Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (4)Наукові періодичні видання Університету (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=включення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-50 
1.


    Диховичний, О. О.
    Застосування IRT-моделей та методів багатокритеріальної оптимізації до аналізу психологічного профілю [Текст] / О. О. Диховичний, Н. В. Круглова, І. В. Алєксєєва // Математичні машини і системи = Mathematical machines and systems = Математические машины и системы : науковий журнал. - 2019. - N 1. - С. 131-142. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1028-9763

Кл.слова (ненормовані):
психологічні тести -- тест Гілфорда -- тест включення понять -- латентні параметри
Дод.точки доступу:
Круглова, Н. В.
Алєксєєва, І. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Кожина, А. В.
    Доказова актуалізація підходу інклюзивного розвитку до розв’язання глобальних проблем людства [Текст] / А. В. Кожина // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія, Державне управління : науковий журнал. - 2019. - N 3. - С. 107-114. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2310-2837

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивний розвиток -- інклюзивне зростання -- глобальні проблеми людства -- бідність -- нерівність -- виключення -- включення

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Kudlay, A.
    Tutor’s role in professional training of the police officers [Електронний ресурс] / A. Kudlay. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P38-41, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.3841. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- офіцери поліції -- тьюторство -- компетентність -- тьюторант
Анотація: Сучасні умови модернізації вищої освіти в Україні зумовили потребу впровадження інноваційних підходів до реалізації концепції підготовки майбутніх фахівців із урахуванням європейських стандартів. Адже саме вища освіта відіграє вирішальну роль у соціально-економічному і культурному розвитку суспільства. Потреба у підготовці компетентного офіцера поліції, здатного до ефективної професійної діяльності в умовах багатонаціонального середовища, є пріоритетним напрямом у підготовці майбутніх офіцерів поліції в параметрах європейських стандартів. У статті здійснено аналіз наукової літератури з проблеми. Підкреслено, що ідеальна модель сучасного наставника зводиться до репетитора, палітра професіоналізму якого поєднує високий рівень сформованості його психологічних, педагогічних, методичних та освітніх компетенцій. У статті розкрито сутність і зміст професійної компетентності майбутніх офіцерів поліції; представлено функціональний і рольової погляд на комунікативну діяльність з позиції тьютора; виявлено можливості включення інструменту тьюторства в процес формування комунікативної компетентності майбутніх офіцерів поліції. Підкреслюється, що тьюторська дія є найважливішим емерджентним компонентом цілісного процесу професійної підготовки майбутніх офіцерів поліції, де важливим завданням є формування комунікативної компетентності. Проаналізовано практичний досвід Національній академії внутрішніх справ, де в Навчально-науковому інституті №3 при кафедрі тактичної та спеціальної підготовки діє науковий гурток з тьюторською підтримкою дослідницької діяльності майбутніх працівників поліції. Модель тьюторської підтримки для членів наукового гуртка кафедри включає такі етапи: мотивація та діагностика наукових інтересів, складання плану наукової роботи, навчання роботи з інформацією, презентація та оцінка наукової роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Шопа, Тетяна.
    Коливання ортотропної циліндричної оболонки з множиною включень довільної конфігурації [Текст] / Т. Шопа // Фізико-математичне моделювання та інформаційні технології = Physico-mathematical modelling and informational technologies = Физико-математическое моделирование и информационные технологии : науковий зб. - 2017. - Вип. 26. - С. 112-121. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1816-1545

Кл.слова (ненормовані):
ортотропна циліндрична оболонка -- включення -- секвенціальний підхід -- коливання -- частоти вільних коливань -- метод колокацій

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Семенов, В. В.
    Инерционные гибридные методы расщепления для операторных включений [Текст] / В. В. Семенов // Кибернетика и системный анализ : міжнародний науково-теоретичний журнал. - 2018. - № 6. - С. 96-104. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0023-1274

Кл.слова (ненормовані):
операторне включення -- гільбертовий простір -- інерційний метод -- алгоритм Ценга -- идний алгоритм -- сильна збіжність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (ГП ЧЗ) зайнятий


Знайти схожі

6.


