Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=гуманітарні дисципліни<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
39(477)
У 45


   
    Українознавство в системі освіти міста Києва : збірник / Головне управління освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), Інститут Українознавства ; редактор: Петро Кононенко, Борис Жебровський. - Київ : Гранд, 1998. - 496 с. - ISBN 966-7118-18-5 : 50.00 грн., 10.00 грн., 25.00 грн., 19.94 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українознавство--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- ліцей -- дошкілля -- гуманітарні дисципліни
Дод.точки доступу:
Кононенко, Петро \редактор.\
Жебровський, Борис \редактор.\
Головне управління освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (КМДА)
Інститут Українознавства


Примірників всього: 5
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: З296477334/2017/1
   Газета

Зарубіжна література [Текст] : газета для вчителів та методистів зарубіжної літератури/ Національна академія педагогічних наук. - Київ : Шкільний світ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 1
Зміст:
Слово редактора / ред. О. Чмигова. - С.3
Кл.слова: Керролл Л., про нього, Керролл Л., Аліса в Країні Чудес, про твір
Забеліна, Оксана. Ювіляри зарубіжної літератури у 2017 році / О. Забеліна. - С.4-12
Кл.слова: літературний календар, 2017 р., ювілейні дати
Товкало, Мирослава. Дискусія щодо інтеграції шкільних курсів української і зарубіжної літератур / М. Товкало. - С.13-16
Кл.слова: інтегрування предметів, пілотні програми, говорити українською
Клочек, Григорій. Про час "Х" у реформуванні освіти / Г. Клочек. - С.17-21
Кл.слова: реформування освіти, зміст освіти, інтеграція предметів
Звернення науково-педагогічної спільноти, представників громадкості та всіх небайдужих до Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич. - С.22
Кл.слова: мовно-літературна освіта, інтеграція предметів, гуманітарна освіта
Ісаєва, Олена. Есей про інтеграцію шкільних курсів української та зарубіжної літератури / О. Ісаєва. - С.23
Кл.слова: інтеграція предметів, гібридна війна, антидержпвницька позиція
Мегедь, Ірина. Відкритий лист до учасників дискурсії "Література для читання VS шкільна програма з літератури" у рамках тематичного форуму "Освіта" форуму книговидавців у Львові / І. Мегедь. - С.24
Кл.слова: збереження курсу "Українська мова", збереження курсу "Зарубіжна література", значення художнього тексту
Ковбасенко, Юрій Іванович. Відкритий лист Міністу освіти та науки України Л. М. Гриневич / Ю. І. Ковбасенко, О. Каєнко, В. Ткаченко. - С.25
Кл.слова: інтеграція предметів, зарубіжна література в школі, статус самостійності предмету
Підсумкове повідомлення про проведення Всеукраїнського круглого столу "Шкільна літературна освіта: вчора, сьогодні, завтра". - С.26
Кл.слова: Всеукраїнський круглий стіл, Київ, 2016 р., гуманітарні дисципліни, інтеграція предметів
Резолюція учасників Всеукраїнського круглого столу "Шкільна літературна освіта: вчора, сьогодні, завтра". - С.27
Кл.слова: модернізація шкільної освіти, зміст навчальних програм, міжпредметні зв'язки
Вивчення зарубіжної літератури як засіб плекання українства. - С.28-29
Кл.слова: круглий стіл, Київ, 2016 р., літературна освіта, Ковбасенко Юрій, про виступ
Моторна, Зінаїда. Радійте життю. За романом Елеанор Портер "Полліанна". : зарубіжна література, 5-й клас / З. Моторна. - С.30-32
Кл.слова: план-конспект уроку, Портер Елеанор, Полліанна, про твір, аналіз твору
Чайковська, Наталя. Сильний людський характер в екстремальній ситуації. Анонімність головного героя оповідання Джека Лондона "Жага до життя" та її зв’язок з ідеєю твору : зарубіжна літератури, 6 клас / Н. Чайковська. - С.33-40
Кл.слова: план-конспект уроку, Лондон Джек, Жага до життя, про твір, аналіз твору
Луганська, Тетяна. Дружба й кохання у творі Олександра Гріна "Пурпурові вітрила". Цикл уроків : зарубіжна література, 7 клас / Т. Луганська. - С.41-54
Кл.слова: план-конспект уроків, Грін Олександр, Пурпурові вітрила, про твір, колористика
Луганська, Тетяна. Життєвий і творчий шлях Олександра Степановича Гріна. Олександр Грін і Україна. Повість-казка "Пурпурові вітрила" / Т. Луганська. - С.41-43
Кл.слова: план-конспект уроку, Грін Олександр, про нього, Грін Олександр, Пурпурові вітрила, про твір
Луганська, Тетяна. Ассоль і Грей. Духовний світ героїв повісті Олександра Гріна "Пурпурові вітрила" / Т. Луганська. - С.44-45
Кл.слова: план-конспект уроку, образ Ассоль, образ Грея
Луганська, Тетяна. Олександр Грін "Пурпурові вітрила". Шлях до щастя головних героїв. Символіка твору. Роль кольору в розкритті глибини внутрішнього світу Ассоль і Грея / Т. Луганська. - С.46-54
Кл.слова: план-конспект уроку, Грін Олександр, Пурпурові вітрила, про твір, кольористика
Варга, Наталія. Роман "Анна Кареніна" - художнє втілення "думки сімейної" : зарубіжна література, 10 клас / Н. Варга. - С.55-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, Толстой Л., Анна Кареніна, про твір, сімейні стосунки
Шекспір - великий поет і драматург доби Відродження : Зарубіжна література, 8 клас / Н. Барарєва. - С.65-72
Кл.слова: план-конспект уроків, Шекспір Вільям, про нього, аналіз творів
Барарєва, Наталія. В. Шекспір - великий поет і драматург доби Відродження. Розкриття особливостей ренесансного сприйняття кохання в сонетах / Н. Барарєва. - С.65-69
Кл.слова: план-конспект уроку, Шекспір Вільям, про творчість, ренесансне сприйняття кохання
Ткаченко, Оксана. Усепереможний голос любові : зарубіжна література, 8 клас / О. Ткаченко. - С.70-72
Кл.слова: план-конспект уроку, Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, ренесансне сприйняття кохання
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Замотаєва, Н.
    Розвиток культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів: психолого-педагогічні умови [Електронний ресурс] / Н. Замотаєва. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 1/2. - С. 50-56, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)5056. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
викладачі -- гуманітарні дисципліни -- військові навчальні заклади -- культуротворча компетентність -- культуротворчий підхід -- професійна компетентність
Анотація: У статті здійснено ґрунтовний аналіз теоретичних основ дослідження актуальної проблеми розвитку культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищого військового навчального закладу у системі післядипломної педагогічної освіти, доведено визначальну роль культуротворчості для формування компетентних військових педагогів-гуманітаріїв. Обґрунтовано сутність культуротворчої компетентності викладача гуманітарних дисциплін вищого військового навчального закладу, визначено її структуру та критерії розвитку. Встановлено, що серед психолого-педагогічних умов формування культуротворчої компетентності розглядають такі: створення сприятливого мікроклімату у навчальному середовищі, спрямованого на задоволення освітніх потреб особистості; налагодження діалогічної взаємодії усіх суб’єктів навчально-виховного процесу; використання активних технологій навчання. Їх реалізація забезпечить активізацію творчих можливостей, розвиток уяви, образного мислення, здатності до творчості викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


