Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=виховний потенціал<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091(477)/Т 93
Назва : Одна тисяча двадцятип’ятиріччя історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи : збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції, 22 травня 2014 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :319 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.091(477)
Предметні рубрики: Освіта-- Історія освіти --Україна
Зміст : Культурологія освіти як складова освітології/ С. О. Сисоєва, М. М. Галицька. Цивілізаційна сутність науки і освіти України / Л. М. Алексієвець, М. М. Алексієвець, М. Ф. Юрій ; . Освітянські виклики на сучасному етапі розвитку України / В. Г. Лизогуб, М. Л. Шараєва, Ю. О. Мошківська. Освітній напрям "Публічна історія" як чинник розвитку суспільної пам'яті: зарубіжний досвід і Україна/ Г. Д. Голубчик. Теоретична складова аналізу історико-педагогічних джерел розвитку освіти в Україні / 0. І. Крюкова. До дослідження ідеї університету: освітологічні аспекти / О. М. Кузьменко. Екологічна культура - потреби та перспективи/ І. В. Лесникова. Управлінське консультування в галузі освіти: освітологічний контекст / І. І. Тригуб. Підготовка вчителя до формування моральної свідомості старшокласника/ В. І. Тернопільська. Ієрархія компетентностей сучасного педагога/ О. В. Малихін. Формування музиканта-педагога у глокалізованому просторі сучасності/ І. Д. Бевська. Підвищення мотивації студентів при вивченні іноземної мови / О. Л. Воскобій. Самоосвіта сучасного педагога дошкільного навчального закладу / А. М. Гончаренко. Вплив освітньо-музичного середовища на розвиток особистості школяра/ Г. І. Дворський, С. Г. Чепіга. Історіографічний аналіз стану вивчення проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи в Україні (друга половина XX — початок XXI ст.) / Т. В. Дорошенко. Особливості інноваційної професійної діяльності викладача дошкільної педагогіки і психології / Л. В. Козак. Сергій Андрійович Подолинський- український вчений, лікар та педагог / О. Є. Корхова. Зовнішня апробація власного досвіду як форма самореалізації особистості вихователя ДНЗ/ С. А. Пазюк. Післядипломна педагогічна освіта: сучасний стан і прогнози розвитку / В. В. Ушмарова. Сучасний стан готовності вчителів початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу: аналіз результатів діагностики констатувального експерименту/ З. М. Хитра. Спрямованість музичного виховання на формування морально-естетичних якостей особистості/ С. Г. Чепіга. Формування готовності вчителя до роботи в класах із інклюзивним навчанням у системі післядипломної освіти / Г. В. Шапаренко. Розвиток міждисциплінарних магістерських програм для потреб національної економіки України: проблеми та перспективи / А. C. Гринів. Питання етики та деонтології у формуванні світогляду майбутнього лікаря-стоматолога/ П. Ф. Дудка [и др.]. Етнопедагогіка - основа розвитку вітчизняної педагогіки/ Л. Б. Паламарчук. Критерії оцінки рівнів літературознавчої компетентності майбутнього вчителя української мови і літератури / Л. О. Базиль. Експериментальне дослідження щодо переходу до трирічної початкової освіти в Українській РСР (1963-1966 pp.)/ Т. Л. Гавриленко. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх вихователів до художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку/ Т. П. Дрофа. Музичне мистецтво в організації культурно-дозвіллєвої діяльності молодших школярів / О. Б. Власова. Поняття страхування підприємницьких ризиків як предмета правового регулювання / І. М. Войцеховська. Професійна компетентність і компетенції менеджера / Н. В. Колісник. Формування знань із загальної хімії у студентів металургійних спеціальностей на лабораторних заняттях / І. Г. Косцова. Проблематика літературно-психологічного аналізу художнього твору/ І. В. Лазаренко. Розвиток навичок роботи керівника загальноосвітнього навчального закладу у мережі Інтернет/ К. О. Линьов. Музична