Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=гуманістична педагогіка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Назва журналу :Директор школи, ліцею, гімназії -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Кремень В. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти/ В Кремень (стр.4-13) Кл.слова: особистість інноваційного типу,наукові розробки,НАЦІОНАЛЬНА ОСВІТА
Постанова загальних зборів Національної академії педагогічних наук України" Про діяльність НАПН України у 2012 році та завдання на 2013 рік" (витяг)
Виговська О. Педагоги-новатори в Україні: динаміка роботи всеукраїнського проекту: аналітичний огляд/ автори-уклад. О. Виговська, О. Виговський, Т. Годецька (стр.15-33) Кл.слова: громадська експертиза,педагоги-новатори,інноваційний досвід
Кремень, В. Зміни, яких потребує освіта та освітня діяльність: з чого починати/ В Кремень (стр.16-20) Кл.слова: ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ,дитиноцентриські засади
Кольченко Л. Система інноваційного розвитку ліцею/ Л. Кольченко (стр.21-22) Кл.слова: учнівське самоврядування,народні традиції
Войчишин О. Різнокольорова діяльність гімназії/ О. Войчишин (стр.22-24) Кл.слова: інформатизаційні технології,волонтерський клуб
Романенко М. Філософія освіти: проблеми конституювання/ М. Романенко Кл.слова: предметне поле,ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ,егалітарна освіта
Гриньова М. Спадщина А. С. Макаренка: колективне дослідження кафедри педмайстерності ПНПУ імені В. Г. Короленка/ М. Гриньова, А. Ткаченко (стр.41-50) Кл.слова: макаренкознавство,творча спадщина,гуманістична педагогіка
Палтишев М. Педагогіка розуміння: навчити - означає зрозуміти/ М. Палтишев (стр.52-56) Кл.слова: дитяча жорстокість,педагогіка розуміння,особистісно-орієнтована педагогіка
Буркова Л. Содержание образования как фактор развития способностей субъекта учебной деятельности/ Л. Буркова (стр.57-63) Кл.слова: зміст освіти,зміст навчання
Ликова В. Чи навчає здоров’ю "здоров’язбережувальна" освіта?/ В. Ликова (стр.64-67) Кл.слова: холістичне здоровя,здоров’язберігаюча освіта,педагогічна терапія
Головай І. Як ми творимо здоров’язбережувальний акмеологічний простір ліцею/ І. Головай, А. Пономаренко (стр.68-76) Кл.слова: здоров’язбережувальний акмеологічний простір,здоров’язбережувальні технології,здоров’язбережувальні компетенції
Кот М. До глибин душі засобами музичного мистецтва/ М. Кот (стр.77-80) Кл.слова: МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО,УКРАЇНСЬКА НАРОДНА ПІСНЯ,Києво-Печерська Лавра
Відродження національного хорового мистецства: добра ініціатива, яка має поширюватися! (стр.79) Кл.слова: фестиваль-конкурс,хорове мистецтво,українська вокально-хорова культура
Кольченко Л. Ліцей на березі Лугані/ Л. Кольченко (стр.82-94) Кл.слова: ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ,УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ,випереджальна виховна система
Войчишин О. Обдаровані діти - дар від Бога для народу та усього людства/ О. Войчишин (стр.95-111) Кл.слова: лідерська діяльність,ПСИХОМОТОРНА АКТИВНІСТЬ,ОБДАРОВАНІ ДІТИ
Кот М. Відродження національного хорового мистецтва: Добра ініціатива, яка має поширюватися!/ М. Кот (стр.79)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2011р.,N 1
Цікаві статті :
Стеблецький А. Л. Педагогічна спільність - творець освітнього середовища/ А. Стеблецький (стр.6-10) Кл.слова: освітнє середовище,педагогічна спільність,зворотній зв'язок
Козак Л. В. Методологічні засади інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи/ Л. В. Козак (стр.11-16) Кл.слова: педагогічна інновація,структура інноваційної діяльності,психологічні бар'єри
Захаріна Є. До проблеми оволодіння професіною термінологією майбутніми учителями фізичної культури/ Є. Захаріна (стр.17-22) Кл.слова: оздоровчо-виховна робота,термінологія професійної підготовки
Щербина О.А. Інформальна освіта викладачів вищих технічних навчальних закладів щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій/ О. А. Щербина (стр.22-26) Кл.слова: неперервна освіта,підвищення кваліфікації викладачів,інформаційно-комунікативні технології
Сліпчук В. Л. Професійна спрямованість навчання природничих дисциплін у медичному ліцеї/ В. Л. Сліпчук (стр.27-32) Кл.слова: медико-біологічна підготовка,критерії професійної спрямованості,природничі дисципліни
