Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дезадаптація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
1.
Шифр: І426210053/2016/2
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2016р. № 2
Зміст:
Бойчук, П. М. Державна атестація з педагогіки - важливий складник визначення професіоналізму випускника педагогічного коледжу / П. М. Бойчук. - С.3-7
Кл.слова: вища освіта, молодший спеціаліст
Кущ, О. М. Юзабіліті персонального веб-ресурсу педагога / О. М. Кущ. - С.8-11
Кл.слова: юзабіліті-аналіз, персональний сайт, блог
Москалик, Г. Ф. Проблеми функціонування освіти об'єднаних територіальних громад в умовах децентралізації / Г. Ф. Москалик. - С.12-14
Кл.слова: коефіцієнт чиновника, біосферний регіон, об'єднана територіальна громада
Сас, Н. М. Застосування системного підходу у професійній підготовці майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управління / Н. М. Сас. - С.15-17
Кл.слова: професійна освіта, стандарти
Курок, В. П. Обгрунтування змісту та структури інтегрованих технічних дисциплін у процесі підготовки майбутніх учителів технологій / В. П. Курок. - С.18-21
Кл.слова: інтеграція, технічна підготовка
Бочевар, А. Г. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб підвищення ефективності навчального процесу У ВНЗ / А. Г. Бочевар. - С.22-24
Кл.слова: умови застосування ІКТ, властивості ІКТ, дидактичні функції ІКТ
Рой, С. Д. Специфіка використання індивідуальних освітніх траєкторій у ВНЗ / С. Д. Рой. - С.25-26
Кл.слова: індивідуалізоване навчання, зміст навчання, засоби навчання
Крамаренко, А. М. Авторський курс "Ноосферна освіта еколого орієнтованого вчителя початкової школи" як складова підвищення якості / А. М. Крамаренко. - С.27-31
Кл.слова: екологічні цінності, екологічна педагогіка
Ярова, Т. П. Формування пізнавального інтересу до образотворчого мистецтва у майбутніх учителів початкових класів / Т. П. Ярова. - С.32-35
Кл.слова: характерні особливості, основні стадії, нетрадиційні техніки малювання
Прокопенко, Ю. С. Аспекти підготовки майбутніх учителів фізичної культури при вивченні дисципліни "Настільний теніс з метою навчання" / Ю. С. Прокопенко. - С.36-39
Кл.слова: професійна підготовка, інноваційні технології, проектна діяльність
Марчук, С. С. Педагогічна олімпіада: традиції формування творчої особистості майбутнього вчителя в умовах коледжу / С. С. Марчук. - С.40-44
Кл.слова: студентська олімпіада, педагогіка, творчий студент
Олійник, І. О. Психолого-педагогічні основи вчительської любові / І. О. Олійник. - С.45-48
Кл.слова: педагогічна любов, дюбов до дітей
Грисенко, Л. П. Дезадаптація студентів першого курсу: психологічний аспект / Л. П. Грисенко. - С.49-52
Кл.слова: адаптація, психологічне здоров'я, самооцінка
Московець, Л. П. Гуманізація педагогічного спілкування як шлях формування комунікативної компетентності майбутніх педагогів / Л. П. Московець. - С.53-56
Кл.слова: гуманізм, гуманізація освіти, механізм перцепції
Деркач, В. В. Пріоритети сучасної лінгводидактики вищої школи / В. В. Деркач. - С.57-59. - іннваційні технології
Кл.слова: когнітивістика, методика
Самусь, Л. И. Происхождение рек и озер Украины и Западной Европы в лингвонародоведческом аспекте / Л. И. Самусь. - С.60-62
Кл.слова: гидронимия, топонимы, этнография
Кулікова, Т. В. Функціонально-стилістичне навантаження компаративів у романі В. Підмогильного "Місто" / Т. В. Кулікова. - С.63-66
Кл.слова: ідеостиль, лінгвістика, художній стиль
Солодовникова, Л. Г. Формування професійних навичок керівника дитячого хореографічного колективу / Л. Г. Солодовникова. - С.67-69
Кл.слова: педагогічна майстерність
Ціпов’яз, А. Т. Особливості методики тренувань у городковому спорті / А. Т. Ціпов’яз, М. П. Севрюк, Т. І. Кудряшова. - С.70-72
Кл.слова: технічна підготовка, фізичні якості
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Кобильченко, Вадим.
    Адаптаційний потенціал особистості як внутрішній чинник успішної адаптації молодших школярів із порушенням зору / В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2019. - № 3(91). - С. 64-75 . - ISSN 2307-4876

Кл.слова (ненормовані):
соціальна адаптація -- адаптивність -- шкільна дезадаптація

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

3.


