Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (4)Наукові періодичні видання Університету (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=включення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-50 
1.


    Скітер, Iгор Семенович.
    Cyber security culture level assessment model in the information system = Модель оцінки рівня культури кібербезпеки в інформаційній системі / I. С. Скітер // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2021. - N 13. - С. 158-169, DOI 10.28925/2663-4023.2021.13.158169. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
кібербезпека інформаційної системи -- кластери станів безпеки -- коефіцієнт тяжкості наслідків -- усереднена вага кластеру
Анотація: В роботі поставлена задача формалізації процесів оцінки культури кібербезпеки інформаційної системи організації на основі розроблення комплексної моделі з врахуванням технічних та організаційних параметрів інформаційної системи та ризиків, пов’язаних з ними. Проводиться оцінка рівня культури безпеки інформаційної системи на основі побудови адитивної моделі, яка включає в себе характеристики кластерів станів системи. Кластери формуються на основі масивів факторів, які відповідають різним класам культури інформаційної безпеки. Їх вплив оцінюється за допомогою коефіцієнтів тяжкості наслідків для рівня кібербезпеки інформаційної системи. Крім того визначається ймовірність прояву даного фактору в конкретній інформаційній системі. Величина коефіцієнтів та ймовірнісних розподілів для кожного кластеру та набору факторів оцінюється експертними методами та на основі проведеного анкетування. Особливістю формування масивів факторів є включення до кожного кластеру фактору, який відображає пасивну поведінку користувача до негативних факторів. Таким чином у моделі вводиться ймовірність несприйняття негативних факторів та ймовірність ідеальної поведінки щодо формування відповідного класу загроз. Визначення усереднених ваг факторів рівня впливу на кібербезпеку інформаційної системи запропоновано проводити на основі середнього зваженого показника. Запропонована методика оцінки ваг на основі рівномовірного розподілу негативних факторів в межах кластеру. Запропонована методика не залежить від кількості факторів у кластері.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.
   908(520)
   G71


    Graham, Patricia Jane.
    Faith and power in Japanese Buddhist art, 1600-2005 / Patricia J. Graham. - Honolulu : University of Hawai’i Press, 2007. - viii, 351 p. : il, карти. - ISBN 978-0-8248-3126-4 (hardcover : alk. paper). - ISBN 978-0-8248-3191-2 (pbk. : alk. paper) : 200.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Буддизм--Історія--Японія

   Буддизм--Мистецтво--Японія


Кл.слова (ненормовані):
buddhism -- history -- buddhist temples for the elites -- temples for commoners -- icon -- art
Анотація: Уявлення про те, що буддизм занепав як рушійна сила в повсякденному соціальному та культурному житті, починаючи з періоду Токуґави, формує уявлення більшості людей про буддійське мистецтво, де наголос зазвичай робиться на стародавньому чи ранньомодерному. Ця книга виправляє це сприйняття, досліджуючи період у японському буддистському мистецтві, який давно забули. Переходячи від початку епохи Токуґави до перших років 21-го століття, авторка Патриція Дж. Грем переоцінює канон щодо включення недавніх зображень та архітектури, визначає соціальну історію таких недавніх робіт і, нарешті, з’ясовує способи, якими буддизм продовжує служити важливим джерелом натхнення для сучасних японських художників.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

3.


    Antala, B.
    International federation of Physical Education and its impact to monitoring of Quality Physical Education in the world = Міжнародна федерація фіз освіта та її вплив на моніторинг якісне фізичне виховання у світі / B. Antala, S. Ivashchenko, G. Lopatenko // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 2. - С. 4-9, DOI 10.28925/2664-2069.2020.2.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
фізичне виховання -- моніторинг
Анотація: Фізична активність вже добре запроваджена в усіх державах-членах ЄС у формі фізичного виховання, а також різноманітних програм, які дозволяють молоді люди повинні бути фізично активними до, під час і після шкільного дня.Проте активні шкільні перерви та включення фізичної активності в уроки може бути розширено на національному рівні. Кількість годин фізкультури часто визначається субнаціонально, а в деяких випадках школами. Збільшення кількості обов’язкові години та встановлення стандартів для забезпечення якості можуть додатково допомогти студентам досягти рекомендацій ВООЗ та забезпечити потенціал шкіл для просування фізична активність молоді.Дослідження мало на меті виявити передовий досвід Міжнародної федерації Фізичне виховання до моніторингу якості фізичного виховання. Матеріал і методи: теоретичний аналіз та узагальнення літературних джерел. Підвищити фізичну активність молоді можна кількома способами. Найбільший Широко використовуваною практикою є фізичне виховання, яке входить до шкільної програми в всі країни-члени ЄС; однак кількість годин фізичного виховання, що надається, обов’язкові чи факультативні, і якість значно відрізняється в різних країнах. В порядку забезпечувати якісне регулярне фізичне виховання та сприяти безпечній фізичній активності для всіх молодих людей у ​​школах вчителі фізкультури повинні бути належним чином підготовлені у сприянні оздоровчій фізичній активності, на додаток до традиційних видів спорту. Його потрібно розглядати в контексті взаємопов’язаних стратегій охопити формулювання та розробку інклюзивних та справедливих навчальних програм, які надати особисто значущий і соціально та культурно відповідний досвід і які залучають молодих людей до радості та задоволення від фізичної активності, щоб сприяти активний здоровий спосіб життя протягом усього життя. Якісні навчальні програми з фізичного виховання потрібно ґрунтуватися на аченні, що отримані знання, навички та розуміння сприяти досягненню фізичної грамотності та бути частиною добре структурованого фізичного освітня програма, що охоплює від дошкільної освіти до вищої середньої школи рівень.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Ivashchenko, S.
Іващенко Сергій
Lopatenko, G.
Лопатенко Сергій
Антала Браніслав


