Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=географічний міф<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Росінська О. А.
Назва : Просторові контексти інформаційного простору як спосіб ментального картографування України
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017. - Вип. 3. - С. 48-52 (Шифр І254815328/2017/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ментальна мапа--географічний міф--концепт
Анотація: У статті досліджуються просторові образи, що становлять основу ментальних полів, відображених в українському інформаційному просторі. Дослідження концептів ментальної географії України є надзвичайно актуальним для сучасного українського успільства, оскільки дає змогу чітко осмислити та окреслити ключові проблеми самоідентифікації українців, визначити та зняти гострі проблеми національного протистояння на рівні сприйняття держави як культурного феномена, поступово сформувати усвідомлення цілісності через відкидання маніпулятивних образів. Відповідно, метою статті є виявлення ключових для українського інформаційного простору просторових контекстів (ментальних мап), географічних міфів, що визначають самоусвідомлення жителів регіонів та усвідомлення іншого як співгромадянина. У процесі наукової розробки теми використано гіпотетико-дедуктивний, аналітичний методи, а також метод системного підходу. Представлений матеріал є частиною комплексного дослідження специфіки просторових образів у текстовому комунікуванні, зокрема художньому та медійному. На думку автора, певні просторові концепти як основа ментального поля споживача інформації позначаються на його інтерпретації цієї інформації та уможливлюють різноманітні інформаційні маніпуляції. У статті використане поняття ментальної мапи, що є ключовим для теорії ментального картографування простору. У ментальних мапах українського інформаційного простору спостерігається чітке протиставлення «Схід» – «Захід» у контексті визначення негативного й позитивного, а також закріплення певних географічних міфів, що сприймаються як аксіома й не стають предметом осмислення та переоцінки у зміненій реальності не тільки для пересічних споживачів інформації, але й для авторів медіатекстів
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Росінська О. А.
Назва : Архетип у медіатексті: просторові образи
Паралельн. назви :Archetype in a media text: space images
Місце публікування : Інтегровані комунікації/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - N 2. - С. 86-90 (Шифр І254815328/2016/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): географічний міф--концепт--інформаційний простір
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)