Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=генетична психологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.6/М 82
Автор(и) : Москаленко, Валентина Володимирівна
Назва : Соціальна психологія : підручник для студ. вищ. навч. закл. . -Вид. 2-ге, випр. та допов.
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2008
Кільк.характеристики :688 с
Примітки : Бібліогр.: с. 671-687
ISBN, Ціна 978-966-364-591-9:
ДРНТІ : 15.41
УДК : 316.6
Предметні рубрики: Соціальна психологія
Соціальна психологія-- Сучасні напрямки --Зарубіжні країни
Соціалізація особистості
Спілкування-- Психологія
Соціальні групи-- Соціально-психологічні дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): біхевіоризм--бихевиоризм--социальная психология--генетична психологія--генетическая психология--політична соціалізація--политическая социализация--спілкування--общение--конформізм--конформизм--натовп--толпа--паніка--паника--методи психологіного дослідження--методы психологического исследования--психология масс--психологія мас--соціальна поведінка--социальное поведение--когнітивна психологія--когнитивная психология--структуралізм--структурализм--психоаналітична психологія--психоаналитическая психология--гуманістична психологія--гуманистическая психология--особистість--личность--економічна соціалізація особистості--экономическая социализация личности--статево-рольова соціалізація--полоролевая социализация--політична соціалізація--политическая социализация--соціалізація особистості--социализация личности--ґендерна культура--ґендерная культура--ґендерні ролі--гендерные роли--конфлікти--конфликты--афилиация--афіліація--соціальна перцепція--социальная перцепция--візуальна психодіагностика--визуальная психодиагностика--стереотипізація--стереотипизация--ідентифікація--идентификация--рефлексия--рефлексія--каузальна атрибуція--каузальная атрибуция--психологія малих груп--психология малых групп--психологический климат--психологічний клімат--лидерство--лідерство--соціальні групи--социальные группы
Анотація: Новий погляд на соціально-психологічні дослідження в теорії і практиці даної дисципліни.
Примірники :ГП АБ(1)
Вільні : ГП АБ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(477)(082)/Н 34
Назва : Наукове забезпечення розвитку освіти в Україні: актуальні проблеми теорії і практики (до 25-річчя НАПН України) : [зб. наук. пр.]
Вихідні дані : Київ: Сам, 2017
Кільк.характеристики :399 с.: рис., табл.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки
Примітки : Літ. в кінці ст. - Ім. покажч.: с. 392-398. - Скор.: с. 399
ISBN, Ціна 966-8714-15-6: 281.50 грн.
ДРНТІ : 14.15.15
УДК : 37.01(477)(082)
Предметні рубрики: Освіта-- Розвиток --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорія освіти--історія освіти--методологія соціальної роботи--порівняльна освіта
Зміст : Сучасне мислення й освіта: методологічний концепт/ В. Г. Кремень. Закон відтворення/ В. О. Огнев’юк. Міждисциплінарні дослідження в галузі педагогіки: освітологічний контекст/ С. О. Сисоєва. Як дорослішають в Україні і світі: загальні тенденції і виклики/ О. В. Сухомлинська. Духовно розвинена особистість у психовиховному вимірі/ І. Д. Бех. Забезпечення права на здобуття освіти особами, місцем проживання яких є територія проведення АТО, в університеті/ В. С. Курило. Національно-патріотичне виховання в Україні у контексті сучасних викликів/ Ж. В. Петрочко, Т. К. Окушко. Шляхом модернізації й поширення історико-педагогічних досліджень в Україні/ Н. П. Дічек. Педагогічна спадщина Г. С. Сковороди і нова українська школа/ І. Ф. Прокопенко. Проблеми тендерної соціалізації школярів у вітчизняній історії педагогіки XX століття/ В. П. Кравець. До сторіччя української революції (1917-1921): реформування шкільної освіти/ Л. Д. Березівська. Порівняльна освіта в умовах глобалізації: здобутки і перспективи/ О. І. Локшина [и др.]