Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=відбір<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 62
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Новик, І.
    "Self-book" особистісно-професійного зростання майбутнього педагога [Електронний ресурс] / І. Новик. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 220-234, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
особистісно-професійне зростання -- професійна діяльність -- саморозвиток -- самопізнання
Анотація: У статті обґрунтовано теоретико-практичні аспекти застосування «Selfbook» особистісно-професійного зростання майбутнього педагога. У науковій розвідці розкрито сутність і зміст поняття «Self-book», яке подаємо як індивідуальний щоденник (книга, блокнот або планер) студента, у якому він фіксує власні здобутки в особистісно-професійному зростанні, визначає траєкторію самопізнання, саморозвитку й самовдосконалення, а також відстежує динаміку освітніх результатів за допомогою пропонованих діагностичних методик. Охарактеризовано змістово-методичне забезпечення «Self-book», що дозволяє відстежувати динаміку освітніх результатів і особистісно-професійного розвитку студентів упродовж усього періоду навчання в закладі вищої освіти. Доведено, що особистісно-професійний розвиток це складний багатогранний процес, який спрямований на формування у майбутніх педагогів не тільки загальних і професійних компетентностей, а й передбачає розвиток їхніх особистісних сенсів. Визначено основні компоненти особистісно-професійного розвитку майбутніх фахівців у галузі освіти, а саме: особистісний (ціннісно-особистісні та професійні установки; самопізнання й саморозвиток; професійне вивищення; здатність та готовність реагувати на виклики часу; вироблення власної траєкторії професійного й особистісного зростання); навички ХХІ ст. (критичне мислення та здатність вирішувати проблеми; комунікативні навички та навички співробітництва; цифрові навички), пошуково-дослідницький (уміння виокремлювати проблему дослідження; працювати в команді; проєктувати етапи виконання дослідження; здійснювати добір необхідних засобів для вирішення дослідницького завдання; здійснювати пошук, відбір необхідних джерел, працювати з різними видами каталогів бібліотек, описами справ, що знаходяться у фондах архівів; аналізувати, систематизувати, узагальнювати отриману інформацію; виробляти нові знання задля їх використання у власній професійній діяльності; створювати і презентувати власні освітні продукти), рефлексійний (уявлення про себе, особистісні якості та результати власної діяльності; здійснення самоаналізу, самопізнання, самодіагностики, самооцінки, саморозвитку, самовдосконалення; здатність виявляти помилки й усувати недоліки власної професійної діяльності). Розкрито переваги та недоліки використання «Self-book» у особистісно-професійному вивищенні майбутнього педагога.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Герц, Ірина Іванівна.
    Історія розвитку професійного відбору у системі хореграфічної освіти [Текст] / І. І. Герц // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2020. - № 2. - С. 140-145. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
хореографічна освіта -- початковий професійний відбір -- лікарсько-педагогічний і художній огляд абітурієнтів