    Роденко, О.
    Адаптація та дезадаптація [Текст] : Соціальна адаптація дитини в шкільному просторі / О. Роденко // Психолог. - Київ : Шкільний світ, 2018. - № 3/4. - С. 68-75


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Роденко, О.
    Адаптація та дезадаптація [Текст] : Соціальна адаптація дитини в шкільному просторі / О. Роденко // Психолог. - Київ : Шкільний світ, 2018. - № 1/2. - С. 84-91

Кл.слова (ненормовані):
дезадаптованість -- криза підліткового віку -- емоційна сфера підлітків

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф3


Знайти схожі

5.
37.013.42
К 20


    Капська, Алла Йосипівна.
    Актуальні проблеми соціально-педагогічної роботи : модульний курс дистанційного навчання / А. Й. Капська, О. В. Безпалько, Р. Х. Вайнола. - Київ : Науковий світ, 2001. - 129 с. - ISBN 966-7820-99-8 : 3.00 грн.
викладач КУ
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціально-педагогічна робота--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
характеристика соціального педагога -- соціальне становлення молоді -- робота з сім'єю -- соціальна дезадаптація -- девіації дітей -- інваліди -- сироти -- вулична робота -- ігрові техніки -- дитячі літні табори
Дод.точки доступу:
Безпалько, О. В.
Вайнола, Р. Х.