освіта, хорове виконавство і композиторська творчість в Україні другої половини XVII ст. — яскрава кульмінація музичної культури епохи бароко / С. Й. Лісецький. Методика застосування відеосюжетів на заняттях з англійської мови/ Т. Ю. Малярчук, О. П. Іванцова. Розвиток науково-дослідної діяльності в українських університетах: друга половина XIX — початок XX ст/ Т. М. Патук. Пошуки нової моделі та продуктивних форм організації професійної підготовки фахівців через аспірантуру в перше десятиліття радянської влади в Україні/ І. Ю. Регейло. Модернізація методики хімічної освіти в Україні (кінець XIX -перша третина XX ст.) / В. В. Сайковська. Процес становлення вищої сільськогосподарської освіти в Російській імперії в матеріалах з'їздів (XIX — початок XX століття) / А. О. Таранник. Фундаменталізація змісту професійної освіти як сучасна педагогічна проблема/ Я. С. Фруктова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Всесвітня література в школах України -2017р.,N 6
Цікаві статті :
Токмань Г. Л. Предмети "Українська література" та "Зарубіжна література" як найважливіші чинники шкільного виховання/ Г. Л. Токмань (стр.2-7) Кл.слова: гуманітарна освіта,виховний потенціал,шкільне виховання
Пильник В. Чи знаєте ви українську ніч?/ В. Пильник (стр.8-11) Кл.слова: зарубіжна література, 5 клас,план-конспект уроку,Гоголь Микола, Майська ніч, або Утоплена, про твір
Курило Т. Приречений на безсмертя поет/ Т. Курило (стр.12-15) Кл.слова: зарубіжна література, 11 клас,план-конспект уроку,Висоцький Володимир, про нього
Мурзо Т. У "вікна юності" гляньте: за ними - розкішний сад! / Т. Мурзо (стр.16-19) Кл.слова: методика,пошук,досвід
Конончук Н. Використання ейдос-конспектів на уроках літератури/ Н Конончук (стр.20-22) Кл.слова: ейдос-конспекти,урок літератури,методика
Ходацька О. Черешнева симфонія саду/ О. Ходацька (стр.22) Кл.слова: проза,есе,текст
Лозбина А. У пошуках скарбів/ А. Лозбина (стр.23-25) Кл.слова: план-конспект уроку,Стівенсон Роберт Льюїс, Острів скарбів, про твір
Петричко І. Розправити зігнуті крила/ І. Петричко (стр.26-30) Кл.слова: план-конспект уроку,Бах Річард, Чайка Джонатан Лівінгстон, про твір,алегоричні образи
Єрошенко Р. Право на кохання/ Р. Єрошенко (стр.31-37) Кл.слова: план-конспект уроку,Купрін Олександр, Гранатовий браслет, про твір,Барбюс Анрі, Ніжність, про твір
Небеленчук І. Елементи компаративного аналізу в шкільному вивченніяк засіб формування навчально-дослідницьких умінь школярів/ І. Небеленчук (стр.38-43) Кл.слова: компаративний аналіз,перекладні твори,порівняння образів
Козієва В. Розвиток духовно-моральних якостей учнів за допомогою знаково-символічної діяльності на уроках зарубіжної літератури/ В. Козієва (стр.44-46) Кл.слова: Акутаґава Рюноске, "Павутинка", про твір,духовність,духовний розвиток
Кушлаба М. Гуманістично-духовний аспект: саме його бракує у сфері сучасної системи освіти / М. Кушлаба (стр.47-54) Кл.слова: духовність,гуманістично-духовний аспект,освіта
Черевченко О. Стильові домінанти роману Стівена Кінга "Зелена миля"/ О. Черевченко (стр.55-) Кл.слова: Кінг Стівен, Зелена миля, про твір,реалістичне тло,детективний сюжет
Шейман Ю. Урок одного фрукта, или Диалог с мудростью/ Ю. Шейман (стр.63-64) Кл.слова: зарубіжна література, 11 клас,план-конспект уроку,публічний виступ
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.42(075)/Д 63
Автор(и) : Докторович, Марина Олександрівна
Назва : Соціально-педагогічна робота з дітьми з неповних сімей : навчально - методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Ленвіт, 2010
Кільк.характеристики :152 с
Примітки : Бібліогр. : с. 149-151
ISBN, Ціна 978-966-8995-37-8:
ДРНТІ : 14.43.43
УДК : 37.013.42(075)
Предметні рубрики: Соціально-педагогічна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неповна сім’я--виховний потенціал--підлітки--соціальна компетентність--технології роботи
Примірники : всього : Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.016(075.8)/К 20
Автор(и) : Каплінський В. В.
