Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вищий навчальний заклад<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40  
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(08)+001/Н 34
Назва : Наука і освіта : збірник наукових праць. Кн. 1
Вихідні дані : Київ, 1997
Кільк.характеристики :370 с
Колективи : Академія наук вищої школи України
Ціна : 5.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37(08)+001 + 001
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток вищої школи--історія розвитку освіти
Зміст : "Ділові діти України" про сучасні проблеми економіки, політики і освіти/ В. Арутюнов, О. Рахманов. Науково-технічна політика в Україні/ Л. Бєсов. Традиційні погляди педагогів і психологів про вплив середовища на особистість/ Л. Виклюк, Я. Бугерко. Про аналіз фінансово-економічного стану вищого навчального закладу/ Я. Гончарук. Умови мактетингової орієнтації агропромислових формувань/ Т. Дудар. Вивчення міжгалузевих комплексів в умовах трансформації в умовах трансформації економіки України/ С. Іщук. Томас Мальтус і сучасний світ/ Д. Зеркалов. Інтелектуальні та економічні резерви вищої школи/ Е. Зінь. Освітньо-культурний та релігійний стан у період румунської окупації півдня України/бесарабії та трансністія/ М. Михайлуца. Нова система регулювання трудових відносин з керівними і науково-педагогічними працівниками закладів освіти України/ Т. Мінюкова. Теоретико-методологічні засади формування національної самосвідомості особистості в системі гуманітаргоно знання/ І. Надольний. Інтелігентність молоді як проблема науки та освіти/ А. Нікифорова. Історія розвитку екологічного права в Україні/ В. Пазюк. Організація роботи вищого навчального закладу в ринкових умовах/ В. Рач, В. Калюжний. Діяльність європейського союзу по розробці та реалізації програм в галузі освіти/ В. Павленко. Культура, наука та філософія: методолого-педагогічні проблеми/ М. Попов. Зміна парадигм соціальних наук і постнекласичні трансформації культуросвітнього простору на межі тисячоліть/ П. Саух. Інтеграція науки і освіти - невідкладне державне завдання/ А. Черній. Внесок українського наукового товариства у розвиток національної освіти в Україні/ Т. Щербань. Філологія та мистецтвознавства праслов’янська мова й індоєвропейська етимологія/ Р. Болдирєв. Кольористика пейзажу в дилогії О. Гончара "Таврія" І "Перекоп"/ Т. Бунчук. Становлення української лігнвістичної думки: історичний екскурс/ Е. Ганиш. Особливості творчості І. Франка-казкаря/ В. Гуменна. Хемінгуей і Гончар: взаємодія художніх систем/ М. Гуменний. Деякі аспекти фольклоризму М. Стельмаха/ Я. Гуменний. Актуальні проблеми аналізу синтаксичних категорій/ А. Загнітко. До питання про функціональний аспект у вивченні синтаксичних одиниць/ С. Івасюк. Наука і освіта/ П. Кононенко. Текст як явище культури до проблеми інтертекстуальності/ Л. Краснова. Порфирій Кореневський - байкар/ Д. Лящинський. Модернізм як епоха в історії європейської культури: спроба структуризації/ М. Моклиця. Типологія граматичних категорій субстантива східнослов’янських мов/ Т. Монжалєй. Психолінгвістична інтерпритація та репрезентація повторюваності зв’язку з категоріями часу і простору/ З. Пахолюк. Стан і проблеми вивчення теорії літератури у вищих навчальних закладах України/ В. Удалов. Про деякі особливості архітектури українського бароко/ І. Хлистова. Типи образів у художній літературі/ Л. Шайнюк. Модульно-тьюторська освітня технологія навчання в сучасній вищій школі України/ А. М. Алексюк. Індивідуалізація навчання як принцип дидактики вищої школи/ В. Гашимова. До питання про формування валеологічної культури дітей дошкільного віку/ Т Книш. Інтеграція навчального процесу, науки і виробництва - органічний процес освіти/ В. Комендар. Виховання, освіта і навчання у розвитку суспільства та окремої людини/ О. Лазуренко. Проблема педагогічної майстерності вчителя і братські школи/ А. Луцюк. Шляхи реформування управління освітою в Україні/ Володимир Луговий. Нові інформаційні технології - основа розвитку сучасної освіти/ О. Майборода. Управління вищими навчальними закладами культури в Україні у 20-30-х рр. XX ст./ О. Приходько.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.4(477)/А 66
Автор(и) : Андрусенко С. І.