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Латишев, М. В.
    Аналіз результатів виступів спортсменів-одноборців на різних етапах підготовки / М. В. Латишев, О. С. Кожанова, Н. Г. Гаврилова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 1. - С. 18-24, DOI 10.28925/2664-2069.2019.1.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
спортивна кар’єра -- олімпійські види боротьби -- результати змагань
Анотація: Успішне та ефективне управління спортивною підготовкою неможливо без обґрунтованого прогнозування, яке створює необхідні передумови для прийняття грамотних управлінських рішень у спортивній діяльності спортсменів. Аналіз змагального результату спортсменів дозволяє виявити основні тенденції розвитку спортивної кар’єри. Узагальнюючи результати наукових робіт та досліджень в області підготовки спортсменів, можна сформулювати декілька підходів до виявлення спортивних талантів. Одним з найбільш розповсюджених підходів до виявлення талантів є аналіз спортивної кар’єри. Мета – виявлення взаємозв’язків результатів змагальної діяльності спортсменів-одноборців на різних етапах їх підготовки. У роботі використані традиційні та загальноприйняті методи: аналіз науково-методичної літератури та джерел мережі Інтернет, аналіз та синтез інформації. Під час аналізу спортивних кар’єр розглядаються такі показники спортсменів-єдиноборців: досягнення максимального змагального результату у кожний віковий період (кадетський, юніорський U23 та дорослий вік), вікова категорія, країна та інші. Охарактеризовані два найбільш актуальних напрямку аналізу спортивних кар’єр: ретроспективний та перспективний. Систематизовані роботи, які присвячені аналізу виступів спортсменів протягом спортивної кар’єри. Показано, що понад 60 % спортсменів-єдиноборців, які досягли міжнародних нагород у дорослому віці, завоювали медалі на міжнародній арені в юніорському віці. Перспективний аналіз показав, що тільки приблизно 30 % спортсменів, які мали досягнення на юніорських або кадетських змаганнях, показують високий результат у дорослій спортивній кар’єрі. Оптимальний вік для відбору такий: попередній відбір у кадетському віці (етап спеціалізованої базової підготовки) – від 13 до 16 років; поглиблений відбір в юніорському та дорослому віці – починаючи з 17–18 років. Відбір має бути проведений в такі періоди спортивної кар’єри: попередній відбір у кадетському віці (етап спеціалізованої базової підготовки) – від 13 до 16 років; поглиблений відбір в юніорському та дорослому віці – починаючи з 17–18 років.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кожанова, О. С.
Гаврилова, Н. Г.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Камишин, В. В.
    Антропологія інтелекту - шлях до розуміння феномена обдарованості / В. В. Камишин, М. М. Міленіна // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - 2016. - N 1. - С. 15-24. - Бібліогр.: с. 22-24 (31 назва) . - ISSN 2304-0629

Кл.слова (ненормовані):
ПЕДАГОГІЧНА АНТРОПОЛОГІЯ -- АНТРОПОЦЕНТРИЧНІСТЬ -- АНТРОПОЦЕНТРИЧНИЙ АНАЛІЗ -- СОЦІОПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ -- БІОПСИХОАНАЛІЗ -- КУЛЬТУРНА ЕВОЛЮЦІЯ -- ПРИРОДНИЙ ВІДБІР -- СОЦІАЛЬНИЙ МОЗОК -- ІНТЕЛЕКТ -- ОБДАРОВАНІСТЬ -- ЕВОЛЮЦІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ -- ЕТОЛОГІЯ -- ЗООПСИХОЛОГІЯ
Анотація: Обґрунтовано потребу переорієнтації освітніх підходів з урахуванням комплексного розуміння специфіки функціонування людської психіки, що сформувалася еволюційним шляхом становлення людського виду і продовжує шлях формування; запропоновано застосування розуміння механізмів культурної еволюції та природного відбору у методиці виявлення та підтримки особливостей індивідуальної особистості.
Дод.точки доступу:
Міленіна, М. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: Б982359/2010/3
   Журнал

