Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (5)Наукові періодичні видання Університету (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=гуманістична<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 67
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-67 
1.
159.923(075.8)
Б81


    Бондаренко, Олександр Федорович.
    Психологічна допомога особистості : навчальний посібник / О. Ф. Бондаренко ; художник В. Б. Лопарєв. - Харків : Фоліо, 1996. - 237 с. : табл. - Бібліогр. на поч. розд. - Термінол. слов. с.: 232-235. - ISBN 966-03-0011-5 : 1.20 грн., 3.00 грн., 4.60 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Особистість--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Психотерапія--Навчальні видання для вищої школи


Кл.слова (ненормовані):
психологічна допомога -- класичний психоаналіз -- аналітична психологія -- індивідуальна психологія -- гуманістичний психоаналіз -- раціонально-емотивна терапія -- психологічне консультування -- реальнісна терапія -- гештальт-терапія -- екзистенційна психотерапія -- трансперсональна психотерапія -- християнська психотерапія -- етика психолога -- неофрейдизм -- когнітивна психотерапія -- гуманістична психотерапія -- екзистенційне консультування -- професійна підготовка психолога
Анотація: Проблеми і методи надання психологічної допомоги.
Дод.точки доступу:
Лопарєв, В. Б. \художник.\


Примірників всього: 102
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (42),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (22),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (28),
Фаховий коледж «Універсум» (9)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (42),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (22),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (28),
Фаховий коледж «Універсум» (9)

Знайти схожі

2.
1(091)(075)
А 66


    Андрущенко, В. П.
    Історія соціальної філософії: (Західноєвропейський контекст) : підручник для студентів вищих навчальних закладів / В. П. Андрущенко. - Київ : Тандем, 2000. - Бібліогр.: с. 404-406. - ISBN 966-7145-20-4 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія філософії--Соціальна філософія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
соціально-філософські знання -- парадигмальна гипотеза -- теологія -- етико-соціальні ідеї -- гуманістична культура -- державотворча спрямованість -- соціологія

Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

3.
930.85
І 90


    Історія української культури [Текст] : у 5 т. / ред. Б. Є. Патон [та ін.]. - Київ : Наукова думка, 2001 - 2005. - ISBN 966-000-0541-5.
   Т. 2 : Українська культура ХІІІ – першої половини ХVІІ століть / ред. Я. Д. Ісаєвич та ін.]. - 2001. - 848 с. : цв. ил. - Бібліогр.: с. 821-828 Спис. скор.: с. 828-830. Ім. покажч.: с. 830-843. - ISBN 966-00-0570-9 (т. 2) : 80.00 грн., 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Культура--історія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
напрямки культури -- виробнича культура -- військова організація -- культура побуту -- сімейний побут -- громадський побут -- міська обрядовість -- мовна культура -- христианская культура -- княжа доба -- освіта -- книговиробництво -- архітектура -- образотворче мистецтво -- декоративно-ужиткове мистецтво -- література -- пісенний фольклор -- музика -- наука -- філософська культура -- єретичні течії -- театр -- інструментальна музика -- козацтво -- братські школи -- академії -- гуманістична освіта -- бароко
Анотація: Розвиток освіти, мистецтва, літератури, стан наукових знань в Україні 13 - першої половини 17 ст.
Дод.точки доступу:
Патон, Б. Є. \ред.\
Вервес, Г. Д. \ред.\
Курас, І. Ф. \ред.\
Литвин, Василь Володимирович \ред.\
Толочко, П. П. \ред.\
Ісаєвич, Я. Д. \ред.\
Ясіновський, Ю. П. \ред.\
Войтович, Л. В. \ред.\
Александрович, В. С. \ред.\
Національна академія наук України