   
    Підсумкове повідомлення про проведення Всеукраїнського круглого столу "Шкільна літературна освіта: вчора, сьогодні, завтра" [Текст] // Зарубіжна література. - 2017. - N 1. - С. 26

Кл.слова (ненормовані):
Всеукраїнський круглий стіл, Київ, 2016 р. -- гуманітарні дисципліни -- інтеграція предметів

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Зимовець, О. А.
    Формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / О. А. Зимовець. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 3(11). - С. 112-126. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- гностичні уміння -- майбутні вчителі -- гуманітарні дисципліни -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформаційне суспільство
Анотація: У статті розглядається проблема формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах інформаційного суспільства. Автор надає визначення гностичних умінь учителів гуманітарних дисциплін та уточнює склад даних умінь з огляду на вимоги інформаційного суспільства. Визначається роль інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін та пропонується система вправ, спрямованих на їх формування з використанням ІКТ, в рамках розробленого автором спецкурсу «Використання ІКТ у професійній діяльності вчителів гуманітарних дисциплін».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

6.
В580804487/2022/1/2

    Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору [Текст] : науковий журнал / Східно-Європейський Інститут Психології. - Київ : Східно-Європейський Інститут Психології. - ISSN 2959-1953.
    Т.1 № 2 : Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. - [Б. м.] : Східно-Європейський Інститут Психології, 2022. - 274 с. - Б. ц.
    Зміст:
Бабич, Н. М. Пошук ресурсів для педагогів і родин, які виховують дітей з особливими потребами, в умовах воєнного стану / Н. М. Бабич, Г. В. Супрун. - С .8-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діти з особливими потребами, освіта в умовах війни, труднощі під час війни
Деркач, Л. М. Нагальні та невирішенні проблеми середньої і вищої школи України в умовах когнітивної війни / Л. М. Деркач, Г. М. Сіра. - С .21-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивна війна, освіта України, інноваційні підходи до навчання
Коваль, О. А. Структура типового практичного заняття на клінічній кафедрі терапевтичного профілю в умовах війни: особливості та оцінка ефективності / О. А. Коваль, П. О. Каплан. - С .35-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: клінічна кафедра, терапевтичний профіль, умови війни
Ніколайчук, Г. І. Парадигма української освіти в умовах війни: поради психолога / Г. І. Ніколайчук, О. О. Демчук. - С .43-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська освіта, емоційне вигорання, самоцінність
Сеньовська, Н. Л. Формування сучасного героїчного епосу й міфу як спосіб допомогти учням пережити колективну травму війни / Н. Л. Сеньовська, І. М. Нестайко. - С .51-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: колективна травма, патріотичне виховання, сублімація
Старєва, А. М. Організація роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми портебами в обмежених умовах / А. М. Старєва. - С .61-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особливі освітні потреби, інклюзивна освіта, обмежені умови
Харцій, О. М. Особливості прояву тривожно-депресивної симптоматики у студентів із зони бойових дій / О. М. Харцій. - С .73-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: тривожна-депресивна симптоматика, психокорекційні рекомендації, анамнестичні дані
Шапочка, К. А. Опанування англійської мови як засіб зняття стресу у молодших школярів із особливими освітніми потребами в умовах війни / К. А. Шапочка. - С .82-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: умови війни, стрес, англійська мова
Азатьян, В. І. Іншомовна підготовка майбутніх медичних фахівців у системі дистанційного навчання / В. І. Азатьян. - С .96-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: майбутні медичні фахівці, дистанційне навчання, цифрові технології
Біденко, Н. В. Формування професійних компетентностей з урахуванням очікувань стейкхолдерів як пріоритетне завдання підготовки майбутніх фахівців у галузі стоматології / Н. В. Біденко, О. І. Остапко, Т. В. Ватанха. - С .105-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійні компетентності, освітні програми, стейкхолдери
