Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (5)Наукові періодичні видання Університету (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=гуманістична<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 67
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-67 
1.


    Лой, Анатолій.
    Олександр Яценко: приречений на відкритість [Текст] / А. Лой // Філософська думка. - 2016. - № 6. - С. 106-112. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
Яценко Олександр, про нього -- гуманістична орієнтація -- суспільна свідомість

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Кухаренко, Анжеліка.
    Гуманістична стратегія розвитку комунікаційної діяльності бібліотек ВНЗ [Текст] / А. Кухаренко // Вісник Книжкової палати. - Київ : КПУ, 2015. - N 5. - С. 10-12. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
гуманістичні цінності -- інформаційно-комунікаційний простір ВНЗ -- комунікаційна діяльність

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (07.07.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

3.


    Гузь, Ольга Олександрівна.
    Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра, її популярність серед різних поколінь. "Ромео й Джульєтта" в кіно [Текст] : Урок № 40 / О. О. Гузь // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2016. - № 12. - С. 29-31

Кл.слова (ненормовані):
Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір -- план-конспект уроку -- "Ромео й Джульєтта" в кіно

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Матвієнко, Оксана.
    Гуманістична концепція ІТ-освіти як засіб формування соціального виміру діяльності майбутнього фахівця [Текст] / О. Матвієнко, М. Цивін // Вища школа. - Київ : Знання, 2017. - № 12. - С. 56-64

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- ІТ-освіта
Дод.точки доступу:
Цивін, Михайло


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф1 ЧЗ, Ф3


Знайти схожі

5.


    Первак, Олександр.
    Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра, її популярність серед різних поколінь. Образи Ромео і Джульєтти у світовому мистецтві (живопис, кіно, музика) [Текст] : Урок № 42 / О. Первак // Всесвітня література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 2. - С. 41-43

Кл.слова (ненормовані):
Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір -- гуманістична цінність -- аналіз літературного твору

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Семчук, Надія Іванівна.
    Роль філософії освіти у формуванні педагогічного мислення / Н. І. Семчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2011. - Вип. 1. - С. 55-59. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
ГУМАНІСТИЧНА ПЕДАГОГІКА -- освітня політика -- педагогічне мислення

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.04.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