Назва : Методика викладання у вищій школі : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: КНТ, 2017
Кільк.характеристики :223 с
ISBN, Ціна 978-966-373-825-3: 100.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.016(075.8)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методика викладання--вища школа--проведення лекцій--практичні заняття--педагогічні ситуації--виховний потенціал--навчальний процес--комунікативні уміння--самовиховання
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.016(075.8)/К 20
Автор(и) : Каплінський В. В.
Назва : Методика викладання у вищій школі : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: КНТ, 2018
Кільк.характеристики :225 с
ISBN, Ціна 978-966-373-825-3: 190.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.016(075.8)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методика викладання--вища школа--проведення лекцій--практичні заняття--педагогічні ситуації--виховний потенціал--навчальний процес--комунікативні уміння--самовиховання
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82.081/Л 64
Назва : Літературний процес: методологія, імена, тенденції : збірник наукових праць. № 1-2
Вихідні дані : Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :203 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Серія: Філологічні науки
ISBN, Ціна 978-566-7548-48-3:
ДРНТІ : 17.09
УДК : 82.081
Предметні рубрики: Літературознавство --Україна
Зміст : Мифологическая персонализация в британских народных сказках/ В. Ф. Антонова. Особливості організації літературознавчої підготовки магістрантів (на прикладі освітньої діяльності Глухівського державного педагогічного університету імені Олександра Довженка)/ Л. О. Базиль. Середньовічні мотиви в романі І. Роздобутько "Гудзик"/ Г. В. Бітківська. Екзистенційні мотиви у "Патетичній сонаті" Миколи Куліша/ Н. О. Блохіна. Науково-методичні аспекти виховання сучасної дитини на матеріалах часопису "Молода Україна" Олени Пчілки/ Н. І. Богданець-Білоскаленко. Жанрові кордони класики, некласики та постнекласики у драматургії/ О. Є. Бондарева. Барокові рефлексії у творах Григорія Квітки-Основ’яненка/ К. Г. Борисенко. Методика вивчення літератури рідного краю/ О. В. Бурко. Артикуляція повсякденного досвіду об’єднання в романі І. Шульце "Симпл сторіз"/ Н. Л. Ваховська. Художня специфіка образу гетьмана Дорошенка у драматургії Л. Старицької-Черняхівської/ Л. В. Волошук. Семантика системи міфологем міжсвітових меж у "Хроніках Нарнії " К. С. Льюїса/ А. Б. Гнатишина. Актуальні проблеми вивчення художнього тексту з урахування стилю/ Н. І. Головченко. Ремінісценції роману Ч. Метьюріна "Мельмот Блукалець" у творі О. Вайльда "Кентервільський привид"/ Д. М. Григор. Дискурс навколо літератури: дослідження, присвячені рецепції творчості Е. Єлінек/ О. В. Григоренко. "Екстериторіальна література" : моделі художнього простору в українській еміграційній прозі 40 - х років XX століття/ О. Г. Гусейнова. Стильовий синкритизм у системі індивідуальних стилів письменників другої половини XIX століття/ О. В. Єременко. Традиція як стилетворчий фактор/ В. З. Зварич. Поэтический процесс конца XX - начала XXI века : проблемы структурирования/ Н. И. Ильинская. Формалістичні шукання в