Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=гуманітарні дисципліни<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 39(477)/У 45
Назва : Українознавство в системі освіти міста Києва : збірник
Вихідні дані : Київ: Гранд, 1998
Кільк.характеристики :496 с
Колективи : Головне управління освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), Інститут Українознавства
ISBN, Ціна 966-7118-18-5:
ДРНТІ : 03.27
УДК : 39(477)
Предметні рубрики: Українознавство
Примірники : всього : Ф3(2), ГП ЧЗ(1), ГП КС(1), Ф2(1)
Вільні : Ф3(2), ГП ЧЗ(1), ГП КС(1), Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зимовець О. А.
Назва : Формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 3(11). - С. 112-126. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/3). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--гностичні уміння--майбутні вчителі--гуманітарні дисципліни--інформаційно-комунікаційні технології--інформаційне суспільство
Анотація: У статті розглядається проблема формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах інформаційного суспільства. Автор надає визначення гностичних умінь учителів гуманітарних дисциплін та уточнює склад даних умінь з огляду на вимоги інформаційного суспільства. Визначається роль інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін та пропонується система вправ, спрямованих на їх формування з використанням ІКТ, в рамках розробленого автором спецкурсу «Використання ІКТ у професійній діяльності вчителів гуманітарних дисциплін».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : Підсумкове повідомлення про проведення Всеукраїнського круглого столу "Шкільна літературна освіта: вчора, сьогодні, завтра"
Місце публікування : Зарубіжна література. - 2017. - N 1. - С. 26 (Шифр З296477334/2017/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): всеукраїнський круглий стіл, київ, 2016 р.--гуманітарні дисципліни--інтеграція предметів
Знайти схожі

4.

Назва газети: Зарубіжна література -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Чмигова О. Слово редактора/ ред. О. Чмигова (стр.3) Кл.слова: Керролл Л., про нього,Керролл Л., Аліса в Країні Чудес, про твір
Забеліна О. Ювіляри зарубіжної літератури у 2017 році / О. Забеліна (стр.4-12) Кл.слова: літературний календар, 2017 р.,ювілейні дати
Товкало М. Дискусія щодо інтеграції шкільних курсів української і зарубіжної літератур/ М. Товкало (стр.13-16) Кл.слова: інтегрування предметів,пілотні програми,говорити українською
Клочек Г. Про час "Х" у реформуванні освіти/ Г. Клочек (стр.17-21) Кл.слова: реформування освіти,зміст освіти,інтеграція предметів
Звернення науково-педагогічної спільноти, представників громадкості та всіх небайдужих до Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич (стр.22) Кл.слова: мовно-літературна освіта,інтеграція предметів,гуманітарна освіта
Ісаєва О. Есей про інтеграцію шкільних курсів української та зарубіжної літератури/ О. Ісаєва (стр.23) Кл.слова: інтеграція предметів,гібридна війна,антидержпвницька позиція
Мегедь І. Відкритий лист до учасників дискурсії "Література для читання VS шкільна програма з літератури" у рамках тематичного форуму "Освіта" форуму книговидавців у Львові/ І. Мегедь (стр.24) Кл.слова: збереження курсу "Українська мова",збереження курсу "Зарубіжна література",значення художнього тексту
Ковбасенко Ю. І. Відкритий лист Міністу освіти та науки України Л. М. Гриневич/ Ю. І. Ковбасенко, О. Каєнко, В. Ткаченко (стр.25) Кл.слова: інтеграція предметів,зарубіжна література в школі,статус самостійності предмету
Підсумкове повідомлення про проведення Всеукраїнського круглого столу "Шкільна літературна освіта: вчора, сьогодні, завтра" (стр.26) Кл.слова: Всеукраїнський круглий стіл, Київ, 2016 р.,гуманітарні дисципліни,інтеграція предметів
Резолюція учасників Всеукраїнського круглого столу "Шкільна літературна освіта: вчора, сьогодні, завтра" (стр.27) Кл.слова: модернізація шкільної освіти,зміст навчальних програм,міжпредметні зв'язки
Вивчення зарубіжної літератури як засіб плекання українства (стр.28-29) Кл.слова: круглий стіл, Київ, 2016 р.,літературна освіта,Ковбасенко Юрій, про виступ