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

6.
376-053.2
Д 11


   
    Діти з особливими потребами в освітньому просторі : збірник матеріалів V Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології, 10-11 жовтня 2019 року / Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Київ : Симоненко, 2019. - 254 с. - Б. ц.
    Зміст:
Адамюк, Наталія Борисівна. До питання підготовки освітнього перекладача жестової мови / Н. Б. Адамюк. - С .7
Бабяк, Ольга Олексіївна. Психолого-педагогічний супровід дітей з ооп: оцінювання прогресу розвитку дитини / О. О. Бабяк. - С .10
Баранець, Інна Володимирівна. Особливості організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми старшого дошкільного віку із моторною алалією в умовах компетентнісного підходу / І. В. Баранець. - С .13
Баташева, Наталія Івавнівна. Розуміння емоцій як умова успішної адаптації дітей з когнітивними порушеннями до школи / Н. І. Баташева. - С .16
Блеч, Ганна Олександрівна. Навчання української мови школярів з інтелектуальними порушеннями / Г. О. Блеч. - С .19
Бобренко, Інна Всеволодівна. Організація занять з формування безпечної поведінки учнів з порушеннями інтелектуального розвитку / І. В. Бобренко. - С .22
Бужинецька, Ксенія Борисівна. Теоретичний аналіз проблеми мотивації в психології / К. Б. Бужинецька. - С .25
Гладченко, Ірина Вікторівна. Сучасні технологічні вектори корекційної ритміки / І. В. Гладченко. - С .28
Грибань, Галина Віталіївна. Складові діагностики порушень синтаксичного компоненту мовлення молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення / Г. В. Грибань. - С .32
Данілавічютє, Еляна Анатоліївна. Особливі мовленнєві потреби: технологія індикації, аналізу, моделювання освітнього простору / Е. А. Данілавічютє. - С .34
Добровольська, Лариса Пантеліївна. Особливості та корекція емоційної сфери дошкільників з порушенням мови / Л. П. Добровольська, Н. О. Лєзіна, І. С. Третякова. - С .38
Довгопола, Катерина Станіславівна. Цілі і завдання програм раннього втручання у роботі з родиною незрячої дитини / К. С. Довгопола. - С .41
Дорошенко, Олена Миколаївна. Сучасні бачення формування готовності вчителів початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища / О. М. Дорошенко. - С .44
Дробот, Олена Анатоліївна. Формування англомовної лексичної компетентності учнів з порушеннями слуху / О. А. Дробот. - С .48
Єзерська, Наталія Валеріївна. Організаційні чинники психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами / Н. В. Єзерська. - С .52
Жук, Валентина Володимирівна. Раннє втручання у системі супроводу дітей з порушеннями слуху / В. В. Жук. - С .54
Замашкіна, Ольга Дмитрівна. Реалізація волонтерської ініціативи у допомозі родинам з дітьми з особливими потребами / О. Д. Замашкіна. - С .61
Замша, Анна Володимирівна. До проблеми навчання дітей із порушеннями слуху читанню англомовних текстів / А. В. Замша. - С .61
Ільяна, Валентина Михайлівна. Визначення актуального рівня розвитку фонематичних процесів як одного з показників готовності до оволодіння читанням / В. М. Ільяна. - С .64
Кутеньова, Наталія Борисівна. Входження дітей з емоційними порушеннями в інклюзивний простір дошкільного закладу / Н. Б. Кутеньова. - С .67
Кабельнікова, Наталія Володимирівна. Можливості використання системи "інтерактивна підлога" у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами / Наталія Володимирівна Кабельнікова. - С .70
Квітка, Наталія Олегівна. Арт-терапевтичні технології в процесі інклюзивного навчання / Н. О. Квітка. - С .73
Кирста, Наталія Романівна. Тьюторство як форма педагогічного супроводу дитини з ООП / Н. Р. Кирста. - С .77
Клопота, Євгеній Анатолійович. Соціально-психологічні засоби створення позитивного образу людини з особливими потребами в сучасному суспільстві / Є. А. Клопота. - С .79
Кобильченко, Вадим Володимирович. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами в освітньому просторі / В. В. Кобильченко. - С .81
Колишкін, Олександр Володимирович. Сучасні підходи до визначення рухових особливостей і можливостей осіб з інтелектуальними порушеннями / О. В. Колишкін. - С .84
Колодич, Оксана Богданівна. Професійні якості психологів для фахової діяльності в інклюзивному освітньому просторі / О. Б. Колодич. - С .87
Кондратенко, Світлана Вікторівна. Формування культурної компетентності у дітей з порушеннями зору / С. В. Кондратенко. - С .90
Конончук, Антоніна Іванівна. Особливості сімей, які мають дітей з особливими потребами / А. І. Конончук. - С .94
Костенко, Тетяна Миколаївна. Соціально-психологічна адаптація та реабілітація дітей з порушеннями зору / Т. М. Костенко, Г. П. Самборська. - С .96
Костіна, Валентина Вікторівна. Професійна підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в інклюзивному освітньому середовищі / В. В. Костіна. - С .99
Крижановська, Т. В. Інклюзивна освіта як засіб реабілітації дітей з особливими освітніми потребами / Т. В. Крижановська. - С .104
Кузнецова, Тетяна Григорівна. Формування міжособистісних стосунків старших учнів з інтелектуальними порушеннями / Т. Г. Кузнецова. - С .107
Купрас, Віра Василівна. Реалізація освітніх технологій в новій українській школі для дітей з порушеннями зору / В. В. Купрас. - С .110
Лавріненко, Лідія Іванівна. Сім’я як важливий чинник соціалізації дітей з особливими освітніми потребами / Л. І. Лавріненко. - С .113
Лапін, Андрій Володимирович. Структура особливих освітніх потреб / А. В. Лапін. - С .116
Легкий, Олег Михайлович. Особливості формування компетентності в галузі природничих науку дітей з порушеннями зору / О. М. Легкий. - С .120
Лещій, Наталія Петрівна. Психолого-педагогічна характеристика дітей зі складними порушеннями розвитку / Н. П. Лещій. - С .123
