Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (5)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=гуманізація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 86
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.61/Ш 70
Назва : Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :448 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.07.03
УДК : 316.61
Предметні рубрики: Соціологія-- Освіта-- Психологія
Зміст : Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта/ В. О. Огнев'юк. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси/ Л. Л. Хоружа. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития/ О. В. Безпалько. Навчання історії та виховання особистості/ Ф. Л. Левітас. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача/ Л. В. Козак. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект)/ І. В. Леонтьева. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів/ А. Г. Мартинюк. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст./ А. Матусяк. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики/ 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку/ В. В. Серебряк, О. А. Єнна. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації/ О. Д. Царьов. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі/ Л. В. Артемова. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України/ В. І. Бобрицька. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах/ О. В. Бєлоліпцева. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. Сучасні проблеми педагогічної освіти/ О. В. Матвієнко. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога/ Г. Б. Варіна. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України/ Т. М. Герлянд. Особливості соціального виховання студентства/ Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт/ Г. В. Джевага. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах/ Ю. В. Кахіані. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови/ B. C. Качар'ян. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня/ В. П. Максименко. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента/ О. М. Мелащенко. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей/ C. M. Процька ; C. M. Процька. Розвиток особистості в умовах університетської освіти/ Н. О. Терентьєва. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації/ Л. Г. Чеснокова. Формування особистості студента вищого навчального закладу/ С. П. Шевченко. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст./ Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві/ Н. А. Побірченко. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе/ Т. А. Ромм. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій/ М. В. Савчин. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору/ О. П. Сергєєнкова. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку/ С. О. Сисоєва. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення/ Т. А. Каткова. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності/ І. А. Косенкова. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості/ Л. А. Овсянкіна. Соціокультурні знання у розвитку особистості/ Л. Б. Паламарчук. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника/ О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків/ Т. О. Работа. Аспекти дослідження рефлексії/ О. А. Савенко. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій/ А. В. Сергієнко. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору/ М. В. Сітцева. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій/ І. І. Сорокін. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості/ Н. М. Фалько. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях/ І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості/ І. О. Шеплякова. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности/ Н. В. Шишарина. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти/ O. A. Алєко. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків/ А. О. Говар. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників/ С. І. Заболоцька. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів/ М. І. Заміщак. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі/ М. В. Нагач. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів/ І. Л. Холковська. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів/ Т. П. Шутько. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця/ Я. С. Фруктова. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин/ Т. В. Кравченко. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця/ Н. М. Чернуха. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів/ В. Л. Андрєєнкова. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини/ А. В. Гаврилюк. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей/ М. М. Гуляєва. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку/ C. M. Курінна. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи/ P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі/ О. І. Рассказова. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини/ О. А. Столярчук. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей/ М. В. Терещенко. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості/ Н. М. Фалько. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя/ Ю. С. Чаплінська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Усенко, Павло Григорович
Назва : Життєвий подвиг Зигмунта Сераковського (до 150-річчя повстання 1863р.)
Місце публікування : Український історичний журнал: науковий журнал. - Київ: УІЖ, 2013. - № 5. - С. 100-116. - ISSN 0130-5247 (Шифр У172688/2013/5). - ISSN 0130-5247
ДРНТІ : 03
Предметні рубрики: історія-- демократ-- розкріпачення-- гуманізація
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 796.01(477)/Д 84
Автор(и) : Дутчак, Мирослав Васильович
Назва : Спорт для всіх в Україні: теорія та практика : наукове видання
Вихідні дані : Київ: Олімпійська література, 2009
Кільк.характеристики :279 с
Примітки : Библиогр.: с. 108-114
ISBN, Ціна 978-966-8708-18-3: 30.00 грн.