Лозко Г. С. Ноосферний та етноекологічний дискурс освіти в умовах трансгуманітарних викликів життю/ Г. С. Лозко (стр.42-49) Кл.слова: детернімант людини і природи,ентічна екологія,гуманітарні жисципліни
Мазур Т. Г. Наука і міф в освіті: контекст онтологічної рівності/ Т. Г. Мазур (стр.50-54) Кл.слова: наукова форма свідомості,позанаукова форма свідомості,отнологічна рівність
Семчук Н. І. Роль філософії освіти у формуванні педагогічного мислення/ Н. І. Семчук (стр.55-59) Кл.слова: ГУМАНІСТИЧНА ПЕДАГОГІКА,освітня політика,педагогічне мислення
Овсянкіна Л. А. Філософський аналіз сучасних інноваційних процесів у системі вищої освіти/ Л. А. Овсянкіна (стр.60-65) Кл.слова: інноваційні процеси,цінності освіти,інноваційний потенціал особистості
Кузьменко О. М. Інтеграційні процеси в науці та освіті: філософський аспект/ О. М. Кузьменко (стр.65-68) Кл.слова: системи і підсистеми в освіті,інтеграційні процеси
Олійник О. О. Сімейне профконсультування як новий вид діяльності сучасного вчителя/ О. О. Олійник (стр.70-73) Кл.слова: сімейний профконсультант,ШКІЛЬНА ОСВІТА
Терещенко М. В. Розвиток гендерних уявлень дошкільника в умовах основних інститутів соціалізації/ М. В. Терещенко (стр.74-78) Кл.слова: ґендерні уявлення,ґендерна ідентичність,маскулінність
Хоружа Л. Л. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа (стр.80-84) Кл.слова: інститут соціалізації,інтелектуалізація людини,інтегроване вивчення освіти
Коваль Т. І. Інтерактивні технології навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах/ Т. І. Коваль (стр.86-92) Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ,НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ,форми навчання
Майєр Н. В. Мотивація студентів до самостійного оволодіння іншомовним діловим писемним спілкуванням з використанням дистанційних технологій/ Н. В. Майєр (стр.93-96) Кл.слова: дистанційні технології,ділове писемне спілкування,навчально-пізнавальна діяльність
Чуфарлічева А. Ю. Навчання майбутніх вчителів англійської мови з використанням комп'ютерних вправ/ А. Ю. Чуфарлічева (стр.97-102) Кл.слова: текст реферативного типу,етапи текстової діяльності,комп'ютерні вправи
Кочубей Н. П. Інтерактивне навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи/ Н. П. Кочубей (стр.103-108) Кл.слова: діалогічне мовлення,ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ,ПОЧАТКОВА ШКОЛА
Богданець-Білоскаленко Н. І. Просвітницько-культурний вплив історичних трансформацій суспільства на формування особистості Я. Ф. Чепіги/ Н. І. Богданець-Білоскаленко (стр.110-114) Кл.слова: національні ідеї,самовиховання вчителя,національна школа
Регейло І. Ю. Підготовка фахівців за докторськими програмами у США/ І. Ю. Регейло (стр.116-121) Кл.слова: докторська підготовка,дослідницька робота,навчальні курси
Шапочкіна О. В. Неформальна освіта: зарубіжний досвід організації/ О. В. Шапочкіна (стр.122-125) Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА,неформальна освіта,заклади неформальної освіти
Мельник Н. І. Американський досвід організації дошкільної освіти: ґендерна соціалізація дітей/ Н. І. Мельник (стр.126-129) Кл.слова: статево-рольова ідентифікація,ґендерна соціалізація,соціальна компетентність
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Арцишевський, Роман Антонович
Назва : Методологічні засади гуманістичної педагогіки
Місце публікування : Укр. пед. журн./ Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ: Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 1. - С. 69-76 (Шифр 319835820/2015/1)
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
УДК : 37.017(477) + 37:001.32](477)Арцишевський
Предметні рубрики: Гуманістична педагогіка-- філософія людини
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гуманістична педагогіка--здібності--людина--мета--самовдосконалення--цінність--цілісність
Анотація: Метою статті є спроба визначити методологічні засади, на яких повинна вибудовуватися сучасна гуманістична педагогіка: головні положення філософії людини, в яких вона розкривається як найскладніший об’єкт пізнання, як вища цінність, як цілісна система, як істота, наділена здатністю до самовдосконалення і прагненням до самореалізації тощо.
