Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=візерунок<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2012р.,N 12
Цікаві статті :
Шевчук А. Творче освоєння світу культури/ А. Шевчук (стр.4-10) Кл.слова: культура матеріальна і духовна,предметний світ,світ мистецтва
Закамська Т. Полікультурна педагогіка/ Т. Закамська, Л. Аржиманова (стр.11-15) Кл.слова: полікультурна педагогіка,полікультурний розвиток,полікультурна компетентність особистості
Долинна О. Праця - ефективний засіб формування предметно-практичної компетенції дошкільників/ О. Долинна, О. Низковська (стр.16-27) Кл.слова: предметнло-практична діяльність,предметно-практична компетенція,трудове виховання дітей
Сидоренко Г. Формування ціннісного ставлення до рідної домівки у дітей старшого дошкільного віку/ Г. Сидоренко, В. Карачун, В. Сосенкова (стр.28-36) Кл.слова: родинні цінності,родинні реліквії,сімейні традиції
Вовчик-Блакитна Л. Малюнок як візерунок дитячої душі/ Л. Вовчик-Блакитна (стр.37-43) Кл.слова: дитячий малюнок,інди відуальна символічна система,психологія дитячого малюнка
Переживання у фарбах (стр.44-45) Кл.слова: малюнок-вияв засвоєння суспільного досвіду,своєрідность дитячого відображення світобудови
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вовчик-Блакитна, Леся
Назва : Малюнок як візерунок дитячої душі
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: щомісячний спеціалізований журнал/ Видається за підтримки Міністерства освіти і науки України. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2012. - № 12. - С. 37-43 (Шифр В353859/2012/12)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Початкова школа -2014р.,N 1
Цікаві статті :
Бех І. Виховні приписи у становленні особистості/ І. Бех (стр.1-4) Кл.слова: виховний процес,розвиток особистості,ціннісні пріоритети
Овчарова О. Розвиток розумових цінностей учнів як необхідна складова формування інноваційної творчої особистості/ О. Овчарова (стр.5-7) Кл.слова: початкова освіта,обдарована дитина,інтерактивне навчання
Вашуленко О. Повторення як засіб формування мовної компетентності молодших школярів/ О. Вашуленко (стр.8-11) Кл.слова: мовна компетентність,повторення,різні засвоєння знань
Зенченко Т. Вивчення теми "Прикметник" у 3 класі/ Т. Зенченко (стр.12-17) Кл.слова: українська мова,тексти-описи,прикметник
Горковенко І. Інформаційно-пізнавальний матеріал на уроці української мови у 2 класі/ І. Горковенко (стр.18-19) Кл.слова: прикметник,українська мова,2 клас
Стадник Л. Формування і розвиток мотивації на уроках читання/ Л. Стадник (стр.19-22) Кл.слова: мотивація читання,цифрові технології,ейдетотехніка
Колесник Л. Інтерактивні методи навчання на уроках читання/ Л. Колесник (стр.22-25) Кл.слова: інтерактивне навчання,пізнавальна діяльність,читання
Логачевська С. Математичний гурток у 1 класі/ С. Логачевська, Т. Логачевська (стр.25-29) Кл.слова: початкова школа,гурткова робота,математика
Бойко Г. "У світі чарівної казки" (Дидактична гра за українськими народними казками)/ Г. Бойко (стр.30-32) Кл.слова: українська народна казка,загадки
Пшенична Г. / Г. Пшенична (стр.32-34) Кл.слова: релігія,доброчинність
Возюк Л. Урок творчості і фантазії/ Л. Возюк (стр.34-36) Кл.слова: візерунок,орнамент,рослинний орнамент
Пархоменко Н. Орієнтовні контрольні роботи з математики для 3-4 класів (ІІ семестр)/ Н. Пархоменко (стр.37-39) Кл.слова: множення,ділення
Гоголь О. Орієнтовні контрольні роботи з курсу "Я і Україна" (Природознавство) для 3-4 класів (ІІ семестр) (за підручником Т. М. Байбари, Н. М. Бібік)/ О. Гоголь (стр.40-45) Кл.слова: жива природа,природні зони України,природні угруповання рідного краю
Прищепа К. Орієнтовне календарне планування. Читання, письмо, розвиток мовлення, 1 клас/ К. Прищепа (стр.46-50) Кл.слова: букварний період,післябукварний період
