Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (8)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=глобалізація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 375
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
   908(520)
   A88


   
    Assembling Japan : Modernity, Technology and Global Culture / Edited by Griseldis Kirsch, Dolores P. Martinez and Merry White. - Oxford : Peter Lang, 2015. - vi, 251 p. - ISBN 978-3-0343-1830-3 (alk. paper) : 150.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Культура--Поширення--Японія

   Культура--Глобалізація--Японія


   Технологічні інновації--Японія


   Японія--Цивілізація, 1868-
    Японія--Цивілізація--Західні впливи

Кл.слова (ненормовані):
culture and globalization -- civilization -- technological innovations -- глобалізація -- культура -- цивілізація -- технологічні інновації
Анотація: У книзі під редакцією Гріселдіс Кірш, Долорес Мартінес і Меррі Уайт, його розділи присвячені популярній культурі, їжі, подорожам, економіці, культурній політиці та технічним інноваціям, щоб пояснити природу та структуру взаємодії Японії із Заходом та Азією.
Дод.точки доступу:
Kirsch, G. \editor.\
Martinez, Dolores P. \editor.\
White, M. \editor.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.


    Bershadska, I.
    Muslim society on the border of traditionality and reforming = Мусульманське суспільство на межі традиційності та реформування / I. Bershadska // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P72-78. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
філософська компаративістика -- традиція -- реформація -- ісламська культура -- поняття -- глобалізація -- модернізація ісламу
Анотація: Стаття присвячена розгляду стану мусульманського суспільства на межі прихильності до традиційного ладу та потреби здійснення реформування релігійних та соціально-правових доктрин. Філософська компаративістика як напрям дослідження, що займається порівняльним аналізом різних філософських традицій, культур, окремих понять категоріального апарату допомагає з'ясувати відмінності та спільні засади суспільного буття. В межах філософської компаративістики вдається розглянути особливості здійснення процесу реформування мусульманського суспільства від давніх часів до сьогодення. Звертаючись до прикладу ісламської культури, спостерігаємо складність не лише при зіткненні культур та інтеграції ісламських традицій в західному світі, але і внутрішні процеси, що обумовлені необхідністю збереження традицій культури та релігії в умовах строгої потреби реформування ісламу. Глобалізаційні процеси сучасного світу обумовлюють мусульманські країни на прийняття реформістського руху, що виступає передумовою прогресивного розвитку суспільства. Осмислення поняття традиції, що розглядається іранським мислителем Насром як екзистенційна сутність, котра проходить крізь історію всього людства, пояснюючи окремі моменти мусульманського світогляду. Традиційність в ісламському світі виступає не лише як данина належного релігійній складовій, але й риса самоідентифікації. Авторка доводить, що дослідники проблеми діалогу "Захід-Схід" не дають чіткої настанови та відповіді щодо реформування ісламського суспільства, але показують, що мультикультуралізм та глобалізація ХХІ ст. призводять до поступових реформ та визнання права Іншого бути включеним до діалогу
Дод.точки доступу:
Ірина Бершадська


