвітня література в школах України - 2017г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>8.
| Тараканова А. Хореографічний репертуар – складова формування національно-патріотичної культури особистості/Аліса Тараканова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 11.-С.41–43.
|
>9.
| Українська мова і література в школах України - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>10.
| Токмань Г. Л. Предмети "Українська література" та "Зарубіжна література" як найважливіші чинники шкільного виховання/Г. Л. Токмань // Всесвітня література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 6.-С.2-7
|
|
|