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Семчук, Надія Іванівна
Назва : Роль філософії освіти у формуванні педагогічного мислення
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ: Едельвейс, 2011. - Вип. 1. - С. 55-59 (Шифр Н057263/2011/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37:172.4(082)/О-72
Автор(и) :
Назва : Освіта для миру = Edukacja dla pocoju : zbiór prac naukowych: у 2 т. : збірник наукових праць/ Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"; головний редактор Кремень В. Г. ; редкол.: Н. Г. Ничкало, В. П. Коцур, Ф. Шльосек. Том 1
Вихідні дані : Київ ; Переяслав-Хмельницький: ТОВ "Юрка Любченка", 2019
Кільк.характеристики :719 с
Колективи : Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"
Примітки : VIII науковий форум Україна - Польща 2019
ISBN, Ціна 978-617-7221-37-0: 100.00 грн.
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37:172.4(082) + 172.4(082
Предметні рубрики: Освіта-- Мир-- Філософські засади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта для миру--інтердисциплінарність освіти--гуманістична педагогіка--засади--наукова освіта--стратегія сталого розвитку--національно-патріотичне виховання
Зміст : Освіта як запорука миру: шлях до людини/ В. Кремень. Egzemplifikacje edukacji w dobie kultury śmierci/ B. Śliwerski. Цивілізаційна цінність миру в освітньому контексті/ В. Андрущенко. Гуманістичний потенціал генетичної психології в побудові мирного освітнього простору навчання і розвитку особистості/ С. Максименко. Cywilizacyjny i kulturowy wymiar wychowania dla pokoju/ F. Szlosek. Філософія толерантності: урок освіті для миру/ П. Саух, І. Саух. Wolność w życiu indywidualnym i społecznym. Inspiracje na podstawie veritatis splendor/ A. Solak. Освіта для миру/ О. Матвієнко. Законодавче регулювання професійного навчання державних службовців у сучасній Україні/ К. Ващенко. Інклюзія: філософія освіти для миру/ В. Засенко, Л. Прохоренко. Інтернаціоналізація і модернізація університетської освіти - запорука миру і соціального прогресу в Україні/ В. Коцур. Rożnorodność kulturowa. Impulsy pedagogiczne i antropologiczne dla praktyki edukacyjnej/ E. Przybylska. Педагогіка та освітологія: міждисциплінарність як критерії розмежування/ С. Сисоєва. Dialogue importance in the process of academic education and understanding of future pedagogues - changes (2006-2016)/ D. Jankowska. Компетентнісна спрямованість змісту шкільної природничої освіти як умова успішної соціалізації особистості/ О. Топузов, М. Головко. Оцінювання навчальних досягнень учнів за допомогою адаптивного тестування/ О. Ляшенко. Трансдисциплінарні когнітивні засоби підтримки наукових досліджень/ А. Гужвій, С. Гайко, М. Попова. Kształcenie dla pokoju w świetle paradygmatow dydaktyczych/ M. Groenwald. Освіта для миру крізь призму викладання шкільного курсу української літератури/ В. Гордієнко. Розвиток загальної дидактики і "дидактики географії" в Польщі/ Б. Чернов, К. Ковальська, Л. Воловик. Гуманістичні засади педагогіки в контексті освіти для миру/ М. Степаненко. Wychowanie dla pokoju cel i zadanie we wspołczesnej edukacji wczesnoszkolnej/ T. Janicka-Panek. Миротворча роль освіти у XXI столітті/ Е. Помиткін, Л. Помиткіна. Rozwoj oświaty dla pokoju na zasadach humanistycznej pedagogiki/ M. Kopsztejn. Гуманітарна освіта для миру: екзистенційно-герменевтичний контекст/ Г. Васянович, А. Щеглов. Гуманізація освітньої шкільної політики в Україні/ Н. Дічек. Професійний розвиток академічного персоналу в університетах Великої Британії: ціннісні компоненти стандартів/ І. Регейло. Specifics of child education in german pedagogy and its implementation possibilities to the modern pedagogical theory and practice of Ukraine/ N. Skotna, M. Klym. Features of lifelong guidance and counselling in the educational system of finland/ K. Kotun. Творче використання прогресивних ідей зарубіжного досвіду в