. Концептуалізація проблемного поля соціальної педагогіки у викликах сучасності/ Т. Ф. Алєксєєнко. Проблеми та виклики сучасної мистецької освіти/ О. А. Комаровська, Н. Є. Миропольська. Генетичні консенсуси світогляду особистості як методологія застосування технологій психологічної реабілітації та психологічного захисту населення/ С. Д. Максименко. Основні ракурси дослідження проблем мислення в сучасній українській психології/ В. О. Моляко. Доросла людина у віртуальному освітньому просторі/ М. Л. Смульсон. Теоретико-методологічні засади самопроектування особистості/ Н. В. Чепелєва. Соціальна напруженість в організації: сутність, підходи до вивчення, методики дослідження/ Л. М. Карамушка. Стратегічні орієнтири реформування освіти осіб з особливими потребами: вектори змін та трансформацій/ А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. Чинники та психофізіологічне забезпечення професійного самоздійснення особистості/ О. М. Кокун. Науково-методичне забезпечення медіаосвіти в Україні: підсумки всеукраїнського експерименту/ Л. А. Найдьонова. Освітні складові громадської думки: тенденції динаміки і стратегія формування/ М. М. Слюсаревський. Суб’єктно-вчинковий підхід у соціально-психологічному дослідженні проблем соціалізації людини/ В. О. Татенко. Можливості підтримання психологічного здоров’я особистості в умовах тривалої травматизації/ Т. М. Титаренко. Впровадження здобутків прикладної психології у педагогічну практику/ В. Г. Панок. На шляху до нової української школи: концептуальні засади і виклики/ О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. Забезпечення якості загальної середньої освіти: на шляху до європейських стандартів/ О. М. Топузов. Проблеми та завдання сучасного етапу інформатизації освіти/ В. Ю. Биков, О. М. Спірін, О. П. Пінчук. Моделювання уроку в початковій школі в контексті компетентнісного підходу/ О. Я. Савченко. Роль інтеграції в реформуванні змісту загальної середньої освіти/ В. Р. Ільченко. Прикладна спрямованість змісту шкільної математичної освіти/ М. І. Бурда. Вимоги до конструювання компетентнісно орієнтованого підручника з історії/ О. І. Пометун. Роль і місце риторики у системі шкільної мовної освіти/ Н. Б. Голуб. Кореляція індивідуального і соціального в розумінні феномену обдарованості/ В. В. Камишин, М. М. Міленіна. Інтернаціоналізація педагогічної освіти в інформаційних вимірах XXI століття/ В. П. Коцур. Неперервна професійна освіта у контексті теорії людського капіталу/ Н. Г. Ничкало. Стандартизація професійної освіти в контексті євроінтеграційних процесів/ В. О. Радкевич, П. Г. Лузан, С. Г. Кравець. Освіта дорослих в Україні: нові можливості для розвитку педагогічної науки і практики/ Л. Б. Лук’янова, О. В. Аніщенко. Культуротворення особистості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки/ Л. О. Хомич, Г. І. Сотська, О. А. Лавріненко. Міждисциплінарний вимір компаративних досліджень професійного розвитку педагогів: український контекст/ Н. М. Авшенюк, Л. М. Дяченко. Методичні засади професійної орієнтації та консультування з професійної кар’єри учнівської молоді/ Л. М. Єршова, В. Ф. Орлов, Д. О. Закатнов. Вплив професійно-освітніх чинників на гармонізацію характеру сучасних юнаків і дівчат/ Н. В. Павлик. Психолого-педагогічні технології відбору учнівської молоді до вищих педагогічних навчальних закладів/ О. М. Ігнатович. Сучасні педагогічні технології професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників/ М. В. Артюшина, Г. М. Романова, Л. П. Пуховська. Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників професійних навчальних закладів/ Л. М. Петренко, О. Д. Гуменний. Вища освіта в очікуванні майбутнього ренесансу: проблеми й перспективи. Український контекст/ П. Ю. Саух. Глобальний і національний освітньо-наукові простори: роль, ресурс і різноманітність розвитку/ В. І. Луговий [и др.]. Вища освіта України: нова модель економічної діяльності в умовах ринкової економіки/ Ю. М. Вітренко. Детермінанти і можливості розвитку дослідницької компетентності науково-педагогічних працівників в умовах інтеграції вищої освіти і науки/ О. Г. Ярошенко. Стратегії розвитку інтернаціоналізації вищої освіти: пріоритетні завдання для України/ І. В. Степаненко. Проблеми і перспективи розвитку післядипломної педагогічної освіти в умовах розбудови нової української школи/ В. В. Олійник [и др.].
Примірники : всього : Ф1(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф1(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37:172.4(082)/О-72
Автор(и) :
Назва : Освіта для миру = Edukacja dla pocoju : zbiór prac naukowych: у 2 т. : збірник наукових праць/ Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"; головний редактор Кремень В. Г. ; редкол.: Н. Г. Ничкало, В. П. Коцур, Ф. Шльосек. Том 1
Вихідні дані : Київ ; Переяслав-Хмельницький: ТОВ "Юрка Любченка", 2019
Кільк.характеристики :719 с
Колективи : Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"
Примітки : VIII науковий форум Україна - Польща 2019
ISBN, Ціна 978-617-7221-37-0: 100.00 грн.