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

4.
37.013(477)(082)
Н 34


   
    Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова [Текст]. Перші міжнародні драгомановські читання : матеріали до 170-річного ювілею. Вип. 2 / ред.: В. П Андрущенко, А. Т. Авдієвський. - Київ : Вид-во НПУ Ім. М. П. Драгоманова, 2003. - 256[2] с. - 7.50 грн.
    Зміст:
Акусов, А. М. Погляди М. П. Драгоманова на освіту в Україні XIX століття / А. М. Акусов. - С .3-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Драгоманов, про нього, освіта в Україні, національна освіта
Безпалько, Ольга. Зміст соціально-педагогічної діяльності в сучасних умовах / О. Безпалько. - С .9-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна діяльність, особистісно-орієнтований підхід
Богуш, Алла. Готовність дітей до школи як педагогічна проблема / А. Богуш. - С .14-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неперервна освіта, готовність, психологічна готовність
Борисова, Зоя. Ідеї національного дитячого садка в педагогічній спадщині Софії Федорівни Русової / З. Борисова. - С .19-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Русова Софія, про неї, педагогічга спадщина, дошкільне виховання
Будняк, Т. Г. Стратегія розвитку національної освіти в контексті педагогічних поглядів М. П. Драгоманова / Т. Г. Будняк. - С .24-30
Кл.слова: національна освіта, педагогічні погляди Драгоманова
Гордієнко, Леся. Соціально-педагогічні концепції соціалізації підлітків і молоді Великобританії / Л. Гордієнко. - С .30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна концепція, виховання, симантико-антропологічний підхід
Гордійчук, М. С. Структурування навчального матеріалу - один із способів оптимізації навчального процесу / М. С. Гордійчук, Т. Ю. Князева, Г. Д. Панченко. - С .35-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: структура навчання, навчальний процес
Долинська, Л. В. Психологічні аспекти драгоманівської концепції розвитку / Л. В. Долинська. - С .40-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: психологія, драгоманівська концепція, еволюціоністська концепція
Дубрівна, Г. М. Ідея народності освіти в поглядах Михайла Драгоманова / Г. М. Дубрівна. - С .43-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Драгоманов, творча спадщина, освіта
Жадько, Катерина. Просвітницька діяльність Михайла Драгоманова / К. Жадько. - С .46-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Драгоманов Михайло, про нього, просвітницька діяльність
Капська, Алла. Концептуальний підхід до соціальної педагогічної реабілітації дітей з обмежиними функціональними можливостями / А. Капська. - С .50-54
Кл.слова: діти з обмежиними особливостями, реабілітація
Карпенко, Олена. Гуманістична спрямованість студента у контексті професійної підготовки / О. Карпенко, М. Опольська. - С .55-59
Кл.слова: гуманізація, вища освіта, студент
Кот, Микола. Актуальні проблеми виховання дітей, які портребують особливої домоги в сучасних умовах / М. Кот. - С .60-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діти з обмежиними можливостями, спеціальна освіта, реабілітація дітей-інвалідів
Кот, Наталія. Екологічні технології - новий напрямок дошкільної педагогіки / Н. Кот. - С .66-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екологічні технології, дошкільна педагогіка
Кравчук, Микола. Дві педагогічні школи імені М. П. Драгоманова: Київ-Прага / М. Кравчук. - С .71-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, Віра. Урахування індивідуальних відмінностей дитини дошкільного віку у навчально-виховній роботі сучасних освітніх закладів / В. Кузьменко. - С .76-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дошкільний вік, самосвідомість, індивідуальний підхід
Куклік, О. В. До проблеми організації навчального процесу у коледжі в умовах ступеневої підготовки фахівців / О. В. Куклік. - С .82-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціально-економічний розвиток, вища освіта, навчальний процес в коледжі
Левінець, Наталія. Народні традиції у фізичному вихованні дошкільників в Україні та їх освітнє виховне значення / Н. Левінець. - С .88-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фізична підготовка, дошкільне виховання, навчально-виховний процес