педагогічній освіті України/ О. Кучай, Т. Кучай. Миробудівництво як концепт наукової освіти/ Р. Губань. Роль громадянської освіти в демократичних перетвореннях та консолідації суспільства (досвід Польщі й України)/ В. Лісничий, В. Дунець. Realizacja edukacji specjalizowanej o skierowaniu naukowym w działalności stem-laboratorium "MANLab"/ I. Slipuhina, N. Polihun, M. Halczenko. Теоретико-методологічні засади діагностики обдарованості: здобутки і перспективи/ М. Мельник. Антропологія інтелекту як біологічне підґрунтя освіти для миру/ М. Міленіна. Проектний підхід у науковій освіті: від теорії до практики сталого розвитку/ Г. Хоменко. Кафедра юнеско з наукової освіти: нові можливості для української освіти у контексті сталого розвитку/ Д. Свириденко. Рідномовна освіта як чинник збереження миру/ М. Вовк. Наукові проблеми економіки освіти в Україні: тенденції та досвід/ І. Грищенко, Т. Власюк. Гуманістична місія освіти: особистісний, національний і загальнолюдський виміри/ Г. Філіпчук. Патріотичне і громадянське виховання у власних межах/ І. Бех. Національна ідея як підґрунтя української освіти/ О. Нежива. Патріотичне виховання в сучасному світі: концепції та підходи/ Л. Коцур. Освіта для миру в умовах війни на Сході України/ В. Кушерець. Національно-патріотичне виховання молоді як основа громадянського суспільства/ Х. Гюлерче, В. Дудар, О. Ковтун. Соціально-емоційне навчання як умова попередження насильства серед підлітків/ Л. Дяченко. Освітній процес і дозвілля студентів та учнів Переясловського колегіуму/ В. Лоха, А. Лоха.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37:172.4(082)/О-72
Автор(и) :
Назва : Освіта для миру = Edukacja dla pocoju: Zbiór prac naukowych: у 2 т. : збірник наукових праць/ Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"; головний редактор Кремень В. Г. ; редкол.: Н. Г. Ничкало, В. П. Коцур, Ф. Шльосек. Том 2
Вихідні дані : Київ ; Переяслав-Хмельницький: ТОВ "Юрка Любченка", 2019
Кільк.характеристики :647 с
Колективи : Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"
Примітки : VIII науковий форум Україна - Польща 2019
ISBN, Ціна 978-617-7221-37-0: 100.00 грн.
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37:172.4(082) + 172.4(082
Предметні рубрики: Освіта-- Мир-- Філософські засади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта для миру--інтердисциплінарність освіти--гуманістична педагогіка--засади--наукова освіта--стратегія сталого розвитку--національно-патріотичне виховання--освіта--інформаційне суспільство--полікультурна освіта
Зміст : Edukaja dla pokoju w kontekście rozwoju zawodowego nauczyciela/ C. Plewka. Миротворча роль освіти у професійному та особистісному становлені майбутнього педагога/ О. Дубасенюк. Modele nauczania nauczycieli/ T. Walkowiak. Концепції розбудови педагогічної освіти в країнах Європейського Союзу на засадах нової філософії освіти/ Н. Лазаренко. Формування загальнолюдських цінностей майбутніх вчителів - основа освіти для миру/ Л. Хомич. Nauczyciel kreatorem kultury pokoju w środowisku szkolnym/ E. Wiśniewska. Професійний розвиток науково-педагогічних/дидактичних і педагогічних/дидактичних працівників закладів вищої освіти України і республіки Польща в контексті освіти для миру/ І. Андрощук. Реалізація гуманістичного підходу в професійній підготовці майбутніх учителів/ О. Курок, В. Зінченко. The values orientations of future teachers/ L. Orshanskyi. Сучасні підходи до гуманізації змісту професійної підготовки майбутнього педагога/ Г. Товканець. Poczucie odpowiedzialności zawodoweĵ pedagogȯw szkolnych/ Ĵ. E. Wierzeĵska. Професійний розвиток педагога в контексті освіти для миру/ О. Семеног. Технологія професійно-економічної підготовки вчителя: інноваційний аспект/ О. Падалка. Професійна етика педагога у контексті реалізації освітніх пріоритетів/ О. Шагаєва. Хмаро орієнтовані мережні інструменти підтримування освітніх досліджень