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Маслова, О.
    Scientific knowledge structure of prerequisites for the concept of health-forming technologies at the process of adaptive physical education for school-age children with hearing impairments = Структура наукового пізнання передумов концепції здоров`яформуючих технологій у процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху / О. Маслова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 2. - С. 74-87. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
наукове пізнання -- передумови -- концепція -- здоров’яформування -- порушення слуху -- школярі -- соціальні -- біологічні -- екологічні -- особистісні -- здоров`я
Анотація: Нині питання формування здоров’я дітей та підлітків всебічно розглядається системою наукового пізнання, що представляє собою самостійну, цілеспрямовану пізнавальну багаторівневу діяльність. Мета – визначити і охарактеризувати у проекції теорії наукового пізнання передумови розробки концепції здоров’яформуючих технологій у процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху. Матеріал і методи: аналіз і узагальнення даних спеціальної науковометодичної літератури; моніторинг інформаційних ресурсів мережі Інтернет; соціологічні методи (анкетування); метод викопіювання (огляд та вибір матеріалів із медичних карт); педагогічні методи (педагогічне тестування, педагогічний експеримент), методи математичної статистики. Відповідно до теорії наукового пізнання, ґрунтуючись на теоретичні та емпіричні рівні і форми його функціонування, нами представлено структуру визначення й науково-доказову базу передумов концепції здоров’яформуючих технологій у процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху, що об’єднали науково-обґрунтовані соціально-педагогічні, соціально-економічні, біолого-медичні, біологофізіологічні, еколого-середовищні, еколого-культурологічні, особистісномотиваційні та особистісно-дієві положення. Ґрунтуючись на теорії пізнання, ми окреслили чотири категорії передумов авторської концепції та гіпотези її ефективної реалізації, що передбачає безпосереднє їх врахування, а саме включення соціальних, біологічних, екологічних та особистісних засад у теоретико-методологічні основи здоров’яформуючих технологій у процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Dodonov, R.
    The institutionalization of the politics of memory = Інституціоналізація політики пам'яті / R. Dodonov // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 1. - P98-102. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
історична пам'ять -- політики пам'яті -- війни пам'яті -- інституціоналізація -- Інститут національної пам'яті
Анотація: Стаття присвячена аналізу напрямків і логічних етапів інституціоналізації історичної пам'яті в Україні. Під інституціоналізацією розуміється процес визначення і закріплення соціальних норм, правил, статусів і ролей, приведення їх у систему, яка здатна діяти в напрямку задоволення деякої суспільної потреби. Такою потребою в Україні стала вимога відновлення історичної справедливості і встановлення історичної правди. Закриті теми вітчизняної історії, особливо ХХ ст., включаючи Голодомори, сталінські репресії, окремі сторінки Другої світової війни вимагали своєї рефлексії та ціннісного переусвідомлення. Без моральної оцінки та своєрідної "роботи над помилками" суспільство не може рухатися далі. За цих умов виникає необхідність інституціоналізації історичної пам'яті з виокремленням її сталих і потенційних інституціональних форм. Зміст історичної пам'яті стає предметом державної політики, суттєво впливаючи на міжнародні стосунки - аж до появи так званих "війн пам'яті". Необхідність взяти історичну пам'ять народу під контроль сприяло перетворенню її на об'єкт маніпуляції. "Політики пам'яті" стають невід'ємною складовою політичного менеджменту, засобом впливу на масову свідомість та ідентичність, джерелом легітимності державних і наддержавних інституцій. Етапами інституціоналізації є привертання уваги до "закритих питань" історії з боку творчої інтелігенції, незалежних досліджень істориків, журналістських розслідувань, внаслідок чого в суспільстві сформувалася потреба у відновленні справедливості і правди; встановлення норм і правил оприлюднення змісту історичної пам'яті, включаючи розсекречення архівних документів, роботи пошукових експедицій в місцях масових поховань, визначення нових та відродження забутих місць пам'яті, перегляд пантеону національних героїв, різноманітні програми вивчення усної історії, включення змісту історичної пам'яті у підручники навчальних закладів; прийняття на законодавчому рівні відповідних норм, що передбачають санкції за їх недотримання; нарешті, створення Інституту національної пам'яті.
Дод.точки доступу:
Додонов Роман