Макаренко, О. П. Драгоманов і дошкілля / О. П. Макаренко, Я. К. Макаренко, Л. П. Матвієнко. - С .93-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Матвієнко, Л. П. Експериментальна організація освітньо-виховної діяльності вищого навчального закладу у сільській місцевості / Л. П. Матвієнко
Кл.слова: сільська місцевість, соціалене середовище, освітнє виховання
Невмержицький, О. А. Емоційний фактор в контексті виховної технології В. О. Сухомлинського / О. А. Невмержицький. - С .103-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Сухомлинський, педагогічна спадщина, інтелектуальні емоції
Онкович, Г. В. Культурологічна аура як педагогічна спадщина М. П. Драгоманова / Г. В. Онкович. - С .110-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Драгоманов, педагогічна спадщина, лінгвоукраїнознавство
Руденко, Юрій. Вплив політичних ідей М. П. Драгоманова на героїко-патріотичне виховання молоді в Галичині, Буковині і Закарпатті (кінецьXIX-початок XX ст.) / Ю. Руденко. - С .115-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Драгоманов Михайло, героїко-патріотичне виховання, молодь
Савелюк, Н. М. Драгоманівський ідеал вчителя:сучасна ретроспектива / Н. М. Савелюк. - С .120-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вчитель, Драгоманов
Слободянюк, Т. Б. Найдовша дорога до пам’яті - педагогічна спадщина України: погляд сьогодні / Т. Б. Слободянюк. - С .130-134
Кл.слова: історія педагогіки України
Терещенко, Ю. Філософсько-педагогічні пошуки вектора морально-естетичне виховання / Ю. Терещенко. - С .135-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: філософсько-педагогічні пріорітети, виховання
Черкасов, Олексій Володимирович. Михайло Драгоманов як історик вітчизняної освіти XIX століття / О. В. Черкасов. - С .139-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Драгоманов Михайло, вітчизняна освіта
Шпак, В. І. Вплив сім’ї на формування особистості Михайла Драгоманова / В. І. Шпак. - С .144-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сім’я, Драгоманов Михайла
Щербань, Микола. Професійно-правова культура та її значення для випускника вищої школи / М. Щербань. - С .148-154. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-правова культура, правова етика
Давидюк, Л. Лінгвокультурологічний аспект викладання російської мови в середній школі / Л. Давидюк. - С .155-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лінгвокультурологія, фразеологічний фонд мови
Демченко, С. Шляхи і засоби формування професійно-педагогічної компетентності викладачів спеціальних дисциплін вищих технічних закладів освіти / С. Демченко. - С .160-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сучасне суспільство, освітні системи, інженерна діяльність
Мельник, П. Формування соціокультурної компетенції старшокласників на основі реклами / П. Мельник. - С .165-179. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рекламні тексти, соціокультурна компетентність
Мудрак, В. І. Парадигма "індивідуальне-суспільне" у творчості Михайла Драгоманова / В. І. Мудрак. - С .175-179. - Бібліогр. в кінці ст.
Нікітіна, В. В. "Національний космополітизм" М. П. Драгоманова як засада аналізу соціальності XXI століття / В. В. Нікітіна. - С .180-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Радченко, В. Завдання економічної освіти України у зв’язку зі зміною моделі трансформаційних перетворень / В. Радченко. - С .185-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: економічна освіта
Рудакова, Л. Психологічні передумови навчання розуміння іншомовної соціокультурної інформації при читанні / Л. Рудакова. - С .194-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціокультура
Холодна, Ю. Риторика як навчальна дисципліна у освітніх закладах України / Ю. Холодна. - С .200-204. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: риторика, філософське осмислення
Шарко, В. Д. Андрагонічний підхід до навчання вчителів в системі післядипломної освіти / В. Д. Шарко. - С .211-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: андрагонічний підхід, післядипломна освіта
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
ФІЛОЛОГІЯ -- МОВОЗНАВСТВО -- ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО
Дод.точки доступу:
Андрущенко, Віктор \ред.\
Авдієвський, А. Т. \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.
159.964
Я 92