ДРНТІ : 77.01.75
УДК : 796.01(477)
Предметні рубрики: Фізична культура і спорт --Україна
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/П 84
Назва : Професійна підготовка вчителя початкових класів у контексті гуманізації та гуманітарізації вищої освіти. Досвід в умовах коледжу : зб. наук. пр.
Вихідні дані : Харків: Каравела, 1999
Кільк.характеристики :68 с
Серія: Проблеми сучасного мистецтва і культури
ISBN, Ціна 566-586-057-7:
ДРНТІ : 14.31
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Історія освіти-- Історія педагогічної думки
Анотація: У збірнику вміщено матеріали, які висвітлюють проблеми теорії та методики профенсійної підготовки вчителя початкових класів у контексті гуманізації та гуманітаризації вищої освіти
Примірники : всього : Ф3(3)
Вільні : Ф3(3)
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Поліграфія і видавнича справа -2013р.,N 3/4
Цікаві статті :
Грет М. Я. Блоги як складова наукової комунікації/ М. Я Грет (стр.3-7) Кл.слова: блоги,веб-технології,інформація
Кіца М. О. Етичні аспекти використання дітей у рекламі/ М. О. Кіца (стр.7-12) Кл.слова: реклама,моніторинг,ілюстрації
Проців 3. Д. Інформаційні видання НТШ як центр координації діяльності товариства/ 3. Д. Проців (стр.12-19) Кл.слова: видавнича діяльність,інформаційні видання,хроніка нтш
Грет Г. П. Шляхи підвищення продуктивності праці персоналу книготорговельних підприємств/ Г. П. Грет, В. С. Пайкова (стр.20-24) Кл.слова: продуктивність праці,фонд оплати праці,оплата праці
Мудра І. М. Маркетингові стратегії регіональних газет як інструментарій завоювання популярності (на прикладі газет "Високий Замок" і "Експрес")/ І. М. Мудра (стр.25-30) Кл.слова: маркетингова стратегія,маркетингові інструменти,газети
Сеньківський В. М. Вагомість функцій належності у забезпеченні якості друкарського процесу/ В. М. Сеньківський, Н. Є. Сеньківська, Ю. І. Петрів (стр.31-36) Кл.слова: функція належності,лінгвістична змінна,терм-множина
Пальчевський Б. О. Імітаційна модель оптимізації системи захисту паковань алкогольної продукції/ Б. О. Пальчевський, Л. Ю. Крестьянполь (стр.37-43) Кл.слова: імітаційна модель,інформаційна технологія,система захисту
Петрів Ю. І. Фактори якості фальцювання обкладинок малооб'ємних книжкових видань/ Ю. І. Петрів (стр.43-46) Кл.слова: фактор,якість фальцювання,книжкові блоки
Дурняк Б. В. Розробка алгоритму проектування образу книги/ Б. В. Дурняк, Є. Д. Бабинець (стр.47-54) Кл.слова: книга,проектування,алгоритм
Кузін М. О. Визначення оптимальних параметрів структури поверхневих шарів деталей з урахуванням умов експлуатації/ М. О. Кузін (стр.55-64) Кл.слова: неоднорідні металічні системи,математичне моделювання,проектування покриттів
Гавенко С. Ф. УФ-спектроскопічні дослідження зміни інтенсивності аромату в процесі експлуатації друкарських відбитків/ С. Ф. Гавенко, О. Г. Котмальова, П. Б. Петрик (стр.65-67) Кл.слова: ароматизатор,аромолак,відбитки офсетного друку
Маїк В. 3. Проблеми стандартизації шрифту Брайля при виготовленні видань для незрячих/ В. 3. Маїк [и др.] (стр.68-77) Кл.слова: шрифт Брайля,видання для незрячих,стандарти
Хохлова Р. А. Аналіз автоматизованих систем управління поліграфічним підприємством/ Р. А. Хохлова, А. І. Романенко (стр.78-83) Кл.слова: автоматичні системи управління,друкована продукція,поліграфічне підприємство
Якубовська М. С. Формування культурологічного світогляду студентів як парадигма професійного становлення фахівців нового типу (на прикладі науково-педагогічної діяльності професора Ігоря Васильовича Огірка)/ М. С. Якубовська (стр.84-92) Кл.слова: гуманізація освіти,культурологічний світогляд,професійна освіта
Гузела О. І. Невтомний сіяч (до 70-ліття С. С. Крилошанської)/ О. І. Гузела, Л. А. Швайка (стр.93-96) Кл.слова: ювілей,Крилошанська С. С.,педагогічна діяльність
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Якубовська М. С.
