Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дезінформація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 07:070.16(075)/О-72
Назва : Освітні практики із запобігання інфодермії, або Як не ізолюватися від правди : навчальний посібник . -2-е видання, стереотипне
Вихідні дані : Київ: АУП, 2020
Кільк.характеристики :68 с
Колективи : USAID, Академія Української Преси, Інтерньюз-Україна, Центр вільної преси
ISBN, Ціна 978-617-7370-11-5: 30.00 грн.
ДРНТІ : 19
УДК : 07:070.16(075) + 070.16(075)
Предметні рубрики: Медіаграмотність-- Медіаосвіта-- Медіатехногії-- Інфодемія
Пандемія-- Короавірус-- COVID-19
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дезінформація--фейки--паніка--пандемія--соціальні медіа--covid-19--ментальне здоров’я--клікбейт--сенсація--мова ворожнечі--мізінформація--пропаганда--громадянська освіта
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 070.16:004.056(07/В 16-197426266
Автор(и) : Вальорська М., Аґнєшка
Назва : Діпфейк та дезінформація : практичний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр вільної преси, 2020
Кільк.характеристики :36 с
Колективи : Fridrich Nauman Foundation, Академія Вільної Преси
Примітки : Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ISBN, Ціна 978-617-7370-15-3: Б.ц.
ДРНТІ : 19.71 + 20
УДК : 070.16:004.056(07) + 004.056(07)
Предметні рубрики: Дезінформація
Кібербезпека
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кібербезпека--cybersecurity--штучний інтелект--artificial intelligence--дезінформація--misinformation--чіпфейк--chipfeke--діпфейк--dipfeyk--маніпуляція--manipulation--social networks--соціальні мережі--медіаграмотність--media literacy--критичне мислення--critical thinking
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 32.019.51/Д 37
Автор(и) : Дубов Д. В., Баровська А. В., Каздобіна Ю. К.
Назва : Деструктивні впливи та негативні наративи: Інструменти виявлення та протидії : методчні матеріали
Вихідні дані : Київ: УФБС, 2020
Кільк.характеристики :60 с
Колективи : Українська фундація безпекових студій
ISBN, Ціна 978-617-7315-38-8: 35.00 грн.
ДРНТІ : 11
УДК : 32.019.51
Предметні рубрики: Політика-- Впливи та переконання-- Протидія впливам
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): впливи--influences--медіаграмотність--media literacy--дезінформація--misinformation--соціальні мережі--social networks--цифровий простір--digital space--наративи--narratives
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП КС(4)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП КС(4)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.774(075)/О-75
Автор(и) : Быченок Н. Н., Дзюба Т. М., Рось А. А., Витковский В. В.
Назва : Основы информационной борьбы : учебник для подготовки слушателей иностранных государств
Вихідні дані : Киев, 2014
Кільк.характеристики :265 с
Колективи : Национальный университет обороны Украины имени Ивана Черняховского
Ціна : 10.00 грн.
ДРНТІ : 04
УДК : 316.774(075)
Предметні рубрики: Передача інформації-- Інформаційна безпека
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні війни--інформаційна боротьба--інформаційна загроза--інформаційна зброя--дезінформація
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 070.16:316.776.23/Я 44
Назва : Як російський інформаційний корабель пішов на... Наративи пропаганди під час повномасштабної війни : суспільно-політичне видання
Вихідні дані : Київ: Саміт-Книга, 2023
Кільк.характеристики :488 с
Колективи : Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки
ISBN, Ціна 978-966-986-640-0: 200.00 грн.
ДРНТІ : 19 + 04
УДК : 070.16:316.776.23 + 316.776.23
Предметні рубрики: Засоби масової інформації-- Дезінформація-- "Жовта" преса
Комунікація-- Вплив мас-медіа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методи пропаганди--інформаційні війська--окуповані території--інформаційна війна--повномасштабне вторгнення
Анотація: До збірника увійшли вибрані матеріали щоденних дайджестів російських фейків і пропаганди, підготовлені Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при Міністерстві культури та інформаційної політики. Матеріали книги день за днем висвітлюють хроніку інформаційної війни: від початку повномасштабного вторгнення 24 лютого 2022-го до кінця листопада 2023 року. Видання адресоване всім, хто досліджує наративи і методи кремлівської пропаганди, історикам російсько-української війни, а також правоохонним органам, які розслідують інформаційну агресію Росії.