Бібліотечна планета [Текст] : науково-виробничий журнал/ Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого. - Київ : Національна бібліотекаУкраїни імені Ярослава Мудрого, 1998 - . - Виходить кожного кварталу
2010р. N 3
Зміст:
Вилегжаніна, Т. Національна електронна бібліотека України: мрія чи реальність? / Т. Вилегжаніна. - С.4-5. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР, ЦИФРОВА БІБЛІОТЕКА, ЕЛЕКТРОННА БІБЛІОТЕКА
Ярошенко, Т. Світова цифрова бібліотека: будуємо глобальне партнерство / Т. Ярошенко. - С.5-9
Кл.слова: ЦИФРОВА БІБЛІОТЕКА, ПАРТНЕРСТВО, ВІДБІР ДОКУМЕНТІВ
Ковальчук, Г. Діяльність бібліотек зі збереження національної документальної спадщини: проблеми кооперації / Г. Ковальчук. - С.9-11
Кл.слова: КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, КНИЖКОВІ ПАМ'ЯТКИ, РЕЄСТР
Кунанець, Н. Благодійні джерела формування фондів наукових книгозбірень м. Львова в кінці XIX - на початку XX ст. / Н. Кунанець. - С.12-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІСТОРІЯ БІБЛІОТЕК, БІБЛІОТЕЧНІ ФОНДИ, ЛЬВІВСЬКІ БІБЛІОТЕКИ
Богуш, Т. Удосконалення практичної діяльності – основне завдання бібліотечної (прикладної) соціології / Т. Богуш. - С.16-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: БІБЛІОТЕЧНА СОЦІОЛОГІЯ, СОЦІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ, ЧИТАЦЬКИЙ ПОПИТ
Петренко, О. Соціологічні дослідження бібліотек України для дітей як підґрунтя підготовки державної цільової програми підтримки та розвитку читання / О. Петренко. - С.19-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДІАГНОСТИКА ЧИТАННЯ, СОЦІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ, ЧИТАЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ДИТИНИ
Ручка, А. Культурний капітал сучасного українського соціуму: стан та особливості реалізації / А. Ручка. - С.22-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КУЛЬТУРНИЙ КАПІТАЛ, ЧИТАННЯ, СУЧАСНИЙ УКРАЇНСЬКИЙ СОЦІУМ
Зеленська, Н. Головна бібліотека Кіровоградщини в роки окупації (1941-1943 рр.) / Н. Зеленська. - С.25-27
Кл.слова: КІРОВОГРАДСЬКА ОУНБ ІМ. Д. І. ЧИЖЕВСЬКОГО, ІСТОРІЯ БІБЛІОТЕКИ, ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ КНИГАМИ
Романюк, О. Краєзнавча діяльність публічних бібліотек м. Києва / О. Романюк. - С.27-29
Кл.слова: КРАЄЗНАВЧА РОБОТА, РАРИТЕТНІ КНИГИ, ДОПОВНЕННЯ ДО ФОНДУ
Сак, О. Книги – взірці поліграфічного мистецтва у фонді Херсонської ОУНБ ім. Олеся Гончара / О. Сак. - С.29-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ХЕРСОНСЬКА ОУНБ ІМ. ОЛЕСЯ ГОНЧАРА, РІДКІСНІ ВИДАННЯ, КНИЖКОВІ ПАМ'ЯТКИ
Бабій, Л. Роль творчого потенціалу молодих спеціалістів у формуванні гідного іміджу бібліотеки / Л. Бабій. - С.32-33
Кл.слова: ІМІДЖ БІБЛІОТЕКИ, ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ, КВАЛІФІКОВАНИЙ СПЕЦІАЛІСТ
Федака, С. Головна книгозбірня Закарпаття / С. Федака. - С.34-36
Кл.слова: ЗАКАРПАТСЬКА ОУНБ, ІСТОРІЯ БІБЛІОТЕКИ, ДІЯЛЬНІСТЬ БІБЛІОТЕКИ
Патока, В. З глибин пам’яті. Неформальний відгук на книгу В. Бабича "Тарасовичі" / В. Патока. - С.36-37
Кл.слова: БАБИЧ В., СЕЛО ТАРАСОВИЧІ НА КИЇВЩИНІ, КИЇВСЬКЕ ВОДОСХОВИЩЕ
Зворський, С. Покажчик з історії бібліотечної справи і бібліографії в Україні. Інформація / С. Зворський. - С.37-38
Кл.слова: БІБЛІОГРАФІЧНИЙ ПОКАЖЧИК, БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА, БІБЛІОГРАФІЯ
Політова, О. Покажчик “Бібліотекознавство України (1991-2008)". Інформація / О. Політова. - С.38-39
Кл.слова: БІБЛІОГРАФІЧНИЙ ПОКАЖЧИК, БІБЛІОТЕКОЗНАВСТВО УКРАЇНИ , СТРУКТУРА ПОКАЖЧИКА
Лехцер, В. Бібліотеки і національне різноманіття Закарпатської області. Інформація / В. Лехцер. - С.39
Кл.слова: КРУГЛИЙ СТІЛ, ПОСЛУГИ БІБЛІОТЕК, НАЦІОНАЛЬНО-КУЛЬТУРНІ ПОТРЕБИ
Події в Національній парламентській. - С.40-42
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ, КНИЖКОВІ ВИСТАВКИ, МИСТЕЦЬКІ ВИСТАВКИ
Єремко, К. Виставка творів Валерія Франчука в НПБУ. Інформація / К. Єремко. - С.41
Кл.слова: ФРАНЧУК В., ДЕНЬ СЛОВ'ЯНСЬКОЇ ПИСЕМНОСТІ ТА КУЛЬТУРИ, ЖИВОПИС
Дублін став "містом літератури" / підготував Ю. Ворона. - С.42
Кл.слова: ТИТУЛ МІСТА, МІСТО ЛІТЕРАТУРИ, ЛІТЕРАТУРНЕ ЖИТТЯ
Власники бару в селі під Будапештом організували в ньому публічну бібліотеку / підготував Ю. Ворона. - С.42
Кл.слова: БАР-БІБЛІОТЕКА
Бібліотеки просто неба з'явилися на трьох найбільших пляжах Одеси / підготував Ю. Ворона. - С.42
Кл.слова: ПЛЯЖНИЙ БІБЛІОТЕКАР
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (21.11.2010р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Матвійчук, Андрій.
    Відбір значимих характеристик для побудови моделі аплікаційного скорингу при споживчому кредитуванні [Текст] / А. В. Матвійчук, І. О Чех // Фінанси України. - Київ, 2016. - № 5. - С. 97-111. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
аплікаційний скоринг -- кредитоспроможність -- прогностична сила
Дод.точки доступу:
Чех, Ілона