Назва : Формування культурологічного світогляду студентів як парадигма професійного становлення фахівців нового типу (на прикладі науково-педагогічної діяльності професора Ігоря Васильовича Огірка)
Місце публікування : Поліграфія і видавнича справа: наук.-техн. зб./ Укр. акад. друкарства. - Львів, 2013. - N 3/4. - С. 84-92 (Шифр П739395/2013/ 3/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14
Предметні рубрики: Педагогіка-- Персоналія-- культурометрія
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Дошкільне виховання -2014р.,N 9
Цікаві статті :
Поніманська Т. Гуманізація освіти: радимося з Василем Сухомлинським/ Т. Поніманська (стр.4-8)
Білецька Л. Атестація дошкільних закладів: діяльність управлінь освіти/ Л. Білецька (стр.9-13)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.018/Б 43
Автор(и) : Бєланова Р. А.
Назва : Гуманізація та гуманітаризація освіти в класичних університетах (Україна-США)
Вихідні дані : Київ: Центр практичної філософії, 2001
Кільк.характеристики :216 с
Колективи : Національний університет "Києво-Могилянська академія"
ISBN, Ціна 966-95855-5-4:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.018 + 378.4
Предметні рубрики: Вища освіта-- Організація освіти-- Університети --Україна
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.07/П 78
Назва : Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою : збірник наукових статей за матеріалами регіональної науково-практичної конференції 28 січня 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :308 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37.07 + 373
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжпредметна інтеграція--психологічний клімат--модель геологічної школи
Зміст : Сучасність керівника навчального закладу/ К. О. Линьов. Дослідження особистісних якостей керівника загальноосвітнього навчального закладу/ С. І. Редько. Створення умов успішної реалізації завдань - основа діяльності керівника навчального закладу / А. П. Черниш. Самоаналіз діяльності загальноосвітнього навчального закладу/ А. Г. Панченко. Місце освітнього права в правовій системі України/ Н. О. Давидова. Ділове спілкування керівників навчального закладу: особливості мовленнєвого етикету/ В. Я. Шуть. Комунікативна складова формування репутації навчального закладу/ В. П. Руденко. Столичні вечірні школи. Проблеми функціонування та перспективи розвитку/ О. В. Лавриненко. Безпечне навчальне середовище - один із найважливіших факторів роботи школи/ Ю. С. Давиденко. Освітнє середовище у ЗНЗ як фактор розвитку надпредметних компетентностей в учнів/ О. Ю. Доброханська. Юридична відповідальність керівника навчального закладу за порушення трудового законодавства/ O. A. Дорофеєва ; наук. керівник Н. О. Давидова. Адміністративно-правовий статус позашкільного навчального закладу/ І. Б. Зайвелєв, Н. О. Давидова. Управління навчальним закладом в умовах стандартизації освіти/ Н. М. Кривенко ; наук. керівник Л. В. Гонюкова. Інтерактивне навчання на уроках в сучасній школі/ Т. П. Матвієць ; наук. керівник В. П. Руденко. Роль контролінгу на підприємствах та організаціях/ О. Ю. Наєнко ; наук. керівник А. Г. Панченко. Єдиний інформаційний простір українського гуманітарного ліцею: практичні аспекти/ О. О. Осадча ; наук. керівник К. О. Линьов. Профільне навчання як засіб реалізації наступно-перспективних зв'язків між загальною середньою та вищою освітою (на прикладі роботи політехнічного ліцею НТУУ "КІН" м. Києва)/ Н. П. Павленко ; наук. керівник