українській літературі 20-х років XX століття/ Л. І. Кавун. Концепція жіночої суб’єктивності у дзеркалі межової ситуації часу/ Т. А. Кирилова. Виховний потенціал повісті "Тореадори з Васюківки" Всеволода Нестайка/ Т. В. Клейменова. Літературна освіта як відповідь на виклики сучасності/ Ю. І. Ковбасенко. Суїцид як основа образності в сюжетах сучасної української драматургії/ О. В. Когут. Паломництво як текст : сучасний стан дослідження в Україні/ К. О. Козачук. Особенности русской постмодеонистской драматургии. Римейк или неоклассика ( пьеса М. Угарова " Облом off " )/ Т. В. Коминарец. Анти - Дім у драмі В. Винниченка "Чорна Пантера і Білий медвідь" як один із топосів почварності/ Валентина Ігорівна Корінна. Особливості модерного віршування Грицька Чупринки/ О. В. Кудряшова. Актуалізація інонаціонального сегмента української художньої прози початку XX століття : антигерметична тенденція/ Г. В. Лаврушкіна. Імпресіоністичність новелістики Є. Гуцала/ С. В. Ленська. Шляхи літературизації драматичного жарту в українській драматургії кінця XIX - початку XX століття/ Н. П. Малютіна. Поетика сатиричного модусу в композиційно-сюжетній системі західноукраїнської прози кінця XIX - початку XX століття/ Г. І. Марчук. Розширення можливостей художньої деталі (на матеріалі малої прози М. Яцкова)/ В. С. Мацієвська. Новое поколение в русской литературе рубежа XX - XXI вв. (к проблеме общености мировосприятия и идеологии)/ Г. Ю. Мережинська. Концепція героя-протагоніста в дискурсі "Молодої музи"/ П. В. Мірошниченко. Мовна картина світу : лінгвістичний та філософський аспекти дослідження/ О. В. Монастирська. Жанровое своеобразие водевильного творчества Д. Т. Ленського (трансформирование традиции)/ О. А. Мусулевська. Барокові мотиви та образи в поезії Амвросія Метлинського/ О. П. Новик. Топос дзеркала в тексті - письмі/ Ю. Ю. Павленко. Новела "Шарга" Івана Андрусяка в контексті елементів жанру " поезія в прозі"/ І. В. Погребняк. Тэффи и "Сатирикон"/ Ю. В. Попкова. Сакральний образ Великої Матері в апокрифічному романі Н. Дзюбенка" Андрій Первозванний"/ М. В. Приходько. "Заангажована література" як літературний та соціокультурний феномен (на матеріалі сучасної польської прози)/ Т. О. Романко. Концептуальні основи модернізму в українській літературній критиці 20- х років XX століття/ Л. М. Романюк. Деканоніцація жанру оди в українській літературі кінця XVIII - початку XIX століття/ В. В. Сарапин. Конкретна поезія Ернста Яндля на тлі німецькомовної експериментальної поезії II половини XX століття/ Б. В. Стороха. Романтизм як ідеологічна ставка на шляху до соціалістичного реалізму: погляди критиків на проблему романтичного у радянському літературознавстві 20 - 30 - х років XX століття/ С. В. Тараторіна. "Уединенный домик на Васильевском" как жанр усного салонного рассказа в творчестве А. С. Пушкина/ Т. І. Тверітінова. Теоретико-методологічні особливості вивчення поняття "постмодернізм" старшокласниками/ В. О. Христо. Творча особистість і літературний процес/ О. С. Чирков. Функціональна атрибутивність ознак постаті ангела в сучасному різдвяному оповіданні/ Г. Є. Шовкопляс. Технологічна модель уроку вивчення літературного процесу в освітніх закладах різних типів/ В. І. Шуляр.
