Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (4)Наукові періодичні видання Університету (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=включення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-50 
1.
271.2-9(477)(082)
І 90


   
    Історія православної церкви в Україні : збірник наукових праць / Національна академія наук України, Відділення релігієзнавства, Інститут філософії. - Київ : Четверта хвиля, 1997. - 292 с. - ISBN 966-529-055-X : 9.00 грн.
До 400-річчя від дня народження і 350-річчя пам’яті Святителя Петра Могили, митрополита Київського
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Православ’я--Історія--Україна--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
реформи -- Берестейська унія -- самодержавна уніфікація -- відновлення автокефалії -- суперечності -- міжцерковний конфлікт
Анотація: У монографії здійснено спробу історичного, філософського, релігієзнавчого висвітлення найважливіших — витокового і переломних - періодів історії православ'я в Україні, починаючи від введення християнства в Київській Русі до наших днів. Аналізуються особливості Київського християнства, стан православ'я на українських землях за умов литовсько-польського панування, ренесанс православ'я Могилянської доби, причини й наслідки включення Київської митрополії до Московської патріархії, а також тенденції розвитку українського православ'я в незалежній Україні.
Дод.точки доступу:
Національна академія наук України
Відділення релігієзнавства
Інститут філософії


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.
   908(520)
   G71


    Graham, Patricia Jane.
    Faith and power in Japanese Buddhist art, 1600-2005 / Patricia J. Graham. - Honolulu : University of Hawai’i Press, 2007. - viii, 351 p. : il, карти. - ISBN 978-0-8248-3126-4 (hardcover : alk. paper). - ISBN 978-0-8248-3191-2 (pbk. : alk. paper) : 200.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Буддизм--Історія--Японія

   Буддизм--Мистецтво--Японія


Кл.слова (ненормовані):
buddhism -- history -- buddhist temples for the elites -- temples for commoners -- icon -- art
Анотація: Уявлення про те, що буддизм занепав як рушійна сила в повсякденному соціальному та культурному житті, починаючи з періоду Токуґави, формує уявлення більшості людей про буддійське мистецтво, де наголос зазвичай робиться на стародавньому чи ранньомодерному. Ця книга виправляє це сприйняття, досліджуючи період у японському буддистському мистецтві, який давно забули. Переходячи від початку епохи Токуґави до перших років 21-го століття, авторка Патриція Дж. Грем переоцінює канон щодо включення недавніх зображень та архітектури, визначає соціальну історію таких недавніх робіт і, нарешті, з’ясовує способи, якими буддизм продовжує служити важливим джерелом натхнення для сучасних японських художників.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

3.
74.04я43
К 38


. Київський університет імені Бориса Грінченка

    Щербакова, К. Й.
    Професійна підготовка фахівців для системи дошкільної освіти в контексті європейської інтеграції / К. Й. Щербакова, О. Г. Брежнєва // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодій. фонд ім. Антона Макаренка. - Київ : [б. в.], 2011. - Вип. 1. - С. 140-146. - Бібліогр.: с. 145 (5 назв)
ББК 74.04я43

Рубрики: Професійна підготовка--вихователі дошкільних навчальних закладів--Збірники наукових праць

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- кредитно-трансферна система -- студенти-магістранти -- дошкільна освіта
Анотація: Автори статті розкривають роль вищої освіти в сучасному світі з врахуванням трансформації та модернізації інтелектуального світу сучасної людини. Обгрунтовують стратегічні і тактичні підходи у підготовці педагога дошкільної освіти. На прикладі навчальної дисципліни "Історія вищої освіти" розкриваються основні етапи реалізації моделі навчання магістрантів. Автори описують логіку включення в навчальний процес різних форм і методів роботи зі студентами.
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \голов. ред.\
Хоружа, Людмила \редкол.\
Безпалько, Ольга \редкол.\
Бобрицька, Валентина \редкол.\
Болтівець, Сергій \редкол.\
Караман, Станіслав \редкол.\
Козак, Людмила \редкол.\
Кудикіна, Надія \редкол.\
Лозова, Ольга \редкол.\
Мартиненко, Світлана \редкол.\
Брежнєва, О. Г.
Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.


    Федів, Юлія.
    Соціально-культурний проект "Включення" [Текст] / Ю. Федів, О. Кебас // Соціальний педагог. - Київ : Шкільний світ, 2015. - N 6. - С. 41-46. - Библиогр. в конце ст.