Моторна З. Радійте життю. За романом Елеанор Портер "Полліанна". / З. Моторна (стр.30-32) Кл.слова: план-конспект уроку,Портер Елеанор, Полліанна, про твір,аналіз твору
Чайковська Н. Сильний людський характер в екстремальній ситуації. Анонімність головного героя оповідання Джека Лондона "Жага до життя" та її зв’язок з ідеєю твору/ Н. Чайковська (стр.33-40) Кл.слова: план-конспект уроку,Лондон Джек, Жага до життя, про твір,аналіз твору
Луганська Т. Дружба й кохання у творі Олександра Гріна "Пурпурові вітрила". Цикл уроків/ Т. Луганська (стр.41-54) Кл.слова: план-конспект уроків,Грін Олександр, Пурпурові вітрила, про твір,колористика
Луганська Т. Життєвий і творчий шлях Олександра Степановича Гріна. Олександр Грін і Україна. Повість-казка "Пурпурові вітрила"/ Т. Луганська (стр.41-43) Кл.слова: план-конспект уроку,Грін Олександр, про нього,Грін Олександр, Пурпурові вітрила, про твір
Луганська Т. Ассоль і Грей. Духовний світ героїв повісті Олександра Гріна "Пурпурові вітрила"/ Т. Луганська (стр.44-45) Кл.слова: план-конспект уроку,образ Ассоль,образ Грея
Луганська Т. Олександр Грін "Пурпурові вітрила". Шлях до щастя головних героїв. Символіка твору. Роль кольору в розкритті глибини внутрішнього світу Ассоль і Грея/ Т. Луганська (стр.46-54) Кл.слова: план-конспект уроку,Грін Олександр, Пурпурові вітрила, про твір,кольористика
Варга Н. Роман "Анна Кареніна" - художнє втілення "думки сімейної"/ Н. Варга (стр.55-64) Кл.слова: план-конспект уроку,Толстой Л., Анна Кареніна, про твір,сімейні стосунки
Шекспір - великий поет і драматург доби Відродження/ Н. Барарєва (стр.65-72) Кл.слова: план-конспект уроків,Шекспір Вільям, про нього,аналіз творів
Барарєва Н. В. Шекспір - великий поет і драматург доби Відродження. Розкриття особливостей ренесансного сприйняття кохання в сонетах/ Н. Барарєва (стр.65-69) Кл.слова: план-конспект уроку,Шекспір Вільям, про творчість,ренесансне сприйняття кохання
Ткаченко О. Усепереможний голос любові/ О. Ткаченко (стр.70-72) Кл.слова: план-конспект уроку,Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір,ренесансне сприйняття кохання
Цікаві статті :
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Замотаєва Н.
Назва : Розвиток культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів: психолого-педагогічні умови [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 1/2. - С. 50-56. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)5056 (Шифр Н057263/2017/1/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)5056
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): викладачі--гуманітарні дисципліни--військові навчальні заклади--культуротворча компетентність--культуротворчий підхід--професійна компетентність
Анотація: У статті здійснено ґрунтовний аналіз теоретичних основ дослідження актуальної проблеми розвитку культуротворчої компетентності викладачів гуманітарних дисциплін вищого військового навчального закладу у системі післядипломної педагогічної освіти, доведено визначальну роль культуротворчості для формування компетентних військових педагогів-гуманітаріїв. Обґрунтовано сутність культуротворчої компетентності викладача гуманітарних дисциплін вищого військового навчального закладу, визначено її структуру та критерії розвитку. Встановлено, що серед психолого-педагогічних умов формування культуротворчої компетентності розглядають такі: створення сприятливого мікроклімату у навчальному середовищі, спрямованого на задоволення освітніх потреб особистості; налагодження діалогічної взаємодії усіх суб’єктів навчально-виховного процесу; використання активних технологій навчання. Їх реалізація забезпечить активізацію творчих можливостей, розвиток уяви, образного мислення, здатності до творчості викладачів гуманітарних дисциплін вищих військових навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : В580804487/2022/1/2
Назва : Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору: науковий журнал/ Східно-Європейський Інститут Психології. Т.1 № 2: Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору
Вихідні дані : , 2022
Кільк.характеристики :274 с
ISSN: 2959-1953
Ціна : Б.ц.