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Kudlay, A.
    Tutor’s role in professional training of the police officers [Електронний ресурс] / A. Kudlay. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P38-41, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.3841. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- офіцери поліції -- тьюторство -- компетентність -- тьюторант
Анотація: Сучасні умови модернізації вищої освіти в Україні зумовили потребу впровадження інноваційних підходів до реалізації концепції підготовки майбутніх фахівців із урахуванням європейських стандартів. Адже саме вища освіта відіграє вирішальну роль у соціально-економічному і культурному розвитку суспільства. Потреба у підготовці компетентного офіцера поліції, здатного до ефективної професійної діяльності в умовах багатонаціонального середовища, є пріоритетним напрямом у підготовці майбутніх офіцерів поліції в параметрах європейських стандартів. У статті здійснено аналіз наукової літератури з проблеми. Підкреслено, що ідеальна модель сучасного наставника зводиться до репетитора, палітра професіоналізму якого поєднує високий рівень сформованості його психологічних, педагогічних, методичних та освітніх компетенцій. У статті розкрито сутність і зміст професійної компетентності майбутніх офіцерів поліції; представлено функціональний і рольової погляд на комунікативну діяльність з позиції тьютора; виявлено можливості включення інструменту тьюторства в процес формування комунікативної компетентності майбутніх офіцерів поліції. Підкреслюється, що тьюторська дія є найважливішим емерджентним компонентом цілісного процесу професійної підготовки майбутніх офіцерів поліції, де важливим завданням є формування комунікативної компетентності. Проаналізовано практичний досвід Національній академії внутрішніх справ, де в Навчально-науковому інституті №3 при кафедрі тактичної та спеціальної підготовки діє науковий гурток з тьюторською підтримкою дослідницької діяльності майбутніх працівників поліції. Модель тьюторської підтримки для членів наукового гуртка кафедри включає такі етапи: мотивація та діагностика наукових інтересів, складання плану наукової роботи, навчання роботи з інформацією, презентація та оцінка наукової роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.
004.43(07)Agda
S90


    Stump, Aaron David.
    Verified Functional Programming in Agda / A. D. Stump ; Association for Computing Machinery. - New York : ACM Books, 2016. - 258 p. - (ACM Books series ; #9). - ISBN 978-1-970001-27-3 : Б. ц.
Переклад назви: Перевірено функціональне програмування в Agda
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мови програмування--Agda--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
зовнішня перевірка -- внутрішня перевірка -- практика програмування -- якість програмного забезпечення
Анотація: Agda - це передова мова програмування, заснована на типу теорії. Система типу Agda є достатньо виразною, щоб підтримувати повну функціональну перевірку програм у двох стилях. Під час зовнішньої перевірки ми пишемо чисті функціональні програми, а потім пишемо докази властивостей про них. Докази - це окремі зовнішні артефакти, як правило, з використанням структурної індукції. Під час внутрішньої перевірки ми визначаємо властивості програм через розширені типи для самих програм. Це часто вимагає включення доказів всередині коду, щоб показати перевірку типу, що вказані властивості містять. Можливість доказувати властивості програм у цих двох стилях - це глибоке доповнення до практики програмування, що дає програмістам можливість гарантувати відсутність помилок і тим самим покращувати якість програмного забезпечення більш ніж раніше можливо. Перевірене функціональне програмування в Агді - це перша книга, в якій подано систематичну експозицію зовнішньої та внутрішньої перевірки в Агді, що підходить для студентів магістратури з інформатики. Не передбачається ознайомлення з функціональним програмуванням або перевіреними комп'ютером доказами. Книга починається з ознайомлення з функціональним програмуванням через звичні приклади, такі як булеві, натуральні числа, списки та методи зовнішньої перевірки. Внутрішня перевірка розглядається на прикладах векторів, дерев бінарного пошуку та дерев Браун. Також входить більш досконалий матеріал щодо обчислення на рівні типу, чітких міркувань щодо припинення та нормалізації шляхом оцінки. Книга також включає середній розмірний випадок кодування та декодування Хаффмана.


Дод.точки доступу:
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

8.


    Гиль, Н. И.
    Φ-функции 2D-объектов с границами в виде кривых второго порядка [Текст] / Н. И. Гиль, В. Н. Пацук // Кибернетика и системный анализ : міжнародний науково-теоретичний журнал. - 2020. - № 5. - С. 136-145. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0023-1274

Кл.слова (ненормовані):
еліпси -- парабола -- неперетин -- включення -- Φ-функції
Дод.точки доступу:
Пацук, В. Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.
376-056.26:7
І-65