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.
796.412.2.071:159.9
К 58


    Кожанова, О. С.
    Відбір спортсменок у команди з групових вправ художньої гімнастики : монографія / О. С. Кожанова, Т. В. Нестерова ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2018. - 152 с. - ISBN 978-617-658-059-1 : 55.46 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спорт--Художня гімнастика--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
художня гімнастика -- відбір спортсменок -- сумісність спортсменок -- критерії сумісності -- кінцівки
Дод.точки доступу:
Нестерова, Т. В.
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 20
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (18)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (18)

Знайти схожі

8.
75.6я031
К 58


    Кожанова, Ольга Сергіївна.
    Відбір спортсменок у команди з групових вправ художньої гімнастики з урахуванням фактору сумісності : автореферат дисертації ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.01 / О. С. Кожанова ; наук. кер. Т. В. Нестерова ; Нац. ун-т фіз. виховання та спорту України. - Київ, 2013. - 20 с.
ДРНТІ
ББК 75.6я031

Рубрики: Спорт--гімнастика--Україна--Автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
психофізиологічна -- морфологічний -- методологічний
Дод.точки доступу:
Нестерова, Тетяна Володимирівна \наук. кер.\
Національний університет фізичного виховання та спорту України


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

9.


    Цехмістер, Ярослав.
    Відбір учнів на професії медичного профілю: аналіз зарубіжного досвіду / Я. Цехмістер // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2001. - Вип. 2. - С. 163-171 . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.
378.016:811
В 43