    Яценко, Тамара Семенівна.
    Теорія і практика групової психокорекції: активне соціально-психологічне навчання [Текст] : навчальний посібник / Т. С. Яценко. - Київ : Вища школа, 2004. - 679. с. - ISBN 966-642-169-0 : 36.90 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психокорекція--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
практична психологія -- інтеграція -- дезінтеграція -- онтопсихологія -- групова дискусія -- психодрама -- рольова гра -- психомалюнок -- гуманістична психологія -- теорія психосинтезу
Анотація: В посібнику висвітлено теоретичні й методичні передумови групової психокорекції, подано зразок занять із системою методик, що сприятиме опануванню процесом пізнання особистості.

Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)

Знайти схожі

6.
122/129(075)
Ф 56


   
    Філософія туризму [Текст] : навчальний посібник / В. С. Пазенок, В. К. Федорченко. - Київ : Кондор, 2004. - 268 c. - ISBN 966-7982-86-6 : 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: філософія туризму--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
філософія туризму -- гуманістична функція -- антропологія -- етика -- соціологія -- туризмологія -- бізнес
Анотація: Посібник до спецкурсу "Філософія туризму".
Дод.точки доступу:
Пазенок, Віктор Сергійович
Федорченко, Володимир Кирилович


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

7.
159.9(091)
Р 70


    Роменець, Володимир Андрійович.
    Історія психології. Стародавній світ. Середні віки. Відродження : навчальний посібник / В. А. Роменець. - Київ : Либідь, 2005. - 916 с. - Бібліогр.: с.898-909. - ISBN 966-06-0383-5 : 30.00 грн., 45.39 грн., 46.45 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія психології--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
анімізм -- психологія міфологічна -- антична -- гуманістична -- емпірична -- буддизм
Анотація: Показано етапи становлення психологічних поглядів від первісності до ХVII століття, розкриваються особливості психологічного мислення європейських та східних народів у різні історичні епохи.

Примірників всього: 40
Бульвар І. Шамо, 18/2 (16),
Фаховий коледж «Універсум» (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (18),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (16),
Фаховий коледж «Універсум» (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (18),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

8.
159.923(075.8)
К 89


    Кузікова, Світлана Борисівна.
    Теорія і практика вікової психокорекції [Текст] : навч. посібник / С. Б. Кузікова. - 2-ге вид., стер. - Суми : Університетська книга, 2006. - 384 с. - ISBN 978-966-680-260-0 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психокорекція--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
лікувальна педагогіка -- психоаналіз -- гуманістична психологія -- підліток -- немовля -- ранній вік -- молодший школяр -- гештальтпсихологія -- біхевіористична психологія
Анотація: У посібнику висвітлюються питання психологічної корекції розвитку особистості дітей, підлітків, юнацтва, розглядаються теоретичні основи психокорекційної практики, методи корекції пізнавальної діяльності в дитячо-юнацькому віці.

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

9.
37.015.3(075.8)
Д 30


    Демидова, Ирина Феликсовна.
    Педагогическая психология [Текст] : учебное пособие для студентов вузов / И. Ф. Демидова ; Таганрог. ин-т упр. и экономики. - Москва : Академический Проект : Трикста, 2006. - 224 с. - (Gaudeamus). - Библиогр. в конце тем. - ISBN 5-8291-0733-3 (Академический Проект). - ISBN 5-902358-91-4 (Трикста) : 12.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Психологія

Кл.слова (ненормовані):
предмет -- завдання -- авторитарна гуманістична концепція -- сутність -- типологія -- навчання -- міжособисті відносини
Дод.точки доступу:
Таганрогский институт управления и экономики


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

10.
37.091.4
Ш 87


   
    Штайнер : посібник. - Москва : Шалва Амонашвили, 2007. - 222 с. - (Антология гуманной педагогики). - ISBN 5-89147-029-2 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Гуманістична педагогіка--філософія людини--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
РудольфШтайнер -- устройство школы -- золотые правила -- принципы -- учебный план -- программа -- география -- эвритмия -- музыка -- рисование -- письмо -- язык -- детская игра
Анотація: Важнейшей чертой вальдорфской педагогики является ориентация содержания и методики обучения на потребности индивидуального развития ребёнка.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