   
    Інклюзія в мистецькій освіті: виклики, практики, перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (з міжнарод. участю), 6–7 грудня 2019 р. / Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти ; за загальною редакцією М. М. Бриль. - Київ : ДНМЦЗКМО, 2019. - 431 с. - Б. ц.
    Зміст:
Бриль, М. М. Проблемні аспекти впровадження інклюзії в мистецькій освіті / М. М. Бриль. - С .12-18
Пахомова, Т. М. Нормативно-правове забезпечення з охорони праці та безпеки життєдіяльності в інклюзивній мистецькій освіті / Т. М. Пахомова. - С .19-21
Смоленцева, Г. А. Забезпечення рівного доступу до мистецької освіти / Г. А. Смоленцева. - С .22-28
БАЛА, Малгожата. Освіта в музичній школі І ст. ім. майора Г. Г. Барановського в «Центрі незрячих і слабозрячих» в Кракові / Малгожата БАЛА. - С .29-37
Барзишена, В. В. Методика М. Буркхарда «Guitar colour system» як одна із систем інклюзивного навчання / В. В. Барзишена. - С .38-42
Колесник, А. Ю. Впровадження інклюзивної освіти в США / А. Ю. Колесник, Л. П. Сіньковська. - С .43-47
Крупська, І. В. Міжнародний досвід мистецької освіти для людей з особливими освітніми потребами / І. В. Крупська. - С .48-53
Нестеренко, Н. М. Зарубіжний досвід інклюзивної мистецької освіти та можливість його впровадження в Україні / Н. М. Нестеренко. - С .54-59
Панасенко, І. О. Актуальні завдання музичної освіти з урахуванням інклюзії (на прикладі США) / І. О. Панасенко. - С .60-64
Житнік, Т. С. Нові аспекти соціально-культурного супроводу дитини з особливими освітніми потребами (у рамках реалізації громадського проєкту «Академія сучасного дитячого мистецтва») / Т. С. Житнік. - С .65-72
Безклинська, О. З. Впровадження музикотерапії як інноваційної здоров’язбережувальної технології в мистецькій школі / О. З. Безклинська. - С .73-78
Білявська, О. Д. Запровадження пісочної анімації як арттерапевтичного методу на заняттях з дітьми / О. Д. Білявська, О. Д. Гапончук. - С .85-91
Володіна, Ю. А. Музична терапія як засіб впливу на дітей з особливими освітніми потребами / Ю. А. Володіна. - С .92-97
Рибалова, О. В. Можливості інклюзивної мистецької освіти для дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Рибалова, О. А. Дудінська. - С .98-104
Сметаніна, Т. М. Методи роботи в інклюзивній освіті на уроках з образотворчого мистецтва / Т. М. Сметаніна. - С .105-113
Сухобрусова, О. О. Організація інклюзивного освітнього простору в класі загального фортепіано / О. О. Сухобрусова. - С .114-120
Фоміцька, Н. Ю. Створення безбар’єрного середовища для учнів з особливими освітніми потребами в закладах початкової мистецької освіти / Н. Ю. Фоміцька. - С .120-125
Полєвіков, І. О. Особистісно орієнтована технологія як основа освітньої траєкторії навчання дітей з особливими потребами в мистецькій школі / І. О. Полєвіков, К. О. Щедролосєва. - С .126-134
Андрухович, Л. М. Вплив музичного мистецтва на емоційну сферу молодших школярів в умовах інклюзивної освіти / Л. М. Андрухович. - С .135-3-138
Вандишева, О. М. Незвичайні діти в мистецькій школі / О. М. Вандишева. - С .139-145
Воропаєв, Є. П. Дитина з особливими освітніми потребами за фортепіано / Є. П. Воропаєв, І. О. Полєвіков. - С .146-151
Кричковська, Т. Д. Особливості психологічного супроводу в інклюзивній мистецькій освіті / Т. Д. Кричковська. - С .152-156
Маніва, Н. Д. Початкова мистецька освіта як складова соціокультурної адаптації дітей із затримкою психічного розвитку: практики впровадження інклюзії / Н. Д. Маніва, А. С. Лук’яненко. - С .157-163
Мартинюк, В. В. Деякі особисті роздуми в процесі зайнять з образотворчого мистецтва з учнем із синдромом Дауна / В. В. Мартинюк. - С .164-171
Моцак, Л. П. Впровадження інклюзивного навчання на заняттях з хореографічних дисциплін / Л. П. Моцак. - С .172-175
Назар, Л. Й. Принципи та методи музичної арттерапії як необхідна складова педагогічної діяльності в інклюзивній мистецькій освіті / Л. Й. Назар. - С .176-189
Орел, Л. О. Інклюзивне навчання та педагогічні завдання арттерапії на заняттях з образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва / Л. О. Орел. - С .190-193
Погорєлова, О. В. Професійність та фахова майстерність педагога сучасної мистецької школи в умовах впровадження інклюзивної освіти / О. В. Погорєлова. - С .194-197
Таланчук, Л. Д. Важливість впровадження інклюзивної освіти в школах України / Л. Д. Таланчук. - С .198-200
Чупін, І. М. Самомотивація викладачів мистецьких шкіл в умовах впровадження інклюзивного навчання / І. М. Чупін. - С .201-203
Штирбул, С. А. Навчання грі на фортепіано дітей з порушенням слуху як важливий засіб їх розвитку та подальшої соціалізації / С. А. Штирбул. - С .204-210
Андрєєва, О. В. Особливості роботи з гіперактивними дітьми на уроках з фаху в класі гітари / О. В. Андрєєва. - С .211-215