у міжнародному просторі відкритої науки/ В. Биков, М. Шишкіна. Media a edukacja dla pokoju/ E. Sałata, J. Jarocka-Piesik. Професійна освіта у вимірах інформаційного суспільства/ Р. Гуревич, М. Кадемія. Електронний інформаційно-бібліографічний ресурс "Видатні педагоги України та світу" як основа професійної підготовки педагогів/ Л. Березівська. Соціально-педагогічний контекст безперервної освіти для миру у відкритому університеті в умовах інформаційного суспільства/ Л. Карташова, М. Кириченко, В. Олійник. Соціальна роль медіаосвіти в умовах глобалізаційно-інформаційних змін/ Г. Головченко. Соціальні медіа як інструмент освіти для миру/ К. Годлевська. Smart-освіта як інструмент розбудови миру, консолідації та професійного розвитку в інформаційному суспільстві/ В. Різник, А. Ігнасяк-Шульц, В. Крикун. Stem-освіта як приклад інтедисциплінарної взаємодії науки і мистецтва/ В. Бойчук, О. Бойчук. Утвердження гуманістичних цінностей у діяльності польських і українських діячів культури й освіти/ А. Кузьмінський. Українсько-польські проекти: регіональний досвід/ М. Носко, О. Проніков, Н. Терентьєва. Університтетські центри полоністики у розвитку міжкультурної компетентності майбутніх учителів/ А. Пугач, Н. Дівінська. Лемківська традиційна культура в контексті польських та українських реалій/ О. Бенч. Формування навичок іншомовної комунікації для діалогу представників різних культур в умовах інтернаціоналізації вищої освіти азійських країн/ Н. Пазюра. Розвиток педагогічної освіти для миру в Іспанії/ Н. Постригач. The culture of peace in adult education: its epistemological bases from the jesuit philosophy/ O. Zhizhko. Międzynarodowe konferencje oświaty dorosłych strategią utrwalania globalnego pokoju/ A. Tadeusz. Неформальна освіта різних категорій дорослого населення: теоретичні аспекти, методичні засади/ Л. Лук’янова, Л. Ващенко. Edukacla osǒb starszych a ich uczestnictwo w źyciu społeczym/ N. Pikuła. Неформальне навчання дорослих для демократичного громадянства у контексті освіти для миру: досвід розвинених країн/ О. Огієнко. Навчання дорослої людини миру на засадах розвитку її життєвих навичок/ О. Пєхота. Філософські засади деліберативного навчання дорослих громадян/ Я. Пилинський. Міжнародний досвід розвитку освіти дорослих/ О. Біда, І. Орос. Неперервна освіта дорослих: досвід країн ЄС/ О. Самойленко. Компетентність викладачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти у наданні учням першої психологічної допомоги/ Н. Сиско. Стратегічний розвиток освіти дорослих Австрії в умовах мирного співіснування/ М. Марусинець. Людський капітал у контексті освіти для миру/ Н. Ничкало. From sustainable development goals quality assurance in vocational education/ V. Radkevych, O. Radkevych. Освіта для миру у контексті знаннєвої дипломатії ООН: концепції, теоретичні ідеї, досвід упровадження/ Н. Авшенюк. Можливості застосування змішаного навчання у професійно-екстремальній підготовці фахівців з надзвичайних ситуацій/ М. Козяр. Підготовка пілотів до виконання завдань міжнародних миротворчих операцій як організаційно-педагогічна проблема/ О. Діденко, Т. Плачинда. Програма ООН із відновлення та розбудови миру у закладах професійної освіти Донецької і Луганської областей/ О. Бородієнко, В. Смаль, М. Биковський. Кореляція внутрішньої мовної політики США в епоху глобальної комунікації/ Н. Бідюк. Проблема підготовки фахівців з кібербезпеки у документах міжнародних організацій/ Б. Бистрова. Роль професійних об’єднань у підготовці сучасного фахівця/ Т. Фурсенко. Реалії інноваційного розвитку закладів професійної (професійно-технічної) освіти в Україні/ Л. Базиль, В. Орлов. Modernization of petroleum engineering education in terms of sustainable development tasks/ N. Tymkiv. Професійний розвиток майстрів виробничого навчання у контексті освіти для миру/ Є. Царьова.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)