11.
316.6
М 82


    Москаленко, Валентина Володимирівна.
    Соціальна психологія : підручник для студ. вищ. навч. закл. / В. В. Москаленко. - Вид. 2-ге, випр. та допов. - Київ : Центр учбової літератури, 2008. - 688 с. - Бібліогр.: с. 671-687. - ISBN 978-966-364-591-9 : 24.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Навчальні видання

   Соціальна психологія--Сучасні напрямки--Зарубіжні країни


   Соціалізація особистості


   Спілкування--Психологія


   Соціальні групи--Соціально-психологічні дослідження


Кл.слова (ненормовані):
біхевіоризм -- бихевиоризм -- социальная психология -- генетична психологія -- генетическая психология -- політична соціалізація -- политическая социализация -- спілкування -- общение -- конформізм -- конформизм -- натовп -- толпа -- паніка -- паника -- методи психологіного дослідження -- методы психологического исследования -- психология масс -- психологія мас -- соціальна поведінка -- социальное поведение -- когнітивна психологія -- когнитивная психология -- структуралізм -- структурализм -- психоаналітична психологія -- психоаналитическая психология -- гуманістична психологія -- гуманистическая психология -- особистість -- личность -- економічна соціалізація особистості -- экономическая социализация личности -- статево-рольова соціалізація -- полоролевая социализация -- політична соціалізація -- политическая социализация -- соціалізація особистості -- социализация личности -- ґендерна культура -- ґендерная культура -- ґендерні ролі -- гендерные роли -- конфлікти -- конфликты -- афилиация -- афіліація -- соціальна перцепція -- социальная перцепция -- візуальна психодіагностика -- визуальная психодиагностика -- стереотипізація -- стереотипизация -- ідентифікація -- идентификация -- рефлексия -- рефлексія -- каузальна атрибуція -- каузальная атрибуция -- психологія малих груп -- психология малых групп -- психологический климат -- психологічний клімат -- лидерство -- лідерство -- соціальні групи -- социальные группы
Анотація: Новий погляд на соціально-психологічні дослідження в теорії і практиці даної дисципліни.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

12.
159.9
П 71


    Предко, Олена Іллівна.
    Психологія релігії : підручник / О. І. Предко. - Київ : Академвидав, 2008. - 344 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-65-6 : 35.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Релігієзнавство--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
психологія релігії -- філософія Сковороди -- гуманістична психологія -- психоаналіз -- релігійні почуття -- психологія
Анотація: У підручнику розглянуто витоки і сутність психології релігії як науки, її становлення і основні напрямки розвитку, проаналізовано відношення "людина-Бог", в контексті психологічного осягнення релігії досліджено такі духовно-психологічні феномени, як релігійні почуття, молитва у богословському та філософському вимірах, розкрито особливості осмислення психології релігії багатьма філософами, психологами, богословами.

Примірників всього: 11
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3)

Знайти схожі

13.
159.9
Д 40


   
    Джерела формування та історія утвердження предметної галузі української психології [Текст] : монографія / С. В. Бондар, О. Т. Губко, В. Т. Куєвда та ін. - Київ : Педагогічна думка, 2008. - 224 с. - ISBN 978-966-644-131-0 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія психології --Україна

Кл.слова (ненормовані):
Зеньковський -- гуманістична -- етнічні цінності -- фізіологічні депривації
Анотація: Статті колективної монографії, написаної співробітниками лабораторії історії психології імені Роменця, охоплюють проблематику психологічної історії українського народу у ХVII - XIX століттях.
Дод.точки доступу:
Бондар, С. В.
Губко , О. Т.
Куєвда , В. Т.


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

14.