Логінова, Аліна Вікторівна. Дослідження передумов формування навички читання у дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення / А. В. Логінова. - С .126
Лопатинська, Наталія Анатоліївна. Досвід використання мікрополяризаціїу корекційно-розвитковій роботі з дітьми із тяжкими порушеннями мовлення / Н. А. Лопатинська. - С .130
Маймуренко, Н. А. Особливості організації корекційної роботи у дітей з раннім дитячим аутизмом в умовах відділення медико-соціальної реабілітації / Н. А. Маймуренко, М. Л. Піщанська. - С .133
Мартинчук, Олена Валеріївна. Проблема кадрового забезпечення інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Мартинчук. - С .136
Мартинюк, Зоряна Степанівна. Сучасні підходи до методики корекції дизорфографічних помилок у школярів з тяжкими порушеннями мовлення молодшої ланки навчання / З. С. Мартинюк. - С .139
Махоня, Вадим Ігорович. До проблеми проявів дисграфії у молодших школярів / В. І. Махоня. - С .143
Мякушко, Оксана Іванівна. Особливості психолого-педагогічного супроводу батьків дітей з порушеннями інтелектуального розвитку / О. І. Мякушко. - С .146
Нагорна, Олена Василівна. Інклюзія як сучасна модель розвитку освіти в Україні / О. В. Нагорна. - С .150
Недозим, Інна Вікторівна. Особливості соціального розвитку дітей з розладами аутистичного спектра / І. В. Недозим. - С .153
Новгородський, Руслан Григорович. Співробітництво як основа в процесі інтегрування дитини з особливими освітніми потребами / Р. Г. Новгородський. - С .156
Овдієнко, Ірина Михайлівна. Особливості організації інклюзивної освіти в закладі середньої освіти / І. М. Овдієнко. - С .159
Омельченко, Ірина Миколаївна. Психологічні механізми усвідомленої комунікативної діяльності дошкільника із затримкою психічного розвитку / І. М. Омельченко. - С .161
Омельченко, Марина Сергіївна. Становлення професійної свідомості корекційного педагога на різних етапах професіоналізації / М. С. Омельченко. - С .165
Орлов, Олег Вікторович. Чому ми помічаємо особливі потреби третини дітей, а всіх інших - ігноруємо? / О. В. Орлов. - С .168
Піканова, Наталія Володимирівна. Гра, як метод соціалізації дошкільника з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах / Н. В. Піканова. - С .170
Пінчук, Любов Василівна. Музичне мистецтво як спосіб інтеграції незрячих та слабозорих дітей в суспільстві на прикладі школи мистецтв при чернігівському музичному коледжі ім. Л. М. Ревуцького. Проблеми, шляхи вирішення / Л. В. Пінчук. - С .172
Почкун, Ю. О. Труднощі підготовки аутистичних дітей до навчальної діяльності / Ю. О. Почкун. - С .178
Прохоренко, Леся Іванівна. Когнітивні порушення у дітей: аналіз проблеми / Л. І. Прохоренко. - С .181
Рібцун, Юлія Валентинівна. Шляхи формування мотиваційної основи логокомпенсаційної роботи з молодшими школярами в освітньому просторі НУШ / Ю. В. Рібцун. - С .185
Романенко, Оксана Вікторівна. Сучасні підходи до психодіагностики дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Романенко. - С .188
Сильченко, Вікторія Володимирівна. Ігри в обстеженні мовлення дітей логопатів / В. В. Сильченко. - С .192
Сікора, Наталія Валеріївна. Педагогічні орієнтири формування соціальної компетентності у дітей з порушенням зору / Н. В. Сікора. - С .196
Скок, Алла Георгіївна. Модель підготовки психологів до роботи в умовах інклюзивної освіти / А. Г. Скок. - С .199
Сухіна, Ірина Вячеславівна. Особливості психологічної адаптації до шкільного навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку / І. В. Сухіна. - С .202
Товстоган, Володимир Святославович. Шляхи удосконалення підготовки вчителів до співпраці з батьками дітей у системі інклюзивної та спеціальної освіти / В. С. Товстоган. - С .205
Тороп, К. С. Особливості готовності дитини з порушеннями інтелектуального розвитку до навчання у школі / К. С. Тороп. - С .208
Трикоз, Сніжана Валеріївна. Особливості сенсорного розвитку у дітей з комплексними порушеннями розвитку / С. В. Трикоз. - С .212
Трофименко, Людмила Іванівна. Виявлення особливостей лексичної сторони мовлення у дітей молодшого шкільного віку з позицій психолінгвістичного підходу / Л. І. Трофименко. - С .215
Турко, Богдана Богданівна. Загальна характеристика професії асистента вчителя в Канаді / Б. Б. Турко. - С .218
Федорова, Наталія Володимирівна. Гуманістична педагогічна позиція майбутнього логопеда як ціннісно-смислова основа професійної компетентності / Н. В. Федорова. - С .221
Фера, Світлана Володимирівна. Соціально-психологічні проблеми адаптації сім’ї до виховання дитини з особливими освітніми потребами / С. В. Фера. - С .225
Фурдуй, Світлана Борисівна. Соціалізація дитини з обмеженими можливостями як філософська та соціально-педагогічна проблема / С. Б. Фурдуй. - С .228
Хохліна, Олена Петрівна. Закономірності розвитку як проблема психологічних засад педагогічного впливу на дітей з особливими освітніми потребами / О. П. Хохліна. - С .231
Чеботарьова, Олена Валентинівна. Реалізація компетентісного підходу у навчанні школярів з порушеннями інтелектуального розвитку / О. В. Чеботарьова. - С .234
Чупахіна, Світлана Василівна. Партнерська взаємодія вчителя в інклюзивному інформаційному просторі сучасної школ / С. В. Чупахіна. - С .238
Шевцов, Андрій Гаррієвич. Психологія соціальної адаптації молоді з порушеннями функцій опорно-рухового аппарату / А. Г. Шевцов, І. В. Чухрій. - С .242
Яковлева, Світлана Дмитрівна. Дезадаптація підлітків як наслідок відсутності психологічного комфорту у взаємовідносинах з батьками / С. Д. Яковлева. - С .247
Ярмола, Наталія Анатоліївна. Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Н. А. Ярмола. - С .250
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--З’їзди і конференції