7.
37.013(477)(082)
Н 34


   
    Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова [Текст]. Перші міжнародні драгомановські читання : матеріали до 170-річного ювілею. Вип. 2 / ред.: В. П Андрущенко, А. Т. Авдієвський. - Київ : Вид-во НПУ Ім. М. П. Драгоманова, 2003. - 256[2] с. - 7.50 грн.
    Зміст:
Акусов, А. М. Погляди М. П. Драгоманова на освіту в Україні XIX століття / А. М. Акусов. - С .3-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Драгоманов, про нього, освіта в Україні, національна освіта
Безпалько, Ольга. Зміст соціально-педагогічної діяльності в сучасних умовах / О. Безпалько. - С .9-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна діяльність, особистісно-орієнтований підхід
Богуш, Алла. Готовність дітей до школи як педагогічна проблема / А. Богуш. - С .14-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неперервна освіта, готовність, психологічна готовність
Борисова, Зоя. Ідеї національного дитячого садка в педагогічній спадщині Софії Федорівни Русової / З. Борисова. - С .19-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Русова Софія, про неї, педагогічга спадщина, дошкільне виховання
Будняк, Т. Г. Стратегія розвитку національної освіти в контексті педагогічних поглядів М. П. Драгоманова / Т. Г. Будняк. - С .24-30
Кл.слова: національна освіта, педагогічні погляди Драгоманова
Гордієнко, Леся. Соціально-педагогічні концепції соціалізації підлітків і молоді Великобританії / Л. Гордієнко. - С .30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна концепція, виховання, симантико-антропологічний підхід
Гордійчук, М. С. Структурування навчального матеріалу - один із способів оптимізації навчального процесу / М. С. Гордійчук, Т. Ю. Князева, Г. Д. Панченко. - С .35-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: структура навчання, навчальний процес
Долинська, Л. В. Психологічні аспекти драгоманівської концепції розвитку / Л. В. Долинська. - С .40-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: психологія, драгоманівська концепція, еволюціоністська концепція
Дубрівна, Г. М. Ідея народності освіти в поглядах Михайла Драгоманова / Г. М. Дубрівна. - С .43-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Драгоманов, творча спадщина, освіта
Жадько, Катерина. Просвітницька діяльність Михайла Драгоманова / К. Жадько. - С .46-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Драгоманов Михайло, про нього, просвітницька діяльність
Капська, Алла. Концептуальний підхід до соціальної педагогічної реабілітації дітей з обмежиними функціональними можливостями / А. Капська. - С .50-54
Кл.слова: діти з обмежиними особливостями, реабілітація
Карпенко, Олена. Гуманістична спрямованість студента у контексті професійної підготовки / О. Карпенко, М. Опольська. - С .55-59
Кл.слова: гуманізація, вища освіта, студент
Кот, Микола. Актуальні проблеми виховання дітей, які портребують особливої домоги в сучасних умовах / М. Кот. - С .60-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діти з обмежиними можливостями, спеціальна освіта, реабілітація дітей-інвалідів
Кот, Наталія. Екологічні технології - новий напрямок дошкільної педагогіки / Н. Кот. - С .66-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екологічні технології, дошкільна педагогіка
Кравчук, Микола. Дві педагогічні школи імені М. П. Драгоманова: Київ-Прага / М. Кравчук. - С .71-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, Віра. Урахування індивідуальних відмінностей дитини дошкільного віку у навчально-виховній роботі сучасних освітніх закладів / В. Кузьменко. - С .76-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дошкільний вік, самосвідомість, індивідуальний підхід
Куклік, О. В. До проблеми організації навчального процесу у коледжі в умовах ступеневої підготовки фахівців / О. В. Куклік. - С .82-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціально-економічний розвиток, вища освіта, навчальний процес в коледжі
Левінець, Наталія. Народні традиції у фізичному вихованні дошкільників в Україні та їх освітнє виховне значення / Н. Левінець. - С .88-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фізична підготовка, дошкільне виховання, навчально-виховний процес
Макаренко, О. П. Драгоманов і дошкілля / О. П. Макаренко, Я. К. Макаренко, Л. П. Матвієнко. - С .93-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Матвієнко, Л. П. Експериментальна організація освітньо-виховної діяльності вищого навчального закладу у сільській місцевості / Л. П. Матвієнко
Кл.слова: сільська місцевість, соціалене середовище, освітнє виховання
Невмержицький, О. А. Емоційний фактор в контексті виховної технології В. О. Сухомлинського / О. А. Невмержицький. - С .103-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Сухомлинський, педагогічна спадщина, інтелектуальні емоції
Онкович, Г. В. Культурологічна аура як педагогічна спадщина М. П. Драгоманова / Г. В. Онкович. - С .110-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Драгоманов, педагогічна спадщина, лінгвоукраїнознавство
Руденко, Юрій. Вплив політичних ідей М. П. Драгоманова на героїко-патріотичне виховання молоді в Галичині, Буковині і Закарпатті (кінецьXIX-початок XX ст.) / Ю. Руденко. - С .115-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Драгоманов Михайло, героїко-патріотичне виховання, молодь
Савелюк, Н. М. Драгоманівський ідеал вчителя:сучасна ретроспектива / Н. М. Савелюк. - С .120-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вчитель, Драгоманов
Слободянюк, Т. Б. Найдовша дорога до пам’яті - педагогічна спадщина України: погляд сьогодні / Т. Б. Слободянюк. - С .130-134
Кл.слова: історія педагогіки України
Терещенко, Ю. Філософсько-педагогічні пошуки вектора морально-естетичне виховання / Ю. Терещенко. - С .135-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: філософсько-педагогічні пріорітети, виховання
Черкасов, Олексій Володимирович. Михайло Драгоманов як історик вітчизняної освіти XIX століття / О. В. Черкасов. - С .139-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Драгоманов Михайло, вітчизняна освіта
Шпак, В. І. Вплив сім’ї на формування особистості Михайла Драгоманова / В. І. Шпак. - С .144-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сім’я, Драгоманов Михайла
Щербань, Микола. Професійно-правова культура та її значення для випускника вищої школи / М. Щербань. - С .148-154. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-правова культура, правова етика
Давидюк, Л. Лінгвокультурологічний аспект викладання російської мови в середній школі / Л. Давидюк. - С .155-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лінгвокультурологія, фразеологічний фонд мови
Демченко, С. Шляхи і засоби формування професійно-педагогічної компетентності викладачів спеціальних дисциплін вищих технічних закладів освіти / С. Демченко. - С .160-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сучасне суспільство, освітні системи, інженерна діяльність
Мельник, П. Формування соціокультурної компетенції старшокласників на основі реклами / П. Мельник. - С .165-179. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рекламні тексти, соціокультурна компетентність
Мудрак, В. І. Парадигма "індивідуальне-суспільне" у творчості Михайла Драгоманова / В. І. Мудрак. - С .175-179. - Бібліогр. в кінці ст.
Нікітіна, В. В. "Національний космополітизм" М. П. Драгоманова як засада аналізу соціальності XXI століття / В. В. Нікітіна. - С .180-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Радченко, В. Завдання економічної освіти України у зв’язку зі зміною моделі трансформаційних перетворень / В. Радченко. - С .185-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: економічна освіта
Рудакова, Л. Психологічні передумови навчання розуміння іншомовної соціокультурної інформації при читанні / Л. Рудакова. - С .194-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціокультура
Холодна, Ю. Риторика як навчальна дисципліна у освітніх закладах України / Ю. Холодна. - С .200-204. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: риторика, філософське осмислення
Шарко, В. Д. Андрагонічний підхід до навчання вчителів в системі післядипломної освіти / В. Д. Шарко. - С .211-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: андрагонічний підхід, післядипломна освіта
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
ФІЛОЛОГІЯ -- МОВОЗНАВСТВО -- ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО
Дод.точки доступу:
Андрущенко, Віктор \ред.\
Авдієвський, А. Т. \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.