Науменко Н. Вокальна компетенція - невід'ємна складова професійності майбутнього вчителя музики/ Н. Науменко (стр.51-52) Кл.слова: вокальна освіта,кваліфікація вчителя
Чумарна М. Невідомий Шевченко/ М. Чумарна (стр.53-55) Кл.слова: Т. Г. Шевченко
Довга Т. Валеопедагогічні ідеї в гуманістичному досвіді Януша Корчака і Василя Сухомлинського/ Т. Довга (стр.56-58) Кл.слова: педагогічна валеологія,дидактогенія
Барабаніна І. Формування в учнів свідомого ставлення до свого здоров'я (З досвіду роботи)/ І. Барабаніна Кл.слова: гімнастичні впрви,музикотерапія,кольоротерапія
Мельник О. Науково-практична конференція - ефективна форма професійного розвитку педагогів/ О. Мельник, О. Острянська (стр.62-63) Кл.слова: морально-духовний розвиток особистості
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Всесвіт -2012р.,N 1/2
Цікаві статті :
Нестерчук М. Вірменська поезія в українських перекладах/ М. Нестерчук (стр.19-21)
Метаксе. Серце/ Метаксе ; пер. Н. Сапотницька, Д. Дроздовський (стр.22-26)
Ара У. Півшляху/ У. Ара (стр.27-33)
Алексян Б. Поклоніння/ Б. Алексян ; пер. Д. Дроздовський (стр.34-36)
Мілітонян Е. Кшиштоф Пендерецький/ Е. Мілітонян ; пер. А. Налбандян, Д. Дроздовський (стр.37-42)
Говганнес Д. Вічний Вірменин/ Д. Говганнес ; пер. А. Налбандян, Д. Дроздовський (стр.43-49)
Едоян Г. Поезії/ Г. Едоян ; пер. Д. Дроздовський (стр.50-58)
Говеян Г. Вибрані поезії/ Г. Говеян ; пер. М. Нестерчук (стр.59-61)
Симонян Б. Туга/ Б. Симонян ; пер. С. Цушко (стр.62-66)
Аруттюнян А. Хтось/ А. Аруттюнян ; пер. Д. Дроздовський (стр.67-74)
Акопян В. Біографія/ В. Акопян ; пер. Д. Дроздовський (стр.75-79)
Григорян Г. Поезії/ Г. Григорян ; пер. О. Божко (стр.80-82)
Ананян Л. Слідами твоїх гір/ Л. Ананян ; пер. С. Цушко (стр.83-87)
Мурадян Д. Європа на колесах/ Д. Мурадян ; пер. Л. Карагезян (стр.89-135)
Адалян Н. Верблюди і гори/ Н. Адалян ; пер. Н. Харчук (стр.136-140)
Амбарцумян Д. Присягаюся небом і землею/ Д. Амбарцумян ; пер. Н. Харчук (стр.141-144)
Арутюнян С. Слізні благання. Весна у спадок/ С. Арутюнян ; пер. Н. Харчук (стр.145-153)
Вардумян О. Баджи. Цирк/ О. Вардумян ; пер. Н. Харчук (стр.154-159)
Єранян О. Дата смерті матері/ О. Єранян ; пер. Н. Харчук (стр.160-164)
Мкртчян С. Повернення на круги своя/ С. Мкртчян ; пер. Н. Харчук (стр.165-169)
Назаретян А. Екзотична історія/ А. Назаретян ; пер. І. Маркарян, Н. Харчук (стр.170-175)
Ханджян Г. Сторож напівзруйнованого будинку/ Г. Ханджян ; пер. Н. Харчук (стр.176-183)
Хечоян Л. Кореєць/ Л. Хечоян ; пер. А. Месропян, ред. О. Терех (стр.184-193)
Шахназарян Н. Похорон/ Н. Шахназарян ; пер. Н. Алексанян, Н. Харчук (стр.194-205)
Ованесян А. Глобалізація/ А. Ованесян ; пер. Н. Харчук (стр.206-214)
Іскаєлян В. Пес вірменина, турецький кінь і вуйко Пето/ В. Іскаєлян ; пер. А. Месропян, ред. О. Терех (стр.215-220)
Каменаци Г. історія Хотинської війни/ Г. Каменаци ; пер. О. Божко (стр.221-235)
Ангаладян Р. Чаренц: досвід великого синтезу/ Р. Ангаладян ; пер. Н. Савчук (стр.237-243)
Ангаладян Р. Параджанов: колаж тіні й кольору в діапазоні людського серця/ Р. Ангаладян ; пер. О. Приходько (стр.244-259) Кл.слова: Параджанов Сергій
Ангаладян Р. Фрунзик Мкртчян: вогонь усередині неахищеності/ Р. Ангаладян ; пер. Н. Савчук (стр.260-263)
Ангаладян Р. Становлення Єреванв як культурної столиці Вірменії й нації/ Р. Ангаладян ; пер. Н. Савчук (стр.264-271)
Ангалад Р. Хачкар - лише візерунок на камені?/ Р. Ангалад ; пер. Н. Савчук (стр.272-277)
Ангаладян Р. Феномен образу матері у вірмен у XX столітті/ Р. Ангаладян ; пер. Н. Савчук (стр.278-280)
Ангаладян Р. Оплески Рубену Мамуляну/ Р. Ангаладян ; пер. Н. Савчук (стр.281-283)
Божко О. "Хотинська війна" Говганнеса Каменаци - історична і літературна пам'ятка вірменів України 17 століття/ О. Божко (стр.284-291)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ігнатенко Г. В., Галіцька М. А.