    Кривень, Василь.
    Міжфазне пластичне відшаровування прямокутного включення за умови його однобічного контакту з середовищем [Текст] / В. Кривень, В. Валяшек, Л. Цимбалюк // Фізико-математичне моделювання та інформаційні технології = Physico-mathematical modelling and informational technologies = Физико-математическое моделирование и информационные технологии : науковий зб. - 2018. - Вип. 27. - С. 80-87. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1816-1545

Кл.слова (ненормовані):
прямокутне включення -- пластичне відшаровування -- аналітичний розв’язок -- конформне відображення
Дод.точки доступу:
Валяшек, Володимир
Цимбалюк, Любов


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    , Панченко Б. Е.
    Численное исследование систем сингулярных интегральных уравнений первого рода и с неопределяемым индексом в задаче о дифракции плоских волн на неподвижном включении [Текст] / Панченко Б. Е. , Ю. Д. Ковалев, И. Н. Сайко // Кибернетика и системный анализ : міжнародний науково-теоретичний журнал. - 2020. - № 4. - С. 3-17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0023-1274

Кл.слова (ненормовані):
сингулярні интегральні рівняння -- індекс рівняння -- число обумовленості -- дифракція плоских хвиль -- нерухоме жорстке включення (затиснений отвір)
Дод.точки доступу:
Ковалев, Ю. Д.
Сайко, И. Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Гладкова, В.
    Формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти [Електронний ресурс] / В. Гладкова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1. - С. 30-36, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
акмеологічність -- дослідницька компетентність -- інновативність -- майбутній менеджер
Анотація: У статті висвітлено сутність дослідницької компетентності, теоретичні основи, педагогічні умови та особливості її формування у майбутніх менеджерів освіти. Доведено, що методологічну основу дослідження складають методологічні підходи: системний, компетентнісний, синергетичний, комплексний; найзначнішим є акмесинергетичний підхід. Методологічну підставу дослідження складають також методологічні принципи: інтенціональної динамічності; інваріантності; індивідуалізації; одночасного вивчення людини та її діяльності; системно-структурний; історизму; гуманізму; розвитку; детермінізму – самодетермінізму та ін. Уточнено дефініцію поняття «дослідницька компетентність» – це сукупність знань, дослідницьких умінь (сукупність інтелектуальних, практичних і організаторських умінь), навичок, дослідницьких здатностей (евристичність, креативність, інтелектуальна мобільність, антиципація, незалежність та неупередженість мислення, емоційний інтелект, саморефлексія), способів виконання дій у ситуаціях невизначеності, за умов браку чи надлишку інформації тощо. Акцентовано, що до складу дослідницької компетентності входять такі компоненти: системність, превентивність, інновативність, прогностичність (акмеологічність). У статті визначено рівні сформованості діагностичної компетентності (репродуктивний, адаптивний, продуктивний, творчий), критерії (мотиваційно-ціннісний, практичний, рефлексивний) та відповідні їм показники. Визначено комплекс педагогічних умов, які забезпечують формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти: розвиток дослідницького потенціалу студентів-магістрантів на основі актуалізації внутрішніх ресурсів особистості у процесі оволодіння фаховими дисциплінами; стимулювання магістрантів до науково-дослідної діяльності шляхом залученням їх до розв’язання випереджувальних пізнавальних та дослідницько-творчих завдань професійно зорієнтованого характеру під час застосування різноманітних форм та методів організації освітнього процесу; включення магістрантів у різні види науково-дослідницької роботи в освітньому процесі під час переддипломної практики та виконання кваліфікаційної (магістерської) роботи. Позитивний характер впливу педагогічних умов формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти в умовах магістратури підтверджено результатами контрольних зрізів на кінець дослідження.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Вишневецька, Л. Г.
    Контекстний підхід до фахової підготовки майбутнього педагога-музиканта [Текст] / Л. Г. Вишневецька // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 60-64, DOI 10.28925/2518-766X.2021.69. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
мистецька освіта -- заклад вищої мистецької освіти -- фахова підготовка -- контекстний підхід -- майбутній педагог-музикант
Анотація: У статті розкрито авторський погляд на актуальну нині проблему пошуку способів реалізації нових стратегій розвитку вищої мистецької освіти, що пов’язані з інтеграцією у європейський простір. Автори статті пропонують вирішення цього питання шляхом упровадження контекстного підходу в процес фахової підготовки майбутнього музиканта-педагога. Розкриваючи зміст контекстного підходу увага акцентується на тому, що основною одиницею змісту контекстного навчання є не «частина інформації» чи завдання, що розв’язується за зразком, а проблемна ситуація, яка передбачає включення продуктивного мислення студента. Реалізація контекстного підходу до фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів сприяє розвитку професійних здібностей останніх, допомагає їм об’єктивніше і точніше визначати рівень своєї підготовки, сформованість професійних компетентностей та конкурентоспроможність. Застосування цього підходу визначає не тільки вектор розвитку особистості, а й створює умови для розробки стратегії його вдосконалення та реалізації індивідуальних здібностей майбутніх фахівців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