Назва : Акредитація. Організація та проведення у вищих навчальних закладах України : посіб. при підготовці та проведенні процедури акредитації у ВНЗ України
Вихідні дані : Київ: КУЕТТ, 2003
Кільк.характеристики :171 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України
ISBN, Ціна 966-7737-25-х: 25.00 грн.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 378.4(477)
Предметні рубрики: Організація вищої освіти
Анотація: У посібнику викладені сутність, мета та завдання акредитації, методичні рекомендації щодо її організації та проведення
Примірники : всього : ГП ЧЗ(5)
Вільні : ГП ЧЗ(5)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.011.3-051/Б 43
Автор(и) : Бєлєнька, Ганна Володимирівна
Назва : Вихователь дітей дошкільного віку: становлення фахівця в умовах навчання : монографія
Вихідні дані : Київ: Світич, 2006
Кільк.характеристики :304 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (Київ)
Серія: Бібліотечка журналу "Дошкільне виховання"
ISBN, Ціна 966-8506-05-7:
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2.011.3-051 + 378.147
Предметні рубрики: Педагогіка-- дошкільна-- підготовка вихователів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність--майбутні вихователі--вищий навчальний заклад
Анотація: Монографію присвячено результатам дослідження проблеми фахової підготовки вихователів дітей дошкільного віку в умовах упровадження ступеневої системи навчання у ДНЗ
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(477)(094)/О-72
Назва : Освіта в Україні : збірник законодавчих і нормативних актів
Вихідні дані : Київ: Паливода А. В., 2009
Кільк.характеристики :312. с
Серія: Закони України
ISBN, Ціна 978-966-437-150-3:
ДРНТІ : 14
УДК : 37(477)(094)
Предметні рубрики: Освіта --Україна
Анотація: Збірник містить закони та нормативні акти, що регламентують суспільні відносини у галузі навчання, виховання, професійної, наукової, загальнокультурної підготовки громадян України
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.0я43/П 24
Автор(и) : Гнезділова, Кіра Миколаївна
Назва : Корпоративна культура університету
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2012. - № 17. - С. 49-53 (Шифр 74.0я43/П 24-905505732)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.0я43
Предметні рубрики: Освіта-- Вища школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): корпоративна культура університету--вищий навчальний заклад--моделі корпоративної культури--типи корпоративної культури--цінності
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:005.745(082)/С 91
Назва : Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :979 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Сучасний розвиток
Зміст : Університет і суспільство/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Любити дитину — плекати духовність/ В. П. Андрущенко. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції/ Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе/ Р. Кондратене. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет")/ В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві?/ Н. В. Морзе. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів/ Н. М. Василишина. Німецький класичний університет: сучасний стан/ А. В. Гаврилюк. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості/ Н. В. Грекова. Портрет першокурсника сучасного університету/ О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі/ Л. І. Заяць. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації/ А. В. Марчук. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету/ C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи/ О. І. Ситник. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи/ Н. О. Терентьєва. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні/ Я. С. Фруктова. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії/ Ф. Л. Левітас. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки/ О. Я. Митник. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими/ О. Л. Брусенко. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.)/ О. А. Венгловська. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті/ К. І. Волинець. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання/ Л. В. Коваленко. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії/ В. С. Корнят. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку/ А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності/ І. М. Новик. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.)/ І. В. Осадча. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.)/ Е. А. Панасенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти"/ Г. О. Першко. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків/ С. В. Рижкова. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації/ М. В. Сітцева. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі/ М. А. Снітко. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі/ О. В. Хорунжа. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект/ Г. Г. Цвєткова. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії/ М. П. Юрченко. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття/ О. А. Яненко. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей/ В. В. Борисенко. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини/ С. В. Волох, О. С. Рибко. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі/ С. М. Дерба. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту/ К. П. Єсипович. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій/ В. М. Койдан. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника/ І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу/ В. І. Мельник. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст./ С. В. Настенко. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки/ Д. В. Ольшанський. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування/ Н. М. Перевознюк. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози/ Н. В. Романишина. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови/ А. В. Соломаха. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей/ Н. В. Тільняк. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро/ Л. О. Федорова. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі/ Т. М. Ясак. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва/ А. М. Растригіна. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств/ А. М. Стороженко. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст./ В. Ф. Черкасов. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії/ Л. М. Андрощук. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя/ А. Н. Байгушова. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. А. Бондаренко. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну/ Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах/ О. І. Васильківська. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки/ Л. М. Волкова. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. І. Гаркуша. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання/ С. В. Гмиріна. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект/ С. В. Грозан. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта/ О. С. Економова. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять/ О. Б. Іваниш. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін/ Ж. Ю. Карташова. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності/ Г. Г. Кондратенко. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну/ О. В. Коновалова. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін/ О. І. Коночкіна. Теоретичні аспекти поняття "дизайн"/ А. М. Король. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти/ В. М. Лабунець. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів/ А. Л. Лісневська. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору/ О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. В. Макарова. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера/ А. Б. Максимова. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу/ І. Г. Маринін. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури/ В. В. Михальчук. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики/ О. М. Негребецька. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів/ О. П. Петрикова. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей/ А. А. Поліщук. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу/ Г. Я. Пономарьова. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів/ О. М. Прядко. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності/ Л. С. Руденко. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми/ Н. М. Салан. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти/ С. В. Світайло. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти/ В. М. Сирота, З. М. Сирота. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів/ К. В. Ткачов. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта)/ І. М. Ходоровська. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша/ В. І. Ходоровський. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики/ О. В. Шимова. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти/ Н. О. Шубенко. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике/ 3. М. Мальцене. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників/ Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки/ Т. О. Горохова. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів/ О. Д. Кайріс. Основні елементи структури лідерства в академічній групі/ К. Л. Каменєва. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки/ Я. О. Касярум. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів/ О. М. Колумбет. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного/ Н. В. Наконечна. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики/ О. А. Олексюк. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема/ Л. М. Парамоненко. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій/ С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2014р.,N 11
Цікаві статті :
Мураховський А. Державна організаційно-фінансова підтримка виставкової діяльності/ А. Мураховський (стр.3-9) Кл.слова: виставка,ярмарки,підтримка
Погореловська І. Місце ISBN у сучасному інформаційному просторі/ І. Погореловська (стр.9-15) Кл.слова: видавець,видання,ISBN
Бондар Ю. Професійна мова як засіб видавничої комунікації/ Ю. Бондар (стр.15-18) Кл.слова: професійна мова,видавнича комунікація,мовне середовище
Сербін О. Таблиця мовних типових поділів із серії "Рубрикатор НБУВ" у контексті сучасного лінгвістичного забезпечення наукової бібліотеки/ О. Сербін, І. Багрій (стр.18-26) Кл.слова: таблиці мовних типових поділів,сім'я мов,мови світу
Перенесієнко І. Особливості використання загальних типових поділів у радянській ББК при відображенні історичних реалій Новітнього часу/ І. Перенесієнко (стр.26-29) Кл.слова: ББК,новітня історія,загальні типові поділи
Матвієнко О. Термінологія предметного поля інформатики: що означає "інформатичний"?/ О. Матвієнко, М. Цивін (стр.30-32) Кл.слова: інформатика,термінологія,інформативний
Шелестова А. Інформаційні потреби окремих груп користувачів як основа формування ефективного контенту веб-сайту ВНЗ/ А. Шелестова (стр.32-35) Кл.слова: комунікації,вищий навчальний заклад,інформаційні технології
Фіялка С. Інтернет-ресурси в роботі редактора/ С. Фіялка (стр.35-39) Кл.слова: інтернет,редагування,електронний словник
Романуха З. Впровадження інформаційних технологій в бібліографічному інформуванні споживачів в університетських бібліотеках/ З. Романуха (стр.39-43) Кл.слова: веб-сайт,ВНЗ,бібліографічні покажчики
ЮНЕСКО відкрила Всесвітню цифрову наукову бібліотеку. Інформація (стр.43) Кл.слова: безкоштовний доступ,навчальні матеріали,наукові дослідження
Мельниченко А. Реклама та PR як засоби популяризації української книги/ А. Мельниченко, А. Киричок (стр.44-45) Кл.слова: PR-технології,книгорозповсюдження,рекламна кампанія
Мадей А. Охорона історико-культурної спадщини України у контексті соціальних комунікацій: історіографія проблеми/ А. Мадей (стр.46-48) Кл.слова: історико-культурна спадщина,вітчизняна історіографія,дослідження
Кузнєцов А. Літературний спадок Рона Хаббарда/ А. Кузнєцов, В. Сукенник (стр.49-50) Кл.слова: літературна діяльність,наукова фантастика,детектив
Гусєв А. Нові медіа як PR-інструмент у спорті/ А. Гусєв (стр.50-51) Кл.слова: спорт,індустрія,маркетинг
Скаченко О. На хвилі успіху. Інформація/ О. Скаченко (стр.52) Кл.слова: довідник "ТОП-15",підготовка фахівців,Київський національний університет культури і мистецтва
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Іноземні мови -2014р.,N 1
Цікаві статті :
Ніколаєва С. Ю. Іншомовна освіта в Україні: міфи і реальність/ С. Ю. Ніколаєва (стр.3-12) Кл.слова: освітній державний стандарт,програма з іноземної мови,підручник з іноземної мови
Бориско Н. Ф. Особливості формування іншомовної комунікативної компетенції учнів першого класу загальноосвітніх навчальних закладів за новим навчально-методичним комплексом "Німецька мова 1"/ Н. Ф. Бориско, О. О. Паршикова (стр.13-17) Кл.слова: НМК,НІМЕЦЬКА МОВА,рівень ф 1. 1. 1.
Коломінова О. О. Контроль у навчанні іноземної мови учнів початкової школи в аспекті підручникотворення/ О. О. Коломінова (стр.18-28) Кл.слова: об'єкти контролю,оцінювання в початковій школі,поліфункціональний контроль
Максименко Л. О. Вправи для навчання професійно спрямованого англомовного діалогу майбутніх менеджерів невиробничої сфери/ Л. О. Максименко (стр.29-34) Кл.слова: англомовний діалог,етапи навчання ,менеджери невиробничої сфери