    Гончаренко, А. М.
    Особливості взаємодії дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / А. М. Гончаренко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2010. - № 1. - С. 160-170. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
спілкування -- гуманістична спрямованість спілкування -- діти старшого дошкільного віку -- сім’я
Анотація: У статті розглядається вплив системи міжособистісних взаємин у сім’ї на формування у дитини способу взаємодії з ровесниками.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

15.
74.0я431
П 24


    Гаряча, Тетяна Семенівна.
    Гуманістична психологія про проблему психічного здоров'я особистості [Текст] / Т. С. Гаряча // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблемного образования НАПН України; редкол. В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 16 (2). - С. 52-56. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Загальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
самореалізація -- самоактуалізація -- психічне здоров'я -- гуманістична психологія
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

16.
Шифр: Н057263/2011/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2011р. Вип. 1
Зміст:
Стеблецький, Анатолій Леонідович. Педагогічна спільність - творець освітнього середовища / А. Стеблецький. - С.6-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ, ПЕДАГОГІЧНА СПІЛЬНІСТЬ, ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК
Козак, Людмила Василівна. Методологічні засади інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи / Л. В. Козак. - С.11-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПЕДАГОГІЧНА ІННОВАЦІЯ, СТРУКТУРА ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПСИХОЛОГІЧНІ БАР'ЄРИ
Захаріна, Євгенія. До проблеми оволодіння професіною термінологією майбутніми учителями фізичної культури / Є. Захаріна. - С.17-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОЗДОРОВЧО-ВИХОВНА РОБОТА, ТЕРМІНОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Щербина, Олександр Андрійович. Інформальна освіта викладачів вищих технічних навчальних закладів щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій / О. А. Щербина. - С.22-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Сліпчук, Валентина Леонідівна. Професійна спрямованість навчання природничих дисциплін у медичному ліцеї / В. Л. Сліпчук. - С.27-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МЕДИКО-БІОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА, КРИТЕРІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ, ПРИРОДНИЧІ ДИСЦИПЛІНИ
Лозко, Галина Сергіївна. Ноосферний та етноекологічний дискурс освіти в умовах трансгуманітарних викликів життю / Г. С. Лозко. - С.42-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДЕТЕРНІМАНТ ЛЮДИНИ І ПРИРОДИ, ЕНТІЧНА ЕКОЛОГІЯ, ГУМАНІТАРНІ ЖИСЦИПЛІНИ
Мазур, Тетяна Григорівна. Наука і міф в освіті: контекст онтологічної рівності / Т. Г. Мазур. - С.50-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАУКОВА ФОРМА СВІДОМОСТІ, ПОЗАНАУКОВА ФОРМА СВІДОМОСТІ, ОТНОЛОГІЧНА РІВНІСТЬ
Семчук, Надія Іванівна. Роль філософії освіти у формуванні педагогічного мислення / Н. І. Семчук. - С.55-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ГУМАНІСТИЧНА ПЕДАГОГІКА, ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА, ПЕДАГОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ
Овсянкіна, Людмила Анатоліївна. Філософський аналіз сучасних інноваційних процесів у системі вищої освіти / Л. А. Овсянкіна. - С.60-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ, ЦІННОСТІ ОСВІТИ, ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ОСОБИСТОСТІ
Кузьменко, Ольга Миколаївна. Інтеграційні процеси в науці та освіті: філософський аспект / О. М. Кузьменко. - С.65-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СИСТЕМИ І ПІДСИСТЕМИ В ОСВІТІ, ІНТЕГРАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ
Олійник, Оксана Олексіївна. Сімейне профконсультування як новий вид діяльності сучасного вчителя / О. О. Олійник. - С.70-73. - Библиогр. в конце глав
Кл.слова: СІМЕЙНИЙ ПРОФКОНСУЛЬТАНТ, ШКІЛЬНА ОСВІТА
Терещенко, Марія Вікторівна. Розвиток гендерних уявлень дошкільника в умовах основних інститутів соціалізації / М. В. Терещенко. - С.74-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ҐЕНДЕРНІ УЯВЛЕННЯ, ҐЕНДЕРНА ІДЕНТИЧНІСТЬ, МАСКУЛІННІСТЬ
Хоружа, Людмила Леонідівна. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С.80-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНСТИТУТ СОЦІАЛІЗАЦІЇ, ІНТЕЛЕКТУАЛІЗАЦІЯ ЛЮДИНИ, ІНТЕГРОВАНЕ ВИВЧЕННЯ ОСВІТИ
Коваль, Тамара Іванівна. Інтерактивні технології навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах / Т. І. Коваль. - С.86-92. - Библиогр.: с.
Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ, НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ, ФОРМИ НАВЧАННЯ
Майєр, Наталія Василівна. Мотивація студентів до самостійного оволодіння іншомовним діловим писемним спілкуванням з використанням дистанційних технологій / Н. В. Майєр. - С.93-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДИСТАНЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ДІЛОВЕ ПИСЕМНЕ СПІЛКУВАННЯ, НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Чуфарлічева, Анжела Юріївна. Навчання майбутніх вчителів англійської мови з використанням комп'ютерних вправ / А. Ю. Чуфарлічева. - С.97-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТЕКСТ РЕФЕРАТИВНОГО ТИПУ, ЕТАПИ ТЕКСТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, КОМП'ЮТЕРНІ ВПРАВИ
Кочубей, Наталія Павлівна. Інтерактивне навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи / Н. П. Кочубей. - С.103-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ, ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ, ПОЧАТКОВА ШКОЛА
Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна. Просвітницько-культурний вплив історичних трансформацій суспільства на формування особистості Я. Ф. Чепіги / Н. І. Богданець-Білоскаленко. - С.110-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАЦІОНАЛЬНІ ІДЕЇ, САМОВИХОВАННЯ ВЧИТЕЛЯ, НАЦІОНАЛЬНА ШКОЛА
Регейло, Ірина Юріївна. Підготовка фахівців за докторськими програмами у США / І. Ю. Регейло. - С.116-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДОКТОРСЬКА ПІДГОТОВКА, ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА, НАВЧАЛЬНІ КУРСИ
Шапочкіна, Ольга Володимирівна. Неформальна освіта: зарубіжний досвід організації / О. В. Шапочкіна. - С.122-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА, НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА, ЗАКЛАДИ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ
Мельник, Наталія Іванівна. Американський досвід організації дошкільної освіти: ґендерна соціалізація дітей / Н. І. Мельник. - С.126-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СТАТЕВО-РОЛЬОВА ІДЕНТИФІКАЦІЯ, ҐЕНДЕРНА СОЦІАЛІЗАЦІЯ, СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.04.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)

