Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=декламування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Качур Л. М.
Назва : Провідні мотиви та символи лірики Блока
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України: науково-методичний журнал. - Київ: Антросвіт, 2013. - № 10. - С. 57-58 (Шифр З659149/2013/10)
ДРНТІ : 12.21.41 + 17.07.21 + 17.82.93
Предметні рубрики: Світова література --Україна
Дидактика-- методика навчання літератури
Російська література-- лірика-- поезія
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лозинська С. П.
Назва : Прощавай, Букварику! (Сценарій свята)
Місце публікування : Шкільний бібліотекар (Осн.). - Харків: Основа, 2020. - N 1. - С. 33-39. (Шифр Ш505267/2020/1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сордія, Олена, Пастух, Світлана
Назва : Використання елементів арт-педагогіки на уроках української мови і літератури
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2016. - № 8/9. - С. 57–60. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2016/8/9). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
УДК : 373.5.013.43:8]477)
Предметні рубрики: Культурна педагогіка-- арт-педагогіка-- використання-- середня школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): арт-педагогіка--арт-терапія--інновація--здоров’язбережувальна технологія--особистісно орієнтоване навчання--культурна педагогіка--арт-педагогічний прийом--середня школа
Анотація: У статті розглядається сутність поняття "арт-педагогіка". Аналізуються її мета, завдання, принципи як технології особистісно орієнтованого навчання навчання і виховання. Обстоюється доцільність реалізації прийомів арт-педагогіки на уроках української мови та літератури. На основі власного практичного досвіду репрезентуються спосіб облаштування освітнього простору, фрагменти уроків, під час яких використовуються можливості інших видів мистецтв: танцювального, театрального, декламування поезії.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)