Назва : Методичні засади включення учнів до проектної діяльності
Місце публікування : Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017. - N 1/2. - С. 7-11 (Шифр Т893832/2017/1/2)
Предметні рубрики: Трудове навчання-- методика викладання-- художня праця
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): планування--практичне застосування--оздоблення--бісер--візерунок--вишивання
Знайти схожі

6.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 821.161.2-05/О-34
Автор(и) : Овсієнко, Василь Васильович
Назва : Світло людей : мемуари та публіцистика. Кн. 2 . -2-ге вид.,доп.
Вихідні дані : Київ; Харків: Смолоскип, 2005
Кільк.характеристики :352 с
ISBN, Ціна 966-8499-12-3: 11.40 грн.
ISBN, Ціна 966-8499-14-X: Б.ц.
ДРНТІ : 17.82.90
УДК : 821.161.2-05
Предметні рубрики: Художня література-- Українська література-- Мемуари
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія україни--спогади--мемуари--лук'яненко л.--кравців і.--концевич є.--кукс в.--москаленко г.--могильний в.--білоконь с.--русначенко а.--горбаль м--григоренко п.--руденко м.--холодний м.
Зміст : Початок Великого Терору/ В. Овсієнко. Ці моторошні слова: Соловки,Сандармох.../ В. Овсієнко. Біломорканал Дорожні нотатки/ В. Овсієнко. Соловки атамана Петра Калнишевського/ В. Овсієнко. Дещо про родину Ольги Петрівни Вангенгейм/ В. Овсієнко. "Нас порівняли мури,як статут"/ В. Овсієнко. Нерозкаяному грішникові немає віри. Два листи п.Ларисі Івшиній, Головному Редакторові газети "День"/ В. Овсієнко. "Візерунок цнот" 5-го відділу КГБ, або Мистецтво переписувати історію/ В. Овсієнко. Доля України - його доля/ В. Овсієнко. Подвижник/ В. Овсієнко. Двадцятип'ятилітник/ В. Овсієнко. Прямостояння, або у Євгена Концевича така манера:приймати гостей/ В. Овсієнко. Прапор над Києвом/ В. Овсієнко. Острів незалежності/ В. Овсієнко. Ми просто йшли ... Десятиліття Українського культурологічного клубу/ В. Овсієнко. Правозахисний рух в Україні (середина 1950-х-1980 -і роки)/ В. Овсієнко. Базарська трагедія/ В. Овсієнко. Антирадянська книжка/ В. Овсієнко. Нам не личить вірити менше ,або Зерно,кинуте в землю/ В. Овсієнко. Скиньмо чужі окуляри! або Вихід з полону/ В. Овсієнко. Думки світлі і вдячні/ В. Овсієнко. Прорив до волі/ В. Овсієнко. Український шлях/ В. Овсієнко. Свідчить Олена Апанович/ В. Овсієнко. Між нами філологами, кажучи.../ В. Овсієнко. Хамові діти/ В. Овсієнко. Наш Президент у російському полоні/ В. Овсієнко. Постгеноцидна Україна/ В. Овсієнко. КГБ дав нам роботу на всю решту життя/ В. Овсієнко. Потоптавши гординю Діалог : Василь Овсієнко - Євген Сверстюк/ В. Овсієнко. Кава на трьох, або Міт про дисидентів/ В. Овсієнко. Лист до В.В.Щербицького/ В. Овсієнко.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Ангалад, Рубен
Назва : Хачкар - лише візерунок на камені?