   
    Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі : міжпредметні зв'язки : наукові дослідження, досвід, пошуки : зб. наук. пр. Вип. 16. - Харків : Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2010. - 287 с. - 16.00 грн.
    Зміст:
Артеменко, Т. М. Про деякі ефективні стратегії оптимізації процесу викладання іноземних мов / Т. М. Артеменко, І. П. Липко. - С .10-18
Кл.слова: комунікативна інтенція, діалог, мовленнєва діяльність комуніканта
Бахов, І. С. Міжнародний аспект формування професійної компетентності майбутніх перекладачів / І. С. Бахов. - С .18-26
Кл.слова: міжкультурна компетенція, міжкультурна взаємодія, міжкультурний компонент
Безцінна, Ж. П. Застосування мультимедійних засобів для оптимізації самостійної роботи студентів у процесі навчання іноземної мови в немовному ВНЗ / Ж. П. Безцінна. - С .27-33
Кл.слова: навчальний процес, мультимедійні технології, технічні засоби навчання
Валит, Е. С. Бинарный урок по литературе в китайской аудитории / Е. С. Валит, Ш. Хуншэн. - С .33-41
Кл.слова: етнокультурні традиції, духовні аспекти освіти, толерантність
Варава, С. В. Про довузівську підготовку іноземних студентів філологічного профілю у ВНЗ України / С. В. Варава, В. І. Груцяк. - С .42-48
Кл.слова: підготовчий факультет, мовознавство, філологічний профіль
Васецька, Л. І. Організаційно-методичні аспекти навчання мови іноземних студентів-медиків англомовної форми освіти / Л. І. Васецька, Л. М. Сенік. - С .49-56
Кл.слова: специфіка навчання, кінцеві цілі, провідні види мовленнєвої діяльності
Гаврилюк, Л. В. Формування готовності студентів ВТНЗ до ноуково-дослідної роботи засобами іноземної мови / Л. В. Гаврилюк. - С .57-62
Кл.слова: науково-дослідна робота студентів, розвиток дослідницьких навичок студентів, роль іноземної мови
Гіренко, І. В. Формування готовності студентів до самонавчання з іноземної мови / І. В. Гіренко. - С .63-69
Кл.слова: організація самостійної роботи, кредитно-модульна система, пізнавальна діяльність
Дроздова, І. П. Критерії добору текстів для навчання професійного мовлення студентів нефілологічного профілю у ВНЗ / І. П. Дроздова. - С .69-76
Кл.слова: типологія навчальних текстів, аспекти тексту, складність тексту
Жовтоніжко, І. М. Урахування міжпредметних зв’язків під час викладання природничо-математичних дисциплін у довузівській підготовці іноземних студентів / І. М. Жовтоніжко. - С .77-85
Кл.слова: типи міжпредметних зв’язків, функції міжпредметних зв’язків, підготовка студентів-іноземців
Задорожна, І. П. Метод проектів у самостійній роботі майбутніх учителів з оволодіння англомовною комунікативною компетенцією / І. П. Задорожна. - С .85-94
Кл.слова: вдосконалення методу проектів, діяльність студента та викладача, самостійність студента
Кіршо, С. М. Засоби покращення якості мовних знань студентів у нефілологічних ВНЗ / С. М. Кіршо, Г. В. Ковальчук. - С .94-100
Кл.слова: методика викладання української мови, мови спеціальності, українська мова за професійним спрямуванням
Кобзар, О. І. Шляхи підвищення мотиваціїпри навчанні англійської мови на немовних факультетах / О. І. Кобзар, Н. О. Лєшньова. - С .100-108
Кл.слова: пізнавальний інтерес, проблемне навчання, рольова гра
Ковальчук, А. О. Із досвіду викладання білінгвальних дисциплін майбутнім магістрам у провінційному ВНЗ / А. О. Ковальчук. - С .108-114
Кл.слова: білінгвальне навчання, фізика англійською мовою, методика побудови білінгвальних лекційних курсів
Куплевацька, Л. О. Методичний аспект навчального перекладу на заняттях РЯІ у багатонаціональних групах студентів-філологів / Л. О. Куплевацька. - С .115-122
Кл.слова: перекладні технології, навчальний зворотній переклад, перекладацька компетенція
Купрата, Н. Я. Українсько-російський суржик у професійній сфері / Н. Я. Купрата, Г. В. Ковальчук. - С .122-130
Кл.слова: мовна культура, професійне мовлення, негативний вплив суржику
Купрата, Н. Я. Інтернет-технології у дистанційному навчанні мови / Н. Я. Купрата, В. П. Ногай. - С .130-137
Кл.слова: інформаційні технології, навчання української мови, навчальний процес у вищих навчальних закладах
Лагута, Т. М. Вивчення туристичної лексики у курсі російської мови як іноземної / Т. М. Лагута, О. М. Вержанська. - С .137-146
Кл.слова: прийоми семантизації, лексична компетенція, російська мова як іноземна