    Мосієнко, О. В.
    Особливості функціонування номінативно-референційних одиниць в англомовному медіа-дискурсі [Текст] / О. В. Мосієнко // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2015. - Вип. 5. - С. 84-87. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
детермінатив -- медіа-дискурс -- медіа-текст -- номінативно-референційна одиниця
Анотація: У статті розглядаються особливості функціонування номінативно-референційних одиниць у медіа-дискурсі, який одночасно відображає і конструює оточуючий світ. Номінативно-референційні одиниці виконують дві дискурсивні функції — називну, призначену для іменування та характеризації позамовної дійсності, та референтну, яка полягає у різних способах включення референтів до медіа-тексту. Особлива увага приділяється комунікативним і лінгвокогнітивним властивостям номінативно-референційних одиниць, функціонування яких відбиває способи сприйняття дійсності людиною.

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

11.


    Лола, Вікторія.
    Локальна ідентичність та "соціальне включення" в умовах децентралізації [Текст] / В. Лола // Аспекти публічного управління. - 2020. - Том 8, N 1. - С. 129-137. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-6420. - ISSN 2413-8231

Кл.слова (ненормовані):
локальна ідентичність -- соціальне включення -- соціальне виключення -- децентралізація влади -- об’єднана територіальна громада -- місцеве самоврядування -- соціальна взаємодія -- солідарність -- посадові особи місцевого самоврядування

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Гиль, Н. И.
    Φ-функции 2D-объектов с границами в виде кривых второго порядка [Текст] / Н. И. Гиль, В. Н. Пацук // Кибернетика и системный анализ : міжнародний науково-теоретичний журнал. - 2020. - № 5. - С. 136-145. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0023-1274

Кл.слова (ненормовані):
еліпси -- парабола -- неперетин -- включення -- Φ-функції
Дод.точки доступу:
Пацук, В. Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Молоканова, Валентина.
    Трансформаційні технології у процесах розвитку спроможних територіальних громад [Текст] / В. Молоканова, Ю. Ольховікова // Аспекти публічного управління. - 2020. - Том 8, N 2. - С. 87-97. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-6420. - ISSN 2413-8231

Кл.слова (ненормовані):
локальна ідентичність -- соціальне включення -- соціальне виключення -- децентралізація -- влади -- об’єднана територіальна громада -- місцеве самоврядування -- соціальна взаємодія -- солідарність -- посадові особи місцевого самоврядування
Дод.точки доступу:
Ольховікова, Юлія


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (ГП ЧЗ) зайнятий


Знайти схожі

14.


    Кульбіда, Світлана.
    Статус національних жестових мов і включення української жестової мови до сім'ї жестових мов Європи [Текст] / С. Кульбіда // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 3. - С. 31-39

Кл.слова (ненормовані):
товариство глухих -- українська жестова мова -- європейське товариство

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

15.


    Ігнатенко, Г. В.
    Методичні засади включення учнів до проектної діяльності [Текст] / Г. В. Ігнатенко, М. А. Галіцька // Трудове навчання в школі. - Київ : Основа, 2017. - № 1/2. - С. 7-11

Кл.слова (ненормовані):
планування -- практичне застосування -- оздоблення
Дод.точки доступу:
Галіцька, М. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

16.