А. П. Черниш. Ліцей політики, економіки, права та іноземних мов: витоки та особливості організації навчально-виховного процесу/ Г. В. Пахарєва ; наук. керівник А. П. Черниш. Контрольно-аналітична діяльність керівника загальноосвітнього навчального закладу як інструмент управління сучасним закладом освіти/ Н. В. Разумова ; наук. керівник А. Г. Панченко. Впровадження проектних технологій в управління навчально-виховним процесом/ Т. В. Репецька, Лебединська Т. А. ; наук. керівник В. П. Руденко. Музейна педагогіка як шлях задоволення освітніх потреб сучасної молоді/ Л. Й. Рубан ; наук. керівник В. Я. Шуть. Управлінська діяльність у створенні моделі геологічної школи в системі середньої загальної освіти/ М. І. Рудящий ; наук. керівник А. П. Черниш. Формування позитивного іміджу дошкільного навчального закладу/ O. A. Саханда ; наук. керівник Г. П. Кушнірова. Юридичний статус загальноосвітнього навчального закладу в умовах неперервної освіти/ В. Б. Цань ; наук. керівник Н. О. Давидова. Гуманізація як стратегічний пріоритет виховання у дусі толерантності в ліцеї/ С. М. Шевцова ; наук. керівник А. П. Черниш. Метод проектів - один із засобів самореалізації особистості учня/ O. A. Шевчук ; наук. керівник В. П. Руденко. Організація освітнього маршруту вихованця оркестрового відділу - педагогічний інструментарій, що веде вихованця до успіху/ Н. В. Шеманаєва ; наук. керівник О. В. Лавриненко. Вплив курсу ”Логіка” на підвищення якості знань навчальних дисциплін та інтелектуального потенціалу учнів гімназії/ С. П. Шульженко ; наук. керівник А. П. Черниш. Міжнародне співробітництво ліцею як організаційно-педагогічна умова його інноваційного розвитку/ С. Ю. Байкова ; наук. керівник В. П. Руденко. Впровадження і використання інноваційних технологій та анімаційних методів як шлях оновлення і вдосконалення навчально-виховного процесу сучасного ЗНЗ/ І. О. Буднік ; наук. керівник В. П. Руденко. Інтерактивні методи навчання як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів/ Н. А. Велікжаніна ; наук. керівник І. О. Линьова. Коучинг як сучасна технологія управління персоналом навчального закладу/ І. Л. Гондюл ; наук. керівник І. О. Линьова. Експериментальна діяльність навчального закладу як один із шляхів підвищення якості навчально-виховного процесу/ С. П. Зубик ; наук. керівник В. П. Руденко. Управління процесом реалізації інноваційного проекту в навчальному закладі/ В. О. Козак ; наук. керівник І. О. Линьова. Навчальний заклад в умовах дослідно-експериментальної роботи/ Т. М. Крик ; наук. керівник В. П. Руденко. Організаційна культура як засіб ефективного управління навчальним закладом/ І. В. Лимарчук ; наук. керівник Г. П. Канафоцька. Вальдорфська педагогіка як інноваційна тенденція розвитку сучасної освіти в Україні/ Ю. О. Любченко ; наук. керівник І. О. Линьова. Новітні комп'ютеризовані методи підвищення якості викладання математики в ліцеї “Інтелект”/ О. А. Миронець, І. І. Обожин ; наук. керівник К. О. Линьов. Діяльність фахівця із соціальної роботи у навчальному закладі/ М. С. Пашкевич-Скакун ; наук. керівник І. О. Линьова. Сучасний інноваційний навчальний заклад: розвиток, перспективи/ Д. В. Савченко, Л. Ю. Несміян ; наук. керівник В. П. Руденко. Моніторинг навчально-виховного процесу з використанням кваліметричних моделей/ І. О. Самікова ; наук. керівник І. О. Линьова. Управління інклюзивною школою: необхідність чи покликання/ І. В. Снопко ; наук. керівник С. П. Бабарика. Інноваційні технології в