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37:172.4(082) + 172.4(082
Предметні рубрики: Освіта-- Мир-- Філософські засади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта для миру--інтердисциплінарність освіти--гуманістична педагогіка--засади--наукова освіта--стратегія сталого розвитку--національно-патріотичне виховання
Зміст : Освіта як запорука миру: шлях до людини/ В. Кремень. Egzemplifikacje edukacji w dobie kultury śmierci/ B. Śliwerski. Цивілізаційна цінність миру в освітньому контексті/ В. Андрущенко. Гуманістичний потенціал генетичної психології в побудові мирного освітнього простору навчання і розвитку особистості/ С. Максименко. Cywilizacyjny i kulturowy wymiar wychowania dla pokoju/ F. Szlosek. Філософія толерантності: урок освіті для миру/ П. Саух, І. Саух. Wolność w życiu indywidualnym i społecznym. Inspiracje na podstawie veritatis splendor/ A. Solak. Освіта для миру/ О. Матвієнко. Законодавче регулювання професійного навчання державних службовців у сучасній Україні/ К. Ващенко. Інклюзія: філософія освіти для миру/ В. Засенко, Л. Прохоренко. Інтернаціоналізація і модернізація університетської освіти - запорука миру і соціального прогресу в Україні/ В. Коцур. Rożnorodność kulturowa. Impulsy pedagogiczne i antropologiczne dla praktyki edukacyjnej/ E. Przybylska. Педагогіка та освітологія: міждисциплінарність як критерії розмежування/ С. Сисоєва. Dialogue importance in the process of academic education and understanding of future pedagogues - changes (2006-2016)/ D. Jankowska. Компетентнісна спрямованість змісту шкільної природничої освіти як умова успішної соціалізації особистості/ О. Топузов, М. Головко. Оцінювання навчальних досягнень учнів за допомогою адаптивного тестування/ О. Ляшенко. Трансдисциплінарні когнітивні засоби підтримки наукових досліджень/ А. Гужвій, С. Гайко, М. Попова. Kształcenie dla pokoju w świetle paradygmatow dydaktyczych/ M. Groenwald. Освіта для миру крізь призму викладання шкільного курсу української літератури/ В. Гордієнко. Розвиток загальної дидактики і "дидактики географії" в Польщі/ Б. Чернов, К. Ковальська, Л. Воловик. Гуманістичні засади педагогіки в контексті освіти для миру/ М. Степаненко. Wychowanie dla pokoju cel i zadanie we wspołczesnej edukacji wczesnoszkolnej/ T. Janicka-Panek. Миротворча роль освіти у XXI столітті/ Е. Помиткін, Л. Помиткіна. Rozwoj oświaty dla pokoju na zasadach humanistycznej pedagogiki/ M. Kopsztejn. Гуманітарна освіта для миру: екзистенційно-герменевтичний контекст/ Г. Васянович, А. Щеглов. Гуманізація освітньої шкільної політики в Україні/ Н. Дічек. Професійний розвиток академічного персоналу в університетах Великої Британії: ціннісні компоненти стандартів/ І. Регейло. Specifics of child education in german pedagogy and its implementation possibilities to the modern pedagogical theory and practice of Ukraine/ N. Skotna, M. Klym. Features of lifelong guidance and counselling in the educational system of finland/ K. Kotun. Творче використання прогресивних ідей зарубіжного досвіду в педагогічній освіті України/ О. Кучай, Т. Кучай. Миробудівництво як концепт наукової освіти/ Р. Губань. Роль громадянської освіти в демократичних перетвореннях та консолідації суспільства (досвід Польщі й України)/ В. Лісничий, В. Дунець. Realizacja edukacji specjalizowanej o skierowaniu naukowym w działalności stem-laboratorium "MANLab"/ I. Slipuhina, N. Polihun, M. Halczenko. Теоретико-методологічні засади діагностики обдарованості: здобутки і перспективи/ М. Мельник. Антропологія інтелекту як біологічне підґрунтя освіти для миру/ М. Міленіна. Проектний підхід у науковій освіті: від теорії до практики сталого розвитку/ Г. Хоменко. Кафедра юнеско з наукової освіти: нові можливості для української освіти у контексті сталого розвитку/ Д. Свириденко. Рідномовна освіта як чинник збереження миру/ М. Вовк. Наукові проблеми економіки освіти в Україні: тенденції та досвід/ І. Грищенко, Т. Власюк. Гуманістична місія освіти: особистісний, національний і загальнолюдський виміри/ Г. Філіпчук. Патріотичне і громадянське виховання у власних межах/ І. Бех. Національна ідея як підґрунтя української освіти/ О. Нежива. Патріотичне виховання в сучасному світі: концепції та підходи/ Л. Коцур. Освіта для миру в умовах війни на Сході України/ В. Кушерець. Національно-патріотичне виховання молоді як основа громадянського суспільства/ Х. Гюлерче, В. Дудар, О. Ковтун. Соціально-емоційне навчання як умова попередження насильства серед підлітків/ Л. Дяченко. Освітній процес і дозвілля студентів та учнів Переясловського колегіуму/ В. Лоха, А. Лоха.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : П360033802/2012/Спец. вип.