Бабалян, Ю. В. Впровадження методів артпедагогіки та арттерапії на заняттях з музичної освіти з дітьми з особливими потребами / Ю. В. Бабалян. - С .216-219
Бакшеєв, І. Г. Особливості перших етапів навчання грі на блокфлейті дітей з розладами аутичного спектру / І. Г. Бакшеєв. - С .220-224
Велігура, О. О. Принцип наступності інклюзивного навчання в мистецькій освіті / О. О. Велігура. - С .225-229
Вінокурова, О. В. Вплив занять мистецтвом на дітей з особливими потребами та їх включення до колективного творчого процесу / О. В. Вінокурова. - С .230-234
Задорожко, Сандуца В. Д. Розвиток художнього світогляду в глухих дітей у процесі викладання образотворчого мистецтва / Т. В. Задорожко. - С .235-239
Зоріна, П. Б. Електронний диск-посібник «Історія української музичної культури IX – XVIII століть» з урахуванням освітніх потреб учнів з вадами зору / П. Б. Зоріна, Л. І. Малюга. - С .240-244
Кравцевич, Г. В. Уроки музики за програмою «Музика, що зцілює» / Г. В. Кравцевич, Н. В. Кравцевич. - С .245-248
Кравчук, О. В. Методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання на фортепіанному відділенні в мистецькій початковій школі / О. В. Кравчук. - С .249-256
Крук, М. В. З досвіду роботи з дітьми, які мають вади зору та навчаються в класі скрипки / М. В. Крук. - С .257-259
Кутняхова, Т. О. Шляхи адаптації особливих дітей в соціумі за допомогою образотворчого мистецтва / Т. О. Кутняхова. - С .260-265
Любенко, Л. І. Методики організації інклюзивного навчання в мистецькій освіті / Л. І. Любенко, І. В. Любенко. - С .266-269
Малаєва, Т. М. Роль музикування в корекційній роботі з дітьми з мовленнєвими порушеннями / Т. М. Малаєва. - С .270-276
Нікітюк, Л. С. Особливі учні в мистецькій освіті / Л. С. Нікітюк. - С .277-283
Павлова, Г. А. Педагогічні інновації в контексті інклюзивного навчання в мистецькій школі / Г. А. Павлова. - С .284-295
Патетюріна, Л. О. Основні методи та форми роботи з дітьми з синдромом Дауна на уроках хореографії / Л. О. Патетюріна. - С .296-302
Переверзєва, О. Є. Використання казу в корекції мовленнєвих порушень у класі сольного співу / О. Є. Переверзєва. - С .303-307
Петруніна, І. Г. Розвиток пізнавальних інтелектуальних і творчих здібностей у дітей з порушенням опорно-рухової системи / І. Г. Петруніна. - С .308-312
Прімакова, А. Н. Від особливого до особистого: досвід викладача мистецької школи / А. Н. Прімакова. - С .313-318
Рєзнік, О. С. Місце та роль методів наукового пізнання в музично-педагогічній та виконавській діяльності / О. С. Рєзнік. - С .319-325
Руппа, Н. Г. Методи роботи з учнями з глибокими порушеннями зору в мистецькій школі / Н. Г. Руппа. - С .326-332
Рябченко, І. М. Практичні складові методики інклюзивного навчання в мистецькій школі / І. М. Рябченко, Н. В. Лук’янова. - С .333-338
Сакали, В. А. Колективне музично-безбар’єрне середовище як складова розвитку творчої особистості учня з особливими потребами / В. А. Сакали. - С .339-345
Сергійчук, О. А. Школа життєтворчості: психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами / О. А. Сергійчук, Л. О. Римцова. - С .346-351
Скрипак, К. Д. Функціональний розвиток верхніх кінцівок під час гри на скрипці на початковому рівні / К. Д. Скрипак. - С .352-357
Турська, М. В. З досвіду інклюзивного навчання / М. В. Турська. - С .358-363
Фокт, І. Е. Особливості організації освітнього процесу з дітьми із синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю в мистецькій школі / І. Е. Фокт. - С .364-368
Шугай, А. О. Розвиток творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами на уроках образотворчого мистецтва / А. О. Шугай. - С .369-373
Бауріна, І. В. Готовність викладачів мистецьких шкіл до використання інформаційно комунікаційних технологій в умовах інклюзивного навчання / І. В. Бауріна. - С .374-377
Підгорнова, О. В. Особливості викладання нотної системи Л. Брайля для дітей, які мають вади зору / О. В. Підгорнова. - С .378-388
Сагалова, Г. В. Музична терапія як засіб формування здорового суспільства в сучасній Україні / Г. В. Сагалова. - С .388-392
Бондар, С. М. Створення сприятливої атмосфери в дитячому колективі інклюзивного класу художнього відділення мистецької школи / С. М. Бондар. - С .393-398
Єсіна, А. Г. Особливі діти на уроках з театральних дисциплін / А. Г. Єсіна. - С .399-404
Ковченко, Л. Є. Підготовка учнів з порушенням зору до вибору мистецької професії / Л. Є. Ковченко. - С .405-409
Рябоконь, О. В. Оптимізація творчих процесів інклюзивного навчання в сучасній мистецькій школі як поклик сьогодення / О. В. Рябоконь, Т. І. Колтунова. - С .410-418
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Мистецька освіта--З’їзди і конференції