Дод.точки доступу:
Кебас, Ольга

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

5.
159.922.76
П 86


   
    Психологічні механізми адаптації девіантів до сучасного соціокультурного середовища : монографія / Н. Ю Максимова, А. М. Грись, І. Ф. Маніло ; ред. Н. Ю. Максимова ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 254 с. - ISBN 978-966-644-415-1 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--монографія

Кл.слова (ненормовані):
прийняття рішення -- соціальна адаптація школярів -- оптимізація психічного стану -- соціальна дезадаптація дітей -- адаптація девіантів
Анотація: У колективній монографії, розглядаються психологічні механізми адаптації девіантів до сучасного соціокультурного середовища через аналіз особливостей їх функціонування на прикладі Образу Я, ціннісно-смислової сфери, рефлексії, емпатії, аморегуляції, емоційної сфери. Визначається, що процес соціальної адаптації осіб з девіантною поведінкою передбачає визначення різновиду девіантної поведінки та типу його соціальної дезадаптації безвідносно до поведінкових проявів. Обов’язковою умовою адаптації є включення девіанта у нову систему стосунків та зміни його світосприйняття. Це в свою чергу стане поштовхом до нового ставлення до себе, що є психологічним підґрунтям процесу соціальної адаптації. Результати дослідження будуть корисні не лише для науковців, а і для фахівців соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді, кримінальної інспекції у справах дітей, закладів соціальної реабілітації для дітей, підлітків та молоді, установ пенітенціарної служби України, психологів та соціальних педагогів загальноосвітніх шкіл.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Максимова, Н. Ю
Грись, А. М.
Маніло, І. Ф.
Максимова, Н. Ю. \ред.\
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

6.


    Мосієнко, О. В.
    Особливості функціонування номінативно-референційних одиниць в англомовному медіа-дискурсі [Текст] / О. В. Мосієнко // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2015. - Вип. 5. - С. 84-87. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
детермінатив -- медіа-дискурс -- медіа-текст -- номінативно-референційна одиниця
Анотація: У статті розглядаються особливості функціонування номінативно-референційних одиниць у медіа-дискурсі, який одночасно відображає і конструює оточуючий світ. Номінативно-референційні одиниці виконують дві дискурсивні функції — називну, призначену для іменування та характеризації позамовної дійсності, та референтну, яка полягає у різних способах включення референтів до медіа-тексту. Особлива увага приділяється комунікативним і лінгвокогнітивним властивостям номінативно-референційних одиниць, функціонування яких відбиває способи сприйняття дійсності людиною.

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.
004.43(07)Agda
S90


    Stump, Aaron David.
    Verified Functional Programming in Agda / A. D. Stump ; Association for Computing Machinery. - New York : ACM Books, 2016. - 258 p. - (ACM Books series ; #9). - ISBN 978-1-970001-27-3 : Б. ц.
Переклад назви: Перевірено функціональне програмування в Agda
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мови програмування--Agda--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
зовнішня перевірка -- внутрішня перевірка -- практика програмування -- якість програмного забезпечення
Анотація: Agda - це передова мова програмування, заснована на типу теорії. Система типу Agda є достатньо виразною, щоб підтримувати повну функціональну перевірку програм у двох стилях. Під час зовнішньої перевірки ми пишемо чисті функціональні програми, а потім пишемо докази властивостей про них. Докази - це окремі зовнішні артефакти, як правило, з використанням структурної індукції. Під час внутрішньої перевірки ми визначаємо властивості програм через розширені типи для самих програм. Це часто вимагає включення доказів всередині коду, щоб показати перевірку типу, що вказані властивості містять. Можливість доказувати властивості програм у цих двох стилях - це глибоке доповнення до практики програмування, що дає програмістам можливість гарантувати відсутність помилок і тим самим покращувати якість програмного забезпечення більш ніж раніше можливо. Перевірене функціональне програмування в Агді - це перша книга, в якій подано систематичну експозицію зовнішньої та внутрішньої перевірки в Агді, що підходить для студентів магістратури з інформатики. Не передбачається ознайомлення з функціональним програмуванням або перевіреними комп'ютером доказами. Книга починається з ознайомлення з функціональним програмуванням через звичні приклади, такі як булеві, натуральні числа, списки та методи зовнішньої перевірки. Внутрішня перевірка розглядається на прикладах векторів, дерев бінарного пошуку та дерев Браун. Також входить більш досконалий матеріал щодо обчислення на рівні типу, чітких міркувань щодо припинення та нормалізації шляхом оцінки. Книга також включає середній розмірний випадок кодування та декодування Хаффмана.


Дод.точки доступу:
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

8.