    Федів, Юлія.
    Соціально-культурний проект "Включення" [Текст] / Ю. Федів, О. Кебас // Соціальний педагог. - Київ : Шкільний світ, 2015. - N 6. - С. 41-46. - Библиогр. в конце ст.

Дод.точки доступу:
Кебас, Ольга

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

17.


    Маслова, О.
    Scientific knowledge structure of prerequisites for the concept of health-forming technologies at the process of adaptive physical education for school-age children with hearing impairments = Структура наукового пізнання передумов концепції здоров`яформуючих технологій у процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху / О. Маслова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 2. - С. 74-87. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
наукове пізнання -- передумови -- концепція -- здоров’яформування -- порушення слуху -- школярі -- соціальні -- біологічні -- екологічні -- особистісні -- здоров`я
Анотація: Нині питання формування здоров’я дітей та підлітків всебічно розглядається системою наукового пізнання, що представляє собою самостійну, цілеспрямовану пізнавальну багаторівневу діяльність. Мета – визначити і охарактеризувати у проекції теорії наукового пізнання передумови розробки концепції здоров’яформуючих технологій у процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху. Матеріал і методи: аналіз і узагальнення даних спеціальної науковометодичної літератури; моніторинг інформаційних ресурсів мережі Інтернет; соціологічні методи (анкетування); метод викопіювання (огляд та вибір матеріалів із медичних карт); педагогічні методи (педагогічне тестування, педагогічний експеримент), методи математичної статистики. Відповідно до теорії наукового пізнання, ґрунтуючись на теоретичні та емпіричні рівні і форми його функціонування, нами представлено структуру визначення й науково-доказову базу передумов концепції здоров’яформуючих технологій у процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху, що об’єднали науково-обґрунтовані соціально-педагогічні, соціально-економічні, біолого-медичні, біологофізіологічні, еколого-середовищні, еколого-культурологічні, особистісномотиваційні та особистісно-дієві положення. Ґрунтуючись на теорії пізнання, ми окреслили чотири категорії передумов авторської концепції та гіпотези її ефективної реалізації, що передбачає безпосереднє їх врахування, а саме включення соціальних, біологічних, екологічних та особистісних засад у теоретико-методологічні основи здоров’яформуючих технологій у процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.


    Молочко, Анастасія.
    Історичні передумови становлення та місце жіночого боксу в сучасній системі міжнародного спортивного руху / А. Молочко, Н. Височіна // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 2(6). - С. 143-159. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
міжнародний спортивний рух -- жіночий бокс -- система спортивних змагань -- змагальна діяльність -- спортивна підготовка
Анотація: У статті розглядаються історичні передумови становлення жіночого спорту в сучасній системі міжнародного спортивного руху. Проаналізовано важливі історичні події та ключові фактори, які визначили розвиток жіночого спорту в світі і в Україні. Вказується на тривале негативне відношення провідних міжнародних спортивних організацій та громадськості до ідеї розвитку та популяризації жіночого боксу, включення цих змагань до програми Олімпійський ігор сучасності. Мета дослідження: визначити історичні передумови формування та місце жіночого боксу в сучасних умовах міжнародного спортивного руху. Матеріал і методи дослідження: аналіз літературних джерел та Всесвітньої мережі Інтернет, опитування експертів, педагогічне спостереження, контент-аналіз, методи математичної статистики. Дослідження базується на аналізі літературних джерел, архівних матеріалів а також думок експертів, щодо проблем становлення і розвитку жіночого боксу в світі та в Україні. Результати. Представлено динаміку кількості спортсменів та країнучасниць на міжнародних змаганнях з жіночого боксу, тенденція до збільшення кількості вагових категорій в жіночих змаганнях з боксу на Олімпійських іграх. Проаналізовано важливі проблеми, які сьогодні виникають під час багаторічної підготовки жінок-боксерів та охарактеризовано ключові відмінності структури їх змагальної діяльності у порівнянні із чоловіками. Вказується на необхідність наукового обґрунтування та розробки концептуальної моделі розвитку жіночого спорту за сучасних умов міжнародного спортивного руху.
Дод.точки доступу:
Височіна, Надія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.
   908(520)
   G71