Майєр Н. В. Методична компетентність майбутніх викладачів французької мови як компонент загальнопрофесійної підготовки/ Н. В. Майєр (стр.35-39) Кл.слова: вищий навчальний заклад,викладач французької мови,загальнопрофесійна підготовка
Дьячкова Я. О. Система вправ для навчання майбутніх правознавців професійно спрямованого англомовного говоріння з використанням веб-квесту/ Я. О. Дьячкова (стр.40-46) Кл.слова: англомовне говоріння,діалог-дискусія,веб-квест
Ольховська А. С. Система вправ для навчання майбутніх філологів двостороннього синхронного перекладу/ А. С. Ольховська (стр.47-55) Кл.слова: синхронний переклад,підготовчі вправи,формування навичок
Андрєєва Н. Онлайн-тестування у системі контролю якості знань майбутніх учителів іноземних мов/ Н. Андрєєва, Ю. Дем'янова (стр.56-60) Кл.слова: Майстер-Тест сервіс,технологія онлайн-тестування,контроль знань
Навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія) (стр.61-72) Кл.слова: комунікативна компетентність,учні 10-14 років,навчальні картки
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01:001.891/Д 70
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : програма IV щорічної Всеукраїнської науково-практичної конференції 27 березня 2014 року місто Київ
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :11 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 00.13
УДК : 37.01:001.891 + 001.891
Предметні рубрики: Педагогіка-- Освіта-- Наука --Україна
Зміст : Вступне слово / Л. Л. Хоружа. Формування особистості М. Е. Річмонд у період професійного становлення дослідниці (1861-1900 pp.)/ Л.Ю. Ворначева. Розвиток класичних університетів в умовах об'єднаної Німеччини/ А. В. Гаврилюк. Економічні механізми розвитку університетської освіти у Нідерландах/ Л. І. Заяць. До питання про становлення і розвиток методу природного експерименту у вимірі вітчизняної експериментальної педагогіки/ І. В. Леонтьева. Педагогічна преса як джерельна база історико-педагогічного дослідження/ О. Д. Літіченко. Досягнення О. Муравйової (1867-1939) у сфері вокальної педагогіки і їх використання для розвитку музично-педагогічної думки XXI ст./ Н. В. Руденко. Нормативна дисципліна "Безпека життєдіяльності" як важлива складова змісту вищої освіти/ А. Ю. Свириденко. Проблема мотивації студентів до навчання у сучасній вітчизняній науковій літературі/ А. О. Талпа. Розвиток змісту та форм організації методичної роботи в дитячих садках України/ Т. Ю. Шинкар. PR-технології в культурно-дозвіллєвій сфері/ Я. Е. Бакун. Застосування ГКТ у навчально-виховному процесі/ Д. М. Бодненко, О. М. Глушак. Економічна сутність собівартості промислової продукції/ О. В. Веселовська. Форми організації позакласної роботи з української мови з використанням засобів музейної педагогіки/ Н. М. Діденко. Департамент фінансової безпеки держави НБУ як засіб консолідації грошово-кредитної політики з процесом забезпечення фінансової безпеки України / В. П. Загарій. Підготовка майбутніх учителів початкових класів/ О. Ю. Закраєвська. Експертні системи як засіб підвищення ефективності профорієнтаційної роботи/ Г. А. Кучаковська. Вплив особливостей курсу інформатики профільної школи на процес підготовки майбутніх учителів/ Н. П. Мазур. Усна перевірка якості знань учнів: бесіда як метод контролю/ А. М. Олійник. Засоби медіа-освіти на уроках іноземних мов/ Л. В. Петрик. Педагогічні умови формування професійних комнетентностей у майбутніх філологів засобами комп'ютерно зорієнтованої методичної системи навчання/ C. M. Процька. Інноваційні технології навчання іноземних мов/ Ю. В. Руднік. "Велика реформа 1861 року" та її вплив на подільське селянство/ С. В. Середюк. Особистісна мотивація майбутнього вчителя музики як основа розвитку професійного інтересу/ О. О. Скляр. Формування методичної компетентності майбутнього вчителя музики як психолого-педагогічна проблема/ Л. А. Теряєва. Фактори, що негативно впливають на здоров'язберігання майбутніх соціальних педагогів, та роль вищих навчальних закладів у їх подоланні/ M. M. Шеремета. Особливості дітей молодшого шкільного віку "Z-покоління"/ М. А. Гладун. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності студентів/ Н. В. Дячок. Сучасний стан сформованості діагностичних умінь майбутніх соціальних педагогів/ В. С. Корнят. Психологічна культура особистості сучасних студентів/ О. П. Koxaнова. Емпіричне дослідження цілеспрямованої активності студентів/ Н. К. Лебідь, Ю. В. Бреус. Подружні зради як наслідок порушень сімейних стосунків/ М. В. Терещенко. Соціально-педагогічний супровід дітей дошкільного віку з особливостями психофізичного розвитку/ Т. М. Чечко. Імагологічні аспекти опису молдаван у бессарабському циклі Михайла Коцюбинського/ М. В. Гавриловська-Задорецька. Текст як засіб організації навчальної діяльності студентів філологічних спеціальностей/ Т. О. Горохова. Анімалістичні твори Б. Грінченка та М. Загірньої: їх вплив на розвиток дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / О. В. Груздьова. Застосування фразеологічних одиниць англійської мови у медійному дискурсі з точки зору теорії мовленнєвої комунікації / Н. С. Лосевич. Лінгвокогнітивні особливості англомовних дескрипцій запахів у парфумерному інтернет-дискурсі/ Т. С. Поклад. Чарівна казка як особливий жанр народної творчості (на матеріалі французьких та англійських казок)/ М. В. Ульяницька.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Проблеми освіти -2015р.,N 84
Цікаві статті :
Огнев’юк В. О. Філософські погляди на роль освіти у формуванні акме-особистості: історичний аспект/ В. О. Огнев’юк (стр.8-14) Кл.слова: освітне середовище,філософія освіти,цінності
Дубасенюк О. А. Акмеологічний підхід як стратегічний орієнтир особистісно-орієнтованої педагогічної освіти/ О. А. Дубасенюк (стр.25-31) Кл.слова: акмеологічний підхід,евроінтеграційні процеси,професійно-педагогічна підготовка вчителя
Лук’янова Л. Б. Акмеологічний ресурс андрогогічної моделі навчання/ Л. Б. Лук’янова (стр.31-36) Кл.слова: андрогогіка,акмеологія,андрагогічна навчання
Антонова О. Є. Акмеологічний підхід до визначення сутності обдарованості/ О. Є. Антонова (стр.36-40) Кл.слова: акмеологія,обдарованість,творчість
Антонов В. М. Міждисциплінарний характер акмеології: методологічно-освітній підхід/ В. М. Антонов (стр.40-43) Кл.слова: акмеологія,міждисциплінарна наука,кібернетична акмеологія
Барановська Л. В. Теоретичний аспект дослідження проблеми професійної самореалізації особистості/ Л. В. Барановська (стр.49-52) Кл.слова: самоактуалізація,самоствердження,самодетермінація
Березюк О. С. Етнопедагогічна компетентність як основа етнокультурологічної підготовки майбутнього вчителя в умовах створенняакмесередовища навчального закладу/ О. С. Березюк (стр.52-56) Кл.слова: компетентність,етнопедагогіка,етнопедагогічна компетентність
Власенко О. М. Особливості розвитку освітнього середовища педагогічного навчального закладу/ О. М. Власенко (стр.82-84) Кл.слова: освітнє середовище,вища освіта,моделювання
Галус О. М. Акмеологічні аспекти мотивації майбутніх педагогів до навчання у виші: управлінський підхід/ О. М. Галус (стр.89-93) Кл.слова: акмеологія,мотивація особистості,управлінська діяльність
Гладкова В. М. Акмеологія і катабологія: теоретичні аспекти/ В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський (стр.97-101) Кл.слова: акмеологія,катабологія,порівняльний аналіз
Голобородько Є. П. Теоретико-методологічні аспекти розвитку акмеології/ Є. П. Голобородько (стр.102-105) Кл.слова: акмеологія,акмеологічний підхід,професіоналізм
Головчук С. Ю. Виховання акме-лідера у вищому навчальному закладі: європейський досвід/ С. Ю. Головчук (стр.105-107) Кл.слова: європейський вектор,громадянська позиція,критичне мислення
Гура О. І. Концептуальні засади дослідження професійної самоорганізації педагога/ О. І. Гура (стр.114-117) Кл.слова: саморозвиток,синергетичний підхід,самоорганізація педагога
Єремеєва В. М. Проблема індивідуального підходу до особистості у зарубіжній педагогіці: історичний аспект/ В. М. Єремеєва (стр.131-134) Кл.слова: акмеологічне дослідження,парадигма освіти,індивідуальний підхід
Заєць В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця/ В. Г. Заєць (стр.142-144) Кл.слова: акместановлення
Заєць В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця/ В. Г. Заєць (стр.142-144) Кл.слова: українська освіта,творча особистість,акаместавлення
Іванова О. В. Удосконалення монологічного мовлення студентів-філологів: акмеологічний аспект/ О. В. Іванова (стр.144-148) Кл.слова: студенти-філологи,акмеологічний підхід,філолог-професіонал
Кабанкова О. М. Деякі аспекти акмеологічної компетентності майбутнього фахівця/ О. М. Кабанкова (стр.148-151) Кл.слова: діяльність,акмеологічні вміння,акмеологічні якості особистості
Калаур С. М. Акмеологічний підхід у професійній підготовц майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників/ С. М. Калаур (стр.151-154) Кл.слова: професійна підготовка,система проектування акмеологічного освітнього середовища