    Гуменюк, Олена.
    Український молодіжний рух в європейській системі міжнародних відносин в 1920–1939 рр. [Електронний ресурс] / О. Гуменюк // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2016. - № 1. - С. 19-26, DOI 10.28925/2524-0757.2016.1.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
український молодіжний рух -- еміграція -- студенти -- Пласт -- сокільство
Анотація: У статті розглянуто український молодіжний рух у контексті міжнародних відносин у Європі в 1920–1939 рр. На базі широкого кола джерел автор всебічно досліджує українські молодіжні організації в еміграції та визначає ступінь їх включення до міжнародних процесів у Європі. Ґрунтовно проаналізовано історіографію проблеми й визначено стан її розробки в науковій літературі. Також наголошується на особливому значенні молоді в репрезентації української нації у світовому співтоваристві.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Шопа, Тетяна.
    Коливання ортотропної циліндричної оболонки з множиною включень довільної конфігурації [Текст] / Т. Шопа // Фізико-математичне моделювання та інформаційні технології = Physico-mathematical modelling and informational technologies = Физико-математическое моделирование и информационные технологии : науковий зб. - 2017. - Вип. 26. - С. 112-121. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1816-1545

Кл.слова (ненормовані):
ортотропна циліндрична оболонка -- включення -- секвенціальний підхід -- коливання -- частоти вільних коливань -- метод колокацій

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.
376-056.34(477)
С 15


    Сак, Т.
    Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі / Тамара Сак // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 47–49. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Діти з затримкою психічного розвитку--навчальна діяльність--інклюзивний клас

Кл.слова (ненормовані):
діти з затримкою психічного розвитку -- особливості психічного розвитку дитини -- навчальна діяльність -- навчально-виховний процес -- інклюзивне навчання -- індивідуальні навчальні завдання -- навчальна активність
Анотація: У статті зазначено, що організація навчання школяра із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі здійснюється згідно з усталеними вимогами практики інклюзії, необхідних для повноцінного включення в навчальний процес. Водночас, у процесі їх реалізації мають братися до уваги особливості психічного розвитку таких дітей, врахування яких забезпечить ефективність інклюзивного навчання.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

11.
Шифр: О190803/2017/3
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 3
Зміст:
Таранченко, Оксана. Соціальне інтегрування: ключовий концепт інклюзії / О. Таранченко. - С.7-15
Кл.слова: соціальне інтегрування, інклюзія, соціальна дієздатність
Скрипник, Тетяна. Відповідне освітнє середовище для дітей із розладами аутистичного спектра / Т. Скрипник. - С.16-21
Кл.слова: аутизм, класний менеджмент, ТЕАССН
Кобильченко, Вадим. Внутрішні ресурси як джерело позитивного функціонування особистості дитини з порушеним зором / В. Кобильченко. - С.22-30
Кл.слова: внутрішні ресурси, дитина з порушеним зором
Кульбіда, Світлана. Статус національних жестових мов і включення української жестової мови до сім'ї жестових мов Європи / С. Кульбіда. - С.31-39
Кл.слова: товариство глухих, українська жестова мова, європейське товариство
Ільяна, Валентина. Реалізація психолінгвістичного підходу до програмово-методичного забезпечення з корекції фонетико-фонематичної сторони мовлення у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення / В. Ільяна, З. Пригода. - С.40-46
Кл.слова: корекція звуковимови, фонематичне сприймання, звуковий аналіз
Дічек, Наталія. Практико орієнтовна діяльність Українського науково-дослідного інституту дефектології у контексті індивідуалізації навчання дітей із вадами розвитку (кінець 1940-х - середина 1950-х років) / Н. Дічек. - С.47-58
Кл.слова: діти з психофізичними вадами, диференціація спеціальних шкіл, індивідуалізація навчально-виховного процесу
Нетьосов, Сергій. Актуальні проблеми вивчення дисципліни"Корекційна андрагогіка" / С. Нетьосов. - С.59-68
Кл.слова: корекційна андрагогіка, освіта дорослих осіб з інвалідністю
Склянська, Ольга. Соціальна взаємодія дитини раннього віку з близьким дорослим у контексті ранньої психолого-педагогічної допомоги / О. Склянська. - С.69-78
Кл.слова: дитина з порушеннями психофізичного розвитку, дитина раннього віку, соціальна поведінка
Литовченко, Світлана. Особливості діяльності навчально-реабілітаційних центрів в умовах модернізації української освіти / С. Литовченко. - С.79-87
Кл.слова: особливі освітні потреби, інклюзивна освіта, порушення слуху
Тороп, Крістіна. Навчально-реабілітаційний центр як інститут соціалізації / К. Тороп, К. Рейда, С. Кривошея. - С.88-95
Кл.слова: соціалізація, діти з інтелектуальними порушеннями
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
Шифр: Т893832/2017/1/2
   Журнал

