Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=відтінки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 808.5/К 90
Назва : Культура української мови : довідник
Вихідні дані : Київ: Либідь, 1990
Кільк.характеристики :301 с
ISBN, Ціна 5-11-001484-1:
ДРНТІ : 16.41.21
УДК : 808.5
Предметні рубрики: Мовознавство-- українська мова-- культура мови
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поетична мова--мовні норми--семантичні відтінки--новотвори
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сулима С.
Назва : Будиночок для веселки : дидакт. гра для ст. дошкільнят
Місце публікування : Палітра педагога: всеукр. вид. для педагогів та батьків. - Київ: Світич, 2015. - № 3. - С. 22–23. - ISSN 1680-449X (Шифр П706412/2015/3). - ISSN 1680-449X
УДК : 373.213.15.025/.026:793.7](477) + 373.2.025.1(477)
Предметні рубрики: Дидактичні ігри-- старші дошкільники --Україна
Дошкільне виховання-- Сенсорний розвиток --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дидактичні ігри--старші дошкільники--кольори--відтінки--довкілля--сенсорний розвиток--веселка
Анотація: Дидактична гра яка ознайомлює дітей кольорами та відтінками.
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Олімпійська арена -2017р.,N 8
Цікаві статті :
Якушева Л. Лакмусові відтінки, Лондон-2017/ Л. Якушева (стр.4-15) Кл.слова: чемпіонат світу, 2017 рік,легка атлетика
Михайлов В. Кредо стрільця - невпинний пошук/ В. Михайлов (стр.18-21) Кл.слова: Коростильов Павло, про нього,кульова стрільба
Михайлов В. Точна робота снайперів/ В. Михайлов (стр.21-23) Кл.слова: українські стрільці,кульова стрільба
Музика О. Мчати вперед/ О. Музика (стр.26-28) Кл.слова: веслувальний спорт,байдарка,чемпіонат Європи
Калита І. Дьор-2017. Іспит складено на "відмінно"/ І. Калита (стр.30-37) Кл.слова: Європейський юнацький олімпійський фестиваль,атлетика,змагання
Никоноров Д. Королевы поднебесной/ Д. Никоноров (стр.38-39) Кл.слова: чирлідинг,Всекитайська чирлідингова олімпіада,українські спортсмени
Пожилова В. Не зупинятися на досягнутому!/ В. Пожилова (стр.40-41) Кл.слова: Світоліна Еліна, про неї,теніс,українська тенісистка
Пожилова В. Команда-друга в світі. Лопатецька-чемпіонка Європи/ В. Пожилова (стр.42-43) Кл.слова: Кубок світу,теніс,юнацька команда
Команова У. Арлісон Сільва: "Думаю, як стати краще"/ У. Команова (стр.44-47) Кл.слова: плавання,Арлісон Сільва, про нього,Говоров Андрій, про нього
Чемерис І. "Запрошується збірна України"/ І. Чемерис (стр.48-53) Кл.слова: художня гімнастика,Школа Дерюгіної,гімнастика
Садовник О. На гостину до Морфея/ О. Садовник (стр.54-56) Кл.слова: здоровий сон,розпорядок дня,безсоння
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Українська мова і література в школах України -2017р.,N 10
Цікаві статті :
Навчальна програма з української мови для загальноосвітніх навальних закладів, 7 клас (стр.3-9) Кл.слова: навчальна програма, 7 клас,українська мова
Навчальна програма з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів, 7 клас (стр.10-15) Кл.слова: навчальна програма, 7 клас,українська література
Нагрибельна І. Формування лексичного запасу учнів засобами самостійної роботи/ І. Нагрибельна (стр.16-18) Кл.слова: лінгводидактика,лексема,синонімічний ряд
Пономаренко О. Словацький контекст Кирило-Мефодіївського товариства-місток українців до культурно-просвітницької та національно-визвольної діяльності у масштабах слов’янського світу/ О. Пономаренко (стр.19-23) Кл.слова: романтична поезія,словацька література,українська література
Городенська К. Г. Українське слово у вимірах сьогодення. Рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів/ К. Г. Городенська (стр.24-27) Кл.слова: українське слово,правопис,українська мова
Кондратенко Н. Практика формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів/ Н. Кондратенко (стр.28-30)
Мартинова М. Упровадження вітагенних технологій компетентнісного навчання на уроках словесності з використанням інтелектуально-психологічного потенціалу учня/ М. Мартинова (стр.31-34) Кл.слова: вітагенні технології,компетентність навчання,українська мова