    Кирманова, Наталія.
    Творчий вихователь - скульптор самодостатньої особистості [Текст] / Н. Кирманова // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2013. - № 12. - С. 13-16

Кл.слова (ненормовані):
гуманістична система освіти -- особистісно орієнтований підхід -- творчий вихователь

Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

9.


    Бех, І.
    Гуманістична педагогіка у розвивально особистісному вимірі [Текст] / І. Бех // Освітологія = Oswiatologia. - Київ ; Варшава : Едельвейс, 2012. - № 1. - С. 52-58


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25865 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25866 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25867 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

10.


    Омельченко, Юрій.
    Місце етики ненасилля в розвитку гуманістичних ідей філософії освіти / Ю. Омельченко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2013. - Вип. 3/4. - С. 18-24

Кл.слова (ненормовані):
гуманістична освіта -- етика ненасилля -- освіта

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.03.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

11.


    Сабадаш, Юлія Сергіївна.
    Гуманістична парадигма у творчій спадщині Джованні Боккаччо [Текст] / Ю. С. Сабадаш // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури = Topikal problems of History, Theori, and Practice of Artistic Culture : збірник наукових праць. - 2015. - Вип. 34. - С. 184-193. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2225-7586

Кл.слова (ненормовані):
гуманізм -- Ренесанс -- реалізміндивідуалізм -- свобода -- естетичний ідеал

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Матвієнко, Оксана.
    Цифровізація: освітній контекст [Текст] / О. Матвієнко, М. Цивіт // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2020. - N 11. - С. 28-35. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- цифровізація -- інформатизвція -- цифрова дидактика -- цифрова гуманістична педагогіка
Дод.точки доступу:
Цивіт, Михайло


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Деркач, Алла.
    Гуманістична цінність трагедії Вільяма Шекспіра "Ромео і Джульєтта" [Текст] / А. Деркач // Зарубіжна література в школах України : науково-методичний журнал. - 2021. - № 4. - С. 6-9. - Бібліогр. в кінці ст.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

14.


    Троєльнікова, Л. О.
    Моделі художнього освоєння світу в освітніх практиках країн Сходу та Заходу [Електронний ресурс] / Л. О. Троєльнікова // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2019. - № 4. - С. 51-58, DOI 10.28925/2518-766X.2019.4.7 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- художня культура -- освіта, виховання, художня культура, художня гуманістична культура
Анотація: У статті здійснено культурологічний аналіз змісту основних моделей художньої освіти та виховання в провідних країнах світу, зокрема Японії, Китаї, США, Канаді, Німеччині.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

15.