УДК : 378(477)(082)
Зміст : Пошук ресурсів для педагогів і родин, які виховують дітей з особливими потребами, в умовах воєнного стану/ Н. М. Бабич, Г. В. Супрун. Нагальні та невирішенні проблеми середньої і вищої школи України в умовах когнітивної війни/ Л. М. Деркач, Г. М. Сіра. Структура типового практичного заняття на клінічній кафедрі терапевтичного профілю в умовах війни: особливості та оцінка ефективності/ О. А. Коваль, П. О. Каплан. Парадигма української освіти в умовах війни: поради психолога/ Г. І. Ніколайчук, О. О. Демчук. Формування сучасного героїчного епосу й міфу як спосіб допомогти учням пережити колективну травму війни/ Н. Л. Сеньовська, І. М. Нестайко. Організація роботи команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми портебами в обмежених умовах/ А. М. Старєва. Особливості прояву тривожно-депресивної симптоматики у студентів із зони бойових дій/ О. М. Харцій. Опанування англійської мови як засіб зняття стресу у молодших школярів із особливими освітніми потребами в умовах війни/ К. А. Шапочка. Іншомовна підготовка майбутніх медичних фахівців у системі дистанційного навчання/ В. І. Азатьян. Формування професійних компетентностей з урахуванням очікувань стейкхолдерів як пріоритетне завдання підготовки майбутніх фахівців у галузі стоматології/ Н. В. Біденко, О. І. Остапко, Т. В. Ватанха. Реалізація принципу наступності допрофесійної та професійної підготовки майбутніх лікарів/ Н. Л. Гриценко. Розвиток навичок самостійної роботи для покращення якості дистанційного навчання/ Н. М. Макаренко. Забезпечення якості фундаментальної хімічної підготовки у контексті впровадження інноваційної освіти інженера: реалії та перспективи/ А. В. Підгорний. Формування інформаційно-цифрової компетентності вчителів природничого напряму: діяльнісний складник/ В. П. Шпак, О. В. Бардадим. "Case study" method and its application in teaching "business english" for international law specialty/ N. Vasylyshyna, R. Slobozhenko. Рефлексивно-рольова ідентичність як індикатор та регулятор у навчальній взаємодії/ Л. О. Гапоненко. Автодидактичні принципиактивізації самоосвітньої діяльності студентів/ Н. Ю. Гребінь-Крушельницька. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для контролю сформованості англомовної лексичної компетентності майбутніх бакалаврів з прикладної механіки/ А. Л. Котковець, Н. С. Нікітіна. Цифрові технології у процесі змішаного навчання ортодонтії/ Б. М. Мельник. Етапи впровадження інформаційних технологій у сучасну освіту/ Т. Є. Оніщенко, О. В. Рябоконь, О. О. Фурик. Контекстне навчання у практичній підготовці бакалаврів соціальної роботи/ Н. А. Перхайло. Концепція системи адаптивного навчання в сучасних умовах/ Н. К. П’ятниця-Горпинченко. Формування професійно-ціннісних орієнтацій у майбутніх фпхівців технічних вишів під час вивчення дисциплін гуманітарного циклу/ Л. К. Лисак, В. А. Григор’єва, Т. К. Лисак. Роль креативної складової в процесі формування професійної компетентності менеджерів соціокультурної діяльності/ В. С. Локшин. Розвиток та удосконалення Soft Skills топ-менеджменту групи Raiffeisen Bank International/ Н. М. Александрова, М. В. Александрова, Н. Л. Драб.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)