Шестобуз С. Числівник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Українська мова, 6 клас/ С. Шестобуз (стр.35-36) Кл.слова: числівник,морфологія,конспект уроку
Чухряєва В. Олександр Довженко. Оповідання "Ніч перед боєм" - твір про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття українців, проявлені під час воєнного лихоліття. Образи діда Платона і діда Савки - втілення кращих традицій рідної землі, мудрості й мужності/ В. Чухряєва (стр.37-39) Кл.слова: українська література,Олександр Довженко,конспект уроку
Перепелиця С. Веб-квест як засіб створення розвивального середовища на сучасному уроці української мови і літератури та у позаурочній роботі/ С. Перепелиця (стр.40-43) Кл.слова: веб-квест,українська мова,українська література
Попова Л. Теоретико-практичний аспект використання граматичних вправ на уроках української мови в старших класах/ Л. Попова (стр.44-47) Кл.слова: граматичні вправи,українська мова,класифікація граматичних вправ
Топіха В. Вставні слова в поезіях Тараса Шевченка/ В. Топіха, Н. Щербак (стр.48-51) Кл.слова: вставні слова,впевненість,модальні відтінки
Голик О. Штрихи до біографії Євгена Маланюка. Феномен еміграційної поезії. Роль поета-патріота в суспільному житті. Поезія Євгена Маланюка "Біографія"/ О. Голик (стр.52-54) Кл.слова: еміграційна поезія,поет-патріот,Євген Маланюк
Дмитрук І. "Я понесу тебе в душі на дні, облиту чаром святості й любові..."/ І. Дмитрук ; Сценарій виховного заходу за лірикою І. Франка (стр.59-62) Кл.слова: лірика,виховний захід,Іван Франко
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кочерга О.
Назва : Психофізіологія чутливості емоційно-почуттєвої сфери учнів початкової школи : (шляхи ефективної взаємодії)
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 12. - С. 5–8. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/12). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
Предметні рубрики: Психологія навчання-- взаємодія вчителів та учнів-- стан учня-- молодші школярі
Емоції-- емоційно-чуттєва сфера-- чутливість-- молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія навчання--психофізіологічні особливості--чутливість--стан учня--емоції--емпатія--почуття--взаємодія вчителів та учнів--соціальна взаємодія--молодші школярі
Анотація: У статті розповідається про спілкування вчителя з учнями, а також емоційно-почуттєву сферу їхньої взаємодії. Основна чуттєва взаємодія між учителем та учнем розгортається в широкому полі контактів емоціно-почуттєвої сфери де переплавляються емоції на різнобарвні відтінки почуттів. Ключем до успіху в сучасній початковій школі має стати кардинальна зміна саме в емоційно-почуттєвій площині спільної взаємодії педагога й учня, а також між різновіковими однолітками.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.016:78(072)/В 41
Назва : Вивчення музики в 1-4 класах : навч.-метод. посібник для вчителів : в 2 ч. Ч. 1
Вихідні дані : Харків: Скорпіон, 2003
Кільк.характеристики :139 с
ISBN, Ціна 966-7504-47-6:
ДРНТІ : 18.41
УДК : 373.3.016:78(072)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Музика-- 1-4 класи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реприза--динамічні відтінки--синкопа
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 780.614.131.036.9/П 58
Назва : Популярні джазові п’єси : в обробці для шестиструнної гітари та ритмгрупи. Дирекціон. Вип. 2
Вихідні дані : Київ: Музична Україна, 1984
Кільк.характеристики :60 с
Ціна : 2.96, 10.00, грн.
ДРНТІ : 18.41.45
УДК : 780.614.131.036.9
Предметні рубрики: Музика-- Твори для гітари-- Джазові п’єси
Зміст : Блюз на вулиці Бейсі/ комп. С. Уільямс. Мила Джорджія Браун/ комп. К. Кейсі. Опале листя/ комп. Ж. Косма. П’єса в класичному стилі/ комп. С. Колесник. Летіть, голуби/ комп. І. Дунаєвський. Як високо місяць/ комп. М. Льюїс. Великий вальс/ комп. Р. Браун. Дезафінадо/ комп. А. Жобім. Бразильський танець/ комп. Дж. Хенді. Відтінки моря/ комп. В. Молотков. Блюз для двох/ комп Т. Паулус.