Назва : Психологічні перспективи: науковий журнал/ Волинський державний університет імені Лесі Українки, Інститут соціальної та політичної психології НАПН України. Спец. вип.: Психологія професійної діяльності працівників соціальної сфери
Вихідні дані : Київ: Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, 2012
Кільк.характеристики :347 с
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.98:364-43](082)88.411.9
Зміст : Простір командної взаємодії: місце в життєвому світі особистості/ Вікторія Горбунова. Розвиток особистості - сутнісна ознака генетичної психології/ З. Ковальчук. Проблема якості життя в Україні: психологічний та медичний аспекти/ Є. Невах. Гедонізм та аскетизм як культурні опозиції ставлення людини до власного тіла/ Ю. Павлік. Квантування часу життя студентами та людьми похилого віку групи активного довголіття/ М. Семиліт. Психологічні особливості засвоєння "другої" мови дітьми-іммігрантами/ М. Тоба. Ситуаційні чинники особистісного розвитку підлітків, що відбувають покарання/ О. Хоріна. Рольові уявлення старшокласників про креативну особистість/ Л. Чорна. Психологічні особливості стресу в період професійного самовизначення майбутніх психологів (під час навчання в ВНЗ)/ Н. Шахова. Методологічні засади генетико-психологічного дослідження антиципації/ І. Батраченко, Т. Мозгова. Опозиція "свій-чужий" в умовах співіснування та взаємодії етнолінгвістичних спільнот/ С. Бєлавін. Спільне медіа-дозвілля родини/ О. Вознесенська. Методи дії в роботі з груповою ідентичністю/ П. Горностай. Практика когнітивного спілкування: формування групи/ В. Духневич. Особливості міжособових стосунків людей, схильних використовувати різні релігійні копінг-стратегії/ М. Єсип. Становлення професійної ідентичності студентської молоді в процесі професіоналізації/ О. Іщук. Витоки соціально-психологічної думки в Україні: творча спадщина Івана Франка/ Ю. Кальницька. Взаємодія в сім’ї як чинник структурування політичної картини світу студентської молоді/ О. Келепко. Ціннісно-рольові детермінанти мотивації політичної участі/ О. Коробанова. Психологічна модель процесу соціалізації в інтернет-середовищі/ А. Лучинкіна. "Як працює рефлексія", або дискурсивні функції рефлексивного капіталу/ Л. Найдьонова. Проблеми стресостійкості особистості в професійному спілкуванні/ О. Осадько. Особливості гендерних аспектів групової ідентичності в навчальних групах/ О. Плетка. Лояльність та прояви конформізму в малій фаховій групі/ О. Скрипник. Експериментальне дослідження ставлення до інвалідизованих/ О. Ставицький. Довіра в груповому процесі/ Г. Циганенко. Правове самовизначення особистості як соціально-психологічна умова відтворення та подолання бідності/ Т. Бєлавіна. Психологічний аналіз смислової сфери школярів з різними рівнями професійної соціалізації/ З. Меджитова. Психолого-педагогічний супровід пошуку власної життєвої траєкторії в умовах безперервної освіти/ К. Мілютіна. Врахування індивідуальних особливостей учнів під час вивчення біології/ Т. Логвінова-Бик. Особливості застосування прийомів підвищення ефективності зворотного зв’язку в процесі фахового удосконалення вчителів/ З. Сіверс. Розвиток психосексуальної культури молодої сім’ї засобами психологічної тренінгової програми/ Л. Гридковець. Взаємовз’язок несвідомого і свідомого в практиках особистісного життєконструювання проблемної молоді/ Б. Лазоренко. Дослідження особливостей близьких стосунків з протилежною статтю за допомогою проективної методики "Двоє"/ Л. Подкоритова. Сім’я та сучасні методи її підтримки/ В. Покладова.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)