Кальба Я. Є. Вчинкова парадигма у системі освіти: реалії та перспективи/ Я. Є. Кальба (стр.154-157) Кл.слова: система освіти,вчинковий підхід,вчинковий потенціал вчинків
Караман С. О. Лінгвометодичні аспекти формквання у майбутніх магістрів- філологів уміння створювати й використовувати проблемну навчальну лекцію/ С. О. Караман, О. В. Караман (стр.157-163) Кл.слова: лінгводидактика,принципи навчаннялінгводидактичні засади мовознавчих дисциплін
Козак Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: акмеологічний підхід/ Л. В. Козак (стр.172-175) Кл.слова: дошкільна педагогіка,інноваційна професійна діяльність,психолого-педагогічні умови
Малихін О. В. Дидактичні механізми формування рефлексивної компетентності студентів/ О. В. Малихін (стр.206-211) Кл.слова: рефлексія,рефлективна компетентність,дискреційно-дидактична технологія
Малярчук О. В. Передумови розвитку дистанційного навчання як чинника досягнення професійної зрілості/ О. В. Малярчук (стр.211-214) Кл.слова: дистанційне навчання,принципи дистанційного навчання,професійна зрілість
Мартиненко С. М. Педагогічна взаємодія суб’єктів освітнього простору в акмесередовищі вищого навчального закладу/ С. М. Мартиненко (стр.214-218) Кл.слова: педагогічна взаємодія освітнього простору,акмеологічне середовище вищого навчального закладу
Мачинська Н. І. Навчальне проектування як чинник розвитку особистості у контексті акмеологічного підходу/ Н. І. Мачинська (стр.226-232) Кл.слова: навчальне проектування,акмеологічний підхід,майбутній фахівець
Мельниченко О. В. Традиції гендерного виховання в українській етнопедагогіці та проблеми розвитку особистості у вищій школі/ О. В. Мельниченко (стр.236-239) Кл.слова: традиції негдерного виховання,українська педагогніка,гендерний підхід у вихованні і навчанні
Наказний М. О. Педагогічна практика студентів-перекладачів в умовах вищого навчального закладу/ М. О. Наказний (стр.245-249) Кл.слова: педагогічна практика,вищий навчальний заклад,методичні знання
Олексенко В. П. Формування професійного іміджу сучасного вчителя/ В. П. Олексенко (стр.258-263) Кл.слова: імідж сучасного вчителя,формувальний вплив,стандарти й вимоги до системи освіти
Орлова О. А. Проблема самовдосконалення особистості крізь призму акмеології/ О. А. Орлова (стр.267-270) Кл.слова: акмеологія,самовдосконалення,саморозвиток
Пинзеник О. М. Удосконалення підготовки вчителя на засадах акмеології/ О. М. Пинзеник (стр.274-277) Кл.слова: професійна майстерність майбутнього вчителя,професійна пфідготовкка,акмеологія
Поясок Т. Б. Медіаосвіта у сучасному інформаційному суспільстві/ Т. Б. Поясок ; 280-284 Кл.слова: медіаграмотність,медіакомпетентність,медіа простір
Пріма Р. М. Концептуальні засади формування професійно мобільного вчителя: акмеологічний підхід/ Р. М. Пріма (стр.284-287) Кл.слова: педагог-професіонал,пофесіоналізація,акмеологічні концепції
Романова Г. М. Акмеологічний контекст підготовки педагогів до запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій у професійну освіту/ Г. М. Романова (стр.291-295) Кл.слова: професійно-технічна освіта,тренінг,тренінгові навчання
Сігаєва Л. Є. Аналіз поняття "дорослість" у педагогічній теорії/ Л. Є. Сігаєва (стр.299-303) Кл.слова: зрілість,освіта дорослих,навчання дорослих
Сіткар В. І. Акмеолоічний погляд психолога на дитину, яка пустує/ В. І. Сіткар (стр.304-309) Кл.слова: акмеологія,дитина,соціалізація
Соколова І. В. Акмеолоічні знання, акмеолоічний зміст, акмеологічна освітня програма: акмеологічний трикутник/ І. В. Соколова (стр.318-322) Кл.слова: майбутній вчитель,методологічна платформа,акмеологічна компетентність
Фруктова Я. С. Мас-медіа як фактор формування акме-особистості інформаційного суспільства/ Я. С. Фруктова (стр.323-328) Кл.слова: акме-особистість,інформаційне суспільство,медіаосвіта
Хоружа Л. Л. Розвиток акмеологічної позиції педагога у процесі розв’язання моральних дилем/ Л. Л. Хоружа (стр.329-332) Кл.слова: акмеологічна позиція,педагогічна етика,моральна дилема
Чернуха Н. М. Професійна суб’єктність майбутнього педагога як акмеологічний феномен/ Н. М. Чернуха, В. В. Желанова (стр.333-336) Кл.слова: суб’єктність,симптомокомплекс,суб’єктогенез
Шарненкова Т. О. Допоміжні форми самоосвіти вчителів у першій третині XX ст./ Т. О. Шарненкова (стр.346-350) Кл.слова: просвітницька діяльність,музейна педагогіка,керівники екскурсій
Яворська С. Т. Психолого-методичні основи навчання грамотного письма/ С. Т. Яворська (стр.350-355) Кл.слова: грамотність,психологія,послідовність
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)