Анотація: збірник матеріалів містить тези доповідей, які окреслюють проблемні питання щодо реалізації права на мистецьку освіту для дитини з особливими освітніми потребами. У збірці представлено педагогічний досвід організації навчання таких дітей в мистецьких школах, моделі психологопедагогічної та соціально-педагогічної роботи, а також пропозиції щодо впровадження інклюзії в систему мистецької освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://arts-library.com.ua
Утримувачі документа:
Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти

Дод.точки доступу:
Бриль, М. М. \за загальною редакцією.\
Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
271.2-9(477)(082)
І 90


   
    Історія православної церкви в Україні : збірник наукових праць / Національна академія наук України, Відділення релігієзнавства, Інститут філософії. - Київ : Четверта хвиля, 1997. - 292 с. - ISBN 966-529-055-X : 9.00 грн.
До 400-річчя від дня народження і 350-річчя пам’яті Святителя Петра Могили, митрополита Київського
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Православ’я--Історія--Україна--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
реформи -- Берестейська унія -- самодержавна уніфікація -- відновлення автокефалії -- суперечності -- міжцерковний конфлікт
Анотація: У монографії здійснено спробу історичного, філософського, релігієзнавчого висвітлення найважливіших — витокового і переломних - періодів історії православ'я в Україні, починаючи від введення християнства в Київській Русі до наших днів. Аналізуються особливості Київського християнства, стан православ'я на українських землях за умов литовсько-польського панування, ренесанс православ'я Могилянської доби, причини й наслідки включення Київської митрополії до Московської патріархії, а також тенденції розвитку українського православ'я в незалежній Україні.
Дод.точки доступу:
Національна академія наук України
Відділення релігієзнавства
Інститут філософії


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

11.


    Молочко, Анастасія.
    Історичні передумови становлення та місце жіночого боксу в сучасній системі міжнародного спортивного руху / А. Молочко, Н. Височіна // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 2(6). - С. 143-159. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
міжнародний спортивний рух -- жіночий бокс -- система спортивних змагань -- змагальна діяльність -- спортивна підготовка
Анотація: У статті розглядаються історичні передумови становлення жіночого спорту в сучасній системі міжнародного спортивного руху. Проаналізовано важливі історичні події та ключові фактори, які визначили розвиток жіночого спорту в світі і в Україні. Вказується на тривале негативне відношення провідних міжнародних спортивних організацій та громадськості до ідеї розвитку та популяризації жіночого боксу, включення цих змагань до програми Олімпійський ігор сучасності. Мета дослідження: визначити історичні передумови формування та місце жіночого боксу в сучасних умовах міжнародного спортивного руху. Матеріал і методи дослідження: аналіз літературних джерел та Всесвітньої мережі Інтернет, опитування експертів, педагогічне спостереження, контент-аналіз, методи математичної статистики. Дослідження базується на аналізі літературних джерел, архівних матеріалів а також думок експертів, щодо проблем становлення і розвитку жіночого боксу в світі та в Україні. Результати. Представлено динаміку кількості спортсменів та країнучасниць на міжнародних змаганнях з жіночого боксу, тенденція до збільшення кількості вагових категорій в жіночих змаганнях з боксу на Олімпійських іграх. Проаналізовано важливі проблеми, які сьогодні виникають під час багаторічної підготовки жінок-боксерів та охарактеризовано ключові відмінності структури їх змагальної діяльності у порівнянні із чоловіками. Вказується на необхідність наукового обґрунтування та розробки концептуальної моделі розвитку жіночого спорту за сучасних умов міжнародного спортивного руху.
Дод.точки доступу:
Височіна, Надія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Рохман, Богдан.
    Антропологічний вимір екологічної концепції католицизму в умовах глобальних викликів сучасності / Б. Рохман, О. Савчук, О. Терешкун // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2023. - Том 4, № 2. - P38-45, DOI 10.21847/2411-3093.2023.4(2).293776. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
цілісна екологічна концепція католицизму -- екоцид -- католицька антропологічна парадигма -- екологічна культура -- екологічна свідомість -- екологічна ментальність -- екологічна криза -- екологічні виклики
Анотація: Сучасний поступ людської цивілізації, активний розвиток техніки і технологій, інтеграція в людське життя штучного інтелекту актуалізують важливість відповіді на питання, якою має бути екологічна концепція католи-цизму як частини католицької антропологічної парадигми. Підсилює актуальність екологічної проблематики широкомасштабна війна, яка несе низку екокатастроф не тільки на території України, а й поширюється далеко за її межі. У статті розглядається необхідність філософської рефлексії шляхів виходу із сучасної екологічної кризи через включення екологічної концепції у персоналістично зумовлену католицьку антропологічну паради-гму. Мета дослідження – розкрити специфіку екологічної концепції католицизму в контексті католицької антро-пологічної парадигми та її ефективність у подоланні сучасної екологічної кризи. Для реалізації мети розкрито, по-перше, зміст антропоцентризму католицької антропологічної парадигми; по-друге, аксіологічний вимір като-лицької екологічної парадигми; по-третє, імплементацію аксіологічного, економічного, соціального та гуманітар-ного факторів у католицьку екологічну концепцію; по-четверте, етизацію екологічної свідомості. Методологіч-ною основою статті є герменевтичний, біхевіористський, компаративістський та системно-структурний методи наукового знання. Елементами наукової новизни є, по-перше, подальший поглиблений розвиток екологічної концепції католицизму з ознаками інтегральності, по-друге, особистісно зумовлений пошук усвідомленого шля-ху подолання сучасної екологічної кризи, по-третє, поетапне формування екологічного світогляду особистості, що включає зростання емпатії до природного середовища, осмислення можливостей відновлення природи внаслідок утилітарного підходу до її ресурсів
Дод.точки доступу:
Савчук, Олег
Терешкун, Оксана