    Graham, Patricia Jane.
    Faith and power in Japanese Buddhist art, 1600-2005 / Patricia J. Graham. - Honolulu : University of Hawai’i Press, 2007. - viii, 351 p. : il, карти. - ISBN 978-0-8248-3126-4 (hardcover : alk. paper). - ISBN 978-0-8248-3191-2 (pbk. : alk. paper) : 200.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Буддизм--Історія--Японія

   Буддизм--Мистецтво--Японія


Кл.слова (ненормовані):
buddhism -- history -- buddhist temples for the elites -- temples for commoners -- icon -- art
Анотація: Уявлення про те, що буддизм занепав як рушійна сила в повсякденному соціальному та культурному житті, починаючи з періоду Токуґави, формує уявлення більшості людей про буддійське мистецтво, де наголос зазвичай робиться на стародавньому чи ранньомодерному. Ця книга виправляє це сприйняття, досліджуючи період у японському буддистському мистецтві, який давно забули. Переходячи від початку епохи Токуґави до перших років 21-го століття, авторка Патриція Дж. Грем переоцінює канон щодо включення недавніх зображень та архітектури, визначає соціальну історію таких недавніх робіт і, нарешті, з’ясовує способи, якими буддизм продовжує служити важливим джерелом натхнення для сучасних японських художників.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

20.


    Тимчик, О. В.
    Фізична реабілітація дітей шкільного віку з міопією І – ІІІ ступеню / О. В. Тимчик // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 1. - С. 121-133, DOI 10.28925/2664-2069.2019.1.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
діти -- школярі -- фізичний розвиток -- психоемоційний стан -- фізичне виховання -- фізична реабілітація
Анотація: Фізична реабілітація дітей з міопією є складним процесом і потребує тривалого, системного і поетапного використання комплексу засобів для відновлення гостроти зору. Зазвичай для цього використовуються кінезіотерапія (дихальні та твіст вправи), пальцева та артикуляційна гімнастики, методи Оннурі терапії, рефлексотерапії, апаратної фізіотерапії тощо, що в комплексі призводить до позитивного ефекту та відновлення зорових аналізаторів. Проте, при прогресуючих формах короткозорості ці фізичні методи не завжди є ефективними. Літературні джерела (наукові статті, підручники, посібники, автореферати дисертаційних досліджень), відібрані з електронних баз даних Національної бібліотеки України ім. В.І. Вернадського, Російської наукової електронної бібліотеки «eLibrary», Web of Science, PubMed, PEDro та інших. Мета – теоретичне обґрунтування необхідності та суті фізичної реабілітації при міопії, аналіз та узагальнення відомостей науково-методичної літератури щодо вивчення впливу фізичної реабілітації на фізичний розвиток та психоемоційний стан школярів з міопією різного ступеню. За літературними джерелами встановлено, що зростання випадків короткозорості у школярів пов’язане насамперед зі зростанням зорових навантажень. Головною патогенетичною ланкою набутої міопії є розтягнення склери. У дітей, хворих на набуту короткозорість, зменшення товщини рогівки поєднується зі збільшенням її горизонтального діаметра й довжини передньо-задньої осі ока, що свідчить про розтягнення рогової оболонки ока. Зменшення товщини рогівки супроводжується зниженням її чутливості від 19 % до 57 % в залежності від ступеня захворювання й зменшенням ригідності зовнішньої оболонки ока. Зменшення товщини рогівки є одним з об’єктивних критеріїв прогресування короткозорості, що передбачає включення кератопахіметрії у комплекс обов’язкових досліджень хворих на це захворювання для визначення раціональної тактики лікування. Діти з міопією із зменшенням товщини рогівки становлять групу ризику у відношенні розвитку дистрофії сітківки. Короткозорість є актуальною медико-соціальною проблемою сьогодення. Фізична реабілітація таких дітей є складним і тривалим процесом, що потребує системного поетапного використання різних її засобів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-50 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)