Учбова література:
ФПО / 013 / Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі / 5 / ДОП
ФПО / 013 / Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі / 6 / ДОП
ФПО / 013 / Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі / 7 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
37.013
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Текст] : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблемного образования НАПН України; редкол. В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   № 16 (2). - 2011. - 79 с. - 29.00 грн., 29.00 грн.
    Зміст:
Замороцька, Валентина Василівна. Особливості складання навчальних планів і програм у вищій школі (70-80-ті роки XX ст.) / В. В. Замороцька. - С .4-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінченко, Любов Володимирівна. Нормативно-законодавче забезпечення взаємодії школи, сім'ї та громадськості в Україні (друга половина XX ст.) / Л. В. Зінченко. - С .8-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Саяпіна, Світлана Анатоліївна. Динаміка змісту дошкільної освіти у вітчизняній педагогіці (20-ті роки XX ст.) / С. А. Саяпіна. - С .13-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Підготовки кадрів вищої кваліфікації для освітньої сфери (на прикладі Польщі та Чехії) / Н. О. Терентьєва. - С .18-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладченко, О. В. Інформаційна культура в контексті сучасних вимог до працівника Державної податкової служби / О. В. Гладченко. - С .22-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Єфремова, Марина Дмитрівна. Застосування різних видів комунікативної взаємодії студентів у процесі навчання англійської мови / М. Д. Єфремова. - С .28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кипиченко, Наталія Сергіївна. Поняття "мовленнєва компетентність учителя початкової школи" : сутність і зміст / Н. С. Кипиченко. - С .32-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Бобрицька, Валентина Іванівна. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у вищій педагогічній освіті / В. І. Бобрицька. - С .35-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Касярум, Сергій Олегович. Доцільність використання педагогічних технологій у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців інженерного профілю / С. О. Касярум. - С .39-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Савенкова, Людмила Олексіївна. Вимірювання рівнів готовності фахівців соціальної сфери до професійного спілкування / Л. О. Савенкова. - С .42-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Сорока, Марія Василівна. Використання інноваційних форм організації самостійної роботи у процесі фахової підготовки майбутнього фахівця / М. В. Сорока. - С .47-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаряча, Тетяна Семенівна. Гуманістична психологія про проблему психічного здоров'я особистості / Т. С. Гаряча. - С .52-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Джеджера, Клавдія Віталіївна. Взаємозв'язок природного та соціального у структурі особистості: погляд з позиції класичного психоаналізу 57 / К. В. Джеджера. - С .57-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Завірюха, ВАлентина Василівна. Дослідження особливостей професійного самопізнання у студентів економічного ВНЗ / В. В. Завірюха. - С .61-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Стовбун, Ірина Олександрівна. Дослідження проблеми емоційно-ціннісного ставлення дітей до світу у працях вітчизняних психологів / І. О. Стовбун. - С .68-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Ікуніна, Зінаїда Іванівна. До питання про кореляційний зв'язок інтелекту та афекту у старших дошкільників / З. І. Ікуніна. - С .71-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Москальов, Максим Володимирович. Психологічні особливості підготовки майбутніх практичних психологів до управління змінами в освітніх організаціях / М. В. Москальов. - С .75-78. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання--Збірники