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

13.
Шифр: А394426800/2020/8/1
   Журнал

Аспекти публічного управління [Текст]/ Дніпропетровський регіональний інститут державного управління, Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - Дніпропетровськ : Грані. - ISSN 2311-64202413-8231. - Виходит раз на два місяця
2020р. т.8 N 1
Зміст:
Крушельницька, Таїсія. Фінансова самодостатність територіальних громад в умовах децентралізації: аналіз та нові виклики / Т. Крушельницька. - С.6-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Венцель, Віктор. Реформа децентралізації в Україні та соціальна функція держави: виклики та перспективи / В. Венцель. - С.18-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Чикаренко, Ірина. Стратегія регіонального розвитку на основі Смарт-спеціалізації: методологічні засади / І. Чикаренко, Т. Маматова, О. Чикаренко. - С.30-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Берлінець, Ірина. Аналіз сучасного стану надання медико-реабілітаційної допомоги і послуг в Україні: державно-управлінський аспект / І. Берлінець. - С.43-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Мейко, Олександр. Показник втрат ефективності реалізації однієї функції оперативно-службової(бойової) діяльності в межах організаційно-штатної структури / О. Мейко, В. Кириленко. - С.51-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, Олег. Інформаційна безпека держави як елемент соціокультури / О. Панченко. - С.58-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Костєнніков, Дмитро. Теоретико-концептуальні основи механізму публічного регулювання імміграції кваліфікованої робочої сили / Д. Костєнніков. - С.68-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Семенченко, Андрій. Концептуальні засади розвитку електронної демократії / А. Семенченко, Я. Янсонс. - С.76-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Теличкан, Юрій. Впровадження доброго врядування за стандартами місцевої та регіональної демократії ЄС / Ю. Теличкан. - С.86-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Безена, Іван. Взаємодія органів публічної влади та суб’єктів підприємницької діяльності в умовах децентралізації / І. Безена. - С.99-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартиненко, Наталія. Соціально-економічні передумови підвищення пенсійного віку в Україні / Н. Мартиненко. - С.106-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Сьомич, Микола. Характеристика ресурсного забезпечення громади міста Миргород Полтавської області / М. Сьомич. - С.117-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Лола, Вікторія. Локальна ідентичність та "соціальне включення" в умовах децентралізації / В. Лола. - С.129-137. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.


    Мазін, Василь.
    Використання засобів боксу у процесі фізичного виховання у закладах загальної середньої освіти Європи та України / В. Мазін, Р. Оржицький // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2024. - N 1. - С. 126-138, DOI 10.28925/2664-2069.2024.110. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- модернізація -- бокс -- здоровий спосіб життя
Анотація: Актуальність. Дефіцит рухової активності серед молоді України збільшується з кожним роком. В останні роки збільшується тенденція мало зацікавленості у здобувачів освіти у заняттях з фізичного виховання. Це обумовлено тим, що зміст уроків фізичної культури у школі є не цікавим та малокорисним, з часів незалежності України майже не змінювався, також відсутні види спорту на вибір здобувачів освіти. Одним із шляхів модернізації змісту процесу фізичного виховання є включення до програми предмету «Фізична культура» вправ, запозичених із такого виду спорту як бокс [7, 8, 9]. Мета дослідження – аналіз та узагальнення застосування засобів боксу у процесі фізичного виховання у закладах освіти у країнах Європи. Матеріал і методи: аналіз та узагальнення даних науково-методичних літературних джерел і інформативних даних мережі Інтернет, для з’ясування ключових особливостей використання засобів боксу у закладах загальної середньої освіти Європи. Результати. У багатьох країнах Європи бокс у закладах освіти стає дедалі популярнішим, частіше визнається цінним засобом не тільки для фізичного розвитку учнів, також покращення дисципліни та впевненості у собі та власних силах [7, 9]. Поєднання фізичної активності, та мислення робить бокс захоплюючим видом спорту, який виходить далеко за межі простого вивчення техніки ударів. У цій статті ми розглянемо перспективи застосування засобів боксу у процесі фізичного виховання та наголосимо на численних перевагах. Висновки. Проаналізувавши досвід застосування боксу у процесі фізичного виховання у закладах освіти у Швейцарії, Німеччині та України можливо зробити висновок, що додання боксу до процесу фізичного виховання до закладів освіти, може зробити істотний внесок у вдосконалення процесу фізичного виховання в Україні.
Дод.точки доступу:
Оржицький, Роман


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.


