Пошуковий запит: (<.>K=відеореклама<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
>1.
| Маркетинг и реклама - 2017г.,N 5/6 (Введено оглавление)
|
>2.
| Обзор видеоформата и видеорекламы на украинском Digital-рынке // Маркетинг и реклама. -Київ, 2017,N N 5/6.-С.50-54
|
>3.
| В 2018 году потребление видео онлайн достигнет одного часа в день // Маркетинговые исследования в Украине. -Київ:НВД "Студцентр", 2018,N № 5.-С.26-27
|
>4.
| Заря С. В. Українська телевізійна відеореклама як ретранслятор національної культури/С. В. Заря // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. -Київ:Міленіум, 2015,N Вип. 35.-С.81-88
|
>5.
| Осаула В. О. Соціальна реклама як засіб формування патріотизму молоді України: емпіричне дослідження/В. О. Осаула // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. -Київ, 2022,N № 1.-С.72-79
|
>6.
| Феринська А. І. Порівняльний аналіз передвиборчих рекламно-комунікаційних кампаній кандидатів на пост Президента України/А. І. Феринська // Інтегровані комунікації. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019,N Вип. 2(8).-С.110-116
|
|