   Психологія--Збірники


Кл.слова (ненормовані):
компетенція вчителя -- соціальна сфера -- освітні органіізації
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

18.


    Семчук, Надія Іванівна.
    Роль філософії освіти у формуванні педагогічного мислення / Н. І. Семчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2011. - Вип. 1. - С. 55-59. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
ГУМАНІСТИЧНА ПЕДАГОГІКА -- освітня політика -- педагогічне мислення

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.04.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

19.
Шифр: О168872740/2012/1
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Електронні текстові дані. - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2012р. № 1
Зміст:
Левовицький, Тадеуш. Ґенеза цілісних підходів до проблеми освіти – на зустріч з освітологією / Т. Левовицький. - С.49-21
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Сфера освіти як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С.22-29
Баліньська, М. У пошуках моделі освітології / М. Баліньська. - С.30-33
Беднарська, Н. Дослідження освіти в Польщі / Н. Беднарська. - С.34-48
Кузьменко, О. Освітологія – новий напрям інтегрованого пізнання освіти / О. Кузьменко. - С.49-51
Бех, І. Гуманістична педагогіка у розвивально особистісному вимірі / І. Бех. - С.52-58
Крушевський, К. Педагогіка, яка спирається на докази (доказова) / К. Крушевський. - С.59-61
Дічек, Н. Поняттєво-термінологічні особливості вивчення педагогічного новаторста / Н. Дічек. - С.62-68
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / Віктор Олександрович Огнев’юк. - С.69-75
Ґайда, Я. Гуманістично-антропологічні цінності як основа універсального канону освіти / Я. Ґайда. - С.76-82
Мазур, Б. Неоліберальна освітня ідеологія – етичний вимір / Б. Мазур. - С.83-85
Хоружа, Людмила Леонідівна. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С.86-90
Даценко, Ю. Освітологічні акценти освітньої політики / Ю. Даценко. - С.91-95
Корчак, Л. Суспільні та економічні наслідки безробіття / Л. Корчак. - С.96-105
Калашнікова, С. Концепція лідерства в управлінні освітніми системами / С. Калашнікова. - С.106-112
Мєшальський, С. Різні погляди на людську природу та роздуми про освіту / С. Мєшальський. - С.113-116
Мороз, О. Медіа-освіта у структурі освітології / О. Мороз. - С.117-119
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25865 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25866 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25867 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.


    Бех, І.
    Гуманістична педагогіка у розвивально особистісному вимірі [Текст] / І. Бех // Освітологія = Oswiatologia. - Київ ; Варшава : Едельвейс, 2012. - № 1. - С. 52-58


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25865 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25866 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25867 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-67 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)