Гриценко, Н. Л. Реалізація принципу наступності допрофесійної та професійної підготовки майбутніх лікарів / Н. Л. Гриценко. - С .117-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, предметна компетентність, допрофесійна освіта
Макаренко, Н. М. Розвиток навичок самостійної роботи для покращення якості дистанційного навчання / Н. М. Макаренко. - С .131-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивні навички, мотивація, актуалізація
Підгорний, А. В. Забезпечення якості фундаментальної хімічної підготовки у контексті впровадження інноваційної освіти інженера: реалії та перспективи / А. В. Підгорний. - С .143-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фундаментальність в освіті, нові стандарти вищої освіти, засоби дистанційного онлайн-навчання
Шпак, В. П. Формування інформаційно-цифрової компетентності вчителів природничого напряму: діяльнісний складник / В. П. Шпак, О. В. Бардадим. - С .153-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діяльність, інформаційно-цифрова компетентність, природничий напрям
Vasylyshyna, N. "Case study" method and its application in teaching "business english" for international law specialty = Метод кейс-стаді та його застосування під час викладання ділової іноземної мови для спеціальності з міжнародного права / N. Vasylyshyna, R. Slobozhenko. - С .172-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ділова англійська мова, юридичні документи, переваги і недоліки
Гапоненко, Л. О. Рефлексивно-рольова ідентичність як індикатор та регулятор у навчальній взаємодії / Л. О. Гапоненко. - С .181-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сучасна освіта, інновації в навчальному процесі, здобувачі освіти
Гребінь-Крушельницька, Н. Ю. Автодидактичні принципиактивізації самоосвітньої діяльності студентів / Н. Ю. Гребінь-Крушельницька. - С .188-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоосвіта, автодидактика, самостійна робота
Котковець, А. Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для контролю сформованості англомовної лексичної компетентності майбутніх бакалаврів з прикладної механіки / А. Л. Котковець, Н. С. Нікітіна. - С .196-203. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лексична компетентність, інформаційно-комунікаційні технології, прикладна механіка
Мельник, Б. М. Цифрові технології у процесі змішаного навчання ортодонтії / Б. М. Мельник. - С .204-211. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: змішане навчання, ортодонтія, цифрові технології
Оніщенко, Т. Є. Етапи впровадження інформаційних технологій у сучасну освіту / Т. Є. Оніщенко, О. В. Рябоконь, О. О. Фурик. - С .212-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, впровадження, глобальний інформаційний простір
Перхайло, Н. А. Контекстне навчання у практичній підготовці бакалаврів соціальної роботи / Н. А. Перхайло. - С .221-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, контекстне навчання, інноваційні підходи
П’ятниця-Горпинченко, Н. К. Концепція системи адаптивного навчання в сучасних умовах / Н. К. П’ятниця-Горпинченко. - С .229-236. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: адаптивна система навчання, контроль знань, дистанційне навчання
Лисак, Л. К. Формування професійно-ціннісних орієнтацій у майбутніх фпхівців технічних вишів під час вивчення дисциплін гуманітарного циклу / Л. К. Лисак, В. А. Григор’єва, Т. К. Лисак. - С .238-247. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-ціннісні орієнтації, гуманітарні дисципліни, педагогічні технології
Локшин, В. С. Роль креативної складової в процесі формування професійної компетентності менеджерів соціокультурної діяльності / В. С. Локшин. - С .248-254. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна культура, творча активність, інноваційна спрямованість
Александрова, Н. М. Розвиток та удосконалення Soft Skills топ-менеджменту групи Raiffeisen Bank International / Н. М. Александрова, М. В. Александрова, Н. Л. Драб. - С .256-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальні навички, підвищення кваліфікації, тренінг
УДК


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)