Примірники : всього : ГП(4), Ф1(4), Ф2(3), ГП ЧЗ(5), ГП АБ(1), Ф3(1)
Вільні : ГП(4), Ф1(4), Ф2(3), ГП ЧЗ(5), ГП АБ(1), Ф3(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Маркотенко, Тамара
Назва : Лінгвокультурний компонент навчання української мови в сучасному виші
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 3. - С. 21-24 (Шифр У901231/2018/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фразеологічні одиниці--виховний потенціал--прислів’я
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.091(075)/О-64
Назва : Організація дитячої ігрової діяльності в контексті наступності дошкільної та початкової освіти : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: СЛОВО, 2010
Кільк.характеристики :320 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України
ISBN, Ціна 978-966-194-055-9:
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2.091(075) + 373.3.091 + 379.8
Предметні рубрики: Дошкільна освіта-- Ігрова діяльність
Початкова освіта-- ігрові методи навчання
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.3(075.8)/П 11
Автор(и) : Пєтков С. В., Коломоєць С. Д.
Назва : Методика викладання в загальноосвітніх навчальних закладах : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: КНТ, 2020
Кільк.характеристики :224 с
ISBN, Ціна 978-966-373-902-1: 240.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.091.3(075.8)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальні дисципліни--інтелектуальні уміння--проведення лекцій--виклад інформації--практичні заняття--педагогічні ситуації--виховний потенціал--навчально-виховний процес--майстерність викладача--самовиховання
Примірники :ГП АБ(1)
Вільні : ГП АБ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пилинський М. Я., Бабушко О. А.
Назва : Читацькі стратегії у викладацькому комунікуванні ХХІ ст. (на матеріалі Поттеріани)
Місце публікування : Studia Philologica: збірник наукових праць/ Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2021. - Вип. 16. - С. 74-80. - ISSN 2311-2425 (Шифр 80я43/S 90-306709024/2021/16). - ISSN 2311-2425
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): читацькі стратегії--семилогія--комунікування--виховний потенціал--мотивація--джоан к. роулінг--«гаррі поттер»--мультикультуралізм
Анотація: У статті досліджується кореляція читацьких стратегій та особливостей академічного дискурсу. Особливий акцент зроблено на виховному потенціалі навчання англійської мови з використанням текстових матеріалів із семикнижжя Джоан К. Роулінг «Гаррі Поттер». Пропонуються шляхи забезпечення комунікативного фокусу навчання крізь призму потенційної читацької рецепції. Викладацьке комунікування в результаті ретельного прочитання семилогії під авторством Джоан К. Роулінг набуває ефективності завдяки наповненості романів сучасними лексичними та фразеологічними засобами. Тексти про Гоґвортські чари і магію є взірцевими серед творів сучасної англійської літературної мови, адже містять в собі широкий спектр тематичного матеріалу повчального характеру, що значною мірою сприяє як викладанню, так і виконанню основних видів активності, таких як читання, говоріння, письмо, а також до критичного мислення, аналізу тексту та формування моральних цінностей. В дослідженні згадується про мультикультуралізм з метою допомогти студентам опанувати поняття, а також усвідомити, що кожна одиниця культурного розмаїття має право та свободу на існування й поважне ставлення до неї. Автори доводять, що матеріал поттеріани багатий повчальністю і містить такі теми, як вплив фольклору на сучасну культуру, мультикультурні вияви, питання свободи та рабства, виховання «проблемних дітей» або взаємодія з небіологічними батьками тощо. Пропонуються конкретні методики та стратегії, що є найбільш доречними для опрацювання запропонованих вище тем. Такими можуть бути аналіз тексту, порівняння та зіставлення книжного й сучасного, критичне мислення. Вбачається, що дієвим комунікуванням є діалог і групова дискусія, кількість усного та писемного мовлення яких має бути збалансована із якістю.
Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)