Трудове навчання в школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2008 - . - Виходить двічі на місяць
2017р. № 1/2
Зміст:
Від "Нової української школи" до основних засад стандарту. - С.2-6
Кл.слова: творчий пошук, компетентнісний підхід, академічне середовище
Ігнатенко, Г. В. Методичні засади включення учнів до проектної діяльності / Г. В. Ігнатенко, М. А. Галіцька. - С.7-11
Кл.слова: планування, практичне застосування, оздоблення
Підопригора, М. В. Основні принципи дизайну : 8 клас / М. В. Підопригора. - С.12-18
Кл.слова: композиційний виріб, стиль, проектування
Уланович, Г. В. Міні-гобелени. Виготовлення виробу інтер"єрного призначення в техніці ручного ткацтва : 8 клас / Г. В. Уланович. - С.15-23
Кл.слова: узор, нитка, переплетення
Баншикова, В. В. Організація та проведення уроків за проетним методом навчання : модуль "Технологія вишитих виробів" / В. В. Баншикова. - С.24-28
Кл.слова: інтернет, навчальний матеріал, проект
Отришко, А. К. Скамейка для школьного коридора / А. К. Отришко. - С.30-35. - Бібліогр.: 4 назви
Кл.слова: функціональність, дослідний зразок, матеріал
Ілліна, О. М. Моделювання рукавів : 10 клас / О. М. Ілліна. - С.36-40
Кл.слова: моелювання , рукав, крій
Вовчишин, О. І. Авторський альбом для випилювання : ч. 5 / О. І. Вовчишин. - С.42-56
Кл.слова: метелик, деревина, деталь
Блажко, Н. М. Лялька-скринька : інтер"єрна прикраса / Н. М. Блажко, І. О. Павловська. - С.57-66
Кл.слова: проект, скринька, картонна коробка
Луцук, О. С. Знайомство з традиційною опішнянською керамікою / О. С. Луцук. - С.67-69
Кл.слова: народна іграшка, скульптура, пластика
Луцук, О. С. Запрошуємо на урок до гончарної майстерні : нетрадиційні заняття / О. С. Луцук. - С.70-72
Кл.слова: народна іграшка, глина, гончар
Антосік, С. О. Виготовлення макета будинку. Технічне моделювання / С. О. Антосік. - С.73-77
Кл.слова: креслярський інструмент, креслення, конструювання
Морозова, О. С. Родинний оберіг-травник / О. С. Морозова. - С.77-78
Кл.слова: тканина, мішечок, бісер
Василенко, В. А. Оздоблення сучасного будинку оберегами / В. А. Василенко. - С.79-80
Кл.слова: дім, оберіг, мішковина
Ковалик, В. І. Я і моя майбутня професія : сценарій заходу. 8 клас / В. І. Ковалик. - С.81-87
Кл.слова: вибір професії, батьки, умови праці
Ускова, Н. Ф. Діло майстра боїться : гра-змагання для учнів 5 класів / Н. Ф. Ускова. - С.88-92
Кл.слова: захід, цвях, конкурс
Жицька, С. С. Що робить для освіти GOOGLE / С. С. Жицька. - С.93-95
Кл.слова: електронне середовище, документ, сервіс
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.


    Ігнатенко, Г. В.
    Методичні засади включення учнів до проектної діяльності / Г. В. Ігнатенко, М. А. Галіцька // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2017. - N 1/2. - С. 7-11

Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--художня праця

Кл.слова (ненормовані):
планування -- практичне застосування -- оздоблення -- бісер -- візерунок -- вишивання
Дод.точки доступу:
Галіцька, М. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

14.


    Ігнатенко, Г. В.
    Методичні засади включення учнів до проектної діяльності [Текст] / Г. В. Ігнатенко, М. А. Галіцька // Трудове навчання в школі. - Київ : Основа, 2017. - № 1/2. - С. 7-11

Кл.слова (ненормовані):
планування -- практичне застосування -- оздоблення
Дод.точки доступу:
Галіцька, М. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

15.


    Кульбіда, Світлана.
    Статус національних жестових мов і включення української жестової мови до сім'ї жестових мов Європи [Текст] / С. Кульбіда // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 3. - С. 31-39

Кл.слова (ненормовані):
товариство глухих -- українська жестова мова -- європейське товариство

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

16.


    Музика, О.
    Самоефективність як чинник професіоналізації студентів [Електронний ресурс] / О. Музика. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 83-94, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.6849721. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- професіоналізація -- самоефективність -- саморегуляція -- студентський вік -- цінності
Анотація: У статті досліджуються особливості самоефективності студентівпершокурсників. Аналізується структура та можливості розвитку окремих компонентів самоефективності у навчально-професійній діяльності. Описуються результати емпіричного дослідження та робляться припущення про інтер- та інтрасуб’єктні умови для включення самоефективності у ціннісно-мотиваційні регуляційні процеси, що сприяють професіоналізації студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

17.