системі управління виховної роботи навчального закладу/ А. А. Хилько ; наук. керівник І. О. Линьова. Моніторинг як сучасний засіб та практичний інструмент управління якістю освіти в школі/ В. М. Шевченко, Л. О. Чех ; наук. керівник І. О. Линьова. Управління мотивацією педагогічних працівників ЗНЗ/ К. Є. Антонова ; наук. керівник С. І. Редько. Функціонування в середній та старшій школі спеціальних курсів та факультативних занять як реалізація принципів індивідуального підходу та роботи з обдарованими учнями/ Г. В. Балацька ; наук. керівник С. П. Бабарика. Адаптація дітей представників національних меншин до освітнього й соціокультурного середовища школи/ Г. А. Бойко ; наук. керівник С. П. Бабарика. Ділова комунікація в управлінні НЗ: психологічний аспект/ П. В. Боруца ; наук. керівник В. Р. Міляєва. Управління формування соціально-психологічного клімату як чинник забезпечення успіху навчального закладу/ Л. А. Волобуєва ; наук. керівник С. І. Редько. Управління формування психологічного клімату в педагогічному колективі ДНЗ/ Л. В. Ридзель ; наук. керівник С. І. Редько. Патріотичне виховання в навчальному закладі: організація роботи шкільного музею/ І . В. Семирекова ; наук. керівник В. Я. Шуть. Взаємодія сім'ї та школи як основа розвитку потенціалу особистості дитини/ У. В. Шостак. Міжобласна спеціальна середня загальноосвітня вечірня (змінна) і заочна школа для сліпих і слабозорих як навчальний заклад для людей з особливими потребами/ В. Б. Стрелковська, М. Л. Гамонь ; наук. керівник С. П. Бабарика. Організація та контроль заочної форми навчання в умовах сучасної вечірньої школи/ Ю. М. Доценко ; наук. керівник О. В. Лавриненко. Організація і контроль дистанційного навчання в умовах сучасної школи/ О. Є. Семенюк ; наук. керівник О. В. Лавриненко. Екстернат як шлях до здобуття загальної середньої освіти/ О. М. Стуленкова ; наук. керівник О. В. Лавриненко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018/О-72
Автор(и) : Пєхота, Олена Миколаївна, Кіктенко, Алевтина Зосимівна, Любарська, Ольга Миколаївна, Нор, Катерина Федорівна, Олексюк О. Є.
Назва : Освітні технології : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: А.С.К., 2004
Кільк.характеристики :255 с
ISBN, Ціна 966-8291-22-0:
ДРНТІ : 14.15.01
УДК : 37.018
Предметні рубрики: Освітні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна технологія--гуманізація освіти--особистість дитини--особистісний підхід--вальдорфська педагогіка--технологія саморозвитку--групова діяльність--розвивальне навчання--проектна технологія--інформаційні технології--сугестивна технологія--індивідуальність учителя--формування
Зміст : Технологічний підхід в освіті ; Особистісно орієнтована освіта і технології ; Вальдорфська педагогіка ; Технологія саморозвитку ; Технологія організації групової навчальної діяльності школярів ; Технології розвивального навчання ; Технології формування творчої особистості ; Технологія навчання як дослідження ; Проектна технологія ; Нові інформаційні технології навчання ; Технологія колективного творчого виховання (за І. П. Івановим) ; Педагогічна технологія "Створення ситуації успіху" (за А. С. Бєлкіним) ; Сугестивна технологія ; Аналіз образу - персонаж епічного твору: Педагогічна технологія ; Індивідуальність учителя і освітні технології
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(1), ГП АБ(5), Ф1(2)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(5), Ф1(2)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)