Ляпичева, Е. Л. Об изучении иностранными студентами-биологами системных отношений в лексике в лингвокультурологическом аспекте (на материале названий животных) / Е. Л. Ляпичева, Л. Сувень. - С .146-155
Кл.слова: російська мова як іноземна, культурологічних підхід, семантичне поле
Маслюк, Л. П. Лінгвокультурологічний аспект у викладанні російської мови як іноземної / Л. П. Маслюк. - С .155-159
Кл.слова: рольові ігри, міжкультурна комунікація, лінгвокраїнознавчий підхід
Несін, Ю. М. Інноваційні педагогічні технології в системі післядипломної освіти Франції / Ю. М. Несін. - С .160-167
Кл.слова: полікультурне суспільство, підготовка вчителів, колективна робота
Панченко, В. В. Особливості тестової перевірки рівня сформованості вмінь аудіювання / В. В. Панченко. - С .167-173
Кл.слова: форма тестового завдання, основні рівні розуміння аудіотексту, засіб навчання іноземної мови
Панченко, Е. И. Особенности преподавания и контроля специальной языковой подготовки иностранных студентов нефилологического профиля на начальном этапе / Е. И. Панченко, Ю. С. Тарасенко, Л. Фейхун. - С .173-181
Кл.слова: мовна підготовка, спеціальна підготовка, професійна мотивація
Понікаровська, С. В. Вплив емоційного компоненту на ефективність навчання іноземної мови у немовних ВНЗ / С. В. Понікаровська. - С .181-187
Кл.слова: підвищення мотивації, емоційний фактор, підвищення якості навчання
Савченко, О. О. Розвиток іншомовної комунікативної компетентності студентів інженерно-технічного профілю / О. О. Савченко. - С .187-194
Кл.слова: компетентнісний підхід, комунікативні вміння, оптимізація процесу навчання іноземних мов
Саєнко, Н. С. Теоретичні засади концепції іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей / Н. С. Саєнко. - С .195-204
Кл.слова: стратегії навчання, особистісно-орієнтовне навчання, аксіологічний підхід
Самосенкова, Т. В. Осуществление межкультурного контакта: прагматический компонент / Т. В. Самосенкова. - С .204-210
Кл.слова: мовленнєве спілкування, мовленнєві форми, мовна особистість
Селіверстова, Л. І. Технологія навчання говоріння українською мовою іноземних студентів на початковому етапі / Л. І. Селіверстова. - С .210-218
Кл.слова: мовленнєва діяльність, структура говоріння, парадигматичні зв’язки
Скрипник, Н. С. Позанавчальна робота з іноземної мови як засіб формування професійної компетентності майбутніх інженерів / Н. С. Скрипник. - С .218-224
Кл.слова: компетентнісний підхід, організація діяльності студентів, організація позанавчальної діяльності
Старостенко, О. В. Формування іншомовної фонетичної компетенції студентів-філологів / О. В. Старостенко. - С .224-232
Кл.слова: фонетичні ігри, структура фонетичної компетенції, зміст фонетичної компетенції
Тростинська, О. М. Навчальний комплекс з української мови для іноземців / О. М. Тростинська [и др.]. - С .232-238
Інші автори: Ушакова Н. І., Бєй Л. Б., Петров І. В.
Кл.слова: комунікативна компетенція, іноземні учні, складові навчального комплексу
Цапко, Т. П. Проблеми лексичної інтерференції під час навчання російської мови як іноземної арабомовних студентів / Т. П. Цапко. - С .239-248
Кл.слова: порівняльна типологія, білінгвізм, міжмовна інтерференція
Чередніченко, Г. А. Розвиток міжкультурної комунікативної компетенції майбутніх економістів у процесі вивчення іноземних мов / Г. А. Чередніченко, Л. Ю. Шапран, Л. І. Куниця. - С .248-255
Кл.слова: міжкультурна компетенція, спеціалісти економічного профілю, міжкультурна комунікація
Чистякова, А. Б. Методичні засади навчання іноземних студентів письма у вищому навчальному закладі / А. Б. Чистякова. - С .255-266
Кл.слова: техніка письма, писемна мовленнєва діяльність, система вправ
Шкваріна, Т. М. Педагогічні закономірності підготовки вчителів до навчання іноземної мови дошкільників / Т. М. Шкваріна. - С .267-276
Кл.слова: система підготовки, вчителі іноземної мови, діти дошкільного віку
Шовковий, В. М. Відбір текстів давньогрецьких авторів для читання студентами-філологами / В. М. Шовковий. - С .277-285
Кл.слова: принципи відбору текстів, текстові категорії, спеціальність, класичні мови
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання мов--Вища освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
мультимедійні засоби -- післядипломна освіта -- іноземні мови
Дод.точки доступу:
Петров, І. В.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)