Пошуковий запит: (<.>K=говоріння<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Гребенюк Т. Мовчання й говоріння як форми репрезентації історичної травми в українській прозі доби незалежності/Т. Гребенюк // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. т.Том 28,N № 3.-С.104-112
|
>2.
| Синопсис: текст, контекст, медіа - 2022г. т.28,N 3 (Введено оглавление)
|
>3.
| Пилинський М. Я. Читацькі стратегії у викладацькому комунікуванні ХХІ ст. (на матеріалі Поттеріани)/М. Я. Пилинський, О. А. Бабушко // Studia Philologica. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2021,N Вип. 16.-С.74-80
|
>4.
| Освітологічний дискурс - 2019г.,N 1/2 (Введено оглавление)
|
>5.
| Басай Н. Німецька мова. 11 клас (7-й рік навчання, рівень стандарту)/Н. Басай, В. Орап, Р. Кириленко. - 2019
|
>6.
| Alizunna D. The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity/D. Alizunna, E. Zubaidah // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 4.-С.57-61
|
>7.
| Прохорчук В. Формування навичок говоріння у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови/В. Прохорчук // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.60-71
|
>8.
| Петрук О. Українська мова як державна/Оксана Петрук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 8.-С.34–35.
|
>9.
| Басай Н. П. Німецька мова (5-й рік навчання)/Н. П. Басай. - 2017
|
>10.
| Дьякова Я. О. Практичне використання короткострокового веб-квесту як засобу формування у майбутніх правознавців професійно спрямованої англомовної компетентності в говорінні/Я. О. Дьякова // Іноземні мови. -Київ, 2015,N № 1(січень, лютий, березень).-С.63-67
|
|
|