Примірники : всього : Ф2(2)
Вільні : Ф2(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Якушева, Людмила
Назва : Лакмусові відтінки, Лондон-2017
Місце публікування : Олімпійська арена. - 2017. - N 8. - С. 4-15 (Шифр О443325784/2017/8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): чемпіонат світу, 2017 рік--легка атлетика
Знайти схожі

9.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Топіха, Віра, Щербак, Надія
Назва : Вставні слова в поезіях Тараса Шевченка
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - Київ: Педагогічна преса, 2017. - № 10. - С. 48-51 (Шифр У901231/2017/10)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вставні слова--впевненість--модальні відтінки
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ганьковська Вікторія
Назва : Веселі ґудзики : заняття для дітей раннього віку
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2018. - № 4. - С. 28-29. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2018/4). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Організація занять
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ранній вік--тактильні відчуття--слухові відчуття--зорові відчуття--дидактичний матеріал--робота з ґудзиками
Анотація: Подано розробку заняття, мета якого - вчити дітей називати основні кольори та їхні відтінки; закріплювати поняття величини ("більший", "менший"); вправляти у співвідношенні предметів за величиною, кольором; вчити помічати і розпізнавати розташування предметів ("угорі", "внизу"), просторові відношення ("на", під"); вчити викладати ґудзики зверху вниз, чергуючи їх за кольором (жовтий, червоний), використовуючи прийом накладання, кріпити їх на полотні-шаблоні за допомогою липучок; розвивати зорову і слухову увагу, дрібні м'язи пальців під час шнурування ґудзиків; виховувати охайність, зосередженість, наполегливість, прагнення доводити розпочату справу до кінця.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Москвичова Ольга
Назва : Подорож пустелею : бізіборд для дітей старшої групи
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2018. - № 6. - С. 26-27. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2018/6). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Засоби навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): посібник--бізіборд
Анотація: Представлено бізіборд - розвивальну дошку з різноманітними дрібними побутовими речами: гачками, кнопками, замками, вимикачами тощо. Мета посібника - вчити дітей користуватися побутовими речами, орієнтуватися у просторі, рахувати, порівнювати множини; закріплювати уявлення про час; уміння користуватися годинником, називати основні кольори та їхні відтінки, геометричні фігури, числа, частини тіла, правила дорожнього руху та безпечної поведінки; розвивати окомір, дрібну моторику, координацію та контроль рухів, швидкість реакції, мислення, пам'ять, зв'язне мовлення, музичний слух, уяву; формувати вміння концентрувати увагу; виховувати бережне ставлення до речей.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шалда Наталія, Кузьміна Тетяна
Назва : Граємо радо - мороз не завада : робота з дітьми старшої групи за сюжетною картиною на обкладинці журналу "Джміль"
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 13-17. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2019/1). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Організація занять
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток мовлення--ікт--розвиток мислення--інтегрована освіта
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття за сюжетною картиною на обкладинці журналу "Джміль". Мета заняття: розширити знання дітей про природні явища та життя людей узимку, використовуючи сюжетну картину; зацікавлювати дітей сюжетом картини, вправляти в умінні виділяти конкретні об'єкти та сюжети, кольори та їх відтінки, дрібні деталі, уявляти різні звуки, "оживляти" персонажів картини; збагачувати активний словник дітей; формувати вміння сприймати сюжет картини, усвідомлювати її зміст, відчувати і розуміти настрій персонажів. Завдяки динамічній зміні форм і завдань забезпечувати достатній рівень інтелектуальної, моленнєвої та емоційної активності дітей.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Васьків М.
Назва : Павло Мовчан мистецтвознавець: слово, образ, знак
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Том 28, № 2. - С. 62-70. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.2.3 (Шифр С325934233/2022/28/2). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2022.2.3
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): слово--образ--знак--архетип--художня словесність--живопис--кінематограф
Анотація: Предметом дослідження у статті є особливості теоретико-літературних і мистецтвознавчих публікаціи визначного украї нського поета Павла Мовчана, а також и ого істориколітературних та історико-мистецьких праць. Основною проблемою статті стала потреба звести ці особливості в єдину концепцію і визначити ї ї наукову основу. Для цього було зібрано з різноманітних джерел і опрацьовано значнии масив (більше п’ятдесяти) статеи , рецензіи , есеї в поета-дослідника за період від середини 1970-х років до другого десятиліття ХХІ століття. Творчість поета не має належного опрацювання з боку науковців, а и ого теоретико-літературнии та історико-літературнии доробок залишився поза ї хньою увагою, крім хіба що побіжних спостережень О. Хоменка в одному з досліджень поезії П. Мовчана. Метою статті є висвітлення системного характеру літературознавчих поглядів Павла Мовчана и застосування ї х до аналізу творчості класиків і сучасних украї нських та зарубіжних митців. Для цього використовувалися психологічнии метод у визначенні словесно-образної сутності Мовчанової теоретичної концепції , історико-літературнии — в аналізі и ого рецензіи і «портретних» публікаціи , міфопоетичнии — у концептуалізації усного і писемного слова, художнього слова як єднальної ланки між поколіннями, автором і реципієнтами. Підсумком дослідження стали такі результати. 