Примірники : всього : ГП КС(13), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП КС(12), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зражевська, Ніна, Заіка, Вікторія
Назва : Як змінилася робота українського журналіста під час війни
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Вип. 1. - С. 68-77. - DOI 10.28925/2524-2644.2023.159 (Шифр І254815328/2023/1). - DOI 10.28925/2524-2644.2023.159
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): журналіст на війні--дезінформація--інформаційна політика--інформаційна війна--стандарти журналістики--медіа--аудиторія
Анотація: Журналістика і війна або журналістика в умовах війни – це особливий тип журналістики, специфічної медіакомунікації, яка спрямована на висвітлення військових конфліктів. Україна сьогодні бере безпосередню участь у війні, тому дуже важливо дослідити зміни, які відбулись в журналістиці протягом військового протистояння України і російської федерації. У статті було проаналізовано, як змінилася робота українського журналіста в умовах війни з точки зору як аудиторії, так і самих журналістів. Головні акценти зосереджено на аналізі професійних навичок журналістів, які трансформуються під впливом війни і накладають на журналістів багато відповідальності й обмежень, та специфіки інформаційної війни як другого фронту. Журналістська діяльність в умовах війни проаналізована з погляду соціальної відповідальності та боротьби за інформаційний простір в умовах пропаганди і фейків, які є невід’ємною складовою частиною боротьби за перемогу. Дезінформація та поширення фейкових новин, які є інструментами суспільно-політичного та воєнного протистояння, також стали предметами цього дослідження. Отримувачам новинних повідомлень важливо розвивати вміння критично мислити, перевіряти факти, аналізувати першоджерела для встановлення правдивої інформації. Такі вміння значно полегшують роботу українських журналістів, а пропагандистам з країни-агресорки буде важко завоювати голови та серця наших людей, які дотримуються інформаційної гігієни. У статті досліджено особливу мову медіа в умовах війни, проаналізовано зміну в риториці журналістів, трансформацію мовлення та введення в сучасний вжиток неологізмів, пов’язаних з війною, які грають значну роль у журналістських наративах, проведено кореляцію та відповідність між інформаційною політикою і журналістськими стандартами, які можуть видозмінюватись в умовах війни. Спираючись на іноземний досвід, зокрема Ізраїлю, наведено приклади медіамоделей, які можуть бути застосовані в українському контексті. Важливо, щоб українські фахівці змогли грамотно та професійно побудувати медіасвіт в умовах війни так, щоб це не зашкодило ні військовим, ні жертвам російської агресії.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Харченко, Олег
Назва : Медіакомунікації, когнітивні аспекти, український гумористичний дискурс воєнного часу
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Вип. 1. - С. 57-67. - DOI 10.28925/2524-2644.2023.159 (Шифр І254815328/2023/1). - DOI 10.28925/2524-2644.2023.159
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): журналіст на війні--дезінформація--інформаційна політика--інформаційна війна--стандарти журналістики--медіа--аудиторія
Анотація: Журналістика і війна або журналістика в умовах війни – це особливий тип журналістики, специфічної медіакомунікації, яка спрямована на висвітлення військових конфліктів. Україна сьогодні бере безпосередню участь у війні, тому дуже важливо дослідити зміни, які відбулись в журналістиці протягом військового протистояння України і російської федерації. У статті було проаналізовано, як змінилася робота українського журналіста в умовах війни з точки зору як аудиторії, так і самих журналістів. Головні акценти зосереджено на аналізі професійних навичок журналістів, які трансформуються під впливом війни і накладають на журналістів багато відповідальності й обмежень, та специфіки інформаційної війни як другого фронту. Журналістська діяльність в умовах війни проаналізована з погляду соціальної відповідальності та боротьби за інформаційний простір в умовах пропаганди і фейків, які є невід’ємною складовою частиною боротьби за перемогу. Дезінформація та поширення фейкових новин, які є інструментами суспільно-політичного та воєнного протистояння, також стали предметами цього дослідження. Отримувачам новинних повідомлень важливо розвивати вміння критично мислити, перевіряти факти, аналізувати першоджерела для встановлення правдивої інформації. Такі вміння значно полегшують роботу українських журналістів, а пропагандистам з країни-агресорки буде важко завоювати голови та серця наших людей, які дотримуються інформаційної гігієни. У статті досліджено особливу мову медіа в умовах війни, проаналізовано зміну в риториці журналістів, трансформацію мовлення та введення в сучасний вжиток неологізмів, пов’язаних з війною, які грають значну роль у журналістських наративах, проведено кореляцію та відповідність між інформаційною політикою і журналістськими стандартами, які можуть видозмінюватись в умовах війни. Спираючись на іноземний досвід, зокрема Ізраїлю, наведено приклади медіамоделей, які можуть бути застосовані в українському контексті. Важливо, щоб українські фахівці змогли грамотно та професійно побудувати медіасвіт в умовах війни так, щоб це не зашкодило ні військовим, ні жертвам російської агресії.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лара, Філіп де
Назва : Дезінформація і пропаганда за часів постправди
Місце публікування : Філософська думка: український наук.-теорет. часопис/ НАН України, Інститут філософії. - 2018. - № 5. - С. 36-44. - ISSN 0235-7941 (Шифр Ф008958/2018/5). - ISSN 0235-7941
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційна війна--російська пропаганда--маніпуляція громадською думкою
Знайти схожі

9.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Сенченко, Оксана
Назва : Інформаційні війни як фактор трансформації соціальних систем
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - Київ: КПУ, 2015. - N 9. - С. 40-46 (Шифр В890024/2015/9)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): військова дезінформація--оперативна безпека--інформаційна війна
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 32.019.5/H75
Автор(и) : Holetschek, Klaus, Männle, Ursula, Rückert, Maximilian Th. L., Wesser, Elisabeth
Назва : Mittelpunkt Bürger: dialog, digital und analog
Вихідні дані : München: Hausdruckerei, 2019
Кільк.характеристики :162 S.
ISBN, Ціна 978-3-88795-563-2: 50.00 грн.
ДРНТІ : 11
УДК : 32.019.5
Предметні рубрики: Політика-- Зв’язки з громадскістю-- Людина і суспільство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): demokratie--демократія --politische bildung --політична освіта--chancengleichheit --рівні можливості--informationskanäle--інформаційні канали--desinformation--дезінформація--manipulation--маніпулювання--e-government--електронний уряд
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)