Місце публікування : Всесвіт. - Київ, 2012. - № 1/2. - С. 272-277 (Шифр В622816/2012/1/2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.04(477)/С 29
Автор(и) : Селівачов, Михайло
Назва : Лексикон української орнаментики (іконографія, номінація, стилістика, типологія)
Вихідні дані : Київ: Редакція вісника "Ант"; Ніжин: Аспект-Поліграф, 2005
Кільк.характеристики :400 с
Колективи : Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології імені М. Т. Рильського, Київський національний університет культури і мистецтв, Київський державний інститут декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука
ISBN, Ціна 966-340-083-8: 40.00 грн.
ДРНТІ : 18.31
УДК : 7.04(477)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Декоративно-прикладне мистецтво-- Іконографія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): орнамент--знак--символ--мотив--візерунок
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кадирова Любов
Назва : Взуття для жучка сонечка на ім'я Бонечко : комбіноване заняття (сенсорика+ліплення) для дітей раннього віку
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2019. - № 6. - С. 33-35. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2019/6). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Розвиток мовлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сенсорне виховання--сенсорний розвиток
Анотація: Подано розробку комбінованого заняття (сенсорика+ліплення) для дітей раннього віку, мета якого - продовжувати формувати в дітей уявлення про різні види взуття (капці, туфлі, черевики, чоботи); вправляти малят у порівнянні та впорядкуванні предметів за певною ознакою; підвести до розуміння понять "різні", "однакові"; заохочувати до виконання пошукових дій зі знаходження пари взуття на основі порівняння його за зовнішніми ознаками (колір, візерунок) ; вправляти у вмінні розкачувати кульку зі шматка пластиліну між долонями та на дощечці; виховувати естетичний смак та ін.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 908(520)/S54
Автор(и) : Shirane, Haruo
Назва : Japan and the Culture of the Four Seasons : Nature, Literature, and the Arts
Вихідні дані : New York: Columbia University Press, 2012
Кільк.характеристики :311 с
Примітки : В рамках проєкту "Read Japan Project".
ISBN, Ціна 978-0-231-15281-5: 200.00 грн.
ДРНТІ : 13
УДК : 008(520):502+82+7 + 502 + 82 + 7
Предметні рубрики: Культура --Японія
Японська література-- Історія та критика
Сезони в літературі --Японія
Мистецтво і суспільство --Японія
Сезони в мистецтві --Японія
Географіч. рубрики: Японія-- Цивілізація
Анотація: Те, що японці живуть у вишуканій гармонії з природою та її чітко окресленими порами року, є широко поширеною думкою; багато хто вказує на вплив клімату країни та спадщини рисівництва на сприяння цій нібито глибокій природній чутливості. У цій авторитетній, але доступно написаній книзі, однак, Харуо Шіране стверджує, що природа, настільки вбудована в таку велику частину японської культури, традиційно та досі, є тим, що він називає «вторинною природою» (нідзітекі сізен), а саме ретельно (пере) сконструйована природа, досить віддалена як від неприборканої природи, так і від природи, відновленої за допомогою сільського господарства. Вторинна природа – це (первинна) природа, переосмислена у вишуканій формі, призначена для міської аудиторії, починаючи з аристократичної еліти періоду Хейан. Естетика Хейан звеличувала витонченість і елегантність; ці цінності сформували вторинну природу через численні літературні та мистецькі жанри, особливо поезію вака. Шіране простежує кодування пір року за допомогою вака та те, як це кодування поширилося через повсюдний вплив вака на візуальну культуру. У своїх двох режимах – орієнтованому на місто режимі вака та пасторальному режимі сатояма – вторинна природа пронизала текстові, кулінарні, перформативні та матеріальні репрезентації природи в Японії, по-різному через соціорелігійні, талісманічні та міжсезонні функції їхні образи та асоціації. Багато повсякденних японців у повсякденному житті майже не пов’язані з первинною природою, але вторинна природа може подолати цю відстань через візерунок кімоно, ікебану, каліграфію на висячому сувої, сезонні обряди. Природа знову переживається та відтворюється завдяки цій спільній культурній уяві, вдосконаленій та кодифікованій протягом століть соціальної та мистецької комунікації.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)