Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=відеореклама<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2017р.,N 5/6
Цікаві статті :
В Киеве состоялся Девятый iForum (стр.6-9) Кл.слова: Український форум інтернет-діячів, 2017,інтернет-діячі,місто майбутнього
Потребителя надо знать! Это часто важнее знаний о конкуренте (стр.10-15) Кл.слова: поведінка споживача,маркетинг,вітчизняні товаровиробники
Федоришина И. Системный анализ потребителя и сегментация рынка/ И. Федоришина (стр.16-21) Кл.слова: практичний маркетинг,сегментація ринку,поведінка споживача
Степанюк А. Наука сенсорного маркетинга (как пять чувств оказывают влияние на покупательское поведение потребителя)/ А. Степанюк (стр.22-24) Кл.слова: сенсорний маркетинг,нейромаркетинг,споживча поведінка
Патоша О. И. Исследование "нерациональных" эфектов поведения потребителей/ О. И. Патоша, Н. Е. Коробкова (стр.25-29) Кл.слова: поведінка споживача,нераціональні ефекти поведінки,фактори вибору товару
Ромат Е. Неформальные вербальные маркетинговые комуникации (НВМК)/ Е. Ромат (стр.30-40) Кл.слова: маркетингові комунікації,комунікаційні характеристики,класифікація чуток
Реклама, за которую все ругали Pepsi, улучшила имидж бренда на 44 % (стр.41) Кл.слова: реклама,Пепсі,імідж
Домашева Е. А. Алгоритмизация процесса разработки стратегии выведения на рынок нового для предприятия товара/ Е. А. Домашева, А. В. Зозулев (стр.42-48) Кл.слова: стратегія,стратегія виведення,новий товар
Обзор видеоформата и видеорекламы на украинском Digital-рынке (стр.50-54) Кл.слова: рекламна агенція,відеоконтент,відеореклама
Левченко С. Сопровождение онлайн-бизнеса: в поисках идеальной команды/ С. Левченко (стр.56-57) Кл.слова: онлайн-бізнес,штатні фахівці,інтернет-магазин
Тейлор К. В Украине впервые подсчитали объемы креативной экономики/ К. Тейлор (стр.58-60) Кл.слова: креативна економіка, Україна,менеджмент,ринок
Круглый стол "Брендинг украинских средств массовой информации" (стр.61-67) Кл.слова: круглий стіл,засоби масової інформації,бренд
Ромат Е. Образ женщины в рекламе 1930-х годов/ Е. Ромат, Т. Пирогова (стр.68-73) Кл.слова: жіноча реклама, 1930 р.,мода,жіночі образи
В Киеве состоялась ежегодная церемония награждения "Фаворитов Успеха" (стр.74-78) Кл.слова: Фаворити Успіху,церемонія нагородження,український бренд
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Обзор видеоформата и видеорекламы на украинском Digital-рынке
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 5/6. - С. 50-54 (Шифр М772184/2017/5/6)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламна агенція--відеоконтент--відеореклама
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : В 2018 году потребление видео онлайн достигнет одного часа в день
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине: науково-практический журнал. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 5. - С. 26-27 (Шифр М689368129/2018/5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): перегляд відео--відеоконтент--онлайн-відеореклама
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Заря, Світлана Валеріївна
Назва : Українська телевізійна відеореклама як ретранслятор національної культури
Місце публікування : Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури: збірник наукових праць/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2015. - Вип. 35. - С. 81-88. - ISSN 2225-7586 (Шифр -657227041/2015/35). - ISSN 2225-7586
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама--рекламні відеоролики--культура--національна культура--народні традиції--колорит
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Осаула, Вадим Олександрович
Назва : Соціальна реклама як засіб формування патріотизму молоді України: емпіричне дослідження
Місце публікування : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія: науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2022. - № 1. - С. 72-79. - ISSN 2409-9805 (Шифр Б222100/2022/1). - ISSN 2409-9805
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна реклама--патріотична реклама--патріотизм--емпіричне дослідження--відеореклама
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Феринська А. І.
Назва : Порівняльний аналіз передвиборчих рекламно-комунікаційних кампаній кандидатів на пост Президента України
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. - Вип. 2(8). - С. 110-116 (Шифр І254815328/2019/2(8))
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кандидат--передвиборча кампанія--відеореклама
Анотація: У статті здійснено аналіз передвиборчих рекламно-комунікаційних кампаній кандидатів на пост Прези-дента України. Основними методами дослідження є системно-аналітичний, історико-порівняльний, типо-логії і класифікації. Проаналізовано п’ять кандидатів від різних політичних партій: Володимир Зеленський, Петро Порошенко, Юлія Тимошенко, Юрій Бойко та Анатолій Гриценко. Подано результати власного аналізу щодо кожного кандидата. Виділено основну класифікацію та структуру політичної реклами. Досліджено аналіз прикладів політичної відеореклами топ-п’ять кандидатів, які використовувались у виборчій кампанії 2019 р., відповідно до класифікацій: сили впливу на аудиторію А. Дейяна; сценарію як критерію класифікації Л. Девліна; тематики повідомлення М. Керна; типу риторики Р. Джосліна; функцій реклами Ф. Котлера; типології Дж. Ві-терспуна. Опрацьовано різноманітні методи політичних і соціальних технологій, які допомагають заволодіти прихильністю виборців. Виділено такі канали трансляції політичної реклами, як візуальна, аудіальна та аудіо-візуальна (змішана).Відсутність ґрунтовної інформації щодо аналізу політичної реклами та її психологічних особливостей зумовила проведення дослідження з цієї проблематики.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)