1. Умовно літературознавчі та літературно-критичні дослідження Павла Мовчана можна розділити на кілька блоків: теорії слова, образу, образотворчості; специфіки лірики, художнього перекладу; розвитку украї нської поезії другої половини ХХ–ХХІ століть; аналізу творів украї нської класики («Слова о полку Ігоревім…», творчості Т. Шевченка, М. Гоголя, поетів-романтиків та ін.), поетівсучасників; оцінку доробку зарубіжних літераторів Заходу і Сходу; рецепцію живописного і кінематографічного доробку украї нських митців-сучасників. 2. Основою теоретиколітературної концепції П. Мовчана було вчення О. Потебні про зовнішню і внутрішню форму слова та и ого зміст, про постіи ну потребу відновлювати чи створювати конкретночуттєві значення слова-образу в художніи творчості. Широкии спектр значень слова, накопичении протягом століть, є основою діалогу між автором і реципієнтами, єднальною ланкою між ними. Рівень маи стерності митця пов’язании з умінням віднаи ти і відродити цеи широкии значеннєвии спектр. 3. Павло Мовчан уважає основним завданням художнього перекладу не просто адекватне механічне передавання змісту слів, а відтворення духу слів, твору, неповторності ідіостилю споріднених за творчими інтенціями авторів, для чого перекладач має ґрунтовно вивчити біографію і доробок автора оригіналу, літературнии і суспільнии контекст, історію написання твору, значення и відтінки кожного слова, чудово володіти рідною мовою і специфікою мови оригіналу, менталітет народу, до якого належить автор, та багато іншого, аж до флори і фауни, ї х символіки тощо. 4. Такі самі принципи і вимоги П. Мовчан ставить перед собою як перед літературним критиком і літературознавцем у дослідженнях конкретних творів чи творчості певних авторів. Це дає и ому можливість не лише всебічно і глибоко схарактеризувати творчии доробок різних авторів, а и визначити и ого домінантні риси, зробити власні оригінальні та аргументовані відкриття. 5. Мистецтвознавчі погляди П. Мовчана у сфері візуальних мистецтв органічно корелюють із його літературознавчою концепцією, свідчать про глибоке знання цієї сфери і тонке естетичне відчуття в оцінці творів живопису і кінематографу. Практичне значення статті полягає в можливості ї ї застосування при вивченні та викладанні теорії літератури і теорії мистецтва, основ потебнянської теорії , історії класичної и сучасної украї нської та зарубіжної літератур, історії украї нського живопису и кінематографу ХХ–ХХІ століть, неповторності творчості самого Павла Мовчана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Маторіна, Наталя
Назва : Катастрофічні мотиви у творах Бруно Шульца
Місце публікування : Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 21. - С. 80-88. - DOI 10.28925/2412-2475.2023.21.9 (Шифр Л580023252/2023/21). - DOI 10.28925/2412-2475.2023.21.9
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бруно шульц--прозові твори--катастрофізм--есхатологія--трагізм--оптимізм
Анотація: Суголосною викликам сьогодення є творчість талановитого письменника й художника, літературного критика, філософа, епістолографа першої половини ХХ ст. Бруно Шульца. У статті заналізовано прозові твори митця в ракурсі катастрофічних мотивів, адже окреслену проблематику шульцознавці дотепер досліджують чи то побіжно, чи то в зістав-ному аспекті — на матеріалі порівняння художніх творів різних письменників. Тому актуальність наукової розвідки полягає передусім у розширенні шульцологічної проблематики в межах літературознавчого дискурсу. З’ясовано зміст і розвиток терміна-поняття «ка-тастрофізм»; схарактеризовано окремі факти суспільного життя тієї доби, до якої нале-жав Бруно Шульц;окреслено періоди життєпису митця, які вплинули на формування його світосприймання, зокрема елементів катастрофічного бачення світу; виокремлено особливості шульцівського катастрофізму. Для досягнення мети дослідження застосовано такі методи літературознавчого аналізу: біографічний, соціологічний, а також елементи психологічного й рецептивного аналізу. Студіювання шульцівської прози доводить, що наяв-ність катастрофічних мотивів у творчості Бруно Шульца є цілком закономірною і виправ-даною. Катастрофічні тенденції його художніх творів мають вияв насамперед у бінарних контрастних опозиціях, крізь призму «добрипристойності» старого й «духа новочасності» нового (індустріального) міста на різних рівнях, наприклад: периферія — центр, людина — манекен, життя — кошмар, добро — зло, краса— каліцтво, надія— зневіра тощо. Акцентовано: шульцівський катастрофізм — це катастрофізм особливого різновиду; важливою ознакою художнього катастрофічного бачення світу Бруно Шульцом є його оптимізм, принаймні шульцівський трагізм має світлі, відрадні відтінки й сподівання. Авторка висновує, що вивчення конкретного матеріалу, зокрема шульцівського катастрофізму, сприятиме ґрунтовному теоретичному узагальненню літературознавчих досліджень окресленої про-блематики. Перспективними для подальших досліджень слугуватимуть катастрофічні, ес-хатологічні, апокаліптичні, навіть мазохічні мотиви, репрезентовані в літературно критичних працях й епістолярії Бруно Шульца.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)