Анотація: Автори матеріалів конгресу діляться проблемами наукових досліджень з інклюзивної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка

Дод.точки доступу:
Тьюторство
Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.


    Грисенко, Л. П.
    Дезадаптація студентів першого курсу: психологічний аспект [Текст] / Л. П. Грисенко // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2016. - № 2. - С. 49-52

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- психологічне здоров'я -- самооцінка

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

8.
Шифр: Д165052/2010/4
   Газета

Дитячий садок. Бібліотека [Текст]. Бібліотека "Шкільного світу". - Київ : Редакції газет з дошкільної та початкової освіти, 2007 - . - Виходить кожного кварталу. - Видання є додадком до Дитячий садок : комплект
2010р. № 4
Зміст:
Кочерга, Олександр. Психофізіологія шестирічних першокласників і адаптація до школи / О. Кочерга. - С.1-128
Кл.слова: фізичні особливості тіла, психодіагностика, дезадаптація
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
373.3.018.26(477)
Р 28


    Рашковська, І.
    Допомога батькам у вихованні дітей з розладами у поведінці / Ілона Рашковська // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 5. - С. 46–49. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Взаємодія батьків та вчителів--діти з розладами у поведінці--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
взаємодія батьків та вчителів -- робота з батьками -- діти з розладами у поведінці -- дезадаптація -- рекомендації батькам -- конфліктні ситуації -- гіперактивність -- початкова школа
Анотація: У статті розглянуто причини труднощів дітей з розладами поведінки, значення взаємодії батьків та вичтелів школи, аби запобігти шкільній дезадаптаці. Також надано рекомендації батькам щодо створення умов для ефективного навчання та розвитку учнів початкової школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Володарська, О.
    Емоційна дезадаптація [Текст] : Особливості дітей молодшого шкільного віку в закладах інтернатного типу / О. Володарська // Соціальний педагог. - Київ : Шкільний світ, 2015. - N 3. - С. 14-17

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)