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Butko, O. A.
    Основні особливості економічного дискурсу в англійській та іспанській мовах [Текст] / O. A. Butko // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2023. - Вип. 21. - С. 35-45, DOI 10.28925/2311-2425.2023.213. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
економічний дискурс -- глобалізація -- метафора -- запозичені cлова -- англіцизми -- морфологічно-синтаксичні риси
Анотація: У пропонованій статті розглянуто особливості сучасного економічного дискурсу в англійській та іспанській мовах. Повсякденне життя визначається економічною ситуацією на державному, регіональному та світовому рівнях. Відповідно, економіка відіграє провідну роль у будь-якому суспільстві. Представлена розвідка має на меті прослідкувати мовні зміни на лексичному та морфологічно-синтаксичному рівнях, реалізовані в економічному дискурсі сучасних англійської та іспанської мов. Стаття розгортає дискусію про всеохоплюючий вплив англійської мови на інші мови у сфері економіки та бізнесу. У сучасному світі внаслідок процесів глобалізації економічний дискурс набув уніфікованого характеру. Однак, рівень уніфікованості може відрізнятися навіть в межах однієї мовної групи. Наприклад, італійська більше відкрита до запозичень з англійської, ніж іспанська або французька. У той же час іспанська оцінюється у цьому дослідженні як приклад пуристської мови, оскільки зазнала змін меншою мірою, ніж інші мови на лексичному рівні. Ця риса чітко представлена метафорами іспанського економічного дискурсу. Наприклад, відомі англійські метафори “bear” та “bull” відповідають іспанським “bajista” і “alcista”. У той же час деякі іспанські метафори співпадають з англійськими (пор., англ. the Debt Service та ісп. el Servicio de la Deuda, англ. country risk та ісп. riesgo país ). Аналіз синтаксичних структур надав змогу прослідкувати низку явищ в економічному дискурсі англійської та іспанської мов. Найважливіші з них реалізовано у зміні граматичних категорій, особливо номіналізації дієслів з метою називання процесів, та прикметників для означення умови та якості. У результаті процесу номіналізації прослідковується використання еліпсису, пасивного стану та неперехідних дієслів. Загалом засвідчено, що пасивний стан більше використовується в англійській, ніж в іспанській. Однак, використання пасивного стану в іспанському економічному дискурсі підкреслює неперсоніфікованість, що передбачає вираження підмета у реченні не актором, а самою дією. Виявлено використання метафор та персоніфікації, що допомагає пояснити абстрактні поняття такі, як accountability, value, validity, welfare (англ.) так само, як і la responsabilidad, valor, la validez, el bienestar

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Charchuła, J.
    "Оld" ideas in new social context. University and challenges of the global market of educational "services" = «Старі ідеї» в нових соціальних контекстах. університет і виклики світового ринку освітніх послуг / J. Charchuła // The Modern Higher Educational Review. - 2021. - № 6. - P45-52. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
університет -- глобалізація -- інтернаціоналізація -- освітні послуги
Дод.точки доступу:
Хархула Ярослав


Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

5.


    Dodonova, V.
    Socio-philosophical aspects of the problem of internationalization of higher education: the experience of Borys Grinchenko Kyiv University = Інтернаціоналізація вищої освіти: досвід Київського університету імені Бориса Грінченка / V. Dodonova, M. Kolinko // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 1. - P18-24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- вищі навчальні заклади -- інтернаціоналізація -- полікультурна освіта -- стратегії інтернаціоналізації -- міжкультурна комунікація -- Київський університет імені Бориса Грінченка
Анотація: У статті досліджуються процес і форми інтернаціоналізації вищої освіти. Артикульовано, що в умовах перетворення мобільності на істотну ознаку способу життя освіченої людини, інтернаціоналізація вищої освіти стає одним з ключових векторів розвитку університетської діяльності. Проаналізовано проблеми інтернаціоналізації освіти, включаючи проблему полікультурної освіти та міжкультурної комунікації. Зазначається, що студентське середовище перетворюється на широкий глобальний простір для безпосередньої взаємодії великих мас представників різних культурних форм та традицій. Доведено актуальність інтернаціоналізації вищої освіти у формуванні європейської науково-освітньої мережі й транснаціонального інтелектуального простору. Подано досвід Київського університету імені Бориса Грінченка в цьому векторі наукової і педагогічної діяльності. Стаття спирається на програмні документи освітнього простору Європейського Союзу. Зазначено, що в сфері вищої освіти глобалізація проявляється в мобільності студентів та академічного персоналу, їх інтеграції в міжнародне освітнє коло задля співпраці, обміну знаннями. Інтернаціоналізація вищої освіти сприяє формуванню «суспільства знань». Проаналізовано переваги та ризики процесу інтернаціоналізації вищої освіти в українському суспільстві. Проблематизовано соціальні виклики у міжнародному та вітчизняному освітньому просторі, зокрема нерівномірність у розподілі мобільних потоків, а також створення гідного рівня життя для науковців та спеціалістів високої кваліфікації. Підкреслюється, що явища "капсулювання" та "розчинення" є ризиками на шляху інтернаціоналізації освіти. Показано, як процеси інтернаціоналізації освіти стимулюють розвиток вищих навчальних закладів. Автори статті наполягають на раціоналізації процесу інтернаціоналізації вищої освіти та обов'язковому врахуванні його ціннісних складових. Він має бути ретельно організованим, вдумливим компонентом міжнародної інституційної дії. Підсумовано, що інтеграція Київського університету імені Бориса Грінченка в світові процеси сприяє оновленню його науково-освітнього, особистісного й організаційного потенціалу на індивідуальному, інституціональному й системному рівнях
Дод.точки доступу:
Kolinko, M.
Марина Колінько
Віра Додонова