    Колінько, М.
    Методологічний потенціал концепції доместикації / М. Колінько // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 5. - P47-51. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
дім -- одомашнення -- доместикація -- інформаційно-комунікативні технології
Анотація: Статтю присвячено аналізу методологічного концепту доместикації, його еволюції, ключових етапів та внеску в сучасному міжнародному науковому дискурсі. Досліджено способи розробки концепції доместикації і її застосування в теоретичному і практичному соціокультурному просторі. Концепція "доместикації" важлива для розуміння особливостей соціально-технологічних змін. Вона пропонує потужну аналітичну основу для протистояння моделям технологічного детермінізму. У механізм доместикації входять процеси комодифікації, об'єктивації, включення та перетворення. Ці процедури відіграють значну роль у соціальному застосуванні нових технологій - переведення невідомого в освоєне.

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

18.


    Dodonov, R.
    The institutionalization of the politics of memory = Інституціоналізація політики пам'яті / R. Dodonov // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 1. - P98-102. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
історична пам'ять -- політики пам'яті -- війни пам'яті -- інституціоналізація -- Інститут національної пам'яті
Анотація: Стаття присвячена аналізу напрямків і логічних етапів інституціоналізації історичної пам'яті в Україні. Під інституціоналізацією розуміється процес визначення і закріплення соціальних норм, правил, статусів і ролей, приведення їх у систему, яка здатна діяти в напрямку задоволення деякої суспільної потреби. Такою потребою в Україні стала вимога відновлення історичної справедливості і встановлення історичної правди. Закриті теми вітчизняної історії, особливо ХХ ст., включаючи Голодомори, сталінські репресії, окремі сторінки Другої світової війни вимагали своєї рефлексії та ціннісного переусвідомлення. Без моральної оцінки та своєрідної "роботи над помилками" суспільство не може рухатися далі. За цих умов виникає необхідність інституціоналізації історичної пам'яті з виокремленням її сталих і потенційних інституціональних форм. Зміст історичної пам'яті стає предметом державної політики, суттєво впливаючи на міжнародні стосунки - аж до появи так званих "війн пам'яті". Необхідність взяти історичну пам'ять народу під контроль сприяло перетворенню її на об'єкт маніпуляції. "Політики пам'яті" стають невід'ємною складовою політичного менеджменту, засобом впливу на масову свідомість та ідентичність, джерелом легітимності державних і наддержавних інституцій. Етапами інституціоналізації є привертання уваги до "закритих питань" історії з боку творчої інтелігенції, незалежних досліджень істориків, журналістських розслідувань, внаслідок чого в суспільстві сформувалася потреба у відновленні справедливості і правди; встановлення норм і правил оприлюднення змісту історичної пам'яті, включаючи розсекречення архівних документів, роботи пошукових експедицій в місцях масових поховань, визначення нових та відродження забутих місць пам'яті, перегляд пантеону національних героїв, різноманітні програми вивчення усної історії, включення змісту історичної пам'яті у підручники навчальних закладів; прийняття на законодавчому рівні відповідних норм, що передбачають санкції за їх недотримання; нарешті, створення Інституту національної пам'яті.
Дод.точки доступу:
Додонов Роман


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

19.


    Кирилюк, В. С.
    Математичне моделювання контактної взаємодії двох електропружних півпросторів під час стискання за наявності жорсткого дископодібного включення між ними / В. С. Кирилюк, О. І. Левчук, О. В. Гавриленко // Системні дослідження та інформаційні технології : міжнародний науково-технічний журнал. - 2018. - № 2. - С. 89-98. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1681-6048

Кл.слова (ненормовані):
математичне моделювання -- зв’язана система рівнянь електропружності -- п’єзоелектричний півпростір -- жорстке дископодібне включення -- параметри контактної взаємодії
Дод.точки доступу:
Левчук, О. І.
Гавриленко, О. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

20.


    Семенов, В. В.
    Инерционные гибридные методы расщепления для операторных включений [Текст] / В. В. Семенов // Кибернетика и системный анализ : міжнародний науково-теоретичний журнал. - 2018. - № 6. - С. 96-104. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0023-1274

Кл.слова (ненормовані):
операторне включення -- гільбертовий простір -- інерційний метод -- алгоритм Ценга -- идний алгоритм -- сильна збіжність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (ГП ЧЗ) зайнятий


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-50 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)