    Паламар, С.
    Саморегуляція особистості як умова формування лідерських якостей майбутнього педагога [Електронний ресурс] / С. Паламар, Ю. Cавченко, Є. Антипін. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 61-69, DOI 10.28925/2311-2409.2022.379. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
внутрішньопсихічна активність -- лідерські якості -- особистість -- професійна підготовка -- саморегуляція
Анотація: У статті досліджуються особливості саморегуляції особистості, оскільки динамічне сьогодення висуває високі вимоги до особистісного розвитку сучасної молоді. Сучасні соціально-економічні процеси в нашому суспільстві висувають підвищені вимоги до особистісних та професійних якостей фахівців таких важливих областей практики, як управлінська, науково-педагогічна, педагогічна, юридична, медична, психологічна тощо. В умовах розбудови і оновлення педагогічної освіти особливо актуальною постає проблема становлення особистості вчителя. Один з шляхів вирішення цієї проблеми — повернення національної освіти до гуманістичних джерел. Оскільки вчитель є найважливішою постаттю в системі освіти, саме гуманістична спрямованість в структурі особистості педагога дає змогу розгорнути суб’єкт-суб’єктні відносини між учасниками освітнього процесу. Проблема суб’єкт-суб’єктної взаємодії особливо актуалізується в системі вищої освіти, яка є першою сходинкою у професіоналізації особистості молодої людини — студента/студентки. Як свідчить практика, сьогоднішні першокурсники в переважній більшості вісімнадцятилітті юнаки та юнки, які змінили соціальний статус та умови життя. Доведено, що перехід до дорослого життя дуже складний і суперечливий. Колізії особистісного становлення нелегкі, сповненні протирічь, пошуків сенсів, умотивованому виборі професії та опанування професійними компетентностями. Оволодіння педагогічною професією обумовлюється мотивацією студента, його психологічною готовністю до педагогічної діяльності, свідомим намаганням самореалізуватися в професії. До соціально значимих мотивів педагогічної діяльності науковці відносять: відповідальність за виховання дітей; захоплення і задоволеність від взаємодії з дітьми; усвідомлення високої місії педагога. Зазначимо, що соціально цінні мотиви педагогічної діяльності яскраво виражені в освітньо-професійному процесі і охоплюють опанування студентами педагогічної, соціально-культурної та науково-дослідницької діяльності. за наявності такої мотивації процес навчання майбутнього педагога стає найбільш ефективним і, вірогідніше за все, що здобувши професійну кваліфікацію, вони будуть реалізовувати набуті компетентності у галузі освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Cавченко, Ю.
Антипін, Є.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

16.


    Бідна, Людмила.
    Гуманістична ідея перемоги добра над злом у романі Івана Багряного "Тигролови" [Текст] / Л. Бідна // Українська мова і література в школах України : наук.-метод. та літературно-мистецький журн. - 2018. - № 11. - С. 19-21. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
Іван Багряний, про нього -- Тигролови -- оптимістична спрямованість роману -- жанрові особливості твору

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.


    Рибалка, В.
    Гуманістична психологія і педагогіка [Текст] : Микола Якович Грот / В. Рибалка // Психолог. - Київ : Шкільний світ, 2018. - № 3/4. - С. 8-11


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

18.


    Висоцька, Е.
    Педагогічна любов та ідея виховання Василя Сухомлинського [Електронний ресурс] / Е. Висоцька. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2018. - № 29. - С. 4-10 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
психологія любові -- педагогіка радості -- гуманістична педагіка
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

19.
37.014
П 27


   
    Переосмысливая образование. Образование как всеобщее благо? [Текст] / Организация Объединенных Наций по вопросам образования, науки и культуры. - Paris : Юнеско, 2015. - 93 с. - ISBN 978-92-3-400007-9 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Політика--Громадське життя--Трансформації

Кл.слова (ненормовані):
гуманістична концепція -- транформація освіти -- вчитель -- суспільство -- education -- pedagogy -- education transformation -- humanistic concept
Дод.точки доступу:
Организация Объединенных Наций по вопросам образования, науки и культуры


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

20.


    Мафтин, Наталя.
    Окриленість словом: науковий універсум Степана Хороба [Текст] / Н. Мафтин // Слово і час : наук.-теорет. журнал. - 2019. - № 6. - С. 31-37. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0236-1477

Кл.слова (ненормовані):
творча індивідуальність -- універсалізм філософського мислення -- генеза -- драма -- компаративні дослідження -- регігійна драма -- метологічне підгрунтя -- гуманістична традиція

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-67 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)