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.
005.44
G60


    Goldin, Ian.
    Globalization for development: trade, finance, aid, migration, and policy [Текст] / I. Goldin. - Revised edition. - Washington : World Bank ; Hampshire : Palgrave Macmillan, 2007. - 308 p. - ISBN 0-8213-6929-6 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Глобалізація розвитку--Торгівля--Фінанси--Допомога--Монографії

   Глобалізація розвитку--Міграція--Політика--Монографії


Кл.слова (ненормовані):
globalization -- development -- trade -- finance -- migration -- policy
Дод.точки доступу:
Reinert, Kenneth


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

7.


   
    Higher education quality assurance: contemporary tendencies / А. Durdas [та ін.] // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 25-32, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.3 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- якість освіти -- міжнародні впливи -- глобалізація -- масовізація освіти
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF

Дод.точки доступу:
Durdas, А.
Harbuza, Т.
Borshchovetska, V.
Radchenko Y., Starosta H.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Ivanova, Roksolana.
    International organizations of global competence in banking and related legal relations / R. Ivanova // Право України : юридичний журнал. - 2022. - № 6. - С. 117-127. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1026-9932

Кл.слова (ненормовані):
міжнародна фінансова організація -- банківська система -- глобалізація -- правові відносини

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Oliynyk, Oleh.
    Historic Role of China in International Development / O. Oliynyk // Проблеми всесвітньої історії : науковий журнал. - 2020. - № 2. - С. 78-99. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
міжнародне співробітництво -- спільний розвиток -- глобалізація -- глобальне управління

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Pappas, G.
    For the education of the cosmopolitan. The case of tagore and the globalized self = До питання освіти в умовах космополітизму. Р. Тагор і глобалізоване «Я» / G. Pappas // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 1-14, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- космополітизм -- патріотизм -- критичне мислення -- всесвітня освіта -- освітня та міжкультурна солідарність
Анотація: Явище глобалізації призводить до різноманітних дискусій, створює напругу в суспільстві, викликає дилеми, протилежне бачення самого питання. У запропонованій статті подана спроба апроксимувати явище глобалізації, простежене за різними сучасними тенденціями; результати спостережень та отримані показники викладені описовими, оцінними і регулюючими судженнями. Крім того, представлені різні філософські погляди в діалозі питань із космополітизму та патріотизму, на яких сфокусовані філософи та футурологи. Порушені питання глобалізації у статті розглянуто разом з баченнями Р. Тагора і його позиції щодо космополітизму та всесвітньої освіти, де робиться акцент на розвитку критичного мислення і конструктивного діалогу. Дебати щодо глобалізації в освітньому просторі викликають побоювання та протиріччя, хоча й виникла невідкладна потреба в швидкій адаптації до соціального і культурологічного різноманіття навколишнього середовища. Поява поняття міжкультурної освіти є наслідком процесів глобалізації. Автор статті зазначає, що міжкультурна освіта означає протистояння через повсякденну педагогічну практику в будь-якій формі дискримінації, будь то соціальна, культурна, гендерна, мовна чи релігійна. Таким чином процес інтеграції є неможливим без створення динамічного процесу взаємодії, взаємного визнання та співпраці між людьми з різних етнічних груп. Необхідно переосмислити свою прихильність до культури в рамках універсального горизонту та задуматися над потенціалом та важливістю співіснування культурних та загальнолюдських ідеалів для сучасної освіти. Оминання, невирішення вищезгаданих питань – це невирішення потреби та невиконання освітньої політики, яка має бути ґрунтовною з позицій освіти співчуття, солідарності та міжкультурної поваги. У роботі проповідуються зобов’язання перед культурою та міжкультурною освітою в межах універсального горизонту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Георгіос Паппас


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)