    Кожина, А. В.
    Доказова актуалізація підходу інклюзивного розвитку до розв’язання глобальних проблем людства [Текст] / А. В. Кожина // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія, Державне управління : науковий журнал. - 2019. - N 3. - С. 107-114. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2310-2837

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивний розвиток -- інклюзивне зростання -- глобальні проблеми людства -- бідність -- нерівність -- виключення -- включення

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.


    Даценко, В.
    Екологічний складник хімічної освіти в технічному ЗВО [Електронний ресурс] / В. Даценко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 268-279, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.268279. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
хімічні дисципліни -- екологічний компонент -- мотивація -- професійна спрямованість
Анотація: У роботі проаналізовано досвід впровадження методичної системи формування еколого-хімічних знань в практику технічного ЗВО. Показано, що підвищенню ефективності засвоєння студентами системи хіміко-екологічних знань сприяє включення в зміст курсу хімії екологічного компонента. Відзначено, що при системному розгляді хімічних і екологічних знань на лекційних та семінарських заняттях шляхом багатостороннього розгляду об'єктів, вирішенні екологізованих завдань, виконання екологічно орієнтованих лабораторних робіт викликає інтерес у студентів до питань, що розглядаються, посилює мотивацію вивчення хімії і підвищує ефективність засвоєння системи хімічних знань
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

17.
Шифр: Е002417878/2018/6
   Журнал

Економіка. Фінанси. Право [Текст] : інформаційно-аналітичний журнал/ ТОВ "Міжнародний бізнес центр". - Київ : Аналітик, 1994 - . - ISSN 2409-1944. - Виходить щомісячно
2018р. № 6
Зміст:
Дяченко, Олена Володимирівна. Проблематика перехідного періоду до еколого-орієнтованої економіки / О. В. Дяченко. - С.4-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Гільорме, Тетяна Вікторівна. Удосконалення облікового процесу основних засобів на засадах оптимізації руху облікової інформації / Т. В. Гільорме. - С.9-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Хома, Ірина Борисівна. Фінансова безпека страхового ринку України / І. Б. Хома, Н. А. Абрамчук. - С.13-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Новак, Надія Георгіївна. Особливості обліку у готельно-ресторанному бізнесі / Н. Г. Новак, І. О. Башинська. - С.17-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Шельчук, Тетяна Сергіївна. Технологія включення Пуерто-Ріко до складу США та Криму до складу Російської Федерації / Т. С. Шельчук, О. В. Новиков. - С.20-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Шулюк, Богдана Степанівна. Шляхи розвитку державного фінансового контролю в Україні у контексті досвіду економічно розвинутих країн / Б. С. Шулюк. - С.25-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Смачило, Валентина Володимирівна. Стан та тенденції розвитку будівництва в Україні / В. В. Смачило, В. В. Благой. - С.30-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Тарлопов, І. О. Актуальні проблеми організації обліку готової продукції на підприємстві / І. О. Тарлопов, Ю. П. Шостак. - С.35-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Ткаченко, Сергій Анатолійович. Квінтесенція ефективного управління, амплуа економічної діагностики у системі ефективного координування виробничо-господарською діяльністю / С. А. Ткаченко, О. М. Потишняк. - С.38-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Свідерський, Володимир Павлович. Проблема плинності кадрів сучасної України та напрями її вирішення / В. П. Свідерський, О. О. Тертичний, А. С. Манченко. - С.42-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Великий, Юрій Михайлович. Оцінка стану управління дебіторською та кредиторською заборгованостями на вітчизняних підприємствах / Ю. М. Великий, Р. А. Чемчикаленко, К. О. Хохолко. - С.46-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

18.


    Диховичний, О. О.
    Застосування IRT-моделей та методів багатокритеріальної оптимізації до аналізу психологічного профілю [Текст] / О. О. Диховичний, Н. В. Круглова, І. В. Алєксєєва // Математичні машини і системи = Mathematical machines and systems = Математические машины и системы : науковий журнал. - 2019. - N 1. - С. 131-142. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1028-9763

Кл.слова (ненормовані):
психологічні тести -- тест Гілфорда -- тест включення понять -- латентні параметри
Дод.точки доступу:
Круглова, Н. В.
Алєксєєва, І. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

19.


    Семенов, В. В.
    Инерционные гибридные методы расщепления для операторных включений [Текст] / В. В. Семенов // Кибернетика и системный анализ : міжнародний науково-теоретичний журнал. - 2018. - № 6. - С. 96-104. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0023-1274

Кл.слова (ненормовані):
операторне включення -- гільбертовий простір -- інерційний метод -- алгоритм Ценга -- идний алгоритм -- сильна збіжність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (ГП ЧЗ) зайнятий


Знайти схожі

20.


    Шопа, Тетяна.
    Коливання ортотропної циліндричної оболонки з множиною включень довільної конфігурації [Текст] / Т. Шопа // Фізико-математичне моделювання та інформаційні технології = Physico-mathematical modelling and informational technologies = Физико-математическое моделирование и информационные технологии : науковий зб. - 2017. - Вип. 26. - С. 112-121. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1816-1545

Кл.слова (ненормовані):
ортотропна циліндрична оболонка -- включення -- секвенціальний підхід -- коливання -